Apache Mesos es un kernel administrador de clúster de código abierto desarrollado en la Universidad de California, Berkeley. Mesos se ejecuta en cada nodo del cluster y provee aplicaciones con API's para el manejo de recursos y planificación de tareas de todo el datacenter
Descripció PIMEC precisa incorporar un/a Administratiu/va de Control de Gestió Funcions Justificacions econòmiques:...
. Mesos
P
ADMINISTRATIVO/VA DE CONTROL DE GESTIÓN
Pimec · Barcelona, ES
. Mesos
Descripció
PIMEC precisa incorporar un/a Administratiu/va de Control de Gestió
Funcions
Justificacions econòmiques: Preparació de models i plantilles. Suport en la tabulació, revisió i control. Gestió de rapports i tancament mensual: recopilació d’informació i preparació de quadres. Elaboració de rapports comercials i ST (real vs pressupost). Suport administratiu en la preparació i presentació de justificacions econòmiques.
Factures i despeses: Control de la despesa associada a les àrees que gestiona el departament. Introducció i validació de factures. Seguiment d'incidències bàsiques amb proveïdors o administració (si s'escau).
Gestió d’aplicatius del departament: Validació i revisió de dades en aplicatius interns (Open, FM, Controls Horaris).
Tasques transversals: Gestió documental i procedimentació de processos. Coordinació i seguiment de tasques internes del departament.
Requisits
Interès per treballar amb dades i números, amb una actitud analítica i rigorosa.
Motivació per desenvolupar tasques administratives i de procediment, amb ganes d’aprendre i millorar.
Bon domini d’Excel a nivell mitjà (taules, formats i fórmules bàsiques) i, sobretot, predisposició a treballar i avançar amb l’eina
Bona competència digital, amb facilitat per aprendre i utilitzar nous aplicatius i eines informàtiques.
Es requereix atenció al detall, organització, discreció en processos interns i una actitud proactiva i resolutiva.
S'ofereix
Contracte fix-discontinu
Duració del projecte: 12 mesos
Finalització del projecte: 23 de novembre del 2026
Jornada completa. Dl.-dj.: horari flexible d'entrada de 8 h a 9.30 h i de sortida de 17 h a 18.30 h. Divendres: horari flexible d'entrada de 8 h a 9.30 h i de sortida a les 14 h o 15.30 h
Incorporació a un entorn de treball dinàmic, transversal i amb gran impacte en el teixit empresarial català.
T'agradaria formar part de l'equip de Comunicació Corporativa i Marca Catalunya? La unitat de Comunicació Corporativa i...
. Mesos
A
Tècnic/a de Comunicació Corporativa i Marca Catalunya
Agència Catalana de Turisme / Catalan Tourist Board · Barcelona, ES
. Mesos
T'agradaria formar part de l'equip de Comunicació Corporativa i Marca Catalunya?
La unitat de Comunicació Corporativa i Marca Catalunya té com a missió recollir, estructurar, presentar i difondre les activitats, la imatge i el missatge de l'Entitat de manera positiva en els mitjans de comunicació, entre els/les professionals del sector turístic, el públic general i altres àmbits d'influència, d'acord amb les polítiques establertes per aquesta unitat en el Pla de Màrqueting. L’objectiu és aconseguir que l'ACT es converteixi en líder del sector a Catalunya, i un referent en l'àmbit internacional, en línia amb la posició de lideratge que ostenta la destinació.
La missió principal del lloc és potenciar la comunicació externa de l’Agència Catalana de Turisme recollint i elaborant accions, imatge i missatge per tal de ser difoses tant als mitjans de comunicació com al públic general i sectorial, a més d’altres públics d’influència.
Les funcions específiques seran:
Gestionar les relacions amb prescriptors/es, mitjans de comunicació per difondre l'acció promocional de l'Agència Catalana de Turisme i la gestió de la Direcció General de Turisme.
Elaborar documents, reportatges, articles i dossiers sobre temes relacionats amb el sector turístic (per a blogs, web corporatiu o xarxes socials).
Donar suport en l’organització i convocatòria d’actes sectorials i rodes de premsa amb intenció de difondre l’activitat de l’àrea de Turisme de la Generalitat.
Representació i protocol. Vetllar per l'adequada representació i actuació de l'Agència Catalana de Turisme als esdeveniments, actes, plataformes i organismes dels quals formi part.
Requisits:
Busquem una persona amb habilitats comunicatives, pensament analític i orientació a resultats, alhora que sàpiga treballar en equip.
