¡No te pierdas nada!
Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo
Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam
Suscríbete AhoraLogistics
1,293Sales
1,105Computing / IT
958Administrative
854Retail
636Ver más categorías
Software Development
553Manufacturing
485Engineering
444Law Enforcement
386Education
370Business
313Facilities
257Healthcare
185Arts
177Design
165Arts & Crafts
110Advertising
109Hospitality
107Accounting
96Human Resources
96Construction
87Food Service
83Customer Service
65 60Travel
59Real Estate
39Banking
35Product
35Research
35Pharmaceutical
26Security
23Energy
13Social Care
10Training / Sports
10Insurance
4Telecommunications
2Publishing
1Agriculture
0Apache Mesos
WikipediaManosolidaria.org
Oviedo, ES
PROMOTOR/A STAND - MAÑANAS L-V 5h diarias - 875€/mes + COMISIONES (875/1500€)
Manosolidaria.org · Oviedo, ES
¿Te gustaría unirte a un equipo que realmente hace la diferencia en la vida de las personas?
En nuestra empresa de Marketing, nos sentimos orgullosos de colaborar con la Fundación Aladina en su noble misión de humanizar y mejorar las zonas de Pediatría y Neonatología del Hospital Universitario Central de Asturias. Con tu ayuda, podremos seguir mejorando la calidad de vida de los niños con cáncer y sus familias, brindándoles apoyo en su lucha.
Tu misión será clave: ayudar a dar visibilidad al proyecto de la Fundación, explicar la labor que realizan y conseguir los recursos necesarios para hacer crecer esta causa tan importante. Para ello, estarás presente en diversos centros comerciales, hospitales y centros de salud por toda Asturias, ¡y cada conversación tendrá el poder de cambiar vidas!
¿Qué buscamos en ti?
- Compromiso y pasión por hacer el bien.
- Gran capacidad para conectar con las personas y transmitir entusiasmo.
- Actitud positiva y ganas de aprender.
- Formación: Educación Secundaria Obligatoria (ESO).
- Experiencia: No es necesaria. Te formamos desde el primer día.
- Residencia: Residente de Asturias.
- Disponibilidad: Inmediata, con disponibilidad para trabajar por las mañanas.
- Desplazamientos: Disponibilidad para moverte por todo Asturias con vehículo propio.
- Formación continua. Te ayudamos a desarrollar tu potencial y mejorar tus habilidades.
- Un ambiente de trabajo cercano, positivo y motivador.
- Oportunidades de crecimiento profesional en un sector con propósito y donde tu trabajo tiene un impacto real.
- Jornada de 25 horas semanales (por las mañanas).
- Sueldo fijo de 875€ + comisiones por objetivos alcanzados.
- La oportunidad de formar parte de una causa noble que marca la diferencia.
Únete a nosotros y empieza una nueva aventura profesional con propósito.
Requisitos:
VEHÍCULO PROPIO
INCORPORACIÓN INMEDIATA
DISPONIBILIDAD DE DESPLAZAMIENTO POR TODO ASTURIAS
Hospital Clínic de Barcelona
Barcelona, ES
ESPECIALISTA A L’ÀREA D’URGÈNCIES (À.URG/DM)
Hospital Clínic de Barcelona · Barcelona, ES
Mesos
Ets estudiant de 4t curs de Grau i vols planificar la teva entrada al món laboral com a Infermer/a. Podem ajudar-te!!
Això t'interessarà!
A l'Hospital Clínic tindràs l'oportunitat de treballar en diferents àrees i veure tota mena de situacions. Com que és un hospital gran, veuràs de tot i adquiriràs molts coneixements. Això us estimularà a voler aprendre més i saber més.
Què és treballar a l'Hospital Clínic com a Infermer/a?
Aprenentatge estimulant: Podràs veure tota mena de situacions. Com que és un hospital gran veuràs de tot i adquiriràs molts coneixements, tant si treballes en diferents àrees, com si t'especialitzes, ja que entren casos molt interessants a l'hospital. A més, treballaràs amb persones amb molta formació, molta experiència, moltes ganes d'ensenyar-te i aprendre.
Desenvolupament personal i professional: Podràs continuar creixent sempre, comptant amb suport dels teus companys quan ho necessitis. A més, tenim molt en compte les teves preferències, si vols estar en una unitat concreta, sempre intentaran ajudar-te i formar-te perquè hi puguis entrar.
