No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araTransport i Logística
1.259Comercial i Vendes
982Informàtica i IT
878Administració i Secretariat
807Comerç i Venda al Detall
671Veure més categories
Desenvolupament de Programari
553Enginyeria i Mecànica
459Educació i Formació
408Dret i Legal
405Indústria Manufacturera
395Màrqueting i Negoci
296Instal·lació i Manteniment
252Sanitat i Salut
199Disseny i Usabilitat
161Construcció
148Publicitat i Comunicació
126Art, Moda i Disseny
114Recursos Humans
101Arts i Oficis
95Hostaleria
94Alimentació
83Comptabilitat i Finances
75Turisme i Entreteniment
69Atenció al client
55Immobiliària
51Cures i Serveis Personals
49Banca
48Producte
46Seguretat
32Farmacèutica
22Social i Voluntariat
13Energia i Mineria
8Ciència i Investigació
7Telecomunicacions
5Assegurances
3Esport i Entrenament
1Agricultura
0Editorial i Mitjans
0AGEFERPA S.L
Camas, ES
Especialista en ventas
AGEFERPA S.L · Camas, ES
Gestión de cuentas Ventas Marketing Formación Gestión de ventas Venta directa Negociación Servicio de atención al cliente Para empresas (B2B) Comunicación Satisfacción del cliente Proceso de ventas Operaciones de venta Comercio minorista
Descripción de la empresa AGENCIA EXCLUSIVA SEGUROS SANTALUCIA.
Descripción del puesto Como Especialista en ventas en AGEFERPA S.L., serás responsable de gestionar y aumentar las ventas de Seguros. Tus tareas diarias incluirán la atención y el servicio al cliente y la gestión de ventas.
Formación continua a cargo de la empresa.
Requisitos
- Excelentes aptitudes de comunicación y servicio al cliente.
- Experiencia en ventas y gestión de ventas para alcanzar y superar los objetivos establecidos.
- Se valora experiencia en el sector seguros.
Aide-cuisinier
NovaNola Ibiza
Sant Josep de sa Talaia, ES
Aide-cuisinier
Nola Ibiza · Sant Josep de sa Talaia, ES
Alimentación y bebidas Resolución de problemas Aptitudes de organización Comunicación Hostelería Satisfacción del cliente Aptitudes para la cocina Gestión del tiempo Servicio de barra Transmisión (telecomunicaciones)
Description de l'entreprise Nola Ibiza est un restaurant situé à Carrer de Pollença, 4, Sant Josep de sa Talaia, à Ibiza, îles Baléares en Espagne. Connue pour sa cuisine délicieuse et son service chaleureux, l'équipe de Nola Ibiza s'efforce de créer une expérience gastronomique inoubliable pour tous ses visiteurs. En rejoignant Nola Ibiza, vous aurez l'opportunité de faire partie d'une équipe dédiée à l'excellence culinaire et au service client de qualité.
Description du poste Nous recherchons un.e Aide-cuisinier pour rejoindre notre équipe dynamique. Dans ce rôle temporaire, vous serez responsable de l'assistance dans la préparation des aliments, en suivant les directives des chefs de cuisine. Vos tâches quotidiennes incluront la préparation des ingrédients, le maintien de l'hygiène et la propreté de la cuisine, ainsi que le soutien pendant le service. Ce poste est sur site et basé à Sant Josep.
Qualifications
- Compétences en Préparation des Aliments : Expérience dans la préparation des ingrédients et le soutien en cuisine.
- Compétences en Hygiène : Connaissance des normes d'hygiène et de la sécurité alimentaire.
