¡No te pierdas nada!
Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo
Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam
Suscríbete AhoraTransporte y Logística
1.304Comercial y Ventas
956Adminstración y Secretariado
889Informática e IT
869Comercio y Venta al Detalle
659Ver más categorías
Desarrollo de Software
578Derecho y Legal
450Ingeniería y Mecánica
430Industria Manufacturera
424Educación y Formación
377Marketing y Negocio
298Instalación y Mantenimiento
282Sanidad y Salud
189Diseño y Usabilidad
181Hostelería
127Publicidad y Comunicación
120Recursos Humanos
113Atención al cliente
110Construcción
105Alimentación
99Arte, Moda y Diseño
98Contabilidad y Finanzas
95Turismo y Entretenimiento
94Artes y Oficios
82Banca
60Cuidados y Servicios Personales
50Producto
37Seguridad
33Farmacéutica
28Inmobiliaria
28Social y Voluntariado
19Energía y Minería
7Seguros
5Ciencia e Investigación
3Telecomunicaciones
3Deporte y Entrenamiento
1Agricultura
0Editorial y Medios
0Apache Mesos
WikipediaTecnic Administratiu D'Habitatge
14 jun.Fundació Hàbitat3
Oña, ES
Tecnic Administratiu D'Habitatge
Fundació Hàbitat3 · Oña, ES
Excel Mesos Office
- Oferta de treball:Tècnic/a administratiu d'habitatgeLa Fundació Hàbitat3 és una gestora d'habitatge social del Tercer Sector Social de Catalunya que treballa amb les entitats socials i les administracions públiques per garantir el dret a un habitatge digne a les persones que es troben en situació de vulnerabilitat.
INFRAESTRUCTURES DE LA GENERALITAT DE CATALUNYA SAU
Barcelona, ES
Convocatòria procés selectiu Personal Administratiu/va (Infraestructures)
INFRAESTRUCTURES DE LA GENERALITAT DE CATALUNYA SAU · Barcelona, ES
Mesos
RESOLUCIÓ PER LA QUAL ES PUBLICA LA CONVOCATÒRIA DEL PROCÈS SELECTIU PER A LA PROVISIÓ PER A LA COBERTURA DEFINITIVA DELS LLOCS DE TREBALL EN RÈGIM DE CONTRACTE LABORAL INDEFINIT, PER INFRAESTRUCTURES DE LA GENERALITAT DE CATALUNYA, I S’ANUNCIEN LES PLACES OBJECTE DE PROVISIÓ.
Aquesta resolució s’atén al que disposen el Reial Decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic (en endavant TREBEP); els vigents convenis col·lectius de treball de la indústria de la construcció i obres públiques de Barcelona, Tarragona, Lleida i Girona que són d'aplicació a Infraestructures de la Generalitat de Catalunya, SAU.
La Disposició addicional primera del TREBEP remet, per a les societats mercantils, a l’aplicació dels articles 52, 53, 54, 55 i 59 en la realització dels processos selectius de provisió.
La Llei de pressupostos de la Generalitat de Catalunya disposa que les ofertes d'ocupació pública i els instruments de gestió similars s'han d'aprovar en funció de les disponibilitats pressupostàries i de conformitat amb les previsions de caràcter bàsic que s'estableixin.
El Consell d’Administració d’Infraestructures.cat en la sessió de 30 d’abril de 2025 ha aprovat iniciar un procés extraordinari per a la provisió de les places de personal laboral fixes, en el marc de la taxa de reposició establerta, i ha delegat en la Presidència d’Infraestructures l’inici i tramitació de l’esmentat procés de selecció de personal i, també, ha aprovat les places/posicions objecte de la convocatòria de contractació laboral indefinida d’Infraestructures de la Generalitat de Catalunya.
Les bases de la convocatòria son les que s’indiquen a l’annex 1. L’oferta pública d’aquestes places és la que s’indica en el punt segon de l’annex 1 de les bases.
En ús de les atribucions que em son delegades com a president mitjançant acord de data 14 d’octubre de 2024 del Consell General d’Administració d’Infraestructures.cat i en ús de les competències que m'atribueix la normativa vigent,
Resolc:
1.- Anunciar les places/posicions objecte de la convocatòria del procés selectiu per a la contractació laboral indefinida a Infraestructures de la Generalitat de Catalunya.
2.- Aprovar la convocatòria del procés selectiu per a la provisió de les places de personal laboral fix en relació als llocs de treball de personal laboral indefinit d’Infraestructures de la Generalitat de Catalunya indicats. Aquestes bases figuren en l’annex 1.
En cas que hi hagi proves i entrevista, les dates s’anunciaran a la pàgina web de l’entitat (https://infraestructures.gencat.cat/.).
3.- Publicar aquesta resolució al DOGC.
Contra aquesta Resolució les persones interessades poden interposar una demanda davant la jurisdicció social, en el termini de dos mesos, a comptar de l'endemà de la seva publicació, d'acord amb el que preveu l'article 69 de la Llei 36/2011, reguladora de la jurisdicció social.
