¡No te pierdas nada!
Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo
Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam
Suscríbete AhoraTransporte y Logística
1.116Informática e IT
948Comercial y Ventas
921Adminstración y Secretariado
713Desarrollo de Software
497Ver más categorías
Ingeniería y Mecánica
445Comercio y Venta al Detalle
403Educación y Formación
369Industria Manufacturera
356Derecho y Legal
350Instalación y Mantenimiento
251Marketing y Negocio
228Sanidad y Salud
185Diseño y Usabilidad
169Arte, Moda y Diseño
125Construcción
122Publicidad y Comunicación
117Contabilidad y Finanzas
86Recursos Humanos
76Alimentación
69Artes y Oficios
68Atención al cliente
61Hostelería
51Turismo y Entretenimiento
51Producto
47Banca
40Inmobiliaria
39Farmacéutica
33Seguridad
23Cuidados y Servicios Personales
22Energía y Minería
17Social y Voluntariado
16Telecomunicaciones
7Deporte y Entrenamiento
4Seguros
3Agricultura
1Ciencia e Investigación
0Editorial y Medios
0Apache Mesos
WikipediaFira Barcelona
Barcelona, ES
Periodista - Contracte laboral pràctiques
Fira Barcelona · Barcelona, ES
Mesos Office
Fira de Barcelona és una de les institucions firals més importants d'Europa per la seva activitat, recintes, experiència i lideratge.
Actualment estem buscant un/a Periodista amb contracte laboral en pràctiques per a l'Àrea de Màrqueting corporatiu i projectes estratègics, la missió del qual serà planificar i executar les accions de comunicació definides per obtenir una presència òptima als mitjans de comunicació i fomentar la notorietat de Fira de Barcelona i dels seus salons.
Responsabilitats clau:
Planificació de la comunicació:
Definició de l'estratègia mediàtica online i offline dels salons assignats.
Disseny, en col·laboració amb el director de saló, del pla de comunicació en mitjans, i execució i seguiment del pla.
Construcció del storytelling i definició dels missatges clau a transmetre als mitjans per aconseguir repercussió mediàtica que aporti notorietat als salons i a Fira, així com a la seva promoció.
Control de riscos i minimització d'impactes negatius als mitjans.
Planificació i seguiment de les xarxes socials corporatives.
Gestió interna i externa:
Elaboració de continguts informatius en diferents formats d'interès per als mitjans.
Portaveu: definició de missatges clau i argumentaris, articles d'opinió, discursos i qüestionaris.
Relació amb mitjans generals i especialitzats (online i offline) nacionals i internacionals.
Aplicació dels acords amb mitjans generals i especialitzats; coordinació d'informació, edició de pàgines especials i elaboració de redaccions pactades.
Contribució amb continguts informatius als canals de comunicació i promoció dels salons (branded content / branding digital).
Participació en la comunicació corporativa i elaboració de continguts publicats en els diferents canals de Fira (web, firablog, firanews, memòria i RRSS).
Identificació d'oportunitats comunicatives associades als sectors dels salons; recerca i contacte amb fonts sectorials.
Coordinació amb els departaments de comunicació d'empreses expositores i institucions.
Suport a la comunicació de crisi segons les directrius de la Direcció de Comunicació de Fira.
Anàlisi del clipping dels salons.
Gestió de proveïdors:
Gestió d'agències de premsa, empreses de clipping, personal d'acreditació de la sala de premsa, periodistes o professionals externs creadors de continguts per als materials de les Unitats de Negoci de Fira (newsletters, web, memòria...).
Definició de temes, seguiment i edició de textos.
Requisits:
Què estem buscant?
· Titulació o experiència equivalent: Llicenciatura/ Grau en Periodisme, Comunicació Audiovisual o afins, o experiència equivalent.
· Ha de tenir els estudis finalitzats en els últims 3 anys (titulat entre 2022 i 2025).
· No ha d'haver treballat anteriorment amb contracte laboral en pràctiques.
· Coneixements tècnics:
Coneixement dels mitjans, la seva operativa i dels periodistes clau
Coneixement de mitjans de comunicació internacionals
Xarxes socials
Web (SEO/SEM)
Branded Content
Informàtica: Office i eines d'edició audiovisual
Idiomes: anglès nivell alt (C1)
Què oferim?