Oportunitat de continuar treballant amb nosaltres: T'iniciaràs amb un contracte de 6+6 mesos i si estàs motivat/da, això es veurà reflectit en la possibilitat de continuar col·laborant amb nosaltres. Si tens un bon exercici, això es veu reflectit després.
El millor tracte per al pacient: Seràs la persona que farà que els pacients progressin, no només amb el tractament sinó en el benestar. Veureu que els pacients us agrairan que esteu al vostre costat ajudant-vos en tot moment. Des de l'hospital tindreu l'estructura i l'equip per donar la millor atenció.
Molt bona coordinació: Tots anem al mateix ritme, saps que la feina anirà endavant perquè tothom posa de part seva i no has d'anar darrere de ningú. A més, hi ha molt bona comunicació entre nosaltres i això és imprescindible per donar el millor servei als pacients.
Hospital pioner: És un dels millors hospitals d'Espanya, veuràs coses que no veus a altres hospitals, diferents patologies, els casos més rars, més greus, coses que t'inciten a continuar aprenent que per a nosaltres és imprescindible. També treballem amb nous tractaments que ens permeten cercar solucions diferents.
Què et farà triomfar en aquesta posició?
- Seria ideal que tinguessis disponibilitat completa en un dels 3 torns: matí, tarda o nit, ja que són els horaris a cobrir. Els torns són de 8 h a 15.00 h al matí, de 15.00 h a 22 h el de vesprada i de 22 h a 8:00 h el de nits.
- Un cop tinguis el grau hauràs de col·legiar-te i tenir moltes ganes d'aprendre i créixer professionalment.
- Seràs la persona responsable de la cura atenent el pla de cures i medicació dels pacients, així com administrar el tractament amb ajuda de noves tecnologies.
- Treballaràs de forma coordinada amb el teu equip per conèixer i revisar l'estat dels pacients i poder actuar de la millor manera amb els pacients, tot tenint-ho en compte.
- Contracte temporal amb continuïtat.
- Retribució fixa + objectius + plus.
DEIXA'NS CONÈIXER-TE!
Eres estudiante de 4º curso de Grado y quieres planificar tu entrada al mundo laboral como Enfermero/a. Podemos ayudarte!
¡Esto te va a interesar!
En Hospital Clínic tendrás la oportunidad de trabajar en diferentes áreas y ver todo tipo de situaciones. Al ser un hospital grande, verás de todo y adquirirás muchos conocimientos. Esto te estimulará a querer aprender más y saber más.
¿Qué es trabajar en el Hospital Clínic como Enfermero/a?
Aprendizaje estimulante: Podrás ver todo tipo de situaciones. Al ser un hospital grande verás de todo y adquirirás muchos conocimientos, tanto si trabajas en diferentes áreas, como si te especializas, ya que entran casos muy interesantes en el hospital. Además, trabajarás con personas con mucha formación, mucha experiencia, muchas ganas de enseñarte y también de aprender.
Desarrollo personal y profesional: Podrás continuar creciendo siempre y contando con apoyo de tus compañeros cuando lo necesites. Además, tienen muy en cuenta tus preferencias, si quieres estar en una unidad concreta, siempre intentarán ayudarte y formarte para que puedas entrar.
Oportunidad de seguir trabajando con nosotros: Te iniciarás con un contrato de 6+6 meses y si estás motivado/a, eso se verá reflejado en la posibilidad de seguir colaborando con nosotros. Si tienes un buen desempeño, eso se ve reflejado después.
El mejor trato para el paciente: Serás la persona que hará que los pacientes progresen, no solo con el tratamiento sino en su bienestar. Verás que los pacientes te agradecerán que estés a su lado ayudándoles en todo momento. Desde el hospital tendrás la estructura y el equipo para dar la mejor atención.
Muy buena coordinación: todos vamos al mismo ritmo, sabes que el trabajo irá adelante porque todo el mundo pone de su parte y no tienes que ir detrás de nadie. Además, hay muy buena comunicación entre nosotros y eso es imprescindible para darle el mejor servicio a los pacientes.
Hospital pionero: Es uno de los mejores hospitales de España, verás cosas que no ves en otros hospitales, diferentes patologías, los casos más raros, más graves, cosas que te incitan a seguir aprendiendo que para nosotros es imprescindible. También trabajamos con nuevos tratamientos que nos permiten buscar soluciones diferentes.
¿Qué te hará triunfar en esta posición?
