No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araInformàtica i IT
179Comercial i Vendes
163Transport i Logística
163Administració i Secretariat
133Desenvolupament de Programari
115Veure més categories
Dret i Legal
82Comerç i Venda al Detall
78Màrqueting i Negoci
68Indústria Manufacturera
62Educació i Formació
53Enginyeria i Mecànica
45Art, Moda i Disseny
36Disseny i Usabilitat
33Instal·lació i Manteniment
33Sanitat i Salut
31Recursos Humans
27Publicitat i Comunicació
21Producte
20Atenció al client
17Construcció
14Arts i Oficis
13Comptabilitat i Finances
12Alimentació
10Turisme i Entreteniment
10Farmacèutica
9Hostaleria
9Immobiliària
9Cures i Serveis Personals
8Seguretat
7Social i Voluntariat
6Banca
2Energia i Mineria
2Assegurances
1Esport i Entrenament
1Agricultura
0Ciència i Investigació
0Editorial i Mitjans
0Telecomunicacions
0Top Zones
Barcelona
891Accountant
28 d’abr.NRF (Nederlandse Radiateuren Fabriek)
Granada, La, ES
Accountant
NRF (Nederlandse Radiateuren Fabriek) · Granada, La, ES
Excel
Are you ready for a dynamic role in finance where you can make a significant impact? If you have a passion for accounting and a keen eye for financial details, we are currently seeking an Accountant to join our team.
NRF is a Sports and Digital company
We are a dynamic sports company that organizes exciting challenges throughout the year, fostering a spirit of competition and teamwork. In addition to our passion for sports, we are also a cutting-edge technology company, constantly innovating and investing in digital transformation. Join us and be part of a team that thrives on pushing boundaries and embracing the future of technology.
What are you going to do as an Accountant?
- Processing purchase and inventory invoices according to established rules.
- Verifying and entering new suppliers into the accounting system.
- Checking inventory invoices against accounts and resolving discrepancies with the Purchasing Department.
- Monitoring warehouse transactions.
- Reconciling business travel expenses.
- Verifying and reconciling receivables and payables balances, including periodic confirmation processes with suppliers.
- Sending company documents.
What do you bring as an Accountant?
- A university degree in finance and accounting or completion of a certified accounting course with practical experience.
- Experience in a similar position in the manufacturing industry.
- Proficiency in Excel.
- English language skills at a minimum of B1 level.
- Knowledge of MS Dynamics Axapta will be an added advantage.
About the team
You will take on a crucial position within our esteemed global Finance Team, engaging in active collaboration with professionals from various departments and international contexts. Functioning within a dynamic and forward-thinking environment, we foster innovation and enthusiastically welcome creative concepts.
Quedan 3 Días: Contable Fiscal
27 d’abr.Geseasy
Granada, La, ES
Quedan 3 Días: Contable Fiscal
Geseasy · Granada, La, ES
Oferta de Empleo: Contable con Experiencia en Obligaciones Fiscales y Mercantiles Ubicación: Granada Jornada: 4 días a la semana - Modalidad semi-presencialDescripción del PuestoEn Geseasy, estamos buscando un Contable con experiencia en la presentación de impuestos y cumplimiento de las obligaciones fiscales y mercantiles de una empresa.Buscamos a alguien autónomo, meticuloso y con capacidad para gestionar el área contable y fiscal de manera eficiente.Responsabilidades Gestión y presentación de impuestos (IVA, IRPF, Impuesto de Sociedades, etc.).
Cumplimiento de las obligaciones fiscales y mercantiles conforme a la normativa vigente.
Contabilidad general y elaboración de estados financieros.
Relación con administraciones públicas y organismos tributarios.
Apoyo en auditorías y cierre contable anual.
Control y conciliación de cuentas.
Gestión cartera de clientes (autónomos y PYMES)Requisitos Formación en Contabilidad, Finanzas, Administración de Empresas o similar.
Experiencia demostrable en contabilidad y presentación de impuestos.
Conocimiento actualizado de la normativa fiscal y mercantil.
Dominio de software contable y herramientas ofimáticas.