Contracte laboral en pràctiques a jornada completa (6 mesos prorrogable a altres 6 mesos)
Flexibilitat horària
Teletreball
Salari: 24.175 bruts/any
INGENIEROJOB
Sevilla, ES
Técnico de Logística de Transporte. 6 MESES
INGENIEROJOB · Sevilla, ES
Descripción de la oferta
Técnico de Logística de Transporte. 6 MESES
Descripción
Técnico de Logística de Transporte
En BETWEEN Technology, seguimos creciendo y ampliando nuestro equipo, apostando por el mejor talento. Actualmente, buscamos un Técnico de Logística de Transporte que desee formar parte de nuestra división de Ingeniería de Instalaciones y contribuir al desarrollo de proyectos innovadores en colaboración con los clientes más importantes del sector Petroquímico, Químico, Energético, Farmacéutico, Alimentario, Construcción y Obra Civil.
Duración del proyecto: 6 MESES
Responsabilidades
El Candidato Ideal Será Responsable De La Operativa De Logística y Transporte De Los Diferentes Proyectos, Asegurando Una Gestión Eficaz De Las Distintas Modalidades De Transporte, Que Incluyen El Marítimo, Aéreo y Terrestre. Sus Principales Funciones
- Gestión operativa: Planificación y ejecución de las operaciones logísticas, incluyendo la coordinación de proveedores de transporte y transitarios.
- Compras: Desarrollo de relaciones estratégicas con proveedores de logística y transporte, negociación de tarifas y condiciones, y gestión de contratos.
- Control de costos: Análisis de costes asociados con el transporte y búsqueda de optimización en los procesos logísticos para la mejora continua de la eficiencia.
- Documentación y normativa: Asegurar que toda la documentación referente a las operaciones logísticas cumpla con la normativa vigente, así como con los estándares de calidad requeridos.
- Colaboración con equipos multidisciplinarios: Trabajar de manera colaborativa con otros departamentos para garantizar el cumplimiento de los plazos y objetivos de los proyectos.
- Seguimiento y análisis: Realizar el seguimiento de las operaciones, recopilando datos y generando informes para la dirección, identificando áreas de mejora y proponiendo soluciones.
- Experiencia mínima de 5 años en logística de transporte, incluyendo operativa de logística marítima, aérea y terrestre.
- Valorable experiencia en compañía multinacional. Valorable experiencia sector eléctrico/electrónico y/o manufacturero.
- Conocimientos solidos en gestión de transitarios y compras relacionadas con la logística.
- Inglés C1
En BETWEEN Technology, Te Ofrecemos La Oportunidad De Ser Parte De Una Empresa Que Está En Pleno Crecimiento a Nivel Nacional e Internacional, Compuesta Por Más De 1000 Especialistas Que Se Destacan En Sus Respectivas Áreas. Valoramos a Nuestro Equipo y Nos Aseguramos De Cuidarlos a Través De Diversas Iniciativas y Programas De Conciliación. Algunas De Nuestras Condiciones Son
- Seguro médico con Sanitas: Cuidamos tu salud y bienestar.
- Oportunidades de formación: Acceso a cursos de idiomas, certificaciones, bootcamps y formación continua para tu desarrollo profesional.
- Multitud de eventos: Participa en actividades internas como BETWEEN Night, Torneo de Padel y más, para fomentar el compañerismo y la diversión.
- Retribución flexible: Ofrecemos opciones como tickets de restaurante, transporte y guardería que se adaptan a tus necesidades.
- Incentivos por validar o recomendar talento: Tu red de contactos puede ser una valiosa fuente de talento para nuestra empresa, y queremos recompensarte por ello.
¿Por qué BETWEEN Technology?
Ser parte de BETWEEN Technology significa involucrarte en proyectos de vanguardia, trabajar con profesionales altamente capacitados y disfrutar de un ambiente laboral que promueve la conciliación entre la vida personal y profesional. Estamos comprometidos con tu desarrollo y bienestar, y queremos que seas una pieza clave en nuestro continuo crecimiento.
Si cumples con los requisitos y estás listo para asumir nuevos desafíos en tu carrera, esperamos contar contigo en nuestro equipo.
