No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araTransport i Logística
176Comercial i Vendes
147Informàtica i IT
146Desenvolupament de Programari
116Administració i Secretariat
91Veure més categories
Màrqueting i Negoci
72Dret i Legal
71Comerç i Venda al Detall
62Educació i Formació
55Indústria Manufacturera
47Enginyeria i Mecànica
44Art, Moda i Disseny
43Disseny i Usabilitat
39Instal·lació i Manteniment
34Publicitat i Comunicació
31Sanitat i Salut
28Atenció al client
22Producte
20Recursos Humans
17Turisme i Entreteniment
17Construcció
13Alimentació
12Comptabilitat i Finances
12Cures i Serveis Personals
9Arts i Oficis
8Hostaleria
8Immobiliària
6Energia i Mineria
5Telecomunicacions
4Seguretat
3Farmacèutica
2Social i Voluntariat
2Banca
1Agricultura
0Assegurances
0Ciència i Investigació
0Editorial i Mitjans
0Esport i Entrenament
0Top Zones
Barcelona
826Brand Manager Spirits- Barcelona
29 de jul.Michael Page
Barcelona, ES
Brand Manager Spirits- Barcelona
Michael Page · Barcelona, ES
- Imprescindible nivel fluido de inglés
- Importante compañía del sector spirits, ubicada en Barcelona
¿Dónde vas a trabajar?
Importante compañía del sector spirits, ubicada en Barcelona.
Descripción
El Brand Manager Spirits- Barcelona se encargará de:
- Liderar el plan anual de marca y activación, alineado con la estrategia global y los objetivos locales del negocio.
- Impulsar la excelencia en la activación de marca a través de puntos de contacto con consumidores y clientes, con especial enfoque en ejecuciones disruptivas y culturalmente relevantes.
- Supervisar la ejecución ATL y Digital: planificación de medios, desarrollo de contenidos, redes sociales, estrategia con influencers y marketing de rendimiento.
- Gestionar los impulsores comerciales: colaborar con el equipo de ventas para definir precios, mecánicas promocionales y ejecución en el punto de venta en todos los canales (On-Trade y Off-Trade).
- Monitorear el rendimiento: seguimiento de KPIs, gestión del P&L de marca, análisis del mercado y datos de sell-out, y optimización de los planes en consecuencia.
- Liderazgo de equipo: formar y guiar al Junior Brand Manager.
¿A quién buscamos (H/M/D)?
El Brand Manager Spirits- Barcelona requiere de:
- Mínimo 5 años de experiencia como Brand Manager realizando gestión de marca, preferentemente en el sector de bebidas alcohólicas o espirituosas.
- Demostrada experiencia en activación de marca, con ejemplos de campañas 360º exitosas y alto impacto cultural.
- Sólido dominio de canales ATL y digitales: medios, contenido, redes sociales, influencers y marketing de rendimiento.
- Visión comercial y experiencia colaborando estrechamente con equipos de Ventas y Trade Marketing.
- Responsabilidad total sobre el presupuesto de marca y la gestión del P&L.
- Perfil analítico, autónomo, organizado y orientado a resultados.
- Imprescindible fluidez en inglés.
- Pasión por las marcas icónicas, la relevancia cultural y el mundo de los destilados premium.
¿Cuáles son tus beneficios?
Oportunidades de carrera y desarrollo profesional.
Contrato Indefinido. Paquete salarial Fijo + Variable.
Oficinas en Barcelona.
Marketing Brand Manager (Temporal)
5 de jul.FC Barcelona
Barcelona, ES
Marketing Brand Manager (Temporal)
FC Barcelona · Barcelona, ES
Al Barça som MÉS QUE UN CLUB perquè tenim un ferm propòsit: volem transformar el món a través de la nostra manera d’entendre l’esport, amb la nostra essència Barça, i amb el nostre compromís social.
Quina és la nostra essència?
- Tenim un estil propi... quan juguem volem guanyar, però sobretot volem jugar sense renunciar al nostre estil.
- Creiem en les diferents disciplines, per això competim amb 5 esports professionals diferents.
- Som un Club format per més de 144.000 socis i sòcies que prenen grans decisions democràticament.
- Treballem per garantir la igualtat d’oportunitats, lliures de prejudicis i la no discriminació per raons d'origen, gènere, discapacitat o edat, i fomentem la inclusió de la diversitat de manera equitativa entre totes les persones del nostre entorn.
Què busquem?
Barça Licensing & Merchandising necessita incorporar una persona a la posició temporal de Brand Manager de l’equip de Marketing, amb l’objectiu de desenvolupar, implementar i gestionar estratègies de marca que assegurin el posicionament, reconeixement i creixement sostenible de la marca en el mercat a través del producte, alineades amb els objectius comercials i la identitat corporativa.
Funcions principals:
- Desenvolupament de Marca
- Definir i mantenir la identitat de la marca (to, veu, valors, narrativa).
- Supervisar la coherència visual i verbal de la marca en tots els punts de contacte.
- Estratègia i Planificació
- Dissenyar i implementar plans de màrqueting integrats centrats en la marca.
- Realitzar anàlisi de mercat, competència i tendències per a ajustar l'estratègia.
- Gestió de Campanyes
- Coordinar campanyes de comunicació i publicitat (on i offline).
- Col·laborar amb agències creatives, de mitjans i producció.
- Recerca i Anàlisi
- Monitorar indicadors clau de marca: notorietat, percepció, engagement, etc.
- Executar i analitzar estudis de mercat i enquestes de satisfacció.
- Gestió de Producte
- Participar en el desenvolupament i llançament de nous productes.
- Alinear el branding amb els objectius de vendes i desenvolupament de producte.
- Comunicació i PR
- Supervisar la presència de la marca en mitjans, xarxes socials i esdeveniments.
- Ser ambaixador de la marca tant interna com externament.
- Gestió de Pressupost
- Administrar pressupostos assignats a l'àrea de branding i justificar la inversió.
Formació:
- Llicenciatura en Màrqueting, Comunicació, Administració o carreres afins. Postgrau desitjable.
Experiència prèvia:
- Experiència mínima: 2-3 anys en posicions similars
Eines i habilitats:
- Coneixement d'eines d'anàlisis de mercat, CRM i plataformes digitals.
- Pensament estratègic i creatiu.
- Lideratge i gestió d'equips.
- Capacitat analítica.
- Excel·lents habilitats de comunicació oral i escrita.
- Català, Castellà i Anglès.