Capacidad para trabajar de forma autónoma y organizada.Ofrecemos Modalidad de trabajo semi-presencial con jornada de 4 días a la semana.
Entorno dinámico y profesional.
Remuneración acorde a experiencia y habilidades.
Posibilidad de crecimiento dentro de la empresa.Si cumples con los requisitos y quieres formar parte de nuestro equipo, envíanos tu CV a ****** con el asunto "Contable – Geseasy
Accountant
26 d’abr.Canonical
Accountant
Canonical · Granada, La, ES
Teletreball Cloud Coumputing IoT Office
Canonical is a leading provider of open source software and operating systems to the global enterprise and technology markets. Our platform, Ubuntu, is very widely used in breakthrough enterprise initiatives such as public cloud, data science, AI, engineering innovation, and IoT. Our customers include the world's leading public cloud and silicon providers, and industry leaders in many sectors. The company is a pioneer of global distributed collaboration, with 1200+ colleagues in 75+ countries and very few office-based roles. Teams meet two to four times yearly in person, in interesting locations around the world, to align on strategy and execution.
The company is founder-led, profitable, and growing.
The role of an Accountant at Canonical:
If you are passionate about the technology industry and want to work for a company that aligns with your interests, we might be the place for you! Canonical, and our world class Ubuntu product, attracts some of the leading talent from around the world. Come and work with exceptional people and advance your career in Finance!
Our Finance team is growing and it's a really exciting time to join the team. We are looking for bright, motivated people who have a passion for making a difference. You will be seeking an opportunity to drive process improvements and change, input your ideas and truly contribute to a highly productive team.
We are looking for an exceptional Accountant with IFRS experience to help us ready the business for public market scrutiny through our planned IPO. The right candidate will have domain expertise and a passion for IFRS.
Location: This role may be office based in London, or Remote in EMEA Time Zones.
What your day will look like
- Assist in the month end reporting process to deliver timely and accurate information
- Have full responsibility for a part of the ledger processes relevant to your strengths
- Assist with the year end audit process and statutory reporting
- Support the finance team's wider plans to prepare for an IPO
- Improve the efficiency of financial processes and procedures and monitor compliance
- Share knowledge between team members to ensure cover is available when needed
- Actively develop your own skills to ensure current knowledge of applicable standards and regulations
- Establish strong relationships with key colleagues outside the wider finance team
- Exceptional academic track record and subsequent career performance
- Bachelor's degree in Accounting or equivalent
- Qualified accountant (ACCA, ACA, ACMA, CPA, etc.)
- Experience at a large public accounting firm, or public multinational corporate accounting department preferred
- NetSuite or similar enterprise grade systems experience
- Willingness to travel up to four times per year
We consider geographical location, experience, and performance in shaping compensation worldwide. We revisit compensation annually (and more often for graduates and associates) to ensure we recognize outstanding performance. In addition to base pay, we offer a performance-driven annual bonus or commission. We provide all team members with additional benefits which reflect our values and ideals. We balance our programs to meet local needs and ensure fairness globally.
- Distributed work environment with twice-yearly team sprints in person
- Personal learning and development budget of USD 2,000 per year
- Annual compensation review
- Recognition rewards
- Annual holiday leave
- Maternity and paternity leave
- Team Member Assistance Program & Wellness Platform
- Opportunity to travel to new locations to meet colleagues
- Priority Pass and travel upgrades for long-haul company events
Canonical is a pioneering tech firm at the forefront of the global move to open source. As the company that publishes Ubuntu, one of the most important open-source projects and the platform for AI, IoT, and the cloud, we are changing the world of software. We recruit on a global basis and set a very high standard for people joining the company. We expect excellence; in order to succeed, we need to be the best at what we do. Most colleagues at Canonical have worked from home since our inception in 2004. Working here is a step into the future and will challenge you to think differently, work smarter, learn new skills, and raise your game.
Canonical is an equal opportunity employer
We are proud to foster a workplace free from discrimination. Diversity of experience, perspectives, and background create a better work environment and better products. Whatever your identity, we will give your application fair consideration.
