Kautec és una empresa internacional líder en el disseny i fabricació de maquinària d'extrusió d'alumini.
Amb una trajectòria consolidada, Kautec es dedica a proporcionar solucions d'avantguarda per a la indústria de l'alumini, oferint productes i serveis a clients de tot el món.
Missió del lloc
L'Assistent de Direcció amb especialitat en viatges tindrà la responsabilitat de donar suport administratiu al Director General i altres membres de l'equip directiu, amb un enfocament especial en l'organització, gestió i coordinació de viatges corporatius a nivell internacional.
Responsabilitats
Suport Administratiu Al Director General
Organitzar reunions, esdeveniments i altres activitats administratives de la direcció.
Gestionar el correu electrònic i l'agenda del Director General.
Assistir en la gestió diària de les tasques del Director General i l'equip directiu.
Gestió De Viatges Internacionals
Planificar i coordinar viatges corporatius nacionals i internacionals, incloent la reserva de bitllets d'avió, allotjament i transport.
Organitzar l'itinerari complet de les visites i reunions internacionals de l'equip directiu.
Gestionar els documents i tràmits necessaris per a viatges internacionals (visa, seguretat social, assegurança de viatge, etc.).
Coordinació De Proveïdors i Partners Internacionals
Mantenir la comunicació amb els proveïdors i clients internacionals per coordinar les visites i les reunions.
Coordinar la logística de les feines internacionals i gestionar la documentació necessària.
Suport En La Preparació De Reunions i Presentacions
Preparar documents, presentacions i informes per a les reunions de la direcció.
Coordinar les videoconferències i reunions presencials amb equips internacionals.
Gestió De Despeses i Pressupostos De Viatge
Controlar les despeses associades als viatges corporatius i garantir que estiguin dins del pressupost establert.
Preparar informes de despeses i reemborsaments de despeses de viatge.
Requisits
Formació
Cicle formatiu de grau superior en Administració o similar.
Valorables formacions complementàries en turisme o viatges internacionals.
Experiència
Mínim 3 anys d'experiència en un lloc similar, amb una clara orientació a la coordinació de viatges i tasques administratives.
Idiomes
Català i castellà nadius.
Anglès de nivell mitjà-alt, valorables altres idiomes.
Coneixements
Excel·lent domini d'eines informàtiques (Microsoft Office, Google Workspace).
Experiència en la gestió de viatges corporatius internacionals.
Coneixements bàsics de gestió financera i control de despeses.
Habilitats
Organització i gestió del temps excel·lents.
Habilitats de comunicació i capacitat per treballar de manera autònoma.
Alta capacitat de resolució de problemes i adaptabilitat.
Discreció i confidencialitat.
S'ofereix
Formar part d'un equip internacional i dinàmic.
Oportunitats de desenvolupament professional en una empresa líder.
Entorn de treball flexible amb la possibilitat de treballar de manera híbrida.
Si tens passió pel món dels viatges, la gestió administrativa i vols formar part d'una empresa en creixement internacional, t'esperem a Kautec.
Com Aplicar
Envia el teu CV i carta de motivació a ****** abans del 30/09/2025.
#J-18808-Ljbffr
Veure més
No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araDarreres ofertes d'ocupació de Educació i Formació a Girona
Ajuntament de Girona
Banyoles, ES
Ajuntament de Girona
Girona, ES
Plataforma Educativa
Girona, ES
Nova! Monitor/a de lleure
8 de set.Ajuntament de Girona
Caldes de Malavella, ES
Consell Comarcal de la Selva
Girona, ES
Clínicas Tulaser
Girona, ES
Consell Comarcal de la Selva
Girona, ES
Actualitzada! Monitor/a de dansa
6 de set.Ajuntament de Girona
Girona, ES
HIPRA
Amer, ES
Selva
Caldes de Malavella, ES