Isaías Táboas Suárez
President i Conseller Delegat
Barcelona, a 28 de maig de 2025
ANNEX 1 – BASES COMUNES I ESPECÍFIQUES
Primera.- Objecte
El procediment selectiu de personal laboral indefinit possibilita l’establiment de processos de selecció garantint sempre els principis d’igualtat, mèrit, capacitat i publicitat.
Les presents bases tenen per objecte regular el procés de selecció que es convoca per a la cobertura, en règim de contracte laboral fix i a jornada complerta i amb les condicions laborals que s’estipulen a la normativa vigent aplicable a aquesta entitat, dels llocs de treball de nom, classificació professional i característiques que figuren en el punt segon d’aquest document.
Per disposar de més informació sobre l’organització i els perfils professionals de que disposa l’Empresa, es pot consultar la Plantilla i la Relació de Llocs de treball en aquest enllaç.
Segona.- Places a seleccionar
- Nombre de places convocades: 3
- Categoria: Administratiu/va
- Funcions Les funcions d'aquestes categories laborals són les que es troben descrites a l'annex X i XI del VI Conveni col·lectiu general del sector de la construcció en relació amb allò que disposa l'apartat tercer de l'Acord de 14 de març de 2017 del Procediment de modificació substancial de les condicions de treball.
- Jornada: Completa.
- Retribució: 30.493,27€ bruts anuals (podeu consultar les taules retributives d’Infraestructures.cat aquí).
Perfil (característiques comuns):
Missió del lloc de treball
Realitzar tasques administratives de suport, preparatòries o derivades de la gestió administrativa, com ara la comprovació de documentació i la preparació i la redacció de documents així com donar suport a les àrees i estaments dels que depèn el lloc.
Funcions bàsiques
Les funcions de les diferents posicions classificades com a Administratiu/va s’ajustaran, total o parcialment a les següents, tenint en compte que aquestes s’adequaran al nivell del lloc:
- Elaborar documentació administrativa, sobre el procés o processos de la Direcció.
- Fer el seguiment dels expedients i processos; tenir cura dels terminis i informar sobre el seu desenvolupament i les incidències i, si escau, resoldre-les, d’acord amb les indicacions rebudes, així com recollir, comprovar i tramitar la documentació relacionada.
- Realitzar tasques de suport administratiu: anàlisi bàsica, recerca i explotació de dades als sistemes d’informació: comprovació i introducció de dades als sistemes d’informació; elaboració de documents administratius; gestió de l’arxiu; manipulació, reproducció i trasllat dels expedients sobre els que treballa; registre de documents, etc.
- Atendre els usuaris presencialment, telefònicament i/o a través de la gestió de les bústies de comunicació. Resoldre les consultes de manera autònoma, d’acord amb les indicacions rebudes.
- Gestionar les entrades i sortides de documentació de la divisió, gerència i/o direcció, seguint el procediment establert.
- Dur a terme tasques de suport a l’organització d’agendes, reunions, esdeveniments i altres tasques similars.
- Realitzar tramitacions i activitats d’un procés administratiu, detectant les possibles incidències i gestionant la seva resolució, tot garantint la seva fiabilitat.
Tercera.- Requisits específics de participació
Per tal de participar en aquest procés selectiu caldrà:
- Coneixements a nivell oral i escrit del Català equivalents al nivell de suficiència (C1).
- Complir els següents requisits generals per participar en els processos selectius que estableix l’article 56 de l’EBEP:
- Haver complert 16 anys.
- Acreditar estar en possessió, o en condicions d’obtenir abans de finalitzar el període de sol·licituds, del títol de Batxiller o títol de Tècnic (Cicle formatiu de grau mig) o equivalent o d’una titulació superior. En cas que la titulació s’hagi obtingut a l’estranger, caldrà aportar el document d’equivalència o homologació expedit pel Ministeri competent.
- No estar afectat/da per limitacions físiques o psíquiques que siguin incompatibles amb el desenvolupament de les funcions inherents al lloc. Les persones aspirants que es presentin amb discapacitat reconeguda igual o superior al 33 per cent hauran de presentar la certificació dels òrgans competents de les Administracions Públiques que acreditin la capacitat per a l’acompliment de les tasques que corresponguin al lloc ofertat.
- No estar inhabilitat/da per sentència ferma per a l’exercici de les funcions públiques, ni estar separat/da per sanció disciplinària al sector públic.
- Per aquells que no tinguin la nacionalitat espanyola o d’algun Estat membre de la Unió Europea, acreditar permís de treball vigent.
- Tenir capacitat funcional per al desenvolupament de les seves funcions.
- No trobar-se en cap de les causes d’incapacitat o incompatibilitat previstes en la legislació vigent en la matèria.
Els requisits de participació s’han de reunir en la data que finalitzi el termini de presentació de sol·lic...
