No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araComercial i Vendes
180Transport i Logística
176Administració i Secretariat
166Informàtica i IT
161Màrqueting i Negoci
87Veure més categories
Desenvolupament de Programari
81Dret i Legal
78Indústria Manufacturera
75Enginyeria i Mecànica
67Educació i Formació
56Instal·lació i Manteniment
51Disseny i Usabilitat
50Comerç i Venda al Detall
40Atenció al client
27Publicitat i Comunicació
27Sanitat i Salut
27Arts i Oficis
24Art, Moda i Disseny
21Construcció
19Hostaleria
18Alimentació
17Farmacèutica
14Recursos Humans
14Comptabilitat i Finances
13Producte
13Cures i Serveis Personals
10Immobiliària
6Energia i Mineria
5Banca
4Social i Voluntariat
4Seguretat
3Turisme i Entreteniment
2Agricultura
1Telecomunicacions
1Assegurances
0Ciència i Investigació
0Editorial i Mitjans
0Esport i Entrenament
0Top Zones
Barcelona
889Técnico/a de Compras
2 de maigAttitude
Barcelona, ES
Técnico/a de Compras
Attitude · Barcelona, ES
Desde Attitude estamos seleccionando un/a Técnico/a de Compras para importante constructora con presencia internacional para sus oficinas situadas en Barcelona.
Te reportarás al Responsable de Compras y tendrás diversas responsabilidades:
- Supervisar comparativos.
- Revisar contratos.
- Coordinar pedidos.
- Gestionar anexos a contratos.
- Participar en procesos de contratación.
- Seguir la Planificación de compras.
- Desarrollar acuerdos marco.
- Ampliar nuestra red de proveedores y subcontratas.
- Mantener una comunicación fluida con el equipo de Producción.
Requisitos:
- Se valora formación universitaria en un campo técnico.
- Experiencia mínima de 2 años como técnico de compras.
- Preferiblemente experiencia en el sector de Edificación.
- Habilidades en negociación, organización y planificación.
Ofrecemos:
- Formar parte de una empresa sólida en pleno crecimiento.
- Beneficios flexibles: Opciones como transporte, guardería, seguro médico y dental.
- Formación continua proporcionada por la empresa.
- Horario flexible de entrada de lunes a viernes 8.00h a 9.15h y salida a partir de 17.30h.
- Jornada intensiva los viernes, varias semanas de verano y el día de tu cumpleaños.
Supply Chain Transformation Graduate
1 de maigHP
Barcelona, ES
Supply Chain Transformation Graduate
HP · Barcelona, ES
TSQL Excel SharePoint Power BI PowerPoint
About Us
Innovation is in HP’s DNA. From our origins in a Palo Alto garage in 1939, to our current position as one of the world’s leading technology companies, HP has grown to become a leader in technology and corporate culture, inspiring innovators, and entrepreneurs around the globe.
HP brings together a portfolio that spans printing, personal computing, software, and services to serve more than 1 billion customers in over 170 countries. We are committed to fostering a diverse and inclusive workplace that attracts exceptional talent and to supporting our employees to succeed at all levels. We dream in over 35 languages and share one mission: to engineer experiences that amaze.
Graduate Hires
Our future success depends on the innovation and fresh ideas students bring to HP, Inc. We are hiring students with a diverse set of skills and experiences to join our Supply Chain Organization.
The Team
HP’s Supply Chain Organization is at the heart of the world’s most sustainable and just technology companies.
As a Supply Chain employee, you will have the opportunity to gain hands-on experience in various aspects of the supply chain, while applying the Supply Chain Operations Reference (SCOR) model to optimize our processes.
Positions will be available for students who are in both Engineering and Business degree programs.
The Selected Candidate Will Gain And Be Equipped With The Supply Chain Fundamentals To Grow An Inspiring Career In Supply Chain. The SC Success Indicators Are The Following
- Functional/Technical expertise: Has and strives to develop functional expertise, technical breadth and depth and thought leadership. Digital savvy, advanced tools/artificial intelligence (AI).