- Sería ideal que tuvieses disponibilidad completa en uno de los 3 turnos: mañana, tarde o noche, ya que son los horarios a cubrir. Los turnos son de 8 h a 15.00 h por la mañana, de 15.00 h a 22 h el de tarde y de 22 h a 8:00 h el de noches.
- Una vez tengas el grado deberás colegiarte y tener muchas ganas de aprender y crecer profesionalmente.
- Serás la persona responsable del cuidado atendiendo el plan de curas y medicación de los pacientes, así como de administrar el tratamiento con ayuda de nuevas tecnologías.
- Trabajarás de forma coordinada con tu equipo para conocer y revisar el estado de los pacientes y poder actuar de la mejor manera con los pacientes, teniéndolo todo en cuenta.
- Contrato temporal de seis meses o un año con continuidad.
- Retribución fija + objetivos + pluses.
¡DÉJANOS CONOCERTE!
Sistema de Salut de Catalunya
Barcelona, ES
Auxiliar Administratiu/Va Per Al Cap Barceloneta
Sistema de Salut de Catalunya · Barcelona, ES
Mesos
Convocatòria interna/externa 2 llocs d'Auxiliar administratiu/va per al Centre d´Atenció Primària Barceloneta El Parc Sanitari Pere Virgili, ubicat a la ciutat de Barcelona, és una empresa pública que gestiona serveis d'atenció intermèdia i atenció primària i té com a missió prestar atenció intermèdia sanitària i social de qualitat, amb un model integral biopsicosocial i de promoció de l'autonomia.
En conseqüència, es convoca l'esmentat lloc de treball d'acord amb les condicions i característiques següents:
Condicions del lloc de treball: Incorporació immediata i amb vinculació estable.
Contracte a jornada completa.
Horari: dilluns a dijous 2 matins i 2 tardes (07:45 a 15h o 14 a 20:15h), divendres rotatius; dissabtes segons roda de 9 a 17h.
Retribució: corresponent al Grup 6.1 (Nivell I) segons el Conveni col·lectiu de treball dels hospitals d'aguts, centres d'atenció primària, centres sociosanitaris i centres de salut mental, concertats amb el SCS (SISCAT).
En Parc Sanitari Pere Virgili considerem que la formació i l'aprenentatge continus són els fonaments del creixement i desenvolupament de la nostra Institució, per això oferim formació i recolzem aquells professionals que vulguin continuar especialitzant-se.
Funcions a desenvolupar: Realitzar les activitats d'auxiliar administratiu derivades del procés propi o delegat pel personal administratiu:
Realitzar el procés d'acollida als ciutadans Garantir l'accessibilitat de les persones al centre i servei: telefònica i presencial Identificació i gestió d'usuaris i tràmit d'alta en el sistema Gestionar les altes d'usuaris al CatSalut Tramitació del dret a l'assistència en el cas d'immigrants, estudiants (universalització), ciutadans sense recursos Informar a les persones sobre altres sistemes d'alta Sol·licitar la targeta sanitària individual Assignar metge, infermera i administratiu sanitari a cada persona donada d'alta a l'ABS Tramitar el canvi de metge i lliure elecció de centre Informar i comunicar totes les qüestions que planteja la població respecte al sistema de salut, prestacions, altes, serveis,... Recollir l'opinió dels ciutadans Atendre i recollir les reclamacions dels ciutadans d'acord amb el protocol establert i fer contenció en els conflictes que arribin a la unitat. Garantir l'existència de fulls a les bústies de suggeriments, reclamacions i agraïments. Donar suport a qualsevol tipus d'enquesta o estudi qualitatiu o quantitatiu en el centre pel qual se'ls requereixi Registre dels documents requerits per l'administració al SERC@T Gestionar la documentació clínica i la història clínica (HCAP), assegurant el compliment de les recomanacions sobre el maneig, conservació i destrucció de documentació. Sol·licitar històries clíniques a altres centres i al propi centre Atendre les demandes d'altres centres i serveis (jutjats, teleassistència, laboratori..) Fer la gestió administrativa de l'activitat assistencial Programació a les agendes dels professionals de CAP a l' E-CAP Actualitzar les dades dels ciutadans Reprogramar visites Fusionar duplicats Recollir, distribuir i controlar diferents documents a utilitzar per part de l'equip. Donar suport informàtic als diferents programes i aplicacions. Gestionar i derivar les primeres visites hospitalàries i proves complementàries Gestionar i derivar els productes intermedis Gestionar la demanda aguda 3.