Durée:
1 x Poste à pourvoir à partir du 10/15 juin jusqu'au 20 septembre/ 15 octobre ( à convenir)
1 x Poste en renfort sur les mois de Juillet/Aout (idéal étudiant)
Poste logé en colocation, CV+ Photo demandée à envoyer à [email protected]
Institute of the Arts Barcelona
Sitges, ES
Recruitment & Admissions Assistant
Institute of the Arts Barcelona · Sitges, ES
Inglés Español Comunicación CRM Comunicación interpersonal Confidencialidad Atención al detalle Contratación de personal Admisiones Office
Please apply through the following link by 11th June
https://www.iabarcelona.com/employment/
Key Responsibilities
The post holder will be responsible for undertaking activities associated with each step of the prospective students’ application journey (from pre-application to enrolment), meeting associated LJMU validating partnership requirements.
Tasks
1. Application Processing:
o Processing of student applications, ensuring all required documents are complete and accurate.
o Maintaining application data in the Institute’s CRM, maintaining confidentiality and data integrity.
o Communicating with prospective students regarding missing documents or additional information required for their applications.
o Preparing and issuing offer letters to successful applicants, communicating the terms of acceptance, program details, and any additional requirements.
o Ensuring offer letters are accurate, personalized, and sent within established timelines.
o Tracking and manage acceptance responses from applicants, updating the admissions database accordingly.
2. Applicant Support:
o Responding to enquiries from prospective students, providing accurate and timely information about admissions requirements, application deadlines, programme details, and general Institute information.
o Assisting prospective students with the application process, guiding them through the necessary steps and providing guidance on the submission of required materials.
o Conducting follow-up communications with applicants to ensure they have received all necessary information and to address any concerns or questions they may have.
3. Tours, Auditions and Recruitment Events:
o Supporting the organisation and administration of auditions, both in-person and online.
o Collaborating with the marketing team to support recruitment events, including campus tours, open days and virtual events.
4. Enrolment:
o Supporting the enrolment process for new students, including the administration of students’ enrolment forms and associated documentation.
5. Additional Duties:
o Undertaking any other duties commensurate to the role and as assigned by the Director of Marketing and Engagement
Qualifications
Essential
· Strong interpersonal and communication skills, both written and spoken, with the ability to effectively interact with prospective students, parents, and Institute staff.
· Exceptional organisational skills and attention to detail, with the ability to manage multiple tasks and prioritise effectively.
· Proficient in using computer applications, including Microsoft Office suite.
· Ability to work independently as well as collaboratively in a team-oriented environment.
· Experience in administration
· Native/Proficient level of English.
· Able to meet a flexible work schedule, including some weekend work.
Desirable
· Experience in the Higher Education sector.
· Experience using a CRM.
· An interest in the Performing Arts.
· Conversational level of Spanish and/or Catalan.
Equal Opportunity, Diversity and Inclusion
The IAB is an equal opportunity employer and is committed to providing a workplace free from all forms of unlawful discrimination, harassment, bullying, vilification and victimisation. The IAB makes decisions on employment, promotion and reward on the basis of merit.
The IAB is committed to all aspects of equal opportunity, diversity and inclusion in the workplace and to providing all staff, students, contractors, volunteers and visitors with a safe, respectful and rewarding environment free from all forms of unlawful discrimination, harassment, vilification and victimisation. This commitment is set out in the IAB Equality, Diversity and Inclusion Policy that address diversity and inclusion, equal employment opportunity, discrimination, sexual harassment, bullying and appropriate workplace behaviour. All staff are required to comply with all IAB policies.
The IAB values diversity because we recognise that the differences in our people’s age, race, ethnicity, culture, gender, nationality, sexual orientation, physical ability and background bring richness to our work environment. Consequently, the IAB Recruitment, Appointment, Induction and Probation Procedures Policy sets out the aim to drive diversity and inclusion across the Institute to create an environment where the compounding benefits of a diverse workforce are recognised as vital in our continuous deserve to service for excellence.
Special Requirements
Some working hours may be required outside of normal business hours, particularly for Auditions, Open Days or Institutional events.
Please note that you will be required to provide evidence of any qualification, professional membership, license or registration required for the role.