Requisits:
Titulació universitària relacionada amb Periodisme, Ciències de la Informació, Comunicació o similars.
Tenir experiència i formació en comunicació corporativa i gestió de marca.
Idiomes: català castellà i anglès.
Quines són les condicions?
Horari: 37,5 hores setmanals
Modalitat de treball: híbrida (3 dies presencials i 2 de teletreball)
Lloc: Carrer Aragó, 244, 4a planta 08007 Barcelona
T’animes a acompanyar-nos en aquest gran repte?
Les persones inscrites donen el seu consentiment per a que l'Agència Catalana de Turisme consulti les seves dades a altres administracions o organismes per comprovar que compleixen les condicions requerides per accedir a l'objecte d'aquesta oferta i que les consulti durant la seva vigència.
Contra aquesta convocatòria, la persona interessada pot interposar demanda contenciosa laboral davant dels Jutjats Socials en el termini de dos mesos comptats a partir de l'endemà de la seva publicació/comunicació, d’acord amb les previsions establertes a l’article 69.2 de la Llei 36/2011, de 10 d’octubre, reguladora de la jurisdicció social –LRJS-, i seguint el procediment establert als articles 151 i 152 de la referida LRJS, sens perjudici que pugui interposar qualsevol altre recurs que consideri convenient per a la defensa dels seus interessos.
Se busca un disenador grafico para un trabajo a largo plazo con estilo moda/lujo para agencia de marketing digital El...
1750euro/mes neto - Disenador grafico para web& social -100% remoto
Felino · Madrid, ES
Se busca un disenador grafico para un trabajo a largo plazo con estilo moda/lujo para agencia de marketing digital El trabajo es variado e interesante orientado al branding, diseno grafico clasico con destino en web (squarespace) y social, email marketing etc.. Usamos Canva pro, Squarespace, Adobe Suite, filtros, Midjourney para creacion de imagen y explorando Runway para video
Trabajo ideal para perfil que disfrute mucho del trabajo con foco y reducida interaccion (agencia esta en San Francisco) 100% en remoto asincrono via Trello/Loom + 2 reuniones semanales via Zoom Compensacion incluye 1 mes de vacaciones
Formació Preferentment amb Cicle Formatiu de grau mitjà de gestió administrativa, o grau superior d’administració i...
. Mesos
C
TÈCNIC/A MIG DE PROJECTES AL DEPARTAMENT DE GESTIÓ I DESENVOLUPAMENT DE PERSONES AL BARRI DEL RAVAL (BARCELONA)
Casal dels Infants · Barcelona, ES
. Mesos
Formació
Preferentment amb Cicle Formatiu de grau mitjà de gestió administrativa, o grau superior d’administració i finances o Secretariat, estudiant un grau universitari o bé experiència equivalent en les tasques descrites.
Experiència
Domini del català i castellà (equivalent nivell C).
Bon nivell ofimàtic.
Experiència en el treball en departaments administratius.
Gestió de base de dades.
Els Requisits Imprescindibles De La Subvenció Són
– Tenir entre 17 i 25 anys
– No haver estat beneficiari anteriorment de la mateixa Subvenció l’any anterior.
– Estar inscrit al Servei d’Ocupació com a Demandant d’Ocupació (DONO).
I Complir Amb Un Dels Dos Requisits Següents
– Acreditar la situació de tutela o de extutela de l’Administració de la Generalitat de Catalunya (s’hi inclou persones que hagin estat ateses per serveis de la DGAIA sense resolució formal d’adjudicació de tutela a la Generalitat).
– Acreditar estar en situació de vulnerabilitat (informe Serveis Socials)
Competències
Flexibilitat, treball en equip i empatia.
Capacitat de gestionar la informació en la base de dades.
Capacitat organitzativa.
Treball
Ordenar i processar informació a la base de dades.
Gestió de bases de dades (introducció i verificació de dades).
Gestió de diferents processos administratius vinculats als riscos laborals de l’entitat.
Coordinació i seguiment amb proveïdors, empreses… per gestionar la documentació necessària.
Arxiu físic, digital i escaneig de documentació pròpia de departament.
Horari
40 hores
Salari brut
1.685,85 euros
Contractació
Temporal amb una durada de 12 mesos.
Altres
Gener 2026.
Imprescindible disposar del Certificat d’antecedents de delictes sexuals.