Auxiliar Contable temporal
25 d’abr.NA
Balenyà, ES
Auxiliar Contable temporal
NA · Balenyà, ES
¿Tienes experiencia dando soporte al departamento de facturación y contabilidad? Te gustaría una oferta temporal de maternal con posibilidad de alargar con un horario ideal para compaginar con otras actividades? En esta oferta te damos la oportunidad de poder estar en un departamento contable de una empresa pública dando soporte al departamento. El horario es inmejorable igual que su ubicación que es en el centro de BCN. Horario: Lunes miércoles y viernes de 8:30h a 15:00h Martes y jueves 08:30 a 18:00 Si te interesa no lo dudes apúntate!
¿Tienes experiencia dando soporte al departamento de facturación y contabilidad? Te gustaría una oferta temporal de tres meses con un horario ideal para compaginar con otras actividades?En esta oferta te damos la oportunidad de poder estar en un departamento contable de una empresa pública dando soporte al departamento. El horario es inmejorable igual que su ubicación que es en el centro de BCN.
Horario: Martes y jueves 08:30 a 18:00 y el resto de días de 8:30 a 15.
Si te interesa no lo dudes apúntate!
En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas
Requisitos
Funciones las propias del departamento contable.
Administración y gestión de mails.
Gestión de facturas.
Contabilización y conciliación de cuentas.
Valorable conocimiento de Navision
Idiomas: Catalán, castellano
Formación: Auxiliar Administrativo/a
¿Qué ofrecemos?
Salario: 11,24
Junior Accountant
24 d’abr.Holaluz.com
Barcelona, ES
Junior Accountant
Holaluz.com · Barcelona, ES
ERP Excel
About us?
We are Holaluz, the company that has been revolutionizing the energy sector for a decade. We were born to change the world by connecting people with green energy 💡💚, and you and the planet are our motivation to be who we are and do what we do.
Our desire to do things in a different way has led us to lead the transformation of the electricity sector and to be the first utility to obtain the BCorp certificate.
Do you join? Join the revolution. ☝️
What will you do?
Responsibilities
We are looking for a Mid / Junior Accountant to join our Finance team. Part of your main responsibilities in this role will be:
- Ensuring the accuracy of financial statements, as well as their compliance with relevant laws and regulations.
- Accurately elaborate Holaluz financial statements at consolidated levels and for any individual legal entity. Participate in the monthly closing process to elaborate the financial statements.
- Evaluating financial operations to recommend best-practices, identify issues and strategize solutions, and help the organization run efficiently.
- Be part of AP Team.
- Prepare journal entries as necessary during the month in liaison with Controllers.
- Prepare monthly Balance Sheet reconciliations and analyze variances.
- Bank reconciliations for all legal entities.
- Be responsible for Inter-company balances and reconciliations.
- Monitor group interest loans, monthly calculation, and accruals.
- GL accounts reconciliations.
- Propose improvements to optimize and automate processes and calculations.
- Obtain and maintain a thorough understanding of the financial reporting and general ledger structure.
- Ensure an accurate and timely monthly, quarterly and year end close.
- Ensure the timely reporting of all monthly financial information.
- Collaborate with the other finance teams (controlling, treasury and internal audit) to support overall team goals and objectives.
- Collaborate with internal and external audits.
- Assist in development and implementation of new products and ERP.
- Coordination with Accounting, Treasury, B2C, Energy Management, Legal, Solar and Tech teams to ensure the robustness of the data registered in the ERP on a timely basis in order to have a monthly report that properly reflects the real image of the company’s activities.
#KeepRowing and #EsPosible are values that encourage proactivity, curiosity, teamwork and team alignment. They are essential to move forward and meet our shared goals. As a team member of the Accounting Team we expect you to behave like an explorer, analyst, problem-solver, reporter and trusted advisor in order to bring objectivity, critical thinking and communication skills and expertise to the organization. Industry-specific knowledge is more than welcome.
At Holaluz we have built a robust organizational system that is constantly iterating, which allows us to adapt to the constant changes requested by the industry and achieve the purpose we pursue. At Holaluz, meetings and decisions are made collaboratively, feedback flows 🤟 between the different teams and support between people is encouraged.
