No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araComercial i Vendes
175Transport i Logística
172Informàtica i IT
171Administració i Secretariat
113Desenvolupament de Programari
95Veure més categories
Dret i Legal
71Màrqueting i Negoci
69Educació i Formació
55Instal·lació i Manteniment
46Enginyeria i Mecànica
45Indústria Manufacturera
45Comerç i Venda al Detall
42Disseny i Usabilitat
38Sanitat i Salut
33Publicitat i Comunicació
28Art, Moda i Disseny
14Producte
13Arts i Oficis
12Atenció al client
11Comptabilitat i Finances
11Recursos Humans
11Construcció
10Immobiliària
9Hostaleria
8Turisme i Entreteniment
7Alimentació
5Cures i Serveis Personals
5Farmacèutica
5Social i Voluntariat
5Banca
4Seguretat
3Assegurances
1Energia i Mineria
1Telecomunicacions
1Agricultura
0Ciència i Investigació
0Editorial i Mitjans
0Esport i Entrenament
0Top Zones
Barcelona
859Inside sales trainee
NovaJobinplanet
Barcelona, ES
Inside sales trainee
Jobinplanet · Barcelona, ES
. Excel Office PowerPoint Word
Talent Point colabora con Keyser & Mackay, distribuidor paneuropeo de especialidades químicas con más de 100 años de experiencia y presencia en toda Europa. La compañía es un socio estratégico para fabricantes de materias primas y la industria química, trabajando con sectores como Personal Care, Alimentación, Plásticos, Recubrimientos, Adhesivos y Sellantes, y aportando soluciones innovadoras y sostenibles que generan valor en toda la cadena.
Actualmente, Keyser & Mackay busca incorporar en su oficina de Barcelona a un/a Inside Sales Trainee – Life Sciences (Food & Pharma) que cumpla con lo siguiente:
🎯REQUISITOS
- Formación universitaria en curso o finalizada en ADE, Comercio Internacional, Marketing o similar.
- Nivel de inglés intermedio-avanzado (oral y escrito).
- Buen dominio de MS Office (Excel, PowerPoint, Word) nivel avanzado.
- Interés en aprender de la distribución química B2B y por la industria de alimentación/pharma.
- Disponibilidad de mañanas y posibilidad de firmar convenio de prácticas por mínimo 6 meses (30h semanales).
- Residencia en Barcelona o alrededores.
- Incorporación inmediata.
💡 HABILIDADES Y ACTITUDES VALORADAS
- Autonomía y proactividad: iniciativa para aportar ideas y resolver incidencias.
- Trabajo en equipo: colaboración efectiva con compañeros y clientes.
- Escucha activa y comunicación eficaz en español e inglés.
- Actitud comercial: orientación al cliente, persuación, negociación y capacidad para generar relaciones de confianza.
- Capacidad de organización y priorización de multitareas.
- Atención al detalle en la gestión adminsitrativa y comercial.
- Adaptabilidad a cambio de prioridades/procesos.
- Orientación a resultados.
¿QUÉ FUNCIONES REALIZARÁS?
Reportando a la responsable del departamento Inside Sales, formará parte del equipo comercial gestionando los pedidos, incidencias y tareas administrativas derivadas de la función comercial en toda España y Portugal.
Colaborará eb la gestión y desarrollo de una cartera de clientes existente en la división de Food & Pharma, asegurando su fidelización y crecimiento. En estrecha colaboración con el Industry Manager, contribuirá a la expansión del negocio mediante la identificación de nuevas oportunidades y el seguimiento de proyectos estratégicos. Asimismo, mantendrá una relación fluida con los proveedores para apoyar la negociación de condiciones de compra y participar en la planificación y previsiones de ventas (Budget).
📌Apoyo en la gestión de muestras solicitadas por clientes.
📌Gestión y seguimiento de oportunidades comerciales (uso de CRM y SAP)
📌Procesamiento de pedidos, precios y órdenes de compra.
📌Resolución de incidencias en coordinación con proveedores y responsables de área.
📌Colaboración en actividades de marketing (campañas, mailing, ferias, newsletters).
📌Participación en reuniones comerciales mensuales.
📌Mantenimiento de relaciones comerciales con clientes y proveedores.
📌Análisis de ventas y presupuestos, apoyando en la elaboración de informes.