- Business and Financial Acumen: Understands the upstream and downstream impact of decisions. Able to see the financial effects and relationships of various aspects of the business.
- Emotional intelligence and self-awareness: Can read social engagements and is distinctly aware of his/her impact on others. Cognitively and emotionally empathic and pays attention to what's said and unsaid. Thoughtful and approachable, respectful of others and self. Admits mistakes and knows how to take ownership and fix.
- Resilience/grit: Communicates with positivity, creativity and optimism despite setbacks. Able to manage fear of failure and bounces back quickly with ethic and determination to find a solution in the face of challenges. Doesn't seek perfection, but strives for excellence (bias towards action over getting stuck in over-analysis).
- Information process capability: Able to manage the complexity requirements of the role. Able to process, synthesize, and integrate information to make effective decisions. Able to balance short-term thinking with longer term consequences.
- Accepts the role requirements: Individual ambitions and aspirations are in-line with the reality of the role. Demonstrates commitment to the role and values the work. Able to manage 24/7 work environment if/when necessary while finding balance.
- Team and organizational leadership: Able to influence and collaborate/partner well internally and externally. Challenges the status quo to accelerate business outcomes. Ability to teach and share knowledge with others; always learning and developing oneself.
- Executive communication: Connects well with people . Demonstrates executive presence. Communicates effectively – leveraging concise and effective messaging, empathy and listening ability. Controls the narrative in a way that is transparent, builds credibility and confidence.
- Assist in analyzing and mapping our current supply chain processes using the SCOR model framework
- Collaborate with cross-functional teams, including planning, procurement, production, logistics, returns, customer service, and operations to gather data and insights for process optimization
- Support the implementation of supply chain improvement initiatives, such as inventory management, demand planning, and order fulfillment
- Conduct research on industry best practices and emerging trends in supply chain management to contribute to continuous improvement efforts
- Assist in data collection, analysis, and reporting to measure key performance indicators (KPIs) and track the progress of supply chain initiatives.
- Participate in meetings, workshops, and training sessions related to supply chain management and process improvement
- Conduct market research to propose and implement potential new technologies leading for supply chain optimization
- Apply analytics to develop data-driven solutions and financial/operational models to complex problems and mitigate risks
- Graduated with a Bachelor's or Master's degree; preferred majors: Supply Chain Management, Operations Management, Logistics, Industrial Distribution, General Business Management
- Strong analytical and problem-solving skills, with the ability to apply the SCOR model to identify process gaps and propose solutions
- Proficient in Microsoft Excel, PowerPoint and Teams and Sharepoint
- Excellent communication and interpersonal skills, with the ability to collaborate effectively with cross- functional teams
- Detail-oriented and organized, with the ability to manage multiple tasks and meet deadlines
- Ability to work successfully in an environment with varying levels of complexity
- Advanced knowledge of Microsoft Power BI, SQL and Access database a plus
- Knowledge of statistical analysis, and financial modeling
- Advanced knowledge of Microsoft Excel with experience in creating Pivot tables, VLOOKUP, macros
- Strong business acumen and technical knowledge within area of responsibility.
- Ability to work in virtual teams
- Be an agent of Management of Change
- Previous internships and/or work in a Supply Chain related function a plus
- Opportunity to work in an international organization with colleagues coming from all over the world.
- Diverse, continued internal growth and career opportunities. Including HP’s own learning platform and LinkedIn Learning.
- An attractive benefits package:
- Health & Life insurance
- Lunch at reduced prices at our canteen/ ticket restaurant vouchers
- HP product discount
- Work life balance / flexible working hours.
- Women, Pride, Young employees, Sustainability and DisAbility! Just a few of our fantastic global business networks you can get involved with locally.
- We also dedicate time and resources to contribute with our community through Corporate Volunteering activities, including our onsite HP Charity day.
- Do you like to give back to the community? Then join one of our many volunteering teams or be a part of the incredible HP charity day held on site annually.
- Love sports? Then take advantage of our sports center (indoor and outdoor) with 25+ regular coordinated activities.
- We have an onsite Doctor and medical team for our employees, including services such as: nutrition, physiotherapy, and general health.