Sol·licitud i documentació a presentar: Les persones interessades han de remetre la següent documentació fins el 27 de desembre de 2024: Fotocòpia del DNI o NIE. Fotocòpia de la titulació requerida. Acreditar mitjançant certificats de serveis prestats l'experiència professional que no pertanyi al Parc Sanitari Pere Virgili.
Aquests s'hauran de presentar sempre en format original emès pels òrgans, les autoritats o els càrrecs que duen a terme la gestió de recursos humans a la unitat corresponent. Currículum Vitae actualitzat, adjuntant la documentació acreditativa del mateix (diplomes de formació continuada, certificats de docència, títols de formació reglada...). 4.
Barem de la convocàtoria Total punts 100. En la resolució d'aquesta convocatòria es valoraran els aspectes següents:
Un cop valorats els requeriments mínims d'accés indicats a la convocatòria, les persones admeses seran valorades tècnica i competencialment.
Les candidatures internes comptaran en aquesta fase amb el resultat de l'avaluació d'acompliment realitzada per Parc Sanitari Pere Virgili.
Les candidatures externes, que no tenen possibilitat de tenir una avaluació d'acompliment per part de la institució, participaran en una entrevista amb la Direcció del CAP Barceloneta o persona/es en qui delegui i amb l'equip de Recursos Humans.
Per poder accedir a la fase de valoració de mèrits formatius i d'experiència professional, els/les candidats/as hauran de tenir una puntuació mínima de 20 punts en la valoració competencial i tècnica.
Les persones que hagin participat en un procés selectiu en els darrers 6 mesos pel mateix lloc de treball podran participar en la convocatòria i acreditar nous mèrits d´experiència i formatius, mantenint la valoració competencial i tècnica.
Totes les dades que s'al·leguin en els currículums es comprovaran en el moment immediatament anterior a la seva contractació.
En cas de no trobar candidat aduit, la posició podria esdevenir deserta.
Amb la formalització i presentació de la sol·licitud els/les candidats/candidates donen el seu consentiment al tractament de les dades de caràcter personal que són necessàries per prendre part en la convocatòria i per a la resta de la tramitació del procés selectiu, d'acord amb la normativa vigent.
En cas de dubte, podeu contactar amb nosaltres a través de la nostra adreça d'e-mail de ****** REF.AUXADMCAPBARCELONETA2024_71
#J-18808-Ljbffr
Sistema de Salut de Catalunya
Barcelona, ES
Auxiliar Administratiu/Va Per Al Cap Barceloneta
Sistema de Salut de Catalunya · Barcelona, ES
Mesos
Convocatòria interna/externa 2 llocs d'Auxiliar administratiu/va per al Centre d´Atenció Primària Barceloneta El Parc Sanitari Pere Virgili, ubicat a la ciutat de Barcelona, és una empresa pública que gestiona serveis d'atenció intermèdia i atenció primària i té com a missió prestar atenció intermèdia sanitària i social de qualitat, amb un model integral biopsicosocial i de promoció de l'autonomia. En conseqüència, es convoca l'esmentat lloc de treball d'acord amb les condicions i característiques següents:
- Condicions del lloc de treball: Incorporació immediata i amb vinculació estable . Contracte a jornada completa . Horari: dilluns a dijous 2 matins i 2 tardes (07:45 a 15h o 14 a 20:15h), divendres rotatius; dissabtes segons roda de 9 a 17h. Retribució: corresponent al Grup 6.1 (Nivell I) segons el Conveni col
- lectiu de treball dels hospitals d'aguts, centres d'atenció primària, centres sociosanitaris i centres de salut mental, concertats amb el SCS (SISCAT). En Parc Sanitari Pere Virgili considerem que la formació i l'aprenentatge continus són els fonaments del creixement i desenvolupament de la nostra Institució, per això oferim formació i recolzem aquells professionals que vulguin continuar especialitzant-se.