T'agradaria formar part d’una organització amb una missió clara: la promoció de la persona i la igualtat d’oportunitats?...
. Mesos
F
Tècnic/a de projectes de recerca i consultoria en àmbit social (Estable, amb treball remot i flexibilitat horària)
Fundació Pere Tarrés · Barcelona, ES
. Mesos
T'agradaria formar part d’una organització amb una missió clara: la promoció de la persona i la igualtat d’oportunitats? Aquí, el teu talent i dedicació es transformaran en un impacte positiu per a la societat, contribuint a un món més just i inclusiu. Uneix-te a nosaltres, cerquem un/a tècnic/a de projectes de recerca i consultoria en àmbit social.
Per què treballar amb nosaltres?
Missió amb Sentit: No només treballem, sinó que contribuïm activament a la promoció de la persona i la igualtat de condicions a la nostra societat. És més que una feina; és una oportunitat per fer la diferència.
Flexibilitat i conciliació: Oferim flexibilitat horària amb possibilitat de dues tardes lliures cada setmana, i la possibilitat de teletreball parcial per facilitar la conciliació de la vida personal i laboral.
Entorn laboral compromès i inclusiu: Treballaràs en una organització amb valors de solidaritat, equitat i responsabilitat social, envoltat/da de persones amb sensibilitat cap al món social.
Creixement i desenvolupament professional: Et brindarem les eines per créixer dins d’una estructura que prioritza el benestar i el desenvolupament de l’equip.
A la Fundació Pere Tarrés cerquem un/a professional per liderar projectes de consultoria i recerca en l'àmbit social. La seva tasca es fonamentarà en desenvolupar les fases i/o processos dels projectes.
A la Fundació Pere Tarrés busquem un/a tècnic/a de recerca i redacció de projectes de l'àmbit comunitari per incorporar-se al nostre equip de consultoria social. Cerquem una persona amb experiència en recerca aplicada, disseny i redacció de projectes
Formaràs part d’un equip multidisciplinari i tindràs l’oportunitat de col·laborar en projectes transformadors al servei d’administracions públiques, entitats socials i comunitats locals.
Tasques:
Gestió i execució de projectes: Redacció, presentació i seguiment de projectes de recerca i consultoria. Planificació, calendarització i control de fites.
Coordinació i supervisió: coordinació amb clients i altres agents implicats.
Recerca i anàlisi: Disseny i execució de treball de camp, anàlisi de dades i elaboració d’informes amb conclusions i recomanacions.
Comunicació i difusió: Presentació de projectes a clients i institucions, redacció de continguts per a la seva difusió i publicació.
Innovació i qualitat: Definició i aplicació de metodologies òptimes, cerca de noves oportunitats de projectes i coneixement dels procediments tècnics de qualitat i medi ambient.
Què oferim?
Incorporació Immediata: Busquem professionals compromesos i llestos per unir-se a la nostra empresa de manera ràpida i eficient.
Tipus de Contracte: Oferim un contracte indefinit, proporcionant estabilitat i creixement professional a llarg termini.
Jornada i Horari Flexible: Amb horaris d'entrada entre les 8 i les 10 de dilluns a dijous, i sortides entre les 17 i les 19. Els divendres, la jornada és de 8 a 14:30h, amb la possibilitat de gaudir d'una segona tarda lliure més a la setmana.
Treball Remot: Valorem l'equilibri entre la vida laboral i personal, oferint la possibilitat de treballar en remot parcialment a partir dels 3 mesos
Requisitos:
Formació: Grau en Sociologia, Antropologia, Ciències Polítiques, Psicologia, Economia, Pedagogia o similar.
Experiència prèvia en recerca en àmbit social i en redacció de projectes.
Requisit desitjable, pero no imprescindible: Haver treballat com a facilitador/a de grups de discussió, entrevistes i experiències de participació i/o dinamització de grups de treball
Coneixements d’idiomes: Nivell alt de català i castellà parlat i escrit
Coneixements del Tercer Sector, capacitat de redacció i coneixements en tècniques i metodologies d’investigació.
Experiència: Mínim de dos anys en projectes d’investigació social o consultoria.
Per l’Ajuntament de Palafrugell es cerquen 11 monitors/es-dinamitzadors/es pel parc d’aventura de Nadal. Procés selectiu...