Who will you do it with?
#AlwaysPeopleFirst and #SayTHingsAsTheyAre are also a very important value at Holaluz, and for us it is key to have a good work team. We are known for having an excellent work environment with great human quality, in which you can develop personally and professionally 😁.
Where will you do it?
What better place to do than in our Barcelona offices just 200 meters from the sea 🌊. This exceptional location next to the beach is perfect for a break with a dip and to be able to put another of our #HaveFun values into practice.
What do we need?
We have thought very well what we are looking for and what really matters:
- Degree in Economics, Accounting or similar.
- Proven experience in an Accounting Team (min of 3 years for a Mid Accountant position).
- In-depth understanding of ES Generally Accepted Accounting Principles (Spanish GAAP) and IFRS 9 (Financial Instruments).
- General Ledger reconciliations and controls.
- Experience in product and ERP implementations, integrations, etc.
- Critical thinking, soft skills: empathy.
- Eagerness to learn new tools, processes and businesses.
- Knowledge of English.
- Communication and coordination with different teams in order to register all transactions in a timely and correct manner.
- Preparing audit files for external auditors.
- Capable of dealing with tight deadlines.
- Experience with general ledger functions and the month-end/year-end close process.
- Hands-on experience with accounting software packages.
- Advanced MS Excel skills, data mining & analytics.
- Accuracy and attention to detail.
- Aptitude for numbers and quantitative skills.
- Ability to handle data with confidentiality.
- Good organizational and time management skills.
- Abilito to work as part of a team.
- Ability to adapt to changes.
- Global vision of the company.
- Desire to be part of an impactful company.
- #HaveFun attitude.
The biggest source of our energy: our people! ✌️ Join a company where people come first, with an unbeatable working environment and great talent where we truly live our values. In support of this we offer a series of perks and benefits that allow you to be supported both personally and professionally.
SUSTAINABILITY
- Join Europe's first B Corp Certified electric utility company, and currently #1 in ESG world ranking for electricity companies.
- Number 1 in Sustainalytics' global ESG risk ranking in the independent power producer subcategory.
- EcoVadis Gold Medal for sustainability performance with a score of 73/100.
- Possibility to sign a health insurance at the worker’s expense with Adeslas.
- Flexible Compensation Scheme on kindergarten, transportation and food with Cobee.
- We believe in autonomy and personal accountability so we offer flexible working hours.
- Parking - better rates at W Hotel.
- As a Baby-friendly company certified: Nursery inhouse to help integrate life and work for new parents.
- Our own library, with very diverse content.
Contabilidad administrativa
24 d’abr.Grupo Japemasa
Granada, La, ES
Contabilidad administrativa
Grupo Japemasa · Granada, La, ES
Contabilidad Conciliación bancaria Facturacion Conciliación de cuentas Estados financieros Cuentas a pagar Software contable Registros contables Libro mayor Asientos
¡Te Estamos Buscando!
Contabilidad, Administración y Dirección de Empresas
Si eres profesional con 2 años de experiencia en contabilidad, administración, y tienes habilidades en gestión administrativa, esta es tu oportunidad para unirte a un importante grupo de concesionarios de automoción. Tenemos DOS vacantes para Granada y Jaén.
Requisitos:
- Experiencia mínima de 2 años en contabilidad, administración
- Sólidos conocimientos en contabilidad.
- Capacidad para tomar decisiones estratégicas y gestionar recursos.
- Título universitario en ADE o grado técnico en gestión administrativa.
- Conocimiento en herramientas digitales y software de gestión empresarial.
Te ofrecemos:
- Un entorno dinámico y de crecimiento profesional.
- Estabilidad laboral y oportunidad de desarrollo dentro del grupo.
- Excelente equipo de trabajo y beneficios corporativos.
Si cumples con los requisitos y quieres formar parte de un grupo empresarial en expansión, envía tu CV o postúlate a través de nuestro portal.
¡No pierdas la oportunidad de ser parte de nuestro equipo!
