¡No te pierdas nada!
Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo
Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam
Suscríbete AhoraTransporte y Logística
187Informática e IT
153Adminstración y Secretariado
136Comercial y Ventas
130Desarrollo de Software
114Ver más categorías
Derecho y Legal
75Marketing y Negocio
68Educación y Formación
61Industria Manufacturera
60Comercio y Venta al Detalle
55Ingeniería y Mecánica
47Diseño y Usabilidad
42Sanidad y Salud
25Instalación y Mantenimiento
24Arte, Moda y Diseño
23Recursos Humanos
22Publicidad y Comunicación
19Turismo y Entretenimiento
15Alimentación
14Contabilidad y Finanzas
14Atención al cliente
13Producto
13Construcción
12Hostelería
11Inmobiliaria
7Artes y Oficios
6Banca
6Social y Voluntariado
5Farmacéutica
4Cuidados y Servicios Personales
3Energía y Minería
3Seguridad
3Ciencia e Investigación
2Seguros
1Telecomunicaciones
1Agricultura
0Deporte y Entrenamiento
0Editorial y Medios
0Top Zonas
Barcelona
811Feelathome
Barcelona, ES
City Operations Manager - Apartamentos Turísticos
Feelathome · Barcelona, ES
Feelathome, empresa líder en la gestión de edificios de apartamentos turísticos, comprometida con la calidad y la excelencia en el servicio al cliente, busca incorporar a su equipo a un/a profesional proactivo/a, con habilidades de liderazgo y fuerte orientación al cliente, para asumir un rol clave en la operación diaria de nuestros edificios.
Funciones principales:
· Coordinación y liderazgo del equipo operativo, incluyendo los departamentos de Recepción y Mantenimiento.
· Gestión de personal: planificación y asignación de turnos, organización de vacaciones y seguimiento del desarrollo profesional del equipo.
· Supervisión del ciclo completo de reservas: control de check-ins, check-outs y seguimiento de estancias.
· Gestión de la experiencia del cliente: atención personalizada, seguimiento de la satisfacción y resolución de incidencias.
· Toma de decisiones operativas basadas en políticas internas, así como propuesta de soluciones ante retos o situaciones no previstas del día a día.
· Supervisión de la calidad del producto y del servicio ofrecido en edificios y apartamentos.
· Coordinación con proveedores externos clave, asegurando la correcta ejecución de los servicios contratados (limpieza, mantenimiento, etc.).
Requisitos:
· Capacidad para el liderazgo y trabajo en equipo
· Residencia: Barcelona
· Titulación mínima: Grado Universitario
· Experiencia: Mínimo 3 a 5 años en posición similar, ideal en apartamentos turísticos (gestionando equipos de mínimo 5 personas)
· Idioma imprescindible: Castellano (Nivel Nativo-Alto) / Inglés (Nivel Alto)
· Dominio de la mecánica y operativa de un Departamento de Recepción y Reservas
· Dominio de las herramientas informáticas habituales de gestión hotelera
· Oficina base: Poblenou y con disponibilidad para desplazarse en diferentes edificios y recepciones de Barcelona.
· Disponibilidad para viajar a otras ciudades (entre 1 a 5 veces al año)
Beneficios:
Oportunidad de trabajar en un entorno dinámico y multicultural.
Posibilidades de crecimiento y desarrollo profesional dentro de la empresa.
Salario competitivo acorde con la experiencia y la formación, acorde al convenio.
Bono variable en base a cumplimiento de objetivos.
Si estás interesado/a y cumples con los requisitos mencionados, ¡te invitamos a inscribirte!
Amazon
Barcelona, ES
Fleet Operations Manager, Regional Fleet Management, Global Fleet
Amazon · Barcelona, ES
Description
We are looking for a Fleet Operations Manager who is responsible for the safety, compliance, availability, and cost of the Fleet in ES. The candidate will need to execute the strategy of the team and leverage best practices. This person will play a central role within the larger fleet organization.
Key job responsibilities
- Ensure vehicles within the region are roadworthy and compliant with local regulations and Amazon Standards by performing audits and collecting regional feedback through partnership with Fleet Compliance and Product teams..
- Execute existing fleet initiatives and new product launches, support and engage with delivery partners by building mechanisms to help manage their fleet.
- Influence and collaborate with multiple stakeholders, internal and external, in order to solve complex operational needs. The role requires the ability to manage escalations and influence stakeholders.
- Manage vehicle operational readiness and cosmetic standards across the region, through collecting and analyzing data from different fleet management sources to secure customer experience
- This role will be based in one of our delivery stations in ES, and requires ability to travel 20-30% of time across the assigned region. Occasional travel across Europe will be required.
Amazon Logistics, or AMZL, handles ‘last mile’ delivery duties in partnership with third-party distribution businesses. We utilise creative thinking and continuous improvement initiatives to get millions of physical products into the hands of our customers. Our goal is to make our customers’ delivery experience as smooth as possible and roll out global delivery solutions for our newest concepts, like Amazon Fresh, Prime Now and Amazon Restaurants.
There are two sides to what we do. Our ‘under the roof’ associates process millions of products for dispatch to our delivery teams. Our team is people-focused and supportive, particularly as lots of our people work through the night. We focus mostly on operations, with 24/7 shifts in most of our locations.
Meanwhile, our ‘on the road’ people work with Amazon Flex - a network of delivery contractors. Every year, we continually raise the bar for customer experience with new, innovative delivery services. We look for new ways to overcome industry wide logistics challenges and new ideas to reduce our carbon footprint, supported by a portfolio of cutting-edge vehicles (including Electric Vehicles) and technology to help us do just that.
Basic Qualifications
- Bachelor’s degree
- Experience influencing, interacting and building partnership with cross-functional teams.
- Ability to effectively work with a variety of organizations, management levels, cultures, and personalities.
- Ability to handle and prioritize when presented with a high volume of engagements.
- Excellent communications skills and a high bar for accuracy and detail.
- Ability to work independently in a fast-paced and rapidly changing environment.
- Advanced proficiency in Spanish and English.
Preferred qualifications are not required to apply for a position at Amazon. If you have all the basic qualifications above, we’d love to hear from you.
- Advanced or master’s degree or MBA.
- Relevant Fleet Management or Operations experience, or equivalent background in mobility services.
- Proficiency in French or Italian is a plus
- Preferred hiring location in Barcelona or Madrid area
Our inclusive culture empowers Amazonians to deliver the best results for our customers. If you have a disability and need a workplace accommodation or adjustment during the application and hiring process, including support for the interview or onboarding process, please visit https://amazon.jobs/content/en/how-we-hire/accommodations for more information. If the country/region you’re applying in isn’t listed, please contact your Recruiting Partner.
Company - Amazon Road Transport Spain, S.L.U.
Job ID: A2984759