- Funcions a desenvolupar: Realitzar les activitats d'auxiliar administratiu derivades del procés propi o delegat pel personal administratiu: Realitzar el procés d'acollida als ciutadans Garantir l'accessibilitat de les persones al centre i servei: telefònica i presencial Identificació i gestió d'usuaris i tràmit d'alta en el sistema Gestionar les altes d'usuaris al CatSalut Tramitació del dret a l'assistència en el cas d'immigrants, estudiants (universalització), ciutadans sense recursos Informar a les persones sobre altres sistemes d'alta Sol
- licitar la targeta sanitària individual Assignar metge, infermera i administratiu sanitari a cada persona donada d'alta a l'ABS Tramitar el canvi de metge i lliure elecció de centre Informar i comunicar totes les qüestions que planteja la població respecte al sistema de salut, prestacions, altes, serveis, Recollir l'opinió dels ciutadans Atendre i recollir les reclamacions dels ciutadans d'acord amb el protocol establert i fer contenció en els conflictes que arribin a la unitat. Garantir l'existència de fulls a les bústies de suggeriments, reclamacions i agraïments. Donar suport a qualsevol tipus d'enquesta o estudi qualitatiu o quantitatiu en el centre pel qual se'ls requereixi Registre dels documents requerits per l'administració al SERC@T Gestionar la documentació clínica i la història clínica (HCAP), assegurant el compliment de les recomanacions sobre el maneig, conservació i destrucció de documentació. Sol
- licitar històries clíniques a altres centres i al propi centre Atendre les demandes d'altres centres i serveis (jutjats, teleassistència, laboratori) Fer la gestió administrativa de l'activitat assistencial Programació a les agendes dels professionals de CAP a l' E-CAP Actualitzar les dades dels ciutadans Reprogramar visites Fusionar duplicats Recollir, distribuir i controlar diferents documents a utilitzar per part de l'equip. Donar suport informàtic als diferents programes i aplicacions. Gestionar i derivar les primeres visites hospitalàries i proves complementàries Gestionar i derivar els productes intermedis Gestionar la demanda aguda
- Sol
- licitud i documentació a presentar: Les persones interessades han de remetre la següent documentació fins el 27 de desembre de 2024: Fotocòpia del DNI o NIE. Fotocòpia de la titulació requerida. Acreditar mitjançant certificats de serveis prestats l'experiència professional que no pertanyi al Parc Sanitari Pere Virgili. Aquests s'hauran de presentar sempre en format original emès pels òrgans, les autoritats o els càrrecs que duen a terme la gestió de recursos humans a la unitat corresponent. Currículum Vitae actualitzat, adjuntant la documentació acreditativa del mateix (diplomes de formació continuada, certificats de docència, títols de formació reglada).
- Barem de la convocàtoria Total punts 100. En la resolució d'aquesta convocatòria es valoraran els aspectes següents: Un cop valorats els requeriments mínims d'accés indicats a la convocatòria, les persones admeses seran valorades tècnica i competencialment. Les candidatures internes comptaran en aquesta fase amb el resultat de l'avaluació d'acompliment realitzada per Parc Sanitari Pere Virgili. Les candidatures externes, que no tenen possibilitat de tenir una avaluació d'acompliment per part de la institució, participaran en una entrevista amb la Direcció del CAP Barceloneta o persona/es en qui delegui i amb l'equip de Recursos Humans. Per poder accedir a la fase de valoració de mèrits formatius i d'experiència professional, els/les candidats/as hauran de tenir una puntuació mínima de 20 punts en la valoració competencial i tècnica. Les persones que hagin participat en un procés selectiu en els darrers 6 mesos pel mateix lloc de treball podran participar en la convocatòria i acreditar nous mèrits d´experiència i formatius, mantenint la valoració competencial i tècnica. Totes les dades que s'al
- leguin en els currículums es comprovaran en el moment immediatament anterior a la seva contractació. En cas de no trobar candidat aduit, la posició podria esdevenir deserta. Amb la formalització i presentació de la sol
- licitud els/les candidats/candidates donen el seu consentiment al tractament de les dades de caràcter personal que són necessàries per prendre part en la convocatòria i per a la resta de la tramitació del procés selectiu, d'acord amb la normativa vigent. En cas de dubte, podeu contactar amb nosaltres a través de la nostra adreça d'e-mail de ****** REF.AUXADMCAPBARCELONETA2024_71 J-18808-Ljbffr
Intress
Tarragona, ES
Tècnic/a Acompanyament Hospitalari,Girona.
Intress · Tarragona, ES
Mesos
Intress cerca personal de l'àmbit social per la gestió dels nostres serveis d'Acompanyament Hospitalari, en qualsevol hospital que es requereixi del servei de la província de Girona.