Daleph
Barcelona, ES
Consultor/a de Emprendimiento e Innovación
Daleph · Barcelona, ES
Office Mesos
DESCRIPCIÓN DE LA ENTIDAD
Daleph es un grupo de empresas al servicio de la sociedad, con 30 años de presencia en el mercado, vocación internacional y clientes y proyectos en todas las Comunidades Autónomas.
Contamos con un equipo sólido y multidisciplinar de profesionales, con personas expertas que colaboran externamente, y con oficinas en Barcelona, Madrid y Jerez.
Buscamos una persona con interés y experiencia en el ámbito del emprendimiento y la innovación empresarial, que quiera sumarse a un equipo dinámico y comprometido. Esta persona contribuirá de forma directa al desarrollo del ecosistema emprendedor y al diseño de soluciones innovadoras con impacto social.
¡Si compartes nuestros valores de compromiso, creatividad y orientación al bien común, te estamos buscando!
DESCRIPCIÓN DEL PUESTO DE TRABAJO
📌 ¿Cuáles serán tus responsabilidades?
- Evaluación y diagnóstico de proyectos empresariales.
- Impartición de formaciones para personas emprendedoras y empresarias.
- Asesoramiento a empresas y personas emprendedoras.
- Gestión de jornadas y actividades de dinamización de incubadoras y aceleradoras empresariales.
- Diseño e implementación de estrategias territoriales para el fomento de la actividad empresarial.
- Ejecución de tareas dentro de proyectos de consultoría relacionados con el emprendimiento y el apoyo al tejido productivo de un territorio.
- Coordinación operativa y técnica de programas de formación para personas emprendedoras.
- Planificación y seguimiento de proyectos, gestionando plazos, recursos y entregables.
- Coordinación de reuniones con clientes y equipos internos.
- Elaboración de presentaciones, informes y documentación de seguimiento.
- Redacción de propuestas de licitación para la administración pública.
📚 Requisitos
- Idiomas: catalán y castellano nativos, e inglés (mínimo nivel B2).
- Estudios: Grado universitario en ADE, económicas, ciencias políticas o similares.
- Máster en innovación (valorado positivamente).
- Experiencia mínima de 2 años con entidades públicas o privadas en consultoría, emprendimiento o promoción económica.
- Se valorará experiencia en empresas de consultoría de cierto tamaño y en la redacción de propuestas de licitación.
- Dominio de Office 365, herramientas de IA y gestión de bases de datos.
🎯 Tu perfil
- Proactividad, motivación, actitud colaborativa y trabajo en equipo.
- Excelentes competencias de comunicación oral y escrita.
- Precisión y atención al detalle.
- Creatividad y capacidad de proponer soluciones innovadoras.
- Orientación al cliente y compromiso social.
- Alta capacidad de aprendizaje y adaptabilidad.
- Carné de conducir.
🔎 ¿Qué te ofrecemos?
- Tipo de contrato: Indefinido (con 6 meses de periodo de prueba).
- Salario: entre 24.000 € y 27.000 €, a definir según experiencia y habilidades de la persona candidata.
- Jornada: 40 horas semanales.
- Horario flexible de lunes a viernes, con jornada intensiva los viernes.
- Centro de trabajo: Barcelona.
- Modalidad híbrida de trabajo.
- Incorporación: Inmediata.
- Crecimiento profesional y oportunidades de aprendizaje.
- Trabajo en proyectos con impacto social real.
- Formar parte de un equipo comprometido y multidisciplinar.
DESCRIPCIÓ DE L’ENTITAT
Daleph és un grup d’empreses al servei de la societat, amb 30 anys de presència en el mercat, vocació internacional i clients i projectes en totes les Comunitats Autònomes. Comptem amb un equip sòlid i multidisciplinari de professionals, amb persones expertes que col·laboren de manera externa, i amb oficines a Barcelona, Madrid i Jerez.
Busquem una persona amb interès i experiència en l’àmbit de l’emprenedoria i la innovació empresarial, que vulgui sumar-se a un equip dinàmic i compromès. Aquesta persona contribuirà de forma directa al desenvolupament de l’ecosistema emprenedor i al disseny de solucions innovadores amb impacte social.
Si comparteixes els nostres valors de compromís, creativitat i orientació al bé comú, t’estem buscant!
DESCRIPCIÓ DEL LLOC DE TREBALL:
📌 Quines seran les teves responsabilitats?
- Avaluació i diagnosi de projectes empresarials.
- Impartició de formacions per a persones emprenedores i empresàries.
- Assessorament a empreses i persones emprenedores.
- Gestió de jornades i activitats de dinamització d’incubadores i acceleradores empresarials.
- Disseny i implementació d’estratègies territorials per al foment de l’activitat empresarial.
- Execució de tasques dins de projectes de consultoria relacionats amb l’emprenedoria i el suport al teixit productiu d’un territori.
- Coordinació operativa i tècnica de programes de formació per persones emprenedores
- Planificació i seguiment de projectes, gestionant terminis, recursos i deslliurables.
- Coordinació de reunions amb clients i equips interns.
- Elaboració de presentacions, informes i documentació de seguiment.