Requisitos
- Experiencia mínima de 5 años en logística de transporte, incluyendo operativa de logística marítima, aérea y terrestre.
- Valorable experiencia en compañía multinacional. Valorable experiencia sector eléctrico/electrónico y/o manufacturero.
- Conocimientos solidos en gestión de transitarios y compras relacionadas con la logística.
- Inglés C1
Comparte En Tus Redes Sociales
Tweet
Compartir
Humana Spain
Leganés, ES
Voluntariado en India, Malawi, Zambia o Guinea-Bisáu – 10 meses
Humana Spain · Leganés, ES
¿Quieres vivir una experiencia transformadora?
Te invitamos a formar parte de nuestro Programa de Voluntariado Internacional de 10 meses, diseñado para que colabores directamente en proyectos de impacto real. Creemos que la participación de voluntarios internacionales es fundamental para apoyar, de manera práctica y transversal, iniciativas que aborden los desafíos sociales y medioambientales.
Estructura del programa (10 MESES):
- Formación y preparación en Dinamarca (3 meses)
- Voluntariado internacional (6 meses): Participa en proyectos en Malawi, Zambia, Mozambique o India en áreas como educación, salud o agricultura.
- Reflexión y sensibilización en Dinamarca (1 mes): Reflexiona sobre tu experiencia y contribuye al desarrollo de nuevas estrategias.
- Ser mayor de 18 años.
- Nivel alto de inglés.
- Compromiso total durante los 10 meses.
- Formación intercultural y profesional.
- Alojamiento, vuelos de ida y vuelta para el proyecto, alimentación y seguro médico.
- La oportunidad de impactar directamente en el desarrollo de comunidades.
Disponemos de un Plan de Becas que ofrece cubrir hasta el 85% del coste total del programa cuyo valor es de 3.500 €.
PRÓXIMAS EDICIONES
- 2026: ENERO Y ABRIL.
Humana Volunteers - International Volunteer Program
COMPROMISO CON LA IGUALDAD
Creemos en la igualdad de oportunidades y en la diversidad como valores fundamentales de nuestro programa de voluntariado. Por ello, en Humana Fundación People to People garantizamos un acceso justo y transparente a nuestros programas tratando las solicitudes con la máxima diligencia y sin distinción de género, edad, origen, religión, orientación sexual, discapacidad u otra condición personal.
somDONES.cat
Barcelona, ES
PERSONAL AUXILIAR ADMINISTRATIVA DE PRL
somDONES.cat · Barcelona, ES
Excel Mesos Word
El Servei d’Inserció de Rubí Forma precisa personal auxiliar administratiu de PRL; amb horari de dilluns a divendres de 9 a 15 h i de 16 a 18 h; i amb ubicació a Sant Cugat del Vallès. Informem que les persones interessades en aquesta oferta seran contactades pel nostre centre RUBÍ FORMA mitjançant correu electrònic per tal de vehicular la candidatura amb la gestió d’aquesta oferta de treball.