Aquest recurs és un servei per realitzar acompanyaments hospitalaris a menors dels centres propis de la Direcció General d'Atenció a la Infància i a la Adolescència.
Què farás?
- Realitzar activitats amb el nen/a o adolescent per a millorar el seu temps lliure i d'oci.
- Realitzar tallers creatius i que millorin el benestar del nen/a o adolescent.
- Realitzar activitats esportives adaptades a cada cas.
- Donar suport en la realització de la seva higiene personal i cura.
- Ajudar a menjar, en el cas de necessitat.
- Donar suport en les seves tasques diàries en cas que ho requereixi.
- Donar suport a reforç escolar.
- Realitzar i lliurar el diari d'estada de l'infant o adolescent, en acabar cada torn.
- Mantenir contacte amb la coordinació del servei i equip de treball.
- Mantenir una comunicació fluida amb el personal sanitari en relació amb dubtes i incidències de l'infant o adolescent.
- Mantenir la privacitat en tot moment de l'infant o adolescent.
- Data d'incorporació: segons necessitat, podria ser immediata.
- Retribució: 12,13€ brut/hora.
- Nºhores setmanals: 5h (amb possibilitat d'ampliar segons necessitat del servei)
- Horari: es cobreixen torns de dilluns a diumenge durant 24h, distribuïts en jornades de 6h en torn mati, 6h en torn tarde o 6h torn nit.
- Possibilitat de formar part de l'equip quan es quedi una vacant lliure.
- Formar part d'una gran entitat, on creiem en la integració de les persones que es troben en situació de vulnerabilitat social.
Què esperem de tu?
Formació acadèmica necessària:
Preferentment: Educadors Socials/Treballadors Socials; Tècnics en Educació Infantil/Integradors Socials.
Es valora formació tècnica i superior en professions de l'àmbit social.
Experiència professional necessària:
- Experiència mínima de 6 mesos realizant tasques d'intervenció en serveis similars o de l'àmbit d'infància.
- Coneixement sobre el model d'atenció centrat en la persona i model comunitari.
- Coneixement en el model sistèmic relacional (ecològic).
- Coneixement en la Teoria de la Resiliència; Vinculació.
- Coneixement en la teoria del trauma i teoria de la mentalització.
- Metodologia de treball en xarxa.
- Coneixements d'ofimàtica i Microsoft 365.
- Coneixements bàsics sanitaris.
- Tenir capacitat d'escolta activa
- Saber desenvolupar l'empatia
- Tenir paciència
- Disposar de maduresa personal
- Motivar-se i motivar
- Ser objectiu i saber mantenir la distància professional adequada
- Ser creatiu/va i saber gestionar els recursos disponibles
- Saber donar respostes immediates
- Intervenir en situacions imprevistes o noves
- Tenir capacitat de negociació, contenció i mediació
- Ser coherent amb la tasca professional.
Intress es compromet a través de la seva Política de Gestió de Persones i compromisos adoptats en l'III Pla d'Igualtat de Intress, en el seu Eix 2, a gestionar els processos de selecció externa i promoció interna amb el compromís d'igualtat d'oportunitats entre dones i homes, tant des de Intress com des de les entitats col·laboradores, que asseguraran la igualtat i dotaran de perspectiva de gènere als seus processos selectius.
Intress
Tarragona, ES
Tècnic/a Acompanyament Hospitalari, Tarragona
Intress · Tarragona, ES
Mesos
Intress cerca personal de l'àmbit social per la gestió dels nostres serveis d'Acompanyament Hospitalari, en qualsevol hospital que es requereixi del servei de la província de Tarragona.
Aquest recurs és un servei per realitzar acompanyaments hospitalaris a menors dels centres propis de la Direcció General d'Atenció a la Infància i a la Adolescència.
Què farás?
- Realitzar activitats amb el nen/a o adolescent per a millorar el seu temps lliure i d'oci.
- Realitzar tallers creatius i que millorin el benestar del nen/a o adolescent.
- Realitzar activitats esportives adaptades a cada cas.
- Donar suport en la realització de la seva higiene personal i cura.
- Ajudar a menjar, en el cas de necessitat.
- Donar suport en les seves tasques diàries en cas que ho requereixi.
- Donar suport a reforç escolar.
- Realitzar i lliurar el diari d'estada de l'infant o adolescent, en acabar cada torn.
- Mantenir contacte amb la coordinació del servei i equip de treball.
