No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araInformàtica i IT
402Comercial i Vendes
267Transport i Logística
265Desenvolupament de Programari
258Administració i Secretariat
211Veure més categories
Dret i Legal
129Enginyeria i Mecànica
108Educació i Formació
101Màrqueting i Negoci
99Comerç i Venda al Detall
73Disseny i Usabilitat
52Indústria Manufacturera
51Instal·lació i Manteniment
45Publicitat i Comunicació
42Comptabilitat i Finances
41Sanitat i Salut
34Art, Moda i Disseny
29Recursos Humans
25Construcció
24Arts i Oficis
18Atenció al client
18Farmacèutica
14Banca
13Producte
13Hostaleria
11Immobiliària
9Seguretat
8Alimentació
5Turisme i Entreteniment
5Energia i Mineria
4Cures i Serveis Personals
3Telecomunicacions
3Agricultura
1Assegurances
1Esport i Entrenament
1Social i Voluntariat
1Ciència i Investigació
0Editorial i Mitjans
0Top Zones
Madrid
1.673Deloitte
Especialista en desarrollo Fullstack - IA Factory
Deloitte · Madrid, ES
Teletreball React API Java Python TSQL Azure NoSQL Cloud Coumputing REST UX/UI Redux
¿Te imaginas participando en la transformación de las principales organizaciones nacionales e internacionales?
En Deloitte estamos comprometidos con generar un impacto en la sociedad, en nuestros clientes y en ti.
En Deloitte Technology, estamos estableciendo una IA Factory con el objetivo de integrar los procesos y recursos necesarios para la producción sistemática de soluciones basadas en inteligencia artificial. Nuestro equipo, recientemente formado, se encargará de la conceptualización, desarrollo, puesta en producción y mantenimiento de soluciones IA personalizadas para satisfacer las necesidades de los profesionales de Deloitte España.
Estamos en búsqueda de un Desarrollador FullStack con experiencia en Python, React y Java, conocimientos en la implementación de componentes de inteligencia artificial, y experiencia demostrable para unirse a nuestra IA Factory.
¿Cómo será tu día a día?
- Participarás en la creación de la IA Factory de Deloitte Technology.
- Formarás parte de un equipo multinacional.
- Desplegarás toda tu creatividad identificando áreas de mejora y posibilidades de automatización, proponiendo mejoras que cubran dichas oportunidades.
- Desarrollar y mantener aplicaciones Fullstack para casos de uso que integren LLMs, asegurando una experiencia de usuario intuitiva y eficiente en nuestra plataforma.
- Colaborar con el equipo técnico en la integración de componentes backend y frontend, utilizando tecnologías como React, Python y Java.
- Trabajar en la incorporación de la inteligencia artificial en los casos de uso orientados a los trabajadores de Deloitte, participando en la preparación de datos y en el postprocesamiento de modelos de IA para cada solución.
- Identificar y proponer mejoras en los casos de uso para potenciar la automatización de procesos en diferentes áreas de negocio.
Buscamos a alguien con iniciativa, espíritu crítico y facilidad para trabajar en equipo y para encontrar la mejor solución para los retos de nuestra Firma. Técnicamente, encajarás en el puesto si cumples con estos requisitos:
- Grado o grado superior en Ingeniería de Informática, Matemáticas o carreras afines.
- Experiencia significativa en desarrollo FullStack utilizando Python, React y Java.
- Conocimientos de modelos de inteligencia artificial y su integración en aplicaciones.
- Conocimientos en REST APIs y gestión de estado en React (Redux, Context API, etc.).
- Nivel alto de inglés hablado y escrito, para colaborar en un entorno multinacional.
- Persona organizada, polivalente y analítica, con capacidad para gestionar tareas y encontrar soluciones.
- Capacidad de trabajo en equipo y compromiso con los objetivos comunes.
- Conocimientos o experiencia en despliegue de soluciones en entornos cloud, preferentemente en Azure.
- Conocimiento del State of Art sobre técnicas de postprocesamiento de modelos, para optimizar los resultados y mejorar la implementación de soluciones de IA.