IMPORTANT NOTES THAT FORM PART OF THE POSITION
1. Appraisal and Development
IAB has in place a system of employee engagement in their performance goals that relate to this job description, the aims of the department and linked to the strategic goals of IAB.
2. Professional Development
IAB is a learning organisation where professional development is supported. Employees are asked to lead the development of a professional development plan as part of their Appraisals with their Line Manager or Head of Department.
3. Health and Safety
Applicants for positions are asked to declare any relevant health related needs or issues on the application form provided to Human Resources with your application for appointment. This information is not used for short listing, but we do expect you to discuss your needs as part of the interview process or when accepting an offer of employment where this is relevant. Confidentiality is assured and applicants will not be differentiated on the basis of disabilities or health requirements unless these render applicants unable to undertake the task requirements.
4. Employment Terms and Conditions
A job evaluation system is used to determine the grade and therefore the salary range for this position. It is usual to appoint at the lower end of the appointment range specified in the position description.
5. Equal Opportunities Employer
IAB is committed to equality and diversity and makes a determined effort to develop an inclusive environment to achieve a balanced gender representation and increase the number underrepresented groups on staff. We are an active provider of opportunities for differently abled people and recognise that all staff, are not only our employees, but have multi-faceted lives that from time to time may require flexibility from IAB to assist in meeting their other commitments.
6. IAB Sustainability Aspirations
• IAB will continuously evaluate and improve its environmental impact across all areas of the organisation.
• IAB is widely acknowledged as a values led organisation, where sustainability and multiculturalism is core
to its beliefs and operating practices.
• We support and encourage sustainability initiatives and objectives, both on and off campus, and act
as a key partner in community lead collaborations.
• IAB is an economically sustainable organisation that is efficient, productive and anticipates market
needs, adapting to the changing economic environment in Spain, Europe and globally.
7. Records Management
All staff are expected to comply with related IAB procedures and to create records that accurately capture business activities, appropriately manage these records over time using line of business systems, approved institutional repositories and designated physical and electronic storage, and follow authorised disposal processes.
Territory Sales Manager
31 de maigOsstem Implant España
Granada, La, ES
Territory Sales Manager
Osstem Implant España · Granada, La, ES
Ventas Generación de contactos Gestión de ventas Comunicación Gestión de relaciones empresariales Presentaciones de ventas CRM Proceso de ventas Demostración de productos Cuotas de ventas
TERRITORY SALES MANAGER - GRANADA
· Sobre nosotros
Somos una empresa coreana del sector dental, con reciente lanzamiento en España y con una predicción de crecimiento amplia.
Nos encontramos entre las mejores del mundo, llegando a ser la primera empresa de implantes de Asia-Pacífico y la tercera a nivel mundial.
Hoy, contamos con 35 sedes alrededor del mundo y una red de ventas genuinamente global que se extiende por más de 90 países, incluidos China, Japón, EE. UU. y Alemania, lo que ayuda a la empresa a liderar los mercados
dentales y de implantes globales.
Estamos ampliando nuestro equipo de ventas a nivel nacional y buscamos a un Territory Sales Manager con al menos 3 años en el sector dental y conocimientos demostrables sobre implantología.
· Descripción del puesto:
- Gestión y creación de cartera de clientes.
- Reportes a Dirección sobre situación del mercado.
- Asesoramiento, venta y servicio postventa a los Drs. y clínicas dentales.
- Consecución de objetivos.
- Disponibilidad para viajar.
- Representación de marca en eventos nacionales e internacionales.
- Modalidad híbrida.
- Remuneración: fijo + variable.
- Beneficios sociales (coche, móvil, ordenador portátil).
· Requisitos
- Aptitudes destacadas en comunicación y servicio al cliente para asegurar una atención óptima y eficaz.
- Experiencia en ventas y gestión de ventas para cumplir y superar los objetivos establecidos.
- Capacidad para impartir formación y dirigir al equipo de ventas para mejorar el rendimiento y el conocimiento de productos.