- Mantenir una comunicació fluida amb el personal sanitari en relació amb dubtes i incidències de l'infant o adolescent.
- Mantenir la privacitat en tot moment de l'infant o adolescent.
- Data d'incorporació: segons necessitat, podria ser immediata.
- Retribució: 12,13€ brut/hora.
- Nºhores setmanals: 5h (amb possibilitat d'ampliar segons necessitat del servei)
- Horari: es cobreixen torns de dilluns a diumenge durant 24h, distribuïts en jornades de 6h en torn mati, 6h en torn tarde o 6h torn nit.
- Possibilitat de formar part de l'equip quan es quedi una vacant lliure.
- Formar part d'una gran entitat, on creiem en la integració de les persones que es troben en situació de vulnerabilitat social.
Què esperem de tu?
Formació acadèmica necessària:
Preferentment: Educadors Socials/Treballadors Socials; Tècnics en Educació Infantil/Integradors Socials.
Es valora formació tècnica i superior en professions de l'àmbit social.
Experiència professional necessària:
- Experiència mínima de 6 mesos realizant tasques d'intervenció en serveis similars o de l'àmbit d'infància.
- Coneixement sobre el model d'atenció centrat en la persona i model comunitari.
- Coneixement en el model sistèmic relacional (ecològic).
- Coneixement en la Teoria de la Resiliència; Vinculació.
- Coneixement en la teoria del trauma i teoria de la mentalització.
- Metodologia de treball en xarxa.
- Coneixements d'ofimàtica i Microsoft 365.
- Coneixements bàsics sanitaris.
- Tenir capacitat d'escolta activa
- Saber desenvolupar l'empatia
- Tenir paciència
- Disposar de maduresa personal
- Motivar-se i motivar
- Ser objectiu i saber mantenir la distància professional adequada
- Ser creatiu/va i saber gestionar els recursos disponibles
- Saber donar respostes immediates
- Intervenir en situacions imprevistes o noves
- Tenir capacitat de negociació, contenció i mediació
- Ser coherent amb la tasca professional.
Intress es compromet a través de la seva Política de Gestió de Persones i compromisos adoptats en l'III Pla d'Igualtat de Intress, en el seu Eix 2, a gestionar els processos de selecció externa i promoció interna amb el compromís d'igualtat d'oportunitats entre dones i homes, tant des de Intress com des de les entitats col·laboradores, que asseguraran la igualtat i dotaran de perspectiva de gènere als seus processos selectius.
Agència Catalana de Turisme / Catalan Tourist Board
Barcelona, ES
Tècnic/a d'Assessoria Jurídica - Agència Catalana de Turisme
Agència Catalana de Turisme / Catalan Tourist Board · Barcelona, ES
Mesos
La Unitat d'Assessoria Jurídica i Contractació realitza l'assessorament jurídic de l'entitat i vetlla per la legalitat de tots els seus actes d'acord amb la normativa que regula els serveis jurídics de l'Administració de la Generalitat d’acord amb l'article 14 bis dels Estatuts de l'Agència Catalana de Turisme. En la seva actuació, la Unitat d'Assessoria Jurídica i Contractació actua coordinadament amb l'assessoria jurídica del departament competent en matèria de turisme.
La missió principal del/de la tècnic/a serà donar suport tècnic jurídic en els àmbits d’actuació de l’entitat, tant des de la perspectiva del dret públic com del dret privat, amb la finalitat d’adequar-se als procediments legals.
I les tasques principals:
- Tramitar els expedients corresponents als convenis que formalitza l’entitat, donant suport en l’assessorament jurídic dels mateixos.
- Donar suport en l’assessorament jurídic de les bases reguladores de les subvencions que dugui a terme l’entitat.
- Donar suport en la instrucció i gestió dels expedients de contractació de l’Agència Catalana de Turisme mitjançant les eines corporatives de la Generalitat, fent l’assessorament tècnic jurídic en totes les fases del procediment incloent-hi les pròrrogues i les modificacions contractuals existents.
- Assessorament jurídic en l'àmbit de projectes europeus.
- Donar suport a la resolució de qualsevol altre consulta jurídica que se li plantegin per part d’altres persones de l’organització, departaments, organitzacions externes i ciutadania d’acord amb les necessitats dels usuaris, els procediments establerts i la normativa vigent.
Busquem una persona amb orientació a resultats, treball en equip, orientació a client/a i pensament analític i capacitat de síntesi.