- Certificaciones técnicas en desarrollo o en tecnologías de inteligencia artificial.
- Capacidad de comunicación, organización y trabajo en equipo, con iniciativa y sentido común para resolver problemas de manera autónoma.
- Experiencia trabajando con bases de datos SQL y NoSQL.
- Motivación para el aprendizaje, proactividad, adaptabilidad, flexibilidad y fuerte compromiso con los objetivos del equipo.
🤩 Proyectos de alto impacto donde tendrás un largo recorrido y aprendizaje
☯️ Un día a día híbrido-flexible: tendrás horario flexible y un buen equilibrio entre el teletrabajo y el trabajo en equipo en nuestras oficinas o las de nuestros clientes
⚽ Buen ambiente dentro y fuera de la oficina: disfrutarás de varios teambuildings al año, actividades culturales y deportivas… ¡y mucho más!
🧘♀️ Bienestar integral: cuídate con nuestro programa de salud física, mental y financiera… ¡y con equipo médico en las oficinas!
🤲 Impacto social: Podrás apuntarte a una gran cantidad de voluntariados de alcance nacional e internacional y a proyectos pro-bono con los que poner tu tiempo y talento al servicio de quienes más lo necesitan
🗣️ Cultura del feedback y aprendizaje continuo: crecerás en un entorno inclusivo donde la igualdad de oportunidades y tu plan personalizado de formación impulsarán tu desarrollo. ¿Ya te visualizas en la Deloitte University de París?
🤝 Beneficios exclusivos por ser parte de Deloitte: podrás disfrutar de un gran catálogo de beneficios y de un completo plan de retribución flexible
Si te gusta lo que lees, estos son tus próximos pasos:
- Aplica a la oferta haciendo clic en ‘Enviar candidatura ahora’ y completa tu perfil
- Si encajas en el puesto, nuestro equipo de talento te contactará para conocerte mejor
Siemens
Madrid, ES
Ingeniero/a de Mantenimiento de Utillaje (m/f/d)
Siemens · Madrid, ES
SolidWorks Excel
Siemens Digital Industries es un referente global en innovación y tecnología, liderando la automatización industrial y la digitalización. Trabajamos en estrecha colaboración con nuestros socios y clientes, impulsando la transformación digital en las industrias de procesos y discretas.
En el sector del mantenimiento industrial, desempeñamos un papel crucial dentro del área de Customer Services, desarrollando contratos personalizados para ofrecer el servicio más adecuado según las necesidades de nuestros clientes.
Para fortalecer nuestro equipo, buscamos un/a Ingeniero/a de Mantenimiento de Utillaje con experiencia en el entorno aeronáutico y capacidad para trabajar en proyectos técnicos relacionados con el mantenimiento de los útiles propiedad del cliente, con experiencia de entre 2-4 años en dichos entornos para incorporarse en equipo profesional multidisciplinar.
Requisitos Básicos del puesto:
- Titulación en Ingeniería/Ingeniería técnica Mecánica, Aeronáutica, o similar.
- Experiencia previa en diseño o mantenimiento de utillaje en entorno aeronáutico.
- Dominio de herramientas CAD 3D (preferiblemente CATIA V5, Siemens NX, SolidWorks).
- Nivel de inglés mínimo B2 (imprescindible para comunicación con clientes y documentación técnica).
- Conocimiento de normativa aeronáutica y tolerancias geométricas (GD&T).
- Persona metódica, resolutiva y orientada al detalle.
- Capacidad de organización de equipos de trabajo y seguimiento de KPIs.
- Conocimientos medios de medios ofimáticos, conocimientos específicos de Excel o similar.
- Experiencia en entornos industriales de mantenimiento de útiles.
- Conocimiento de procesos de fabricación (mecanizado, soldadura, montaje).
- Experiencia en metrología.
- Análisis técnico, mantenimiento y mejora de utillaje aeronáutico. Seguimiento de planes de trabajo de mantenimiento y confirmación de su correcta ejecución.
- Colaborar en el aseguramiento de que los planes de mantenimiento preventivo se mantengan vigentes y optimizados.