Contable
24 d’abr.NA
Hospitalet de Llobregat, L', ES
Contable
NA · Hospitalet de Llobregat, L', ES
¿Te gustaría formar parte de una empresa dedicada a la distribución de café? ¿Buscas ofertas que te aporten la posibilidad de disfrutar de un buen ambiente de trabajo y de seguir desarrollando tu carrera profesional? ¿Tienes experiencia como Contable?¿Tienes iniciativa, proactividad y excelencia en el trato al cliente? Si a todo has respondido que sí, ¡Queremos conocerte sin duda!
¿Qué tareas realizarás?
Tramitación de facturas con proveedores/as
Gestiones relacionadas con la conciliación bancaria
· Funciones de contabilidad general
En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas
Requisitos
Conocimientos de SAGE
Experiencia de 2-3 años
Experiencia con Ubyquo software. No imprescindible
Experiencia previa con empresas de alto crecimiento o tecnológicas o sector distribución acostumbrados a procesar un alto volumen de trabajo.
No imprescindibles idiomas
¿Qué ofrecemos?
Horario: con entrada flexible. 8 horas/ Partido
Hibrido: 3 días desde la oficina y 2 de teleworking
Temporal, pero con posibilidades reales incorporación a la empresa
Salario: valorable según experiencia
Accountant
22 d’abr.Telespazio
Barcelona, ES
Accountant
Telespazio · Barcelona, ES
Telespazio Ibérica forma parte del Grupo Telespazio, uno de los principales actores mundiales en soluciones y servicios satelitales. Con raíces cartográficas y más de 20 años de experiencia en soluciones territoriales para grandes corporaciones e instituciones, Telespazio Ibérica es una empresa de referencia a nivel europeo en el sector de Nuevas Tecnologías aplicadas al Territorio. Telespazio Ibérica ofrece servicios que cubren el ciclo completo desde la generación del dato cartográfico con las últimas tecnologías, hasta el desarrollo de soluciones informáticas combinando Sistemas de Información Geográficos (SIG), telecomunicaciones y dispositivos móviles.
En este contexto y a fin de cubrir las necesidades de la compañía, Telespazio Ibérica selecciona para su departamento de Finanzas a un Contable con experiencia para colaborar en nuestras oficinas de Barcelona. Tendrá como cometido principal servir de apoyo a todas las actividades que están asignada a esta sección. Dependerá jerárquicamente del responsable de Contabilidad. Será responsable en particular de la asistencia al mantenimiento del sistema contable y de costes, así como a la gestión de la tesorería y de los impuestos. Asimismo, asistirá a su responsable en el suministro de información financiera y contable a la matriz. Dependiendo de las necesidades específicas de la empresa, podrá realizar tareas adicionales por delegación de su responsable jerárquico.
PRINCIPALES FUNCIONES:
- Asistencia a la contabilidad general y de costes, con cierres mensuales.
- Tesorería/bancos: confección de ficheros de pagos a personal y proveedores, conciliaciones bancarias, recibos, seguimientos de ventas, etc.
- Gestión de cobros a clientes y apoyo a la facturación.
- Asistir a la confección y liquidación de impuestos (IVA, IRPF, INTRASTAT, 349,…)
- Asistir en el suministro de información financiera y contable a la matriz.
HABILIDADES:
- Actitud proactiva.
- Excelentes habilidades de comunicación y de redacción.
- Capacidad para trabajar en equipo.
- Confidencialidad y ética profesional.
- Atención al detalle.
- Capacidad para trabajar con plazos ajustados y al tiempo ser capaz de mantener altos niveles de precisión.
REQUISITOS:
- Formación: Mínimo FP2-administración
- Mínimo tres años de experiencia en un puesto similar en las funciones descritas.
- Excelentes conocimientos de la llevanza de los libros oficiales y de la práctica contable. La experiencia con SAP (módulo SAP FI) será valorada favorablemente.
- Conocimientos de liquidación de impuestos (IVA, IRPF, INTRASTAT, 349,…)
- Nivel alto de inglés hablado y escrito. Se valorará el conocimiento de otros idiomas comunitarios (italiano, francés, alemán).
