L’objectiu principal és executar l’estratègia comercial i operativa a la seva zona i assegurar que els canals de venda —directes i indirectes— funcionin amb eficàcia, tot col·laborant transversalment amb els equips de Màrqueting, Producte i Operacions.
També seran els representants de l’empresa davant administracions públiques i entitats rellevants del territori, reforçant així la presència institucional i el posicionament local del Grup Parlem.
De manera resumida, l’Area Manager representa l'empresa al territori i representa el territori dins de l'empresa.
Responsabilitats principals:
- Executar el pla comercial i de màrqueting territorial, en coordinació amb Direcció Comercial i Màrqueting.
- Donar suport als canals de venda locals (botigues, ambaixadors, distribuïdors) I generalists (telemarketing i digitals) per assolir els objectius de captació i retenció.
- Identificar oportunitats locals de venda (residencial I empreses), visibilitat de marca o millora de processos.
- Captar, activar i fer seguiment de distribuïdors, socis i col·laboradors comercials.
- Vetllar pel compliment dels estàndards de marca en punts de venda i accions promocionals.
- Detectar i escalar problemes operatius o comercials que afectin la qualitat de servei.
- Establir i mantenir relacions institucionals amb administracions públiques i entitats clau del territori.
- Traslladar insights territorials a les àrees centrals per optimitzar el portfoli, les accions comercials o el suport postvenda.
- Participar en esdeveniments, fires i iniciatives locals que reforcin la imatge i la proximitat de la marca.
- Captació: vendes netes mensuals i acumulades per canal i zona.
- % de retenció i churn en el territori.
- Productivitat de distribuïdors i ambaixadors
- Activació i compliment de campanyes i promocions locals.
- Cost per adquisició (CPA) territorial.
- Propostes d’accions locals i resultats derivats.
- Participació institucional i relacions generades.
- Nivell de coordinació amb els equips centrals (qualitatiu i operatiu).
- Experiència mínima de 5 anys en posicions comercials, gestió de territori, canals de venda o desenvolupament de negoci.
- Coneixement sòlid del teixit econòmic, social i institucional del territori.
- Alta orientació a objectius i mentalitat d’execució.
- Excel·lents habilitats de comunicació i gestió relacional.
- Capacitat de treball transversal i coordinació amb múltiples àrees.
- Experiència en entorns comercials dinàmics, preferiblement en telecomunicacions, energia o serveis recurrents.
- Domini del català i castellà
- Disponibilitat per a desplaçaments freqüents dins del territori assignat.
- Carnet de conduir.
- Rol d’alt impacte i visibilitat dins d’una companyia catalana amb propòsit i creixement.
- Contracte indefinit i condicions competitives.
- Vehicle d’empresa, eines digitals i dieta de desplaçaments.
- Treball amb autonomia i connexió directa amb direcció.
- Equip compromès, àgil i amb valors de proximitat.
Ver más
¡No te pierdas nada!
Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo
Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam
Suscríbete AhoraÚltimas ofertas de empleo de Gerente de Área en Girona
Randstad España
Girona, ES
NA
Maçanet de la Selva, ES