Ubicació:BARCELONA – VALLÈS OCCIDENTAL – 08198 SANT CUGAT DEL VALLÈS
Detall de les funcions del lloc de feina
– Plataformes de coordinació – Control d’indicador d’incidències – Coordinació a través de correu electrònic – CAE: preparació i gestió de documents de formació i informació a nous treballadors – Gestió d’EPIS (comandes, recepció, emmagatzematge i lliurament a treballadors) – Control de gestió de competències – Gestió documental de PRL i arxiu – Sol·licitud i gestió de revisions mèdiques a nous treballadors – Realització i enviament de volants d’assistència mèdica a Mútua
Requisits
- Experiència 1 anys. Experiència en departaments de prevenció de riscos o bé que la persona candidata hagi desenvolupat tasques pròpies d’aquest departament
- Títol fp de grau mig
- Cfgm d’administració i valorable formació en prl
- Competències / coneixements: – experiència en departaments de prevenció de riscos o bé que la persona candidata hagi desenvolupat tasques pròpies d’aquest departament – imprescindible que la persona provingui de l’àmbit de la prevenció de riscos laboral i que estigui familiarizada amb les plataformes cae – castellà i català nivell alt – valorable coneixements informàtics (correu electrònic, excel i word)
- Contracte laboral temporal (6 mesos)
- Jornada completa
- Altres dades d’interès: durada del contracte: 6 mesos + 6 mesos + indefinit
- Experiència 1 anys. Experiència en departaments de prevenció de riscos o bé que la persona candidata hagi desenvolupat tasques pròpies d’aquest departament
- Títol fp de grau mig
- Cfgm d’administració i valorable formació en prl
- Competències / coneixements: – experiència en departaments de prevenció de riscos o bé que la persona candidata hagi desenvolupat tasques pròpies d’aquest departament – imprescindible que la persona provingui de l’àmbit de la prevenció de riscos laboral i que estigui familiarizada amb les plataformes cae – castellà i català nivell alt – valorable coneixements informàtics (correu electrònic, excel i word)
Inscriure’s al link: https://feinaactiva.gencat.cat/search/offers/detail/FA06088878
Persona de contacte: Rosa
Email: [email protected]
somDONES.cat
Barcelona, ES
PERSONAL TREBALLADORA FAMILIAR PER AL SAD RUBÍ
somDONES.cat · Barcelona, ES
Mesos
El Servei d’Inserció de Rubí Forma precisa personal treballador familiar per al SAD Rubí per a la campanya d’estiu; amb horari de dilluns a divendres de 8 a 15 h; i amb ubicació a Rubí. Informem que les persones interessades en aquesta oferta seran contactades pel nostre centre RUBÍ FORMA mitjançant correu electrònic per tal de vehicular la candidatura amb la gestió d’aquesta oferta de treball.
Ubicació:BARCELONA – VALLÈS OCCIDENTAL – 08191 RUBÍ
Detall de les funcions del lloc de feina
– Higienes – Mobilitzacions – Preparació d’àpats – Preparació de medicació – Acompanyament en les habilitats de la vida diària – Acompanyaments mèdics
Requisits
- Experiència 1 anys
- Títol fp de grau mig
- Cfgm en atenció a persones en situació de dependència
- Competències / coneixements: – cfgm en atenció a persones en situació de dependència, auxiliar d’infermeria, homologacions o acredita’t – nivell alt de català i castellà – permís de conduir b i disposar de vehicle propi – disponibilitat en l’horari requerit
- Contracte laboral temporal (3 mesos)
- Jornada parcial (33 hores – jornada setmanal)
- Altres dades d’interès: durada del contracte: temporal (entre 1 i 3 mesos)
- Experiència 1 anys
- Títol fp de grau mig
- Cfgm en atenció a persones en situació de dependència
- Competències / coneixements: – cfgm en atenció a persones en situació de dependència, auxiliar d’infermeria, homologacions o acredita’t – nivell alt de català i castellà – permís de conduir b i disposar de vehicle propi – disponibilitat en l’horari requerit
Inscriure’s al link: https://feinaactiva.gencat.cat/search/offers/detail/FA06089388
Persona de contacte: Rosa
Email: [email protected]
TÈCNICA DE PROSPECCIÓ
11 sept.somDONES.cat
Girona, ES
TÈCNICA DE PROSPECCIÓ
somDONES.cat · Girona, ES
Mesos
A la Fundació Intermedia estem cercant Tècnic/a de Prospecció – Intermediació Laboral per treballar a Blanes i Malgrat de Mar. Per participar en el procés de selecció els/les candidats/es, hauran de disposar de: – Formació universitària de Grau: Treball Social, Relacions Laborals, en Psicología, Pedagogía o Psicopedagogía, Sociología, Antropología o Ciències Polítiques i de l’Administració. – Experiència en Intermediació Laboral contrastable. Requisits: – Valorable tècniques de venda, màrqueting, intermediació laboral, relacions empresarials. – Valorable coneixement de polítiques de contractació i tipus de contractes. Competències transversals: – Gestió emocional – Comunicació – Planificació i organització – Relació interpersonal – Flexibilitat – Disposició i capacitat per a l’aprenentatge – Saber gestionar documentació relacionada amb l’atenció i l’activitat d’un programa o servei (fitxes de l’alumne, llistes d’assistència, etc.) – Conèixer el funcionament i característiques del mercat laboral actual així com els sectors d’activitat i les diferents ocupacions existents. – Domini del model d’ocupabilitat per competències en els diferents àmbits d’aplicació. – Conèixer les especificitats en l’atenció a col·lectius en situació de vulnerabilitat.