- Redacció de propostes de licitació per a l’administració pública.
📚 Requisits
- Idiomes: català i castellà nadius, i anglès (mínim B2).
- Estudis: Grau universitari en ADE, econòmiques, ciències polítiques o similars.
- Màster en innovació (valorat positivament).
- Experiència mínima de 2 anys amb entitats públiques o privades en consultoria, emprenedoria o promoció econòmica.
- Es valorarà experiència en empreses de consultoria de certa dimensió i redacció de propostes de licitació.
- Domini d’Office 365 i eines d’IA i gestió de bases de dades.
🎯 El teu perfil
- Proactivitat, motivació, actitud col·laborativa i treball en equip.
- Excel·lents competències de comunicació oral i escrita.
- Precisió i atenció al detall.
- Creativitat i capacitat de proposar solucions innovadores.
- Orientació al client i compromís social.
- Alta capacitat d’aprenentatge i adaptabilitat.
- Carnet de conduir.
🔎 Què t’oferim?
- Tipus de contracte: Indefinit (amb 6 mesos de periode de prova)
- Salari: entre 24.000€ i 27.000€, a definir segons experiència i habilitats de la persona candidata.
- Jornada: 40 hores setmanals.
- Horari flexible de dilluns a divendres, amb horari intensiu els divendres.
- Centre de treball: Barcelona.
- Modalitat híbrida de treball.
- Incorporació: Immediata.
- Creixement professional i oportunitats d'aprenentatge.
- Treball en projectes amb impacte social real.
- Formar part d'un equip compromès i multidisciplinari.
Lucta
Montornès del Vallès, ES
Pesador/a de Laboratorio | Creación de Fragancias (Contrato Temporal – 6 meses aprox.)
Lucta · Montornès del Vallès, ES
Sobre Lucta:
En Lucta, empresa multinacional con valores familiares y una sólida trayectoria en nuestros distintos sectores, buscamos incorporar un/a Pesador/a de Laboratorio a jornada completa para el área de Creación de Fragancias.
Esta posición es de carácter temporal (aproximadamente 6 meses) y tiene como objetivo dar soporte directo al equipo técnico, garantizando la precisión en el pesado de fórmulas y la correcta gestión de las materias primas.
¿Qué harás en esta posición?
Formarás parte de un equipo técnico especializado, trabajando estrechamente con los/as creadores/as de fragancias. Tus principales funciones serán:
- Pesar fórmulas siguiendo las instrucciones del responsable del laboratorio de creación.
- Preparar y organizar muestras para distintos equipos técnicos.
- Registrar datos y asegurar la trazabilidad de cada pesada en las bases de datos internas.
- Controlar y reponer el stock de materias primas del laboratorio.
- Mantener el laboratorio limpio, ordenado y operativo en el día a día.
- Clasificar y archivar muestras físicas y digitales de materias primas y productos.
- Colaborar en tareas de soporte relacionadas con evaluación, calidad o documentación técnica.
- Coordinarse con otras áreas para garantizar la disponibilidad de materiales cuando sea necesario.
Formación:
- Ciclo Formativo de Grado Medio o Superior, preferentemente en el ámbito químico (como Auxiliar de Laboratorio o ciclos técnicos afines).
- No se requiere experiencia previa en el sector de fragancias (recibirás formación interna en el uso de materias primas y en el orden de pesado), aunque se valorará experiencia en entornos de laboratorio., producción o control de calidad.
- Responsabilidad y compromiso, imprescindibles para garantizar la calidad, el cumplimiento de procedimientos y el buen funcionamiento del laboratorio.
- Trabajo en equipo, con actitud colaborativa, comunicación clara y disposición para apoyar a otros/as en un entorno técnico compartido.
- Atención al detalle y precisión, especialmente en tareas de pesado, registro y manipulación de muestras.
- Pulcritud y orden, necesarios para mantener un espacio de trabajo limpio, seguro y bien organizado.
- Ganas de aprender y actitud proactiva, con voluntad de mejorar y adaptarse al ritmo del equipo.
Selva
Madrid, ES
Oferta Informativa Operari De Neteja Amb Vehícle
Selva · Madrid, ES
Mesos
Join to apply for the OFERTA INFORMATIVA OPERARI DE NETEJA AMB VEHÍCLE (SUBSTITUCIÓ DE VACANCES) role at Consell Comarcal de la Selva2 days ago Be among the first 25 applicantsAQUESTA OFERTA ÉS INFORMATIVA.PER PRESENTAR LES CANDIDATURES CAL PRESENTAR EL CV A:****** CV QUE NO ES PRESENTIN VIA EL LINK NO ES TINDRAN EN COMPTEEmpresa dedicada al sector de la neteja precisa incorporar un/a operari/ària amb vehicle (substitució de vacances) per incorporar a l'equip de treball a Maçanet de la Selva i Sils .Condicions laborals:Contracte: Temporal (1 mes)Horari: 26h / setmana.
