A BDF Ingredients, som una empresa especialitzada en solucions d’ingredients funcionals i nutracèutics per a la indústria alimentària a nivell global. Busquem incorporar un/a Marketing Manager amb experiència en B2B per liderar l’estratègia de màrqueting, consolidar el nostre posicionament com a empresa i per família de producte, i reforçar la nostra presència a nivell internacional. A BDF portem anys fent màrqueting, som una empresa reconeguda al sector, i ara necessitem incorporar un responsable de màrqueting per fer front al creixement en els propers anys.
Reportaràs a direcció, treballaràs dia a dia amb la responsable de màrqueting digital a Canàries, junt amb l’equip comercial & laboratoris per elevar BDF al següent nivell. Busquem una persona apassionada en el màrketing i la ciència dels ingredients, proactiva i amb ganes de treballar en equip i formar part del projecte BDF.
RESPONSABILITATS PRINCIPALS
- Definir i executar el pla de màrqueting estratègic global, alineat amb els objectius corporatius i comercials.
- Treballar conjuntament amb vendes i direcció tècnica per assegurar l’alineació entre estratègia de producte, comunicació i objectius de negoci.
- Analitzar tendències de mercat, competència i canals, identificant oportunitats per a noves categories o productes.
- Desenvolupar el posicionament de marca BDF per familia de producte i assegurar que tota l’organització comuniqui el mateix storytelling & USP, tant visual com verbal a tots els canals.
- Coordinar les accions de màrqueting digital i presència internacional: gestió de fires, SEO/SEM, LinkedIn Ads, newsletters.
- Supervisar la comunicació corporativa, relacions públiques, materials comercials i llançaments de producte.
- Dissenyar i implementar campanyes B2B que generin leads i incrementin la conversió comercial.
- Mesurar i reportar els principals KPI’s de rendiment i retorn de les accions de la conversió de leads.
- Gestionar el pressupost del departament i garantir l’eficiència en totes les inversions.
- Crear i liderar accions audiovisuals (vídeos, fotografies, storytelling) des del laboratorio, plantes productives o àrees tècniques per mostrar la ciència darrere dels nostres productes.
- Utilitzar eines basades en intel·ligència artificial per automatitzar processos de màrqueting: anàlisi de dades, generació de continguts, optimització de campanyes i reporting.
PERFIL QUE BUSQUEM
- Formació universitària en Màrqueting, ADE, Comunicació o similar.
- Mínim 5 anys d’experiència en entorns B2B, preferiblement en el sector d’ingredients, alimentació funcional o nutracèutica.
- Visió estratègica i analítica, però també capacitat per executar i baixar al detall.
- Orientació a resultats i capacitat per connectar màrqueting i vendes.
- Excel·lent capacitat de comunicació i lideratge d’equip.
- Imprescindible Nivell alt d’anglès parlat i escrit. Valorem altres idiomes.
- Coneixement de tècniques digitals (SEO, SEM, CRM, automatització, LinkedIn Ads, Hubspot, goolge analytics).
- Persona proactiva, autònoma i emprendora.
QUÈ OFERIM
- Horari Flexible.
- Format híbrid: Teletreball i oficina.
- Assegurança de salud privada a cost de l’empresa.
- Jornada laboral de 37.5 hrs a la setmana.
- Condicions competitives segons experiència i perfil.
- Autonomia i visibilitat dins una organització en expansió.
- Projectes amb impacte directe en el posicionament global i creixement del negoci.
- Entorn col·laboratiu, tècnic i dinàmic.
Veure més
No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te ara