Requisits:
- Titulació universitària en Dret o similar.
- Coneixement del dret administratiu i procediment administratiu. Principalment, en normativa en matèria de convenis, subvencions, contractació pública i administració electrònica.
- Idiomes: català, castellà i anglès (nivell professional parlat i escrit).
- Es valorarà tenir experiència en assessorament jurídic de projectes europeus.
- Comunicació interpersonal, pensament sistèmic i global, organització i planificació i gestió d’incidències.
- Horari: 37,5 hores setmanals
- Lloc: Carrer d'Aragó, 244, 08007 Barcelona
Contra aquesta convocatòria, la persona interessada pot interposar demanda contenciosa laboral davant dels Jutjats Socials en el termini de dos mesos comptats a partir de l'endemà de la seva publicació/comunicació, d’acord amb les previsions establertes a l’article 69.2 de la Llei 36/2011, de 10 d’octubre, reguladora de la jurisdicció social –LRJS-, i seguint el procediment establert als articles 151 i 152 de la referida LRJS, sens perjudici que pugui interposar qualsevol altre recurs que consideri convenient per a la defensa dels seus interessos.
NA
Tres Cantos, ES
Jefe/a de obra con movilidad 6 meses en francia.
NA · Tres Cantos, ES
Excel Office Word
escripción de la oferta y Funciones
Empresa líder en innovación y tecnología en automatización industrial y digitalización, buscamos incorporar un/a buscamos incorporar un/a Jefe/a de Obra Temporal
FuncionesPlanificación y control de la instalación, seguimiento de tareas y documentación.
Coordinación de recursos humanos en el proyecto en alineación con la gestión del mismo. Liderazgo técnico/a temporal del equipo de instalación.
Seguimiento del progreso de las tareas y supervisión de la correcta ejecución conforme a las especificaciones del cliente.
Implementación de medidas de seguridad industrial y cumplimiento de normativa EHS.
Desarrollo y aplicación del plan de seguridad en obra.
Documentación técnica y control de calidad en obra.
Gestión activa del cliente durante la instalación, manteniéndolo informado y participando en la toma de decisiones.
Desarrollo de oportunidades de negocio adicionales a partir del proyecto actual, basándose en el contrato y la gestión de cambios.
Identificación y evaluación de riesgos y oportunidades para optimizar los resultados del proyecto.
Apoyo al jefe/a de proyecto en la identificación y documentación de posibles reclamaciones en base a plazos y compromisos contractuales.
Requisitos
Formación técnica en mecánico/a, electricidad o disciplinas afines.
Experiencia de 5 a 8 años trabajando con clientes y proveedores/as en la planificación, ejecución y cierre de proyectos similares.
Conocimientos prácticos de supervisión mecánica en obra: seguimiento de cronograma, control de avances y planificación de recursos.
Habilidad para gestionar y coordinar proveedores/as de manera eficiente.
Manejo de herramientas MS Office: Excel, Word, MS Project.
Idiomas: español (nativo) e inglés (nivel B2).
Carnet de conducir en vigor.
Disponibilidad para trabajar temporalmente en Francia.
¿Qué ofrecemos?
-Salario: orientativo de 35.000 € brutos anuales para una jornada de 8h de lunes a viernes (el salario final se ajustará en función del perfil, horario y posibles horas extra).
-Horario: pendiente de definir. Se requiere disponibilidad para realizar horas extraordinarias.
- Gastos de viaje y alojamiento: cubiertos por la empresa.
OPERARI/A DE PRODUCCIÓ
16 MayConsell Comarcal de la Selva
Hostalric, ES
OPERARI/A DE PRODUCCIÓ
Consell Comarcal de la Selva · Hostalric, ES
Mesos
Empresa dedicada a la indústria química precisa incorporar un/a operari/ària de producció per incorporar a l'equip de treball a Hostalric.
Condicions laborals:
- Contracte: 2-3 mesos per ETT i després indefinit per empresa
- Horari: 40h setmana horari per acordar
- Salari: 1500€ / bruts mensuals
- Muntatge i acoblament de components
- Garantir la qualitat del producte
- Mantenir un entorn net i ordenat
Formació i experiència:
- Tenir experiència en eines manuals i elèctriques (trepants, clavadores, etc.)
- Idioma: català i castellà
- Carnet de conduir i vehicle propi
- Planificació i Organització
- Iniciativa
- Treball en equip
- Disposició a l'aprenentatge