Mesos

Empresa important de la Garrotxa busca una persona per incorporar a la seva empresa. Les seves tasques seran les següents: Atenció al client per correu, telèfon i presencial. Organització de l'agenda. Suport als altres departaments. En Adecco creemos...

Empresa important de la Garrotxa busca una persona per incorporar a la seva empresa.


Les seves tasques seran les següents:

  • Atenció al client per correu, telèfon i presencial.
  • Organització de l'agenda.
  • Suport als altres departaments.

En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas

Requisitos
Requisits:

- Parlar el català i el castellà.
- Domini bàsic d'ofimàtica.
- Experiència mínima en atenció al client.
- Estudis d'administració.

¿Qué ofrecemos?
S'ofereix:

- Contracte temporal de 3 mesos amb possibilitats de continuar.
- Horari partit de dilluns a divendres 9:30h a 13:30h i de 15:30h a 19:30h.
- Oportunitat de formació i creixement dins l'empresa.

¡No te pierdas nada!

Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo


Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam

Suscríbete Ahora

Últimas ofertas de empleo de Auxiliar Administrativo/a en Girona