Busques feina per la Garrotxa? Tens experiència dun any o més fent tasques dadministratiu/va atenció al client?
Empresa de la zona de la Garrotxa està buscant incorporar a una persona per ajudar al departament administratiu.
Les teves funcions serien:
- Atenció al client telefònica, E-mail (clients interns, proveïdors, clients externs).
- Gestió documental (arxius, gestió administrativo/a).
- Suport temes de facturació, compres, logístics, etc.
- Gestió de comandes, incidències i el seu seguiment.
- Altres tasques relacionades amb la posició.
En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas
Requisitos
Requisits:
-Bons dots de comunicació.
-Una persona amb clara orientació al client.
-Resolució d'incidències.
- Iniciativa
-Domini dels idiomes català i castellà, es valora langlès.
-CFGM Administració, CFGS Administració i finances.
-1 any com a mínim d'experiència.
-Valorable experiència en Indústria.
¿Qué ofrecemos?
S'ofereix:
- Contracte indefinit directe per empresa
- Horari central.
- Oportunitat de formació i creixement dins l'empresa.
- Salari segons vàlua.Si creus que pots encaixar aquesta oferta, no ho dubtis, aplica!
Ver más
¡No te pierdas nada!
Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo
Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam
Suscríbete Ahora