Horari variable segons el diaSalari: 957€ / brut mensualTasques i responsabilitats:Neteja i manteniment de les zones assignades en dependència del supervisor.Formació en PRL i ús de productes.Equipament amb EPI reglamentaris i uniformat.Requisits:Formació i experiència:Almenys 6 mesos en un lloc similarAltres requisits:Disponibilitat immediataCarnets professionals:Carnet BCompetències valorables:Treball en equipSerietatInformació addicional:Seniority level: Not ApplicableEmployment type: Full-timeJob function: OtherIndustries: Consumer Services#J-18808-Ljbffr
i2CAT Research Centre
Barcelona, ES
European Project Manager – MSCA Doctoral Network
i2CAT Research Centre · Barcelona, ES
Linux Cloud Coumputing SharePoint Excel Mesos Office Word
La Fundació i2CAT està cercant un/a European Project Manager per incorporar-se a l’equip de Project Management Office (PMO), per liderar la gestió d’un projecte europeu MSCA Doctoral Network de gran impacte. Aquesta unitat clau dona suport estratègic a les àrees de recerca en la gestió administrativa, financera i legal de propostes i projectes competitius, amb especial èmfasi en convocatòries europees com Horizon Europe.
Des del PMO, també contribuïm activament a la redacció de seccions transversals de les propostes com IPR, gestió del projecte, gènere, impacte, pla de gestió de dades (DMP) i aspectes ètics, amb l’objectiu de millorar-ne la qualitat, la puntuació i la viabilitat.
Formar part d’aquest equip significa participar directament en la captació i execució de projectes internacionals, col·laboratius i innovadors, que impulsen la recerca d’excel·lència i la transferència tecnològica.
En el marc d’aquesta posició, la persona seleccionada assumirà la gestió i coordinació administrativa, financera i formativa del projecte europeu “GENOME”, un Doctoral Network finançat per la Comissió Europea (convocatòria HORIZON-MSCA-2024-DN-01, proposta número 101226860), amb un pressupost global de 4.259.000 €, i coordinat per i2CAT.
Aquest projecte compta amb 10 socis i 2 entitats associades de diversos països europeus i implica alts requeriments de seguiment i compliment normatiu. Per això, es requereix una dedicació a temps complet, capacitat de lideratge operatiu i experiència demostrada en la gestió de projectes europeus.
Sobre GENOME:
El programa de recerca i formació GENOME (GENerative and connected intelligence for 6G Open ManagemEnt) té com a objectiu investigar, desenvolupar, ajustar i validar models de llenguatge de grans dimensions (LLMs) per a la gestió i orquestració autònoma de diversos dominis tecnològics de xarxa (O-RAN, edge, cloud) mitjançant xarxes basades en intencions (intent-based networking) i funcions de xarxa independents de la tasca (task-agnostic).
També es proposa establir un marc d’intel·ligència connectada per a la coordinació entre aquestes funcions a través de l’aprenentatge de protocols dinàmics (on-the-fly protocol learning), amb l’objectiu de mitigar decisions de gestió conflictives i maximitzar la utilització dels recursos. La configuració de la xarxa també es generarà automàticament mitjançant algoritmes innovadors d’intel·ligència artificial neuro-simbòlica.
A més, s’investigarà la transparència i resiliència dels models d’IA. Tots els components desenvolupats es validaran mitjançant simulacions i experiments en bancs de proves, i s’integraran en una prova de concepte final.
Paral·lelament, s’ha dissenyat un pla de formació detallat que inclou escoles, jornades industrials i cursos de competències transversals. El projecte compta amb la participació de socis industrials per tal de garantir que la trajectòria professional dels investigadors/es predoctorals (ESRs) es vegi significativament reforçada. També s’han previst activitats de difusió i explotació de gran qualitat.
Coordinació administrativa general del projecte:
- Garantir el compliment dels requisits administratius establerts per la Comissió Europea (EC/Horizon Europe).
- Donar suport al coordinador del projecte (PC) en la gestió diària, la planificació estratègica i la comunicació amb els socis del consorci.
- Fer el seguiment proactiu dels socis per assegurar el compliment de terminis, lliurables i obligacions.
- Coordinar la preparació i lliurament dels informes tècnics, periòdics i finals exigits per la Comissió Europea.
- Donar suport al Supervisory Board (SB) i altres òrgans de governança del projecte en l'organització de les seves reunions i el seguiment dels seus acords.
- Donar suport en la redacció, negociació i signatura del Consortium Agreement i altres documents contractuals.
- Fer el seguiment del compliment dels acords establerts amb les entitats sòcies.
- Coordinar annexos, esmenes i possibles modificacions durant el cicle de vida del projecte.
- Fer el seguiment del pressupost global i del pressupost assignat a cada entitat sòcia.
- Supervisar l’execució financera i garantir la correcta justificació de les despeses d’acord amb els criteris de la Comissió Europea.
- Elaborar i revisar informes i documents financers (formularis, justificacions, fulls de càlcul, etc.).
- Donar suport als socis en qüestions de reporting econòmic i interpretació normativa.