Ubicació:GIRONA – SELVA – 17300 BLANES
Detall de les funcions del lloc de feina
– Prospecció de teixit empresarial. – Realitzar intermediació pel programa d’orientació i inserció laboral de punts d’actuació de Blanes i Malgrat de Mar – Cercar acords de col·laboració i establir sinèrgies amb les empreses, informar sobre el mercat laboral a les persones ateses als programes. – Gestionar ofertes de feina i la documentació pertinent (establerta en la gestió d’ofertes) i la tramesa de dades de caràcter personal.
Requisits
- Experiència 6 mesos. – experiència en intermediació laboral contrastable.
- Títol de grau
- Títol de grau – treball social
- Català (parlat c1 – d.funcional, escrit c1 – d.funcional)
- Espanyol (parlat c1 – d.funcional, escrit c1 – d.funcional)
- Contracte laboral indefinit
- Jornada completa
- Salari mensual brut 2405
- Experiència 6 mesos. – experiència en intermediació laboral contrastable.
- Títol de grau
- Títol de grau – treball social
- Català (parlat c1 – d.funcional, escrit c1 – d.funcional)
- Espanyol (parlat c1 – d.funcional, escrit c1 – d.funcional)
Inscriure’s al link: https://feinaactiva.gencat.cat/search/offers/detail/FA06088028
Persona de contacte: Nuria Poch
Email: [email protected]
MONITORA DE LLEURE
11 sept.somDONES.cat
Girona, ES
MONITORA DE LLEURE
somDONES.cat · Girona, ES
Mesos
Es cerca monitor de lleure per al casal esportiu l’Àrea d’Esports de l’Ajuntament de Palafrugell. Procés selectiu de màxima urgència. S’admeten candidatures fins al dia 18 de 18/06/2025.
Ubicació:GIRONA – BAIX EMPORDÀ – 17200 PALAFRUGELL
Detall de les funcions del lloc de feina
Tasques: – Dinamització d’un grup d’infants. – Aplicació d’activitats de lleure. – Coordinació amb companys i companyes. – Atendre els objectius educatius.
Requisits
- Experiència 2 mesos. – experiència prèvia de monitor i treball amb nens i esports valorable. – molt valorable estudis relacionats amb el lloc de treball de lleure i esports. – domini de català i castellà. – es valorarà disposar de bicicleta pròpia per fer la sortida amb els alumnes. -responsabilitat i compromís en el lloc de treball. – disponibilitat per a incorporar-se l’1 de juliol.
- Primera etapa d’educació secundaria amb títol
- Català (parlat b2 – avançat, escrit b2 – avançat)
- Espanyol (parlat b2 – avançat, escrit b2 – avançat)
- Contracte laboral temporal (2 mesos)
- Jornada parcial matí (4 hores – jornada mensual)
- Salari mensual brut 1881
- Altres dades d’interès: – sou brut mensual de 1.881,24€ amb les pagues prorratejades incloses. – contracte temporal de dos mesos: juliol i agost. – jornada parcial de matins de 8.30 a 13.30h de dilluns a divendres.
- Experiència 2 mesos. – experiència prèvia de monitor i treball amb nens i esports valorable. – molt valorable estudis relacionats amb el lloc de treball de lleure i esports. – domini de català i castellà. – es valorarà disposar de bicicleta pròpia per fer la sortida amb els alumnes. -responsabilitat i compromís en el lloc de treball. – disponibilitat per a incorporar-se l’1 de juliol.
- Primera etapa d’educació secundaria amb títol
- Català (parlat b2 – avançat, escrit b2 – avançat)
- Espanyol (parlat b2 – avançat, escrit b2 – avançat
Inscriure’s al link: https://feinaactiva.gencat.cat/search/offers/detail/FA06089792
Persona de contacte: RRHH IPEP
Email: [email protected]
MONITORES PER CASAL D’ESTIU
11 sept.somDONES.cat
Girona, ES
MONITORES PER CASAL D’ESTIU
somDONES.cat · Girona, ES
Mesos
Empresa del sector del Lleure necessita un monitor/a per a casal d’estiu.
