¡No te pierdas nada!
Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo
Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam
Suscríbete AhoraInformática e IT
335Transporte y Logística
308Comercial y Ventas
252Adminstración y Secretariado
230Desarrollo de Software
225Ver más categorías
Marketing y Negocio
116Educación y Formación
107Comercio y Venta al Detalle
100Ingeniería y Mecánica
99Derecho y Legal
94Diseño y Usabilidad
57Industria Manufacturera
46Instalación y Mantenimiento
44Sanidad y Salud
41Contabilidad y Finanzas
40Publicidad y Comunicación
39Recursos Humanos
31Arte, Moda y Diseño
26Hostelería
24Construcción
23Artes y Oficios
17Banca
12Producto
12Alimentación
9Atención al cliente
9Inmobiliaria
8Seguridad
8Cuidados y Servicios Personales
5Farmacéutica
5Turismo y Entretenimiento
5Energía y Minería
2Social y Voluntariado
2Agricultura
0Ciencia e Investigación
0Deporte y Entrenamiento
0Editorial y Medios
0Seguros
0Telecomunicaciones
0Top Zonas
Madrid
1.467MSC Cruises
CRM Marketing Specialist - Junior
MSC Cruises · Madrid, ES
Teletrabajo . Salesforce
Donde la pasión se cruza con la oportunidad
Tu mayor aventura es la que todavía está por zarpar
Descripción
El/ la B2C CRM specialist junior se encargará de la creación, implementación y optimización de campañas de marketing directo y las estrategias de gestión de leads en el mercado español para mejorar la interacción con los clientes e impulsar el crecimiento del negocio.
Responsabilidades
Campañas de marketing directo.
Planificación y ejecución de campañas de marketing directo desde la concepción hasta el análisis final de eficacia y ROI.
Identificación de segmentos clave en nuestra BBDD de clientes para campañas tácticas y creación de audiencias.
Incrementar el engagement con nuestros clientes a través de nurturing y otras acciones offline.
Creación y selección de contenido atractivo dirigido a las audiencias segmentadas.
Gestión de campañas con e-coupón.
Desarrollo del proyecto de adquisición de leads.
Captación de leads a través de acuerdos de partnership o la activación de otras acciones específicas.
Incrementar los miembros del programa de fidelización.
Garantizar una alta calidad e integridad de los datos en todas las plataformas y bases de datos de marketing.
REQUISITOS MÍNIMOS
- Dominio del inglés. Se valorará cualquier otro idioma.
- Título universitario en Marketing, Administración de Empresas, Economía o un campo afín.
- 3 años de experiencia en Marketing Directo / CRM / Marketing Digital.
- Dominio de software CRM. (Marketo, Salesforce o similar)
- Excelentes habilidades de comunicación, redacción y de presentación; así como en competencias interpersonales.
- Sólida mentalidad analítica y capacidad de análisis.
- Cheque restaurante
- Seguro médico
- Teletrabajo
- Lunes a Viernes entre 9.00 y 18.00
Estamos comprometidos a construir un futuro que valore las perspectivas diversas, abrace el mundo sin fronteras y fomente un entorno inclusivo donde cada persona se sienta valorada, respetada y empoderada para ser auténticamente quien es. Nuestro compromiso se traduce en acciones significativas y medibles que generan un impacto positivo a largo plazo en nuestros huéspedes, nuestros empleados y nuestro planeta.
¿Listo para transformar tu pasión en algo extraordinario? Únete a MSC Cruceros, donde nuevas oportunidades te esperan. Postúlate hoy y sé parte de un equipo global que rompe límites y logra cosas extraordinarias. ¡Tu viaje comienza aquí!
Marketing Specialist
30 oct.Hays
Madrid, ES
Marketing Specialist
Hays · Madrid, ES
.
🚗 Oferta de empleo – Marketing Specialist (Automoción)
Desde una reconocida empresa del sector automoción, buscamos incorporar un/a profesional de Marketing con sólida experiencia en el mundo del motor, ya sea en marcas de coches o concesionarios oficiales, para gestionar la zona centro de España.
🔍 Perfil requerido:
-Experiencia mínima de 4-5 años en marketing, tanto offline como online.
-Imprescindible, experiencia en la industria automotriz.