- Ofimática: Soltura demostrable en el manejo de aplicaciones de software utilizadas para la gestión de la información, programación de proyectos, etc, y en particular, hojas de cálculo - MS-Excel.
Fecha de incorporación: inmediata
Lugar de Trabajo: Barcelona o Madrid
Rango salarial de 25K-30K€ en función de la valía y la experiencia del candidato
Telespazio Iberica apuesta y fomenta la inclusión de personas con discapacidad valorando estas candidaturas en sus procesos de selección. La presente oferta de empleo está redactada teniendo en cuenta la imparcialidad y no discriminación por razón de género, raza, ideología o cualquier otro motivo.
EY
Barcelona, ES
Consultor/a Junior Contabilidad & Tax Compliance
EY · Barcelona, ES
En EY, tendrás la oportunidad de construir una carrera tan única como tú. Con el apoyo de un entorno global y una cultura inclusiva y tecnológica, conseguirás ser la mejor versión de ti mismo. Queremos contar contigo como una voz única, como alguien que aporta, y con la perspectiva de ayudar a EY a ser mejor. Únete a nosotros y construye una experiencia única y un mundo mejor para todos.
La oportunidad
EY es líder mundial en servicios de auditoría, fiscalidad, asesoramiento en transacciones y consultoría, con más de 350.000 profesionales en más de 150 países. En España somos más de 5.000 profesionales repartidos en 15 oficinas. Nuestro lema, "Building a better working world", consiste en contribuir a construir un entorno mejor en todos nuestros ámbitos de actuación y ser relevantes para nuestros clientes.
EY Abogados ofrece un amplio abanico de servicios de asesoramiento fiscal y legal caracterizados por una atención personalizada y una adaptabilidad de su estructura a las demandas de sus clientes, en España y en el resto del mundo. Nuestros profesionales, asesoran a las empresas para que puedan tomar decisiones adecuadas, gracias a su amplia experiencia y preparación. Esto les capacita para proporcionar a los clientes oportunidades y ventajas competitivas.
EY Abogados cuenta con un equipo de expertos fiscales y consultores del ámbito del derecho laboral especializados en diversos sectores empresariales que permite ofrecer un servicio de asesoramiento fiscal y laboral basado en el conocimiento sectorial. Formando parte del departamento de Accounting, Compliance & Reporting de EY Abogados tendrás la oportunidad de prestar asesoramiento a grandes clientes gestionando sus necesidades.
Funciones a realizar:
- Asientos contables.
- Elaboración de conciliaciones bancarias.
- Preparación de declaraciones fiscales de IVA e IRPF.
- Preparación de Cuentas Anuales.
- Graduados en ADE, Finanzas y Contabilidad, Economía o similares.
- Experiencia requerida: entre 1 y 3 años.
- Nivel de inglés requerido: alto.
- Orientación a resultados.
- Dotes de trabajo en equipo.
- Incorporación: Inmediata.
- Aprendizaje continuo: Desarrollarás la mentalidad y las habilidades para enfrentarte a nuevos retos.
- Tu defines el éxito: te proporcionaremos herramientas y flexibilidad para que puedas llegar a las metas propuestas.
- Liderazgo transformacional: Te daremos la confianza y formación para que puedas crecer y llegar a ser un buen líder.
- Cultura inclusiva y diversidad: Cada persona es única y tiene algo que aportar, te daremos voz para ello; toda idea es importante.
La experiencia en EY es excepcional; constrúyela
EY | Building a better working world
- EY existe para construir un mundo de trabajo mejor, ayudamos a nuestros clientes, personas y sociedad a crear un valor a largo plazo para generar valor en el mercado.
- Gracias a los datos y la tecnología, tenemos equipos en más de 150 países generando confianza y ayudando a los clientes a crecer, transformarse y operar.
- Trabajando en Auditoria, Consultoría, Tax, Estrategia y Transacciones, los equipos de EY se hacen las mejores preguntas para encontrar nuevas respuestas a complejos problemas en los que se encuentra nuestro mundo a día de hoy.