- Interpretación de planos, documentación técnica y especificaciones de cliente.
- Seguimiento de modificaciones, reparaciones y adaptaciones del utillaje.
- Colaborar en la realización del seguimiento y el reporte de indicadores internamente para asegurar el cumplimiento de los objetivos y los KPI.
- Interacción con los departamentos de calidad, producción e ingeniería para implementar soluciones técnicas.
- Elaboración de documentación técnica y reportes en español e inglés.
- Cumplidor de los requisitos de calidad, medio ambiente y prevención de riesgos laborales legales, normativos y los requisitos de Siemens y del Cliente aplicables
- Proactividad, trabajo en equipo, seriedad y cumplimiento de normas.
- Capacidad de gestión de equipos.
- Facilidad para comprender las necesidades del cliente y capacidad para trabajar en situaciones de presión.
En Siemens, promovemos la igualdad de oportunidades para todas las personas, sin importar género, identidad, orientación sexual, etnia, edad, (dis)capacidad, neurodivergencia o cualquier otra característica. Creemos que la diversidad impulsa nuestro éxito y nos esforzamos por crear un entorno inclusivo donde cada persona se sienta parte y pueda crecer y desarrollarse profesionalmente. Nuestro Plan de Igualdad, en línea con la legislación vigente, garantiza un trato justo y transparente, y nos comprometemos a seguir construyendo un lugar de trabajo más equitativo y diverso.
Airbus
Manuf. Engineering Process Engineer ISE ODGMM
Airbus · Getafe, ES
Teletreball Office
Job Description:
TASKS/ACTIVITIES:
Ø Collaborative-Design to Manufacturing (Co-Design/Co-Indus)
Ø Contribute to all phases of the design to ensure industrial needs are taken into account.
Ø Push industrial requirements to Engineering (specific design/M&P) & Supply Chain.
Ø Introduce Manufacturing best practice/ standardization into design
Ø Define Build Process for ME
Ø Calculate the time at operation level
Ø Manage Technical Sequencing
Ø Specify industrial asset (Jigs, Tools, Tooling, Machines,...) requirements for creation or modification
Ø Drive implementation of 1st installation with required shop floor feedback loops for Manufacturing readiness (production handover)
Ø Plan regular feedback loops with the Production Team
Ø Accountable for configuration management (in particular Delta 2) For more details refer to Airbus commercial procedure referential A2853.3 Design Build Process Responsible of the integrated Manufacturing Dossier covering all means needed for shop floor execution as:
Ø Create / update routings / BoM / SOI taken into account shop floor needs, Time calculation and Work Preparation Golden Rules in accordance with applicable ABP processes
Ø Perform Standard Work (The best way to perform tasks described in the SOI-The How)
Ø Implement Standard Time Value in Routings
Ø Ensure Execution of robust, reliable and safe operations
Ø Run and support PFMEA/FMEA
Ø Engineering technical information
Ø Participate Quality control board by providing measurement tasks. Run and secure capability process
Ø Components/parts definition, specifications and jigs & tools activities support
Ø Contribute to supply chain management guaranteeing full consistency and effectivity of data (eg: Missing part, stock, MRP impacts)
Ø Interface Maintenance tasks
Ø Consider Health & Safety regulation
Ø Consider Schedule and economic aspects For more details refer to Airbus commercial procedure referential A2019.1 Produce Routings, As-Prepared Bill Of Material and Standard Operating Instruction
Ø ME Signature on Airbus Process Specifications, Airbus Process Instructions (AIPS/AIPI) and MNI (Manufacturing Notice Instruction)
Ø Manage key / recurrent work prep issues escalated by the Production Team / Tech shop floor support
Ø Communicate directly and by a physical participation in Production Team routines and participate in project works in cross-skilled teams (national / international)
Ø Support shop floor continuous improvement by providing work prep expertise when issues not managed at shop floor level by technical shop floor support.
Ø Optimize further development for production processes (CI-measures)
Ø Advising in the budget preparation, sometimes involved in CAPEX planning to support determination of cost improvement measures.