-Dominio en la organización de eventos, gestión de redes sociales, posicionamiento de marca y activaciones en punto de venta.
-Capacidad para trabajar en entornos dinámicos, con orientación a resultados y sensibilidad por el producto.
📍 Ubicación: 100% presencial en sus oficinas de Las Tablas (Madrid)
Banda salarial: entre 45.000€ y 50.000€ brutos anuales, según experiencia y perfil.
- Si vienes del mundo del automóvil y quieres formar parte de un equipo apasionado por la innovación y la excelencia, ¡nos encantaría conocerte!
Event Marketing Specialist
29 oct.JAGGAER
Madrid, ES
Event Marketing Specialist
JAGGAER · Madrid, ES
. SaaS
JAGGAER is a global leader in enterprise procurement and supplier collaboration, and the catalyst for enhancing human decision-making to accelerate business outcomes. We help organizations to manage and automate complex processes while enabling their highly resilient, accountable, and integrated supplier base. Backed by 30 years of expertise, our proven AI-powered industry specific solutions, services, and partnerships form JAGGAER One, serving direct and indirect, upstream and downstream procurement, in settings demanding an intelligent and comprehensive source-to-pay solution. Our 1,200+ global employees are obsessed with helping customers create value, transform their businesses, and accelerate their journey to Autonomous Commerce.
We are looking for a highly organized, detail-oriented, and creative Event Marketing Specialist to join our team. This individual will be responsible for the end-to-end execution of events (virtual, hybrid, and in-person) that strengthen our brand presence, accelerate our pipeline, and support our global marketing initiatives.
The ideal candidate is an individual contributor that can seamlessly collaborate with cross-functional and international teams, thrives in a fast-paced SaaS environment, and is passionate about creating events that drive engagement, brand visibility, and measurable business impact.
Principal Responsibilities
- Plan and coordinate events from concept to execution, ensuring alignment with timelines, budgets, and lead-generation goals for both third party tradeshows and JAGGAER hosted events.
- Collaborate with vendors, venues, and suppliers to manage logistics, contracts, and operations.
- Brief and coordinate the creation of all event materials, from invitations and signage to presentations and giveaways.
- Fully manage event platforms (such as Cvent) and CRM systems to manage attendee engagement, data capture, and reporting.
- Define KPIs for each event, collect and analyze event performance data, prepare post-event reports, and provide actionable insights for continuous improvement.
Position Requirements
- At least 5 years managing complex, high-profile internal and external events, preferably in global SaaS or technology companies, as well as international trade show sponsorships.
- Experience using event technology platforms (Cvent experience is required) and CRM systems.
- Proven vendor and contract negotiation skills, with budget management discipline and experience managing complex rooming lists.
- Strong background in event marketing, with the ability to connect events to pipeline acceleration and broader marketing campaigns.
- Detail-oriented, adaptable, and calm under pressure, with a passion for creating high-quality, memorable experiences.
- Excellent communication and stakeholder management, including senior leaders and cross-functional teams.
- Collaborative, solution-oriented, “doer” mindset, analytical, and comfortable using data to track KPIs and report on event ROI.
- Fluent English; additional languages a plus.
Our offer
- Positive and fun atmosphere within a young and motivated team, and a competitive salary and career progression
- Short communication channels, fostering creativity, as well as an international, professional environment with exciting opportunities, and an open-minded, dynamic corporate culture with training and development
- Meal vouchers
Our values
At JAGGAER, our business is about people. Our products are built on intellectual property, but the real differentiator is the teams behind them — the way we collaborate, innovate, solve problems, and deliver for customers. TEAM gives us a common set of expectations for how we work together across products, cultures, and geographies.
Transparency – Openness Builds Trust
Candor strengthens relationships, speeds decision-making, and ensures problems are solved together—with customers, teammates, and partners.
Entrepreneurial Spirit – Own It, Drive It, Make It
A scrappy, customer-obsessed, problem-solving mindset is at the cornerstone of both organizational and personal growth.
Accountability – Thumbs In, Not Fingers Out
We take responsibility ourselves before pointing elsewhere.
Metrics-Driven Results – Outcomes Over Activities
Data and evidence guide our decisions, help us course-correct quickly, and ensure we’re delivering real impact.