. Mesos
S
MONITORES DINAMITZADORES PARC AVENTURA DE NADAL
somDONES.cat · Girona, ES
. Mesos
Per l’Ajuntament de Palafrugell es cerquen 11 monitors/es-dinamitzadors/es pel parc d’aventura de Nadal. Procés selectiu de màxima urgència. S’admeten candidatures fins al dia 23 de novembre a les 13:00 h. del 2025. Es realitzaran les entrevistes entre els dies 28 de novembre i 1 de desembre.
Ubicación:GIRONA – BAIX EMPORDÀ – 17200 PALAFRUGELL
Detall de les funcions del lloc de treball
Supervisió i suport als usuaris del Parc de Nadal (instal·lacions d’aventura i tallers infantils i juvenils) així com de les diferents activitats que s’hi desenvolupin.
Condicions del lloc de treball
Contracte laboral temporal (1 mesos)
Jornada completa
Salari mensual brut 1700
Altres dades d’interès: Contracte des del 18 de desembre a 5 de gener de 2026 (19 dies) a jornada completa en horari partit de 10 a 14h i de 16 a 20h amb un dia de descans entresetmana. L’horari podrà canviar un dia a la setmana per cobrir el torn del migdia. El 25 de desembre i l’1 de gener el parc de Nadal no estarà obert i no es treballa. Sou brut mensual de 1700€ per 14 pagues.
Requeriments mínims
Experiència 6 mesos. Experiència prèvia en dinamització d’activitats infantils i familiars. Es valoraran estudis relacionats amb el lloc de treball, estudis de cicles formatius o batxillerat. Es valorarà coneixement de tècniques d’aventura ja sigui escalada, tirolines o altres disciplines relacionades amb l’aire lliure. Es valorarà coneixement d’organització d’activitats de dinamització d’infants, tallers, etc. Domini de català i castellà. Es valorarà el coneixement d’altres idiomes: anglès i/o francès.
català (parlat Superior, escrit Superior)
espanyol (parlat Superior, escrit Superior)
Competències / coneixements: Es valorarà actitud proactiva i resolutiva davant de reptes i situacions imprevistes. Vocació de servei i d’atenció al públic. Capacitat per connectar amb la gent, treballar en equip i mantenir un ambient de treball positiu i motivador.
Com inscriure's a la formació?
Inscriure’s al link: https://feinaactiva.gencat.cat/search/offers/detail/FA92305675
¡Hola! 👋 ¿Te apasiona el mundo de la hostelería y tienes ganas de unirte a un equipo genial este diciembre? ¡En Vincci...
.
V
Camarero/a (Mes de Diciembre) - Hotel Vincci Larios Diez 4*
Vincci Hoteles · Málaga, ES
.
¡Hola! 👋
¿Te apasiona el mundo de la hostelería y tienes ganas de unirte a un equipo genial este diciembre? ¡En Vincci Hoteles buscamos un/a Camarero/a para nuestro Hotel Vincci Larios Diez 4* en Málaga para la temporada alta de diciembre! 🎄
Si te gusta el trato con el cliente, disfrutas creando experiencias memorables y te manejas como un/a crack en la sala, ¡esta es tu oportunidad! Buscamos a alguien con al menos 1 año de experiencia que quiera brillar con nosotros.
¿Qué harás con nosotros? 🤔
Pondrás a punto nuestra sala para que todo esté perfecto antes de cada servicio. ✨
Serás el/la anfitrión/a perfecto/a, atendiendo a nuestros clientes con una sonrisa y asegurándote de que disfruten de cada bocado y sorbo. 🍽️
Te atreverás a preparar algunas delicias sencillas para nuestros comensales. 🧑🍳
Moverás con agilidad los útiles y todo lo necesario para que el servicio fluya sin problemas. 🏃
Estarás al tanto de todo, revisando que la mercancía y los utensilios estén en su sitio y en perfecto estado. 🧐
¡Colaborarás en montajes de bufetes espectaculares! 뷔��
Demostrarás tu arte haciendo preparaciones a la vista del cliente, como flamear o trinchar, ¡sorprendiendo a todos! 🤩
Ayudarás a nuestro/a Jefe/a de Comedor a organizar eventos especiales que dejarán huella. 🥳
Mantendrás una coordinación impecable con tu equipo para que todo funcione como un reloj. ⏰
Asesorarás a nuestros clientes con pasión sobre nuestros productos, ¡que se vayan con la boca agua! 😋
Resolverás cualquier incidencia o reclamación con profesionalidad y empatía, ¡buscando siempre la mejor solución! 👍
Gestionarás los cobros en caja y TPV con eficiencia. 💳
Contribuirás activamente al cumplimiento de nuestro Sistema de Gestión Ambiental, ¡cuidamos el planeta! 🌍
¿Qué buscamos en ti? 🤩
Experiencia previa de al menos 1 año en puestos similares. ¡Sabemos que lo harás genial!