Ø Evaluate industrial impacts of modifications in collaboration with IA, ISE, Industrial Technologies jobs, TDE, PPE
Ø Perform and support Run@Rate process if applicable
WHICH BENEFITS WILL YOU HAVE AS AIRBUS EMPLOYEE?
At Airbus we are focused on our employees and their welfare. Take a look at some of our social benefits:
- Vacation days and additional days-off along the year (+35 days off in total).
- Attractive salary and compensation package.
- Hybrid model of working when possible, promoting the work-life balance (40% remote work).
- Collective transport service in some sites.
- Benefits such as health insurance, employee stock options, retirement plan, or study grants.
- On-site facilities (among others): free canteen, kindergarten, medical office.
- Possibility to collaborate in different social and corporate social responsibility initiatives.
- Excellent upskilling opportunities and great development prospects in a multicultural environment.
- Special rates in products & benefits.
Airbus is a leader in designing, manufacturing and delivering aerospace products, services and solutions to customers on a worldwide scale, pioneering sustainable aerospace for a safe and united world.
With around 130,000 employees and as the largest aeronautics and space company in Europe and a worldwide leader, Airbus is at the forefront of the aviation industry, connecting people and places via air and space.
At Airbus, we support you to work, connect and collaborate more easily and flexibly. Wherever possible, we foster flexible working arrangements to stimulate innovative thinking.
Last but not least, the company has been awarded with the “ Top Employers Spain 2023 ” certification and " Top Employers Europe 2023 " by Top Employers Institute.
This job requires an awareness of any potential compliance risks and a commitment to act with integrity, as the foundation for the Company’s success, reputation and sustainable growth.
Company:
Airbus Operations SL
Employment Type:
Permanent
Experience Level:
Entry Level
Job Family:
Manufacturing Engineering
By submitting your CV or application you are consenting to Airbus using and storing information about you for monitoring purposes relating to your application or future employment. This information will only be used by Airbus.
Airbus is committed to achieving workforce diversity and creating an inclusive working environment. We welcome all applications irrespective of social and cultural background, age, gender, disability, sexual orientation or religious belief.
Airbus is, and always has been, committed to equal opportunities for all. As such, we will never ask for any type of monetary exchange in the frame of a recruitment process. Any impersonation of Airbus to do so should be reported to [email protected] .
At Airbus, we support you to work, connect and collaborate more easily and flexibly. Wherever possible, we foster flexible working arrangements to stimulate innovative thinking.
#YESPOST
Selectra
Madrid, ES
Commercieel medewerker Madrid - Contract voor onbepaalde duur
Selectra · Madrid, ES
Je bent op zoek naar een internationale uitdaging terwijl je in het Nederlands werkt? Je praat graag met mensen via de telefoon en houdt van verkopen?
Dan ben je bij ons aan het juiste adres!
Profiel
Deze commercieel medewerker positie is gemaakt voor jou als:
- Je bent gemotiveerd om te leren hoe je een uitstekende verkoper wordt in een van de beste verkoopbedrijven in Europa;
- Je bent dynamisch en niet bang om te praten met mensen die je niet kent;
- Je houdt van nieuwe uitdagingen en accepteert nooit "nee" als antwoord!
- Je wilt een mooie bonus verdienen op basis van je prestaties, onze salarisindicatie is van €15.900.- tot maximaal €38.000,- bruto op jaarbasis;
- Je bent op zoek naar een internationale ervaring terwijl je in het Nederlands werkt.
Taken
Jouw missie
Jouw missie als commercieel medewerker is om energie en telecommunicatie contracten te verkopen op de Vlaamse markt aan consumenten. Je zal :
- Inkomende telefoontjes beantwoorden;
- Identificeren en begrijpen van de noden van de klanten;
- Hen informeren over de verschillende mogelijkheden die zij hebben en het meest relevante aanbod verkopen;
- Hun contracten verkopen en daarnaast bijkomende verkopen voorstellen.
Als commercieel medewerker heb je de kans om te leren van onze ervaren verkopers, om jouw communicatieve vaardigheden te verbeteren en om bij te dragen aan een verdere groei en succes van Selectra.