- Donar suport en la planificació, organització i seguiment de les activitats de formació (escoles d’estiu, workshops, seminaris, intercanvis, etc.).
- Assegurar el compliment del Pla de Formació i del Pla de Desenvolupament dels Investigadors (IDP).
- Donar suport als/les ESR en qüestions logístiques relacionades amb les mobilitats, allotjament, viatges, permisos, etc.
- Coordinar i donar suport al Recruitment Committee durant el procés de selecció i contractació dels ESRs.
- Planificar i coordinar les reunions de seguiment del consorci (Kick-off, trobades anuals, revisions per part de la CE...).
- Preparar ordres del dia, redactar actes, fer-ne el seguiment i assegurar el tancament dels acords.
- Coordinar la logística, les inscripcions, la documentació i els materials associats a les trobades.
- Coordinar i preparar les reunions periòdiques amb el/la Project Officer de la Comissió Europea, assegurant el seguiment dels temes tractats i la resolució d'incidències o consultes.
- Coordinar el disseny, desenvolupament i actualització del lloc web del projecte.
- Donar suport en l’estratègia de comunicació interna i externa, així com en la difusió de resultats.
- Impulsar accions de visibilitat i divulgació (xarxes socials, newsletters, materials gràfics, etc.).
- Mantenir actualitzada la informació del projecte al portal de la Comissió Europea.
- Donar suport en la gestió de lliurables, informes tècnics i financers, i altres requisits oficials.
- Mantenir l’arxiu digital del projecte organitzat i accessible (contractes, informes, actes, justificacions, etc.).
- Administrar eines col·laboratives com SharePoint, Teams o altres plataformes acordades pel consorci.
- Establir procediments interns per garantir la traçabilitat i el control de qualitat de la documentació.
- Assegurar el compliment de la normativa europea vigent (Horizon Europe, MSCA, ètica, protecció de dades...).
- Donar suport als socis per garantir la conformitat amb les obligacions legals i contractuals.
- Coordinar la preparació documental per a revisions o auditories de la Comissió Europea o tercers.
La Fundació i2CAT és un centre de recerca i innovació, que impulsa activitats de R+D+i en l'àmbit d'arquitectures, aplicacions i serveis de la Internet avançada. El centre aposta per un nou model d'innovació basat en la col·laboració entre les empreses, les administracions públiques,el món acadèmic i els usuaris. En col·laboració amb aquests socis, les nostres unitats de recerca i innovació volen produir tecnologies isolucions amb l'objectiu de convertir Catalunya en una regió intel·ligent líder i global en una Europa intel·ligent, amb una economia de valor afegit pròspera i una societat innovadora.
i2CAT és una organització dinàmica que té una àmplia experiència en la realització de projectes de recerca i innovació a nivell nacional i internacional, liderant línies d'investigació en arquitectures de xarxes fixes i mòbils, el 5G, les xarxes de sensors sense fils i tecnologies multimèdia basades en contingut, amb l'objectiu de desenvolupar nous productes, serveis i aplicacions en els camps de la eHealth, SmartCities & Smart Regions, Industria 4.0 i Societat Digital.
Vols saber-ne més? Visita la nostra web ! (http://www.i2cat.net/)
Què t'oferim?
- Podràs treballar des de les nostres oficines o des de casa, el que prefereixis. Només et demanem un dia presencial a l'oficina per coordinar-te amb la resta de l'equip.
- Contracte a temps complet.
- Disposem d'un horari flexible per promoure la conciliació de la vida laboral i familiar
- Jornada reduïda tots els divendres + els mesos de juliol i agost.
- Salari fix + variable per objectius.
- Tu decideixes si vols cobrar en 12 o 14 pagues.
- Sistema de retribució flexible: Configura el teu salari segons les teves necessitats. T'oferim l'opció de tiquet restaurant, tiquet transport, suport al servei de guarderia i assegurança mèdica.
- 27 dies laborables de vacances a l'any.
- Tenim fruita a l'oficina per promoure un estil de vida saludable.
- Cafè i te gratuït.
- Si t'interessa, pots participar en esdeveniments del sector.
- T'entregarem un ordinador portàtil. Pots triar el teu sistema operatiu, Mac, Linux o Windows.
- Esdeveniments socials per a potenciar i fomentar el treball en equip.
- Et donarem el suport per a desenvolupar la teva pròpia carrera formativa.
- Treballarem contínuament perquè tinguis un pla de carrera i així impulsar el teu creixement i desenvolupament professional.
A i2CAT ja fa temps que tenim una política de teletreball establerta. Podràs treballar des de casa o des de l'oficina, el que s'ajusti millor a les teves necessitats. Només et demanem que assisteixis un dia a la setmana a l'oficina per mantenir-te connectat amb l'equip.
Si decideixes venir a l'oficina, estem ubicats a Zona Universitària, al costat del Campus Nord de la UPC, dins d'un entorn multidisciplinari i multicultural. És una zona molt ben comunicada (metro, tram, bus) amb bars i restaurants al voltant.