Ubicació:GIRONA – BAIX EMPORDÀ – 17210 PALAFRUGELL
Detall de les funcions del lloc de feina
Les pòpies d’un monitor/a de casal d’estiu.
Requisits
- Experiència 1 mesos. Persona compromesa i responsable
- Competències / coneixements: cal tenir el títol de monitor/a de lleure ser major d’edat
- Contracte laboral temporal (2 mesos)
- Jornada parcial matí (5 hores – jornada diaria)
- Altres dades d’interès: contracte de teball juliol i agost mitja jornada matins: de 9 a 14h de dilluns a divendres sou segons conveni
- Experiència 1 mesos. Persona compromesa i responsable
- Competències / coneixements: cal tenir el títol de monitor/a de lleure ser major d’edat
Inscriure’s al link: https://feinaactiva.gencat.cat/search/offers/detail/FA06089229
Persona de contacte: RRHH IPEP
Email: [email protected]
TÈCNICA ORIENTADORA LABORAL
11 sept.somDONES.cat
Barcelona, ES
TÈCNICA ORIENTADORA LABORAL
somDONES.cat · Barcelona, ES
Mesos
A la Fundació Intermedia iniciem recerca de orientadors\es pel Programa de mesures actives d’inserció per a persones destinatàries de la renda garantida de ciutadania i persones en risc o en situació d’exclusió social MAIS al Palafrugell.
Per participar en el procés de selecció els/les candidats/es, hauran de disposar de:
Titulació universitària: Psicologia, Pedagogia, Psicopedagogia. (Imprescindible)
Valorable experiència en les tasques descrites d’orientació laboral i amb col.lectiu en risc d’exclusió social.
Català i castellà: parlat i escrit correctament.
Competències
Gestió emocional
Comunicació
Planificació i organització
Relació interpersonal
Flexibilitat
Disposició i capacitat per a l’aprenentatge
Saber gestionar documentació relacionada amb l’atenció i l’activitat d’un programa o servei (fitxes de l’alumne, llistes d’assistència, etc.)
Conèixer el funcionament i característiques del mercat laboral actual així com els sectors d’activitat i les diferents ocupacions existents
Domini del model d’ocupabilitat per competències en els diferents àmbits d’aplicació
Conèixer les especificitats en l’atenció a col·lectius en situació de vulnerabilitat
Saber elaborar i actualitzar temaris didàctics perquè el/les usuaris/es disposin de mòduls teòrics i pràctics: elaboració de CV, carta de presentació, processos de selecció, la recerca de feina, etc.)
Coneixements sobre perspectiva de gènere i/o violència masclista
Conèixer les tècniques de dinamització de grups, realització de dinàmiques grupals, simulacions i role-playing
Condicions Laborals
Contracte: Substitució IT (6-7 mesos)
Jornada: 5 matins i 2 tardas
Horari: 38,5 hores
Retribució: 2.128,47€ bruts mensuals per 12 pagues
Lloc de treball: Palafrugell
Incorporació Immediata
Ubicació:GIRONA – BAIX EMPORDÀ – 17212 PALAFRUGELL
Detall de les funcions del lloc de feina
Funcions del lloc de treball Tasques d’informació, orientació i acompanyament en el procés formatiu i d’inserció del col.lectiu atès. Atenció individual, accions tutorials i dinamització de grups. Acompanyament en el treball del pla d’acció. Elaboració d’informes i control documental.
Requisits
- Experiència 1 anys. Tasques descriptes a l’oferta de feina.
- Títol de grau
- Estudis universitaris de l’àrea social
- Contracte laboral temporal (7 mesos)
- Jornada completa
- Salari mensual brut des de ‘1800’ fins a ‘2000’
- Experiència 1 anys. Tasques descriptes a l’oferta de feina.
- Títol de grau
- Estudis universitaris de l’àrea social
Inscriure’s al link: https://feinaactiva.gencat.cat/search/offers/detail/FA92296514
Persona de contacte: Nuria Poch
Email: [email protected]