Bij Selectra is elk gesprek anders, maar het doel blijft hetzelfde: verkopen!
Ga jij de uitdaging aan?
Vereisten
Ervaring in de verkoop is een pré.
Je bent vloeiend in de Nederlandse taal.
Je houd van het werken met doelen.
Benefits
Waarom Selectra?
Wij zijn een ambitieus bedrijf met mogelijkheden voor loopbaanontwikkeling: wij streven naar voortdurende groei en geven voorrang aan interne promotie boven externe aanwerving.
Een jonge en ontspannen werkomgeving met een vriendelijke bedrijfscultuur: je kunt komen zoals je bent, we verwelkomen iedereen, hoe je je ook kleedt of van wie je ook houdt!
Een echt internationaal bedrijf: we hebben meer dan 20 nationaliteiten en we bevorderen de communicatie tussen afdelingen door gratis taalcursussen aan te bieden!
Bedrijfsevenementen: we werken hard en houden van een feestje na het werk! We organiseren maandelijkse team evenementen en drie bedrijfsfeesten per jaar.
Wij geven om uw gezondheid en welzijn:
Gunstige tarieven voor de private ziektekostenverzekering (gratis na een jaar in het bedrijf) ;
Voordelige tarieven voor een Gym abonnement ;
Elke week vers fruit geleverd;
Maar bovenal een werkomgeving waarin we ongezonde HR-situaties nooit zo laten.
Wij weten dat verhuizen naar het buitenland moeilijk kan zijn en wij helpen u zich te vestigen in uw nieuwe stad (stadsgids, onboarding manager, ...).
Over ons
Selectra werkt er hard aan om de wereld goedkoper, groener en eenvoudiger te maken door thuis contracten te vergelijken en abonnements- en beheerdiensten aan te bieden. Selectra richtte zich aanvankelijk op het vergelijken van energieprijzen, maar breidde haar focus uit naar breedband- en mobiele plannen, verzekeringen en bankieren. Op lange termijn wil Selectra de spontane keuze worden van consumenten die al hun thuiscontracten en terugkerende uitgaven in één krachtige beheertool willen verzamelen.
Met meer dan 2200 werknemers in 17 landen over de hele wereld, en meer dan 409 miljoen bezoekers op haar websites in 2022, is Selectra een toonaangevende Europese startup. Het maakt voor het tweede achtereenvolgende jaar deel uit van de Franse Tech 120 en is in 2021 door LesEchos gerangschikt als #99 snelst groeiende Franse startups. Het is ook meerdere malen opgenomen in de Financial Times ranking van Europa's snelst groeiende bedrijven.
Selectra is sinds 2015 actief in energie in België onder de naam Callmepower en is vanaf 2020 ook actief in het vergelijken van internetdiensten. Alle Belgische activiteiten worden gedaan vanuit onze Europese hoofdkantoren in Madrid en Málaga.
Kom als inbound sales agent bij ons team!
Geslacht, leeftijd, huidskleur, seksuele geaardheid of andere discriminerende redenen zullen het selectieproces bij Selectra niet beïnvloeden.
Wij informeren u dat de gegevens die op u betrekking hebben, geautomatiseerd zijn en vertrouwelijk worden behandeld. Uw gegevens worden tot drie jaar na uw sollicitatie bewaard. Alleen personen van de personeelsafdeling hebben toegang tot uw gegevens voor strikt interne doeleinden.
Kyowa Kirin International plc.
Madrid, ES
Patient Journey Manager - Nueva Zona Norte
Kyowa Kirin International plc. · Madrid, ES
Overview
WE PUSH THE BOUNDARIES OF MEDICINE
LEAPING FORWARD TO MAKE PEOPLE SMILE
At Kyowa Kirin International (KKI), our purpose is to make people smile. This means more than drug discovery and development; it is about embedding care into everything we do to make a difference every day for those that need it most. We’re an inclusive pharmaceutical company that takes time to understand what really matters to our patients, their families, and their healthcare professionals, helping our people to take bold actions that deliver life-changing solutions sooner. Our culture is rooted in our values: Teamwork, Commitment to Life, Innovation, and Integrity. They help us to push boundaries to deliver extraordinary impact and make KKI a brilliant place to work.
