No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araInformàtica i IT
350Comercial i Vendes
263Transport i Logística
253Administració i Secretariat
244Desenvolupament de Programari
125Veure més categories
Educació i Formació
109Màrqueting i Negoci
102Enginyeria i Mecànica
98Dret i Legal
97Comerç i Venda al Detall
80Instal·lació i Manteniment
61Art, Moda i Disseny
56Indústria Manufacturera
49Disseny i Usabilitat
38Comptabilitat i Finances
35Publicitat i Comunicació
33Recursos Humans
32Sanitat i Salut
23Arts i Oficis
19Hostaleria
19Producte
19Construcció
14Banca
11Farmacèutica
11Atenció al client
10Energia i Mineria
8Immobiliària
7Alimentació
4Cures i Serveis Personals
4Seguretat
4Turisme i Entreteniment
3Esport i Entrenament
2Assegurances
1Telecomunicacions
1Agricultura
0Ciència i Investigació
0Editorial i Mitjans
0Social i Voluntariat
0Top Zones
Madrid
1.400Executive Assistant, Amazon Books
4 de maigAmazon
Madrid, ES
Executive Assistant, Amazon Books
Amazon · Madrid, ES
React Outlook Excel Office PowerPoint Word
Description
We are looking for an Executive Assistant who wants to work in a fast-paced and dynamic environment within the Amazon Books organization. We are seeking a resourceful, self-motivated, highly organized, and efficient Executive Assistant to support one director and their team. This position will also serve as a Program Manager in the Director's organization driving key people and site planning initiatives across the team.
To be successful in this role, the candidate will possess strong attention to detail, the ability to meet tight deadlines, and remain poised under pressure. A high level of integrity and discretion in handling confidential information, and professionalism in dealing with senior professionals inside and outside the company is a must. The successful candidate will possess the ability to complete complex tasks and projects with minimal guidance; react with appropriate urgency to situations that require a quick turnaround, and oversee multiple calendars that require daily attention.
Key job responsibilities
- Calendar management: Coordinating global schedules and making necessary arrangements for meetings and conference calls
- Project/program management: Support annual operational planning process, business planning, performance review cycles
- Organizing, prioritizing and appropriately handling time-sensitive, confidential information and ensuring action/attention required is addressed
- Creating and implementing processes and mechanisms for running the business
- Large event coordination (including organization all-hands, off-sites, and morale events)
- Scheduling and coordinating travel arrangements, both domestic and international
- Serve as a business partner ensuring strategic, proactive and thoughtful support of the business cycle
- Office space planning partnering with GREF and IT
- Provide additional support to the extended management team as needed.
Madrid, M, ESP
Basic Qualifications
- Experience in an executive administrative capacity for a medium to large size company.
- Experience in program management
- Expert user in Microsoft Outlook, Word, Excel and PowerPoint.
- Experience in handling confidential information with discretion, and deal with professionals inside and outside the company.
- Experience participating in cross-functional projects with various stakeholders.
- Spanish and English language skills
- Experience with document writing and editing skills
- Experience leading process improvements
- Experience designing processes to maximize efficiency
Company - Amazon Spain Services, S.L.U.
Job ID: A2632105
Executive Assistant (Inglés Bilingüe)
1 de maigFyte
Madrid, ES
Executive Assistant (Inglés Bilingüe)
Fyte · Madrid, ES
Seleccionamos para importante multinacional española, un/a Executive Assistant que trabajará en el equipo de un miembro del Comité de Dirección.
Principales Funciones
- Gestión, coordinación y organización proactiva de agendas complejas.
- Programación de reuniones, viajes, y eventos asegurando el cuidado de todos los detalles y haciendo las gestiones necesarias para lograr un resultado de alta calidad
- Preparación de documentos, presentaciones e informes para reuniones
- Apoyo en las actividades corporativas de la Dirección
- Interlocución directa con la Dirección y con el resto de departamentos.
NA
Boadilla del Monte, ES
Asistente/a ejecutivo/a Ingles y Francés.
NA · Boadilla del Monte, ES
Office PowerPoint
¿Buscas estabilidad profesional? ¿Cuentas con experiencia en posiciones de asistente/a de dirección en empresas multinacionales?
Si buscas nuevos retos profesionales, esta oferta te interesa.
Desde Adecco Selección, nos encontramos seleccionando un/a asistente/a ejecutivo/a para trabajar en una multinacional de la zona del Corredor del Henares.
¿Cuáles serían tus principales funcione?
-Actuar de punto de contacto entre el/la ejecutivo/a, los/las empleados/as, los clientes y otros socios externos
-Gestionar el flujo de información de manera oportuna y correcta
-Gestionar el/la calendario ejecutivo/a y concertar reuniones
-Organizar los viajes y el alojamiento
-Gestión y organización de eventos, reuniones y otros actos corporativos.
-Hacer un seguimiento de los gastos.
-Preparar informes a demanda
-Elaboración y realizar la presentación de documentos (presentaciones, informes, reportes, propuestas).
-Tomar notas durante las reuniones (meeting minutes + seguimiento, teniendo participación en las reuniones)
-Filtrar y dirigir las llamadas telefónicas y distribuir la correspondencia
Requisitos
Qué buscamos?
-Experiencia en empresas Multinacionales.
-Idiomas: Inglés y francés (otro idioma será valorado)
-Excelentes conocimientos de MS Office.
-Habilidades en el uso de la herramienta PowerPoint
-Capacidades de organización, planificación y de gestión del tiempo
-Capacidad para gestionar imprevistos.
-Buenas habilidades comunicativas, rigurosidad y confidencialidad.
-Poseer dotes de organización y planificación.
¿Qué ofrecemos?
¿Que se ofrece?
-Estabilidad profesional.
-Contrato directamente por parte de la empresa: INDEFINIDO.
-Horario: Oficina
-Presencialidad 100%
-Salario fijo + variable.