📌Soporte en tareas administrativas relacionadas con el área comercial.
¿QUÉ OFRECEN?
➡️ Formación continua
➡️ Convenio de Prácticas (mínimo 6 meses)
➡️ Posibilidad de plan de desarrollo y proyección en la empresa
➡️ Ambiente de trabajo colaborativo, positivo y dinámico
➡️ Jornada laboral: 30 horas semanales
➡️ Horarios: Flexibilidad horaria (08:00/09:00h - 14:00/15:00h)
➡️ Modalidad de trabajo: Presencial.
➡️ Condiciones económicas base: 700€ brutos mensuales (30h)
➡️ Ubicación instalaciones: Pau Claris 99-101, Barcelona.
➡️ Fecha de incorporación: Inmediata
Concentrix
Barcelona, ES
Inside Sales Representative (German-speaking) - On-site - High Tech Industry HE04
Concentrix · Barcelona, ES
. Office
Job Title:
Inside Sales Representative (German-speaking) - On-site - High Tech Industry HE04
Job Description
Experience the power of a game-changing career
Want to be part of an innovative and growing team? We’re a global technology and services leader that powers the brands of the future. We help well-known brands — the ones you use every day — improve their businesses with technology and integrated solutions, in over 70 countries.
If you’re looking to grow and be inspired, as an Inside Sales Representative in Barcelona or Valencia (On-site), you will be part of our team of game-changers who are powering the brands of the future in tech.
Career growth and personal development
This is a great opportunity to experience the power of what’s next and develop “friends for life” at the same time. We’ll give you all the training, cutting-edge technologies, and the continuing support you’ll need to succeed.
What You Will Do In This Role
In everything we do, we believe in doing right by and for people – our clients, their customers, our people, our community, and our planet.
As an Inside Sales Representative on our team, you will:
- Provide expert assistance to the list of clients and partners using a consultative approach to account management
- Create the business environment for sustained growth on the account
- Develop and maintain the relationship within the account in order to maintain long term visibility of strategy, plans and competitor activity
- Research new sales opportunities within the existing portfolio of accounts
- Prepare commercial and technical service proposals - Focus on driving profitability through proactive management - Execute and achieve sales quota and targets
- Track, manage, and report ongoing activity relative to sales pipeline.
- Timely response and resolution of incoming customer or partner calls
We embrace our game-changers with open arms, people from diverse backgrounds, who are curious and willing to learn. Your natural talent to help others and go beyond WOW for our customers will fit right in with what we do and who we are.
Concentrix is a great match if you:
- Are proficient or bilingual in German with advanced English level
- Have a solid sales background and previous experience in Sales B2B
- Have strong communication skills
- Are achievement and goal oriented, motivated and self-starter
- Have previous experience working with channel
- Are dynamic and energetic
What’s In It For You
We challenge conventions to deliver outcomes unimagined by creating customer experiences that go beyond WOW. That’s why we significantly invest in our people, our infrastructure, and our capabilities to ensure long-term success for our teams, our customers, and YOU.
In this role, we offer benefits that help support your unique lifestyle:
- Full-time permanent contract, 39 hours/week: Monday to Friday 09:00 to 18:00
- Salary: base salary of 21,000 euros gross/year + bonus up to 7,400 euros gross/year and private medical health insurance
- Great office location in Barcelona or Valencia
- Full paid training about the company and the project you will be working on
- Career development program and specialized courses
At Concentrix, we invest in our game-changers because we know that when our people thrive, our clients and their customers thrive.
If all this feels like the perfect next step in your career journey, we want to hear from you. Apply today and discover why over 440k+ game-changers around the globe call Concentrix their “employer of choice.”
Concentrix is an equal opportunity employer
We're proudly united as one team, one company, globally. We're committed to equal employment opportunities for all candidates and a work environment free from discrimination and harassment. All our recruitment practices are based on business needs, job requirements, and professional qualifications, without regard to race, age, gender identity, sexual orientation, religion, ethnicity, family or parental status, national origin, disability, or any other classification protected by applicable national laws.
R1606967
Location:
ESP Barcelona - C/ de la Selva de Mar, 129
Language Requirements:
English, German (Required)
Time Type:
Full time
If you are a California resident, by submitting your information, you acknowledge that you have read and have access to the Job Applicant Privacy Notice for California Residents
R1606967