Les nostres oficines estan dissenyades amb un concepte open-office on tot és llum i transparència (no tenim sales opaques). Disposem d'espais de treball diversos perquè no hagis d'estar tot el dia en la mateixa taula.
i2CAT va rebre el distintiu "HR Excellence in Research" per part de la Comissió Europea l’any 2018, com a reconeixement al nostre compromís d’alinear les pràctiques de recursos humans amb la Carta Europea del Personal Investigador i el Codi de Conducta. En el marc de l’estratègia HRS4R, garantim processos de selecció Oberts, Transparents i Basats en el Mèrit (OTM-R).
La diversitat és clau per al progrés i la innovació, i a la Fundació i2CAT treballem activament per crear un entorn inclusiu i equitatiu on tothom pugui desenvolupar el seu potencial. Per això, apostem per la pluralitat i cerquem augmentar el nombre de persones amb diversitat funcional dins la nostra plantilla.
Busquem persones amb talent i perspectives diverses per enriquir el nostre equip. En els nostres processos de selecció, estem compromesos a impulsar el talent femení i ens interessa especialment l’experiència de dones i altres col·lectius infrarepresentats en els àmbits científic i tecnològic. Amb això aconseguirem estar millor preparats per afrontar reptes complexos. Si les persones candidates tenen qualificacions similars, es donarà prioritat a aquelles que pertanyin a un d’aquests grups.
Sabem que el talent es manifesta de moltes maneres diferents i estem desitjant descobrir noves perspectives!
Si el que has llegit et sona bé... prenem un cafè i t’ho expliquem millor! Com a part de l’equip de selecció, estaré encantada de conèixer-te, escoltar la teva experiència i veure com podries encaixar al nostre equip.
I si t’ha agradat, però no és l’oferta ideal per a tu, potser coneixes algú que encaixi perfectament i a qui voldries recomanar-la!
Requisits:
Formació acadèmica:
- Grau o llicenciatura en una disciplina relacionada (Ciències socials, Ciències de la vida, Enginyeria, Economia, Administració pública o similar).
- Mínim 2-3 anys d’experiència en la gestió de projectes europeus de recerca i innovació, preferentment finançats per la Comissió Europea (Horizon 2020/Horizon Europe, MSCA, etc.).
- Experiència demostrada en gestió financera, justificació de despeses, coordinació de consorcis i elaboració d’informes tècnics i econòmics.
- Domini del català i/o castellà (nivell alt).
- Anglès: nivell C1 (oral i escrit), imprescindible per a la comunicació amb la CE i els socis internacionals.
- Coneixement dels requisits administratius i normatius de la CE (Horizon Europe, MSCA, ètica, IPR, DMP, etc.).
- Capacitat de planificació, organització i gestió de múltiples tasques simultànies amb terminis ajustats.
- Excel·lents habilitats de comunicació interpersonal, tant amb equips interns com amb socis internacionals.
- Domini d’eines ofimàtiques i col·laboratives (Excel avançat, Word, Teams, SharePoint, etc.).
- Coneixement del portal Funding & Tenders Portal i plataformes associades (e.g., SyGMa, SEP).
- Experiència en gestió de projectes de formació doctoral o xarxes internacionals.
- Coneixements en propietat intel·lectual, gènere, impacte o plans de gestió de dades (DMP).
- Carta de motivació – Obligatori
- CV (s’accepten CV cecs) – Obligatori
- Certificats de titulacions – Opcional
New Line Events
Málaga, ES
PROMOTOR/A COMERCIAL ESTANCO MÁLAGA 1400€ / MES + BONUS
New Line Events · Málaga, ES
¡Buscamos Promotores/as Comerciales para Marca Líder en el Sector Tabacalero en Málaga!
¿Te apasiona el trato con el cliente, tienes don de gentes y te gusta trabajar por objetivos?
En New Line queremos contar contigo para representar a una reconocida marca tabacalera en estancos de tu zona. Si buscas un trabajo estable, con buena proyección y una remuneración competitiva, ¡esta es tu oportunidad!
¿Cuál será tu misión?
- Visitar diariamente diferentes estancos asignados a la ruta (cada día la acción se desarrolla en un estanco)
- Promocionar, prescribir y vender productos de la marca.
- Generar una excelente experiencia de cliente y fomentar la fidelización.
- Vehículo propio (imprescindible para los desplazamientos).
- Disponibilidad en la franja horaria establecida.
- Actitud proactiva, habilidades comerciales y orientación a resultados.
- Contrato indefinido desde el primer día.
- Jornada completa: de lunes a viernes, de 09:00h a 14:00h y de 17:00h a 20:00h. (1 o 2 sábados al mes remunerados aparte).
- Salario fijo: 1.400 € brutos/mes.
- Incentivos variables: ¡puedes ganar hasta 500 € más al mes según tu desempeño!
- Kilometraje cubierto: 0,19 €/km + tarjeta de gasolina para ida y vuelta.