Job Purpose
You are KKI Face’s and single point of contact for HCPs and associated stakeholders.
Field based omnichannel conductor, with intimate knowledge of entire patient journey, focused on delivering a personalized, high value customer experience, shortening the patient journey and improving outcomes aligned with KKI’s Rare Disease portfolio.
Responsibilities
Key Responsibilities:
- Single point of contact for HCPs and stakeholders, an ambassador for Kyowa Kirin within geography responsible for local implementation of Cluster & International Strategy and Patient and Customer Plan (PCP).
- Build business account strategies with practical insight from the field, applying the company vision, and develop the territory business plan following this strategy. Align and embed projects and plans to the overall brand plan by working cross functionally with Medical Affairs, Marketing, and Payer Value & Patient Access.
- Scientific and clinical knowledge of Nephrology and Haematology Oncology and KKI products that enables confident scientific and clinical on-label discussion.
- Achieve sales target and KPI’s through development of local account plans and execution of core strategy.
- Project manage agreed plans and initiatives to deliver on patient focused outcomes, in line with agreed budgetary requirements.
Position Requirements
- Strong and demonstrated experience in Commercial roles, also of value Medical field experience within hospital products preferably in biological therapies, onco-dermatology or Haematology or rare diseases
- Stakeholder and KEE management experience
- Collaborative approach, great sense of initiative, driven and open minded
- Digital experience/expertise (multichannel management and Virtual engagement, email, webinar, Zoom/Teams)
- Excellent Spanish required; good English preferred
- Knowledge of local, regional, and national health systems and care delivery processes
Prima
Underwriting & Product Lead
Prima · Madrid, ES
Teletreball Python TSQL Machine Learning Power BI Tableau Office
Are you looking for a new challenge?
Fancy helping us shape the future of motor insurance?
Prima could be the place for you.
Since 2015, we’ve been using our love of data and tech to rethink motor insurance and bring drivers a great experience at a great price. Our story began in Italy, where we’ve quickly become the number one online motor insurance provider. In fact, we’re trusted by over 4 million drivers. And now we’re expanding to help millions more drivers in the UK and Spain.
To help fuel that growth, we need an Underwriting & Product Lead to join our Pricing & Underwriting team.
This team is the strategic engine behind Prima’s growth.
As part of this team, you’ll play a key role in shaping our business strategy and driving innovation. By combining advanced analytics and machine learning, you’ll help keep our pricing competitive and our risk under control. You’ll work at the intersection of data science and real-world impact, collaborating with cross-functional teams to turn insights into action.
Excited to make an impact? Here are the details
🎯 Your Mission: Bridge data, risk, and innovation — driving underwriting excellence and strong antifraud solutions that protect our business while delighting customers.
What You'll Do
- Own Underwriting Excellence –Optimize underwriting processes and risk selection criteria using data-driven insights, while refining portfolio strategies with Data Scientists.
- Unlock Data Innovation – Identify and integrate external data sources, negotiate strategic partnerships, and quantify their impact with the support of Data scientists to boost underwriting sophistication.
- Shape Winning Insurance Products – Design competitive coverages that balance risk, customer needs, and profitability—aligned with carriers and regulations.
- Outsmart Fraud – Develop antifraud tools and processes with Claims and Engineering, staying ahead of threats through constant cross-functional collaboration.
- Insurance expertise – Proven experience in insurance (motor insurance is a must, ideally with an understanding of underwriting, risk, and antifraud strategies.
- Problem-Solver with Hybrid Expertise – Experience in motor insurance and consulting, or business transformation (e.g., process optimization).
- Project Leadership – Proven track record in managing cross-functional initiatives.
- Self-starter attitude – You take ownership, thrive in ambiguity, and make things happen—no hand-holding needed.
- Analytical powerhouse – Strong problem-solving skills and a data-driven mindset to turn insights into action.
