Excel Word

Som Llar és una entitat que busca garantir el dret a l’habitatge per a totes les persones fent especial èmfasi en activar i acompanyar processos d’empoderament i inclusió residencial per aquelles amb major vulnerabilitat social, i en especial a...
Som Llar és una entitat que busca garantir el dret a l’habitatge per a totes les persones fent especial èmfasi en activar i acompanyar processos d’empoderament i inclusió residencial per aquelles amb major vulnerabilitat social, i en especial a aquelles degudes a raons de gènere.

Busquem esdevenir un referent com a proveïdor de serveis residencials i d’acompanyament social, promocionant les capacitats i l’autonomia de les persones.

Estem cercant una persona per cobrir la vacant de administrativa seguiment de projectes socials.

formació:

Formació reglada: CFGS Administració

FUNCIONS I TASQUES:

Atenció telefònica i presencial a les persones participants (recepció i acollida)

Tramitació i gestió documental dels projectes de l’àrea de programes Transversals i PIR, d’acord amb els requisits establerts pels finançadors i els criteris interns de l’entitat

Elaboració d’eines de càlcul i seguiment de l’execució dels mòduls dels diferents projectes subvencionats.

Suport a la documentació del sistema de qualitat de Prohabitatge.

Gestió, seguiment i registre de factures

Gestió documental i manteniment de l’arxiu dels projectes

Suport logístic a l’organització de les accions de projecte

Gestió del calendari d’accions i tallers, participants i seguiment de la realització i assistència

Funcions de secretaria i gestió d’agenda d’activitats.

Seguiment de la participació de l'assistència a les activitats.

Suport a la documentació requerida pel desenvolupament de les activitats de projecte

Gestió i manteniment d’estocs d’ajuts i materials dels projectes.

Realització i gestió de les compres dels materials dels projectes.

Suport en la preparació de la documentació a presentar a les administracions i revisió de la documentació necessària per a la justificació del projecte

Executar accions de suport a la gestió documental encarregades per les responsables d’àrea dirigides a donar resposta a necessitats detectades.

Coordinació amb els Responsables d’Àrea PIR i Transversals per al seguiment dels projectes i amb la Responsable de Justificacions d’acord amb el calendari establert per ella

RESULTATS ESPERATS

  • Acompliment dels requeriments documentals definits pels finançadors i el sistema de qualitat


de l’entitat

  • Mensualment disposar de la documentació actualitzada
  • Disposar d’una planificació i manteniment dels recursos materials
  • Mensualment elaborar un informe de la despesa realitzada
  • Acompliment dels procediments i processos de qualitat


COMPETÈNCIES

Capacitat d’anticipar-se a les necessitats del programa i de les persones

Organització i planificació de la feina

Capacitat d’adaptació i flexibilitat

Capacitat de resiliència

Gestió de la frustració

Gestió de conflictes

Habilitat comunicativa i escolta activa

Capacitat detecció de necessitats socials i de formular alternatives d’atenció

Puntualitat en les obligacions laborals

Habilitat informàtiques de Gestió ( Excel i Word) i xarxes socials

Autonomia per al seu lloc laboral

Capacitat de gestió de les emocions davant de situacions d’estrès

Contracte temporal amb possibilitats de continuïtat (convocatòria projecte Desfent Nusos de la CONVO 25-26).

Inici: 21/07/2025 (finalització prevista 31/12/2026)

No et perdis res!

Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació


Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa

Subscriu-te ara

Darreres ofertes d'ocupació de Administració i Secretariat a Barcelona

Sateliot

Barcelona, ES

WHO ARE WE? Sateliot is a Barcelona-based Startup in the New Space sector, becoming the first satellite...

NA

Castellbisbal, ES

Buscamos una persona organizada, proactiva y con experiencia en el uso de SAP para incorporarse de forma inmediata a...

ADEAS HR - PASSION FOR PEOPLE

Molins de Rei, ES

Empresa de distribución líder en el sector alimentación (agua) precisa incorporar, para sus oficinas en Molins de Rei:...

Sorigué

Barcelona, ES

Somos un grupo empresarial con 70 años de experiencia con un fuerte compromiso con la sociedad y el entorno. Nuestras...

Suara Cooperativa

Barcelona, ES

Suara Cooperativa som una organització d’iniciativa social i sense ànim de lucre, amb 40 anys d’experiència en l’atenció...

AvanJobs

Barcelona, ES

Estamos buscando un/a Auxiliar Administrativo/a para una empresa del sector audiovisual y de producción técnica para...

Restaurante Maná 75º

Barcelona, ES

¿Disfrutas hablando con la gente? ¿Te agrada el papel de anfitrión? ¿Eres fan de la comunicación no verbal y lo mucho que...

Euro-Funding

¿Cuáles son las funciones del puesto de trabajo? Análisis, preparación y gestión documental de proyectos. Control y...

MAPFRE Guatemala

Barcelona, ES

Buscar Ofertas De Trabajo Similares PROFESIONALES, DESARROLLO DE NEGOCIO Y CLIENTES

Versat

Sant Cugat del Vallès, ES

Buscamos una persona organizada y proactiva para incorporarse a nuestro equipo como Asistente de Back Office en el área...