Una actitud súper positiva y muchas ganas de trabajar en equipo. 😊
Don de gentes y una habilidad especial para hacer sentir a los clientes como en casa. 🥰
Proactividad y capacidad para resolver problemas sobre la marcha. 🚀
Ganas de aprender y crecer profesionalmente en una cadena hotelera de prestigio. 🌟
Disponibilidad para trabajar durante el mes de diciembre, ¡los fines de semana y festivos incluidos!
¿Qué te ofrecemos? 🎁
Formar parte de Vincci Hoteles, una empresa líder en el sector, donde valoramos a nuestro equipo.
La oportunidad de trabajar en un entorno dinámico y con mucho encanto en el Hotel Vincci Larios Diez 4*.
Un contrato temporal para la campaña de diciembre. 🗓️
Salario competitivo y acorde a tu experiencia.
Un ambiente de trabajo fantástico y compañeros/as estupendos/as.
Si crees que encajas y estás listo/a para vivir una experiencia navideña inolvidable con nosotros, ¡no dudes en dar el paso! ¡Te esperamos con los brazos abiertos para hacer de esta campaña de diciembre algo espectacular! ✨
Per l’Ajuntament de Palafrugell es cerquen 2 persones per l’atenció al client al parc d’aventura de Nadal. Procés...
. Mesos
S
ATENCIÓ AL CLIENT PARC D’AVENTURA DE NADAL
somDONES.cat · Girona, ES
. Mesos
Per l’Ajuntament de Palafrugell es cerquen 2 persones per l’atenció al client al parc d’aventura de Nadal. Procés selectiu de màxima urgència. S’admeten candidatures fins al dia 23 de novembre a les 13:00 h. del 2025. Es realitzaran les entrevistes entre els dies 28 de novembre i 1 de desembre.
Ubicación:GIRONA – BAIX EMPORDÀ – 17200 PALAFRUGELL
Detall de las funcions del lloc de treball
Atenció al client Venda d’entrades i punt d’informació parc d’aventura de Nadal. Suport a les activitats que s’organitzen al parc de Nadal.
Condicions del lloc de treball
Contracte laboral temporal (1 mesos)
Jornada completa
Salari mensual brut 1700
Altres dades d’interès: Contracte des del 18 de desembre a 5 de gener de 2026 (19 dies) a jornada completa en horari partit de 10 a 14h i de 16 a 20h amb un dia de descans entresetmana. L’horari podrà canviar un dia a la setmana per cobrir el torn del migdia. El 25 de desembre i l’1 de gener el parc de Nadal no estarà obert i no es treballa. Sou brut mensual de 1700€ per 14 pagues.
Requeriments mínims
Experiència 6 mesos. Preferiblement persones majors de 18 anys. Experiència prèvia en atenció al públic i al client en activitats intantils i familiars. Valorable estudis relacionats amb el lloc de treball. Vocació de servei i d’atenció al públic. Capacitat per connectar amb la gent, treballar en equip i mantenir un ambient de treball positiu i motivador. Valorable coneixement d’anglès i/o francès. Es valorarà experiència prèvia en atenció al públic en altres sectors
català (parlat Superior, escrit Superior)
espanyol (parlat Superior, escrit Superior)
Competències / coneixements: Es valorarà actitud proactiva i resolutiva davant de reptes i situacions imprevistes.
Com inscriure's a la formació?
Inscriure’s al link: https://feinaactiva.gencat.cat/search/offers/detail/FA92305678
Utilizamos cookies propias y de terceros para darte un mejor servicio, elaborar estadísticas y mostrarte contenido personalizado y publicidad.
Si haces clic en el botón "Acepto", estarás aceptando su uso en nuestra web.
En cumplimiento del artículo 22 de la Ley de Servicios de la Sociedad de la Información y Comercio electrónico,
le informamos que este portal web utiliza cookies.
