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Barcelona
805Fundació Pere Tarrés
Barcelona, ES
Secretari/a Tècnic/a del MCECC
Fundació Pere Tarrés · Barcelona, ES
Mesos
Busquem el/la nou/va Secretari/a Tècnica del Moviment de Centres d'Esplai Cristians Catalans.
El Moviment de Centres d’Esplai Cristians Catalans (MECC) agrupa esplais que treballen per a l’educació en el lleure des d’una mirada cristiana, transformadora i compromesa amb la societat. Si comparteixes aquesta visió i vols contribuir al creixement d’un moviment amb ànima i missió, aquesta és la teva oportunitat.
Les teves responsabilitats seran:
- Assegurar el funcionament ordinari del MCECC escoltant les directrius del Consell Directiu del MCECC i atenent els criteris de la Fundació Pere Tarrés.
- Liderar l'equip tècnic per implementar el programa anual del curs.
- Planificar, gestionar i supervisar els recursos humans del MCECC.
- Captar, controlar i administrar els recursos econòmics garantint un correcte seguiment pressupostari i econòmic aplicant una direcció estratègica.
- Supervisar la correcta execució de les diferents vies de finançament.
- Revisar i garantir la coherència de la comunicació externa del MCECC
- Representar a la Fundació i al MCECC en actes socials i institucionals.
- Incorporació en una entitat del Tercer Sector referent a Catalunya.
- Treballar pel sector del lleure educatiu acompanyant als centres en el seu dia a dia.
- Formar part de la Federació de centres d'esplai més gran de tot Catalunya.
- Jornada de 37,5 hores setmanals amb possibilitat de dues tardes lliures.
- Possiblitat de treball remot (menys del 30%) al cap de 3 mesos.
- Incorporació al setembre.
Grau en Administració i Direcció d'Empreses, Empresarials o en l'àmbit de les Ciències Socials.
Coneixement del Moviment de Centres d'Esplai Cristians Catalans i del món de l'esplai.
Experiència mínima de 5 anys en el Lleure Educatiu.
Es valorarà:
- Coneixements econòmics en la gestió d'una entitat.
- Experiència en la gestió d'equips
- Coneixement en l'eina GESPLAI
- Carnet de conduir
Grupo Pacífico
Técnico/a de Secretaría Científica de Congresos
Grupo Pacífico · Barcelona, ES
Teletrabajo Excel Outlook Word
Técnico/a de Secretaría Científica de Congresos – Grupo Pacífico (Barcelona)
En Grupo Pacífico, empresa con 40 años de experiencia y reconocimiento en la organización de eventos, congresos y viajes corporativos, queremos incorporar a un/a Técnico/a Administrativo/a para nuestro Departamento de Congresos.
Si tienes experiencia administrativa, afinidad por el trabajo con datos y gestión de reservas, y te interesa desarrollarte en un sector dinámico como el de los congresos, ¡esta oportunidad puede ser para ti!
📋¿Cómo será tu día a día?
📌 Gestión económica
- Emisión de facturas de los servicios reservados (inscripciones, alojamientos, patrocinios, etc.).
- Control de cobros, devoluciones y pagos mediante nuestro propio sistema interno de gestión.
- Tramitación de pagos (reembolsos, premios, honorarios…).
- Control de depósitos a proveedores, hoteles y sedes.
- Revisión económica de los congresos mediante informes analíticos.
📌 Gestión de reservas y ventas
- Coordinación y gestión de reservas de alojamiento e inscripciones.
- Seguimiento de cancelaciones y políticas de pago con proveedores.
- Gestión de la venta de cupos de hotel y paquetes de inscripción.
- Correspondencia con asistentes y empresas colaboradoras.
🔎¿Qué buscamos?
- Personas con perfil administrativo, proactivas y con atención al detalle.
- Experiencia de al menos 2 años en funciones similares
- Dominio alto de herramientas ofimáticas: Word, Excel y Outlook.
- Castellano nativo o bilingüe. Se valorará positivamente el inglés.
- Y lo más importante ¡ganas de aprender!: te formamos desde dentro
💼 ¿Qué ofrecemos?
- Contrato indefinido
- Horario de lunes a jueves, de 9:00 a 18:00 (con 1h para comer) y viernes de 9:00 a 15:00 (un viernes al mes se tendrá que realizar guardia).
- Oficinas en Barcelona
- Posibilidad de teletrabajo 2 días a la semana tras un año en el puesto.
📩 Si estás buscando estabilidad, aprendizaje continuo y formar parte de un equipo con vocación, envíanos tu CV a: [email protected]
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