- ¡Y mucho más! Si tu rendimiento lo avala, podrás optar a coche de empresa.
New Line Events
Sevilla, ES
PROMOTOR/A COMERCIAL ESTANCO SEVILLA 1400€ / MES + BONUS
New Line Events · Sevilla, ES
¡Buscamos Promotores/as Comerciales para Marca Líder en el Sector Tabacalero!
¿Te apasiona el trato con el cliente, tienes don de gentes y te gusta trabajar por objetivos?
En New Line queremos contar contigo para representar a una reconocida marca tabacalera en estancos de tu zona. Si buscas un trabajo estable, con buena proyección y una remuneración competitiva, ¡esta es tu oportunidad!
¿Cuál será tu misión?
- Visitar diariamente diferentes estancos asignados a la ruta (cada día la acción se desarrolla en un estanco)
- Promocionar, prescribir y vender productos de la marca.
- Generar una excelente experiencia de cliente y fomentar la fidelización.
- Vehículo propio (imprescindible para los desplazamientos).
- Disponibilidad en la franja horaria establecida.
- Actitud proactiva, habilidades comerciales y orientación a resultados.
- Contrato indefinido desde el primer día.
- Jornada completa: de lunes a viernes, de 09:00h a 14:00h y de 17:00h a 20:00h. (1 o 2 sábados al mes remunerados aparte).
- Salario fijo: 1.400 € brutos/mes.
- Incentivos variables: ¡puedes ganar hasta 500 € más al mes según tu desempeño!
- Kilometraje cubierto: 0,19 €/km + tarjeta de gasolina para ida y vuelta.
- ¡Y mucho más! Si tu rendimiento lo avala, podrás optar a coche de empresa.
Teleoperador/a banca y finanzas
12 jun.NA
Balsareny, ES
Teleoperador/a banca y finanzas
NA · Balsareny, ES
Mesos
Tens experiència en atenció al client i nivell bilingüe castellà - català? Vols continuar desenvolupant-se en un entorn dinàmic? Si t'encanta ajudar els altres i oferir solucions personalitzades, t'invitem a unir-te al nostre equip!
Formaràs part d'un dels principals operadors del mercat de Contact Center, una oportunitat que no pots deixar escapar! T'encarregaràs de l'emissió i recepció de trucades del sector bancari i assegurances.
No et preocupis per la teva adaptació al lloc! Rebràs una formació a les instal·lacions de la companyia, on els millors professionals et capacitaran perquè la teva aventura sigui tot un èxit!
Formaràs part d'un equip innovador i molt proper, on es cuida cada detall i on sempre estaràs acompanyat/ada d'un/a supervisor/a perquè puguis preguntar-li tots els teus dubtes i perquè el teu dia a dia sigui la teva millor experiència!
Estàs preparat/ada per unir-te al nostre equip? Fes clic ara i sigues part d'aquest projecte immediatament!
T'esperem!
En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas
Requisitos
- Imprescindible nivell bilingüe d'espanyol - català.
- Imprescindible educació secundària (batxillerat o equivalent).
- Imprescindible experiència prèvia en call center en serveis d'atenció al client i/o comercials d'almenys 6 mesos (molt valorable que sigui en el sector financer).
- Imprescindible bones habilitats comunicatives, tant oral com escrita.
- Imprescindible maneig d'eines digitals i canals d'atenció (telèfon, correu electrònic, xat, xarxes socials, aplicacions).
- Imprescindible maneig informàtic de nivell mitjà, així com velocitat i precisió en la mecanografia.
- Imprescindible eficàcia comercial, capacitat de persuasió i orientació a resultats.
- Valorable coneixements bàsics de productes financers, com targetes de crèdit, assegurances i finançament.
- Valorable certificat de mediador/a d'assegurances.
Funcions:
- Resolució de consultes i petició de gestions formulades pels clients a través del canal telefònic, correu electrònic, xat, xarxes socials i aplicació (activació i bloqueig de targetes, canvi de dades personals, consulta de moviments de targeta, formes de pagament, amortitzacions, consultes relacionades amb l'accés a l'APP del client, consultes relacionades amb l'assegurança contractada vinculada al finançament).
- Venda creuada de productes financers associats al producte de crèdit que té el client (assegurança associada a la targeta de crèdit, disposicions d'efectiu, ampliació de límit, fraccionament de compres).
- Retenció de productes financers (retenció d'assegurança, baixa de targeta).
- Suport als comerços que gestionen vendes amb finançament d'aquesta entitat financera.
¿Qué ofrecemos?
- Pertànyer a un equip de treball sòlid i estable.
- Contracte laboral de 6 mesos amb possibilitat de pròrroga.
- torns a triar: 10h-16h (30 hores), 14h-20h (30 hores) o 11h-14h i 16h-20h (35 hores)
- Treball presencial en el nostre centre de Barcelona (Av. Diagonal 67).
- Formació presencial en torn de matì (7h al dia) del 17 al 27/06 amb beca formativa una vegada superis el període de prova de 306,60€. Incorporació al treball el 30/06.