Cuando visitas un sitio web, este, puede almacenar o recopilar información en tu navegador, generalmente
utilizando pequeños archivos llamados cookies, que nos permiten reconocerte y recordarte. La información
puede ser sobre tu comportamiento o preferencias en línea, el tipo de dispositivo que estás utilizando o
puede usarse para garantizar que el sitio web pueda funcionar correctamente. La información utilizada
por Wijobs se usa para ofrecerte una experiencia más personalizada en nuestro sitio. Puedes usar esta pantalla
siempre que quieras para personalizar o revocar tu consentimiento.
Haz clic en los diferentes encabezados para obtener más información sobre los distintos tipos de cookies.
Estas cookies son necesarias para que funcione el sitio web de Wijobs y permiten, por ejemplo,
configurar tus preferencias de privacidad, iniciar sesión en tu cuenta de
Wijobs o completar formularios. Si bien estas cookies no se pueden desactivar, puedes configurar
tu navegador para que bloquee o te avise sobre estas cookies, pero debes tener en cuenta que esto impedirá
que algunas partes del sitio web de Wijobs funcionen correctamente.
Tipo
Nombre
Finalidad
Duración
Sesión
ASP.NET_SessionId
Administra la sesión del usuario en el sitio web
Durante la sesión del usuario
Sesión
wj_uuid
Identifca al usuario ente distintas sesiones
1 año
Anti falsificación
.AspNetCore.Antiforgery.*
Proporciona protección contra ataques de falsificación de solicitudes entre sitios
Durante la sesión del usuario
Autentificación
.AspNetCore.Cookies
Almacena datos encriptados del usuario que se requieren para acceder o mostrar datos en el sitio
Durante la sesión del usuario
RGPD
.AspNet.Consent
wj_con_pe
wj_con_ad
wj_con_an
Almacenan información relativa a las preferencias del usuario sobre el Reglamento General de Protección de Datos o RGPD
1 año
Las cookies de personalización nos permiten guardar información que modifica el aspecto o el comportamiento del sitio web de wijobs, como
tus preferencias de idioma o de búsqueda, con el fin de personalizar y mejorar tu experiencia con nuestro sitio web.
Tipo
Nombre
Finalidad
Duración
Idioma
.AspNetCore.Culture
Almacena información relativa a tu preferencia de idioma
1 año
Búsqueda
wj_loc
wj_search
wj_tags
wj_tags_loc
Almacena información para recordar tus preferencias de búsqueda
1 año
Favoritos
wj_bookmarks
wj_likes
Almacena información relativa a tu contenido favorito
1 año
Alertas por email
wj_e_sub
Indica si el usuario esta o no suscrito a las alerta por email
1 año
Alertas por email
wj_e_sub_v
Indica si el usuario ha verificado o no su suscripción por email
1 año
Alertas por email
wj_e_sub_a
Indica si el usuario tiene o no activas las alertas por email
1 año
Alertas con OneSignal
__cfduid
Puedes conocer cómo OneSignal usa la información de sitios o aplicaciones que usan sus servicios visitando su sitio web
1 mes
Sesión
wj_tv
Indica si el usuario es recurrente
1 año
Cookies propias o de terceros que nos permiten comprender cómo las personas usan nuestro sitio web y de dónde provienen,
para que podamos medir y mejorar el rendimiento de nuestro sitio web, así como para recordar sus
preferencias. Nos ayudan a ver qué páginas son las más populares y las menos populares, y cómo
se mueven los visitantes por el sitio web de Wijobs.
Tipo
Nombre
Finalidad y duración
Google Analytics
_ga
_gat
_gid
AMP_TOKEN
_gac_*
_lc.visitor_id.*
Puedes conocer cómo Google usa la información de sitios o aplicaciones que usan sus servicios visitando su sitio web
Puedes conocer cómo Hotjat usa la información de sitios o aplicaciones que usan sus servicios visitando su sitio web
Cookies propias o de terceros que registran tus visitas al sitio web de Wijobs, las páginas que visitas,
los enlaces que sigues y el tipo de dispositivo que utilizas. Utilizaremos esta información para hacer
que el sitio web de Wijobs y los anuncios que te mostramos sean más relevantes para tus intereses.
El uso de estas cookies también nos puede permitir que veas anuncios de Wijobs cuando visitas
otros sitios web.
Tipo
Nombre
Finalidad y duración
Google AdSense
NID
SID
IDE
ANID
DSID
FLC
AID
TAID
exchange_uid
__gads
__gac
__gcl
Puedes conocer cómo Google usa la información de sitios o aplicaciones que usan sus servicios visitando su sitio web
Si quieres personalizar los anuncios que Google te muestra puedes acceder aquí