- Entrepreneurial spirit – You love fast-paced environments, experimenting with new ideas, and collaborating across teams to drive impact.
- Fluent English – Clear communication is key in our global team.
- Exposure to underwriting/antifraud processes.
- Experience with data tools (Power BI, Tableau, SAS) and coding (SQL, Python).
- Experience working with Product/Tech teams or in startups.
We want to make Prima a happy and empowering place to work. So if you decide to join us, you can expect plenty of perks.
🤸 Work Your Way: Enjoy full flexibility – work from home, the office or a mix of both. Plus, work from anywhere for up to 30 days a year.
🏁 Grow with us: We may move fast at Prima, but we move together. Get access to learning resources, mentorship and a growth plan tailored to you.
🌈 Thrive and perform: Your best work begins when you feel your best. Enjoy private healthcare, gym discounts, wellbeing programs and mental health support.
Think you’re a match? Apply now.
At Prima, we celebrate uniqueness. If you don’t meet every requirement but are passionate about this role, we still want to hear from you. Innovation thrives on diverse perspectives.
Prima is proud to be an equal opportunity employer. Need accommodations during the process? Email us at [email protected]. Let’s build the future of insurance, together.
Senior .Net Engineer
NovaIntellias
Madrid, ES
Senior .Net Engineer
Intellias · Madrid, ES
.Net ASP.Net Azure Microservices Office
Location: Madrid
Work setup: Hybrid model (on-site 1–2 days per week)
Contract type: Spanish permanent employment contract
Languages:
- Spanish: High level (C1 or equivalent)
- English: Intermediate level (B1–B2)
We are looking for an experienced developer to join our team, with strong expertise in designing and developing web applications using .NET technologies, as well as exceptional problem-solving skills and a collaborative mindset.
Project Overview:
The client is a multinational group devoted to entertainment and leisure. It is a leading player in the private gaming industry, with four decades of experience and a presence in seven countries in Europe (Spain and Italy) and Latin America (Argentina, Colombia, Mexico, Panama, and Uruguay). It conducts its business with complete transparency, responsibility, and commitment to customers, investors, employees, regulators, and other stakeholders.
Requirements:
- Spanish: High level (C1 or equivalent).
- Based in Madrid and ready for a hybrid model (go to the office 1/2 per week)
- Experience in developing APIs and microservices.
- Experience in writing unit and integration tests using xUnit.
- Experience in monitoring and tracing systems with Azure Application Insights.
- Proven experience with Azure Functions, Azure Web Apps, ASP.NET Core, and Web APIs.
- Hands-on experience with Azure environments and related services.
- Familiarity with Agile/Scrum methodologies
- English: Intermediate level (B1-B2). Ability to read technical documentation and participate in occasional meetings.
Responsibilities:
- Design and develop web applications using .NET technologies.
- Collaborate with other teams to create efficient and scalable solutions.
- Participate in code reviews and ensure code quality.
- Identify and resolve technical issues efficiently.
- Stay up to date with the latest trends and technologies in .NET development.
- Document designed solutions to ensure system maintainability.
Novartis
Madrid, ES
Clinical Development Medical Director - Renal **80-100%
Novartis · Madrid, ES
Summary
Are you a highly skilled and ambitious medical professional with a passion for research? If so, we have an exceptional opportunity for you!
Novartis, a world-class pharmaceutical company, is seeking a Clinical Development Medical Director - Renal to join our team in Switzerland. As a Research role, this position offers a unique chance to contribute to groundbreaking medical advancements in the field of renal medicine.
About The Role
Novartis is seeking a highly qualified Clinical Development Medical Director - Renal **80-100% to join our exceptional team in Switzerland or the UK. As a world-class pharmaceutical company, Novartis is dedicated to improving global health through groundbreaking research and innovative solutions.
Responsibilities
- Lead the clinical development activities for renal disease therapeutic area, ensuring flawless execution of clinical trials.
- Collaborate with cross-functional teams to design and implement clinical development plans.
- Provide medical expertise and guidance throughout the clinical development process.
- Successfully compete clinical trial protocols, investigator brochures, and informed consent forms.