- Printing Happy hour – from photographs to large posters. And Hands-on workshops to print with the latest technology – from wall covers to 3D printed models.
- Dedicated lactation room.
- Our Women Network organizes activities such as Networking, the promotion of STEM vocations, talks on, improving business acumen, work life balance and skills of the future, etc.
GBU Entity (F9)
Supply Chain Trainee
1 de maigVICIO
Barcelona, ES
Supply Chain Trainee
VICIO · Barcelona, ES
¿Conoces VICIO?
VICIO es una compañía de restauración con sede en Barcelona y con presencia en las principales ciudades de España. Nacimos dispuestos a aportar el máximo valor a nuestros clientes apostando por burgers de alta calidad, tecnología punta aplicada a las operaciones y una marca fresca y disruptiva que una a toda la comunidad.
Estos tres pilares son el hilo conductor de la compañía y de las personas que la forman, creando así una cultura sólida impulsada por el talento de todas las personas que forman parte de este gran movimiento.
Nuestra visión es impactar y ser el referente número 1 dentro de la categoría y llegar a las principales capitales del mundo con nuestra propuesta.
¿Qué vas a encontrar trabajando en VICIO?
⚡️ WE ARE COOKS. Queremos estar donde estamos y hacer lo que hacemos.
⚡️ STICK & GUM. Ser creativos e ingeniosos, sacar adelante cualquier reto con lo que tenemos.
⚡️ F1 PIT-STOP. Responsabilidad unipersonal, ser creíbles y honestos con lo que decimos y hacemos. Generar confianza y trabajar en equipo nos llevará a la meta.
⚡️ HOLD MY DRINK. Delante de un reto mostramos actitud, liderazgo y llevarlo hasta el final. En este equipo siempre vas a encontrar quien sujete tu bebida para que puedas dar un paso adelante.
⚡️ SHINE LIKE A ROCKSTAR. Ser talentoso, ser tu mejor versión e inspirar con el ejemplo.
¿Te sientes representado/a?
¡Sigue leyendo para formar parte de este movimiento!🚀
Como Supply Chain Trainee, apoyarás en la gestión y coordinación de los proyectos del área de Supply Chain.
Tus responsabilidades principales consistirán en...
- Apoyo a la gestión de stocks.
- Apoyo a la gestión de aperturas.
- Enlace directo proveedor-store.
- Seguimiento y realización de KPIs para la búsqueda de perfección en entregas de proveedores y distribuidores.
- Estudios relacionados con ADE, Ingeniería o similares son valorables.
- Disponibilidad para realizar las prácticas en horario de mañanas desde las oficinas ubicadas en Barcelona.
- Disponer de habilidades comunicativas, así como de planificación y organización, trabajo en equipo y una clara orientación al cliente.
- Posibilidad de que tu trabajo tenga impacto tanto en las personas como en la compañía.
- Contrato de prácticas.
- Jornada completa (40h/semana)
- Formación y desarrollo profesional.
- Descuentos en nuestros productos.
- Incorporación inmediata.
- Prácticas remuneradas.
Supply Chain (SAP)
12 de des.NA
Sant Just Desvern, ES
Supply Chain (SAP)
NA · Sant Just Desvern, ES
Importante empresa del sector Sanitario, encargado/a de comercializar maquinaria para estudios de diagnostico y de Hemograma, busca una persona que pueda incorporarse a su departamento de Supply Chain.
Si Tienes experiencia en Gestión de pedidos y has trabajado con SAP.
¡Esta es tu oportunidad laboral!
En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas
Requisitos
Trabaja en una empresa multinacional del sector sanitario, ubicada en el Baix Llobregat, en un nuevo proyecto, donde tu principal misión será la introducción de pedidos en el sistema SAP.
Además de realizar:
- Apoyo al departamento de "Supply Chain".
- Contacto con clientes y proveedores/as
- Resolución de incidencias.
¿Qué ofrecemos?
Contrato temporal
Horario: L-J (8 a 17:30h) y V (9 a 15h)(flexible).
Salario: Buen salario, ajustado a la experiencia del candidato.