- Determine appropriate safety monitoring and risk management strategies.
- Ensure compliance with all applicable regulatory and ethical guidelines.
- Contribute to the preparation and submission of regulatory documents.
- Analyze and interpret clinical trial data to support decision-making.
- Participate in scientific conferences and present clinical trial results.
- Medical degree and experience in Nephrology or a related field.
- Proven experience in clinical development within the pharmaceutical or biotech industry.
- Strong knowledge of renal diseases and related therapies.
- Excellent understanding of clinical trial design and execution.
- Exceptional communication and interpersonal skills.
- Ability to work effectively in a cross-functional and multicultural environment.
- Strong leadership and project management abilities.
- Proficiency in English, both written and spoken.
At Novartis we are committed to fostering diversity and inclusion. We are an equal opportunity employer (EOE) and value the contributions of individuals from all backgrounds. We strive to provide a work environment that promotes fairness, respect, and equal opportunities for growth and development.
We also understand the importance of reasonable accommodations and adjustments for individuals with disabilities. If you require any accommodations or adjustments throughout the application process, please let us know, and we will ensure that your needs are met.
Join a leading organization committed to revolutionizing healthcare through advanced research and inventive solutions. Apply today and contribute to our impactful work!
Why Novartis: Helping people with disease and their families takes more than innovative science. It takes a community of smart, passionate people like you. Collaborating, supporting and inspiring each other. Combining to achieve breakthroughs that change patients’ lives. Ready to create a brighter future together? https://www.novartis.com/about/strategy/people-and-culture
Join our Novartis Network: Not the right Novartis role for you? Sign up to our talent community to stay connected and learn about suitable career opportunities as soon as they come up: https://talentnetwork.novartis.com/network
Benefits and Rewards: Read our handbook to learn about all the ways we’ll help you thrive personally and professionally: https://www.novartis.com/careers/benefits-rewards
The CT Engineering Group
Ingeniero/a Diseño y Desarrollo de Sistemas
The CT Engineering Group · Getafe, ES
Teletreball
CT es una empresa líder en tecnología, que proporciona servicios de innovación e ingeniería en los sectores aeronáutico, espacial, naval, automovilístico, ferroviario, energético y de plantas industriales. CT impulsa los límites de la tecnología a través de la innovación, y lleva la eficiencia a otro nivel cubriendo todo el ciclo de vida de los productos, desde el diseño y la fabricación hasta el soporte postventa. Con más de 30 años de experiencia, el éxito de CT está impulsado hoy en día por más de 1.800 ingenieros expertos repartidos en siete países, en tres continentes.
Seleccionamos Ingeniero/a De Diseño y Desarrollo De Sistemas, Dentro Del Sector Aeroespacial, Para Participar En Diferentes Fases Del Ciclo De Vida Del Producto. Entre Otras, Las Funciones a Realizar, Serán
- Análisis y gestión de requisitos en DOORS
- Desarrollo de planes y protocolos de pruebas basados en los requisitos.
- Elaboración de setups de prueba y ejecución de las pruebas definidas.
- Seguimiento del diseño y desarrollo del sistema en el ciclo en V.
- Experiencia de, al menos, 3 años en el puesto y/o en las funciones descritas.
- Alto nivel de inglés hablado y escrito.
- Conocimientos de metodología de ingeniería de sistemas
- Conocimientos de validación de sistemas (V&V)
- Conocimientos de gestión de requisitos y MBSE
- Conocimientos de herramienta Conocimiento y manejo de herramientas de gestión de proyectos y requisitos (DOORS). DOORS y WINCHILL - PLM
- Conocimientos de sistemas de RF y EO
- Valorable conocimientos en sw de Guerra Electrónica.
- Flexibilidad horaria para una mejor conciliación personal.
- Modalidad de trabajo híbrida (presencial y teletrabajo).
- Desarrollo profesional continuo.
- Retribución competitiva.
- Clima laboral participativo, inclusivo y dinámico. ¡Nos encanta trabajar en equipo!
- Formar parte del lugar donde los ingenieros aman trabajar.