- Habilidades adicionales como la capacidad para trabajar de manera independiente, buena organización y planificación serán muy valoradas.
Síguenos en las redes si quieres saber más y conocer al equipo:
Instagram: osstem_implant_espana
Linkedin: Osstem España
Youtube: Osstem Implant España
marketing.osstem.es
Team lead country manager
30 de maigLegalPlace
Barcelona, ES
Team lead country manager
LegalPlace · Barcelona, ES
Inglés Estrategia Gestión de ventas Estrategia empresarial Negociación Comunicación CRM Planificación de negocios Liderazgo de equipos Dirección de equipos
🚀 LegalPlace continue sa croissance et lance un nouveau projet en Espagne !
Nous recherchons un(e) Team Leader SDR pour structurer et piloter une équipe de Sales Development Representatives, tout en co-construisant ce projet stratégique de délocalisation.
🎯 Ta mission ? Être à la fois un(e) manager, un(e) builder, et un(e) commercial(e) dans l’âme. Si tu aimes la prospection, le management et les stratégies commerciales efficaces, cette opportunité est faite pour toi.
- Créer et structurer l’équipe SDR : recrutement, onboarding et montée en compétences.
- Définir et améliorer les stratégies de prospection : cold call, warm call et optimisation des scripts.
- Mener également des actions de prospection pour générer des opportunités et montrer l’exemple à l’équipe.
- Piloter la performance : suivi des KPIs, analyse des résultats et mise en place d’actions correctives.
- Encadrer et coacher l’équipe : accompagner les SDR pour perfectionner leur approche.
- Collaborer avec l’équipe Sales et Marketing : affiner le ciblage des prospects et améliorer la conversion.
🚀 Un rôle clé dans la structuration d’une équipe en pleine croissance.
📈 Une startup en plein développement avec de belles perspectives d’évolution.
💡 Un environnement dynamique où tu pourras tester de nouvelles approches et avoir un réel impact.
🎉 Une équipe engagée, bienveillante et passionnée par l’entrepreneuriat.
✅ Expérience : 2 ans minimum en management d’une équipe SDR ou SDR confirmé(e) souhaitant évoluer.
📈 Maîtrise de la prospection : à l’aise avec le cold call et le warm call.
🛠 Structuration : capable de mettre en place des process scalables.
🔥 Leadership : excellent relationnel, capacité à motiver et fédérer une équipe.
🏆 Orienté résultats : appétence pour les challenges et l’atteinte d’objectifs ambitieux.
📄 CDI démarrage dès que possible
💸 Rémunération fixe + variable déplafonné
👍 Avantages :
- Carte Swile
- Abonnement Gymlib
- Mutuelle Alan
- Télétravail jusqu'à 2 jours/semaine
1️⃣ Entretien avec notre Head of Sales
2️⃣ Use case en visio
3️⃣ Rencontre avec l’un de nos cofondateurs
Auxiliar administrativo comercial
30 de maigServijosma - SAT Oficial Ferroli-Cointra-Siber-Wolf en Cantabria
Santander, ES
Auxiliar administrativo comercial
Servijosma - SAT Oficial Ferroli-Cointra-Siber-Wolf en Cantabria · Santander, ES
Aptitudes de organización Portugués Facturacion Atención telefónica Asistencia de administración ejecutiva Comunicación interpersonal Relación con el cliente Hojas de cálculo Cuentas a pagar Seguimiento Office
En Servijosma buscamos una persona para incorporar en nuestro equipo de gestión administrativa con dotes comerciales. La persona seleccionada debe contar con altas capacidades de atención al cliente, comunicación, organización y priorización de las tareas diarias, así como trabajo en equipo.
Responsabilidades
- Planificar y ejecutar acciones comerciales telefónicas.
- Comercialización de Servicios de Mantenimiento Preventivo.
- Seguimiento de las acciones comerciales ejecutadas.
- Atención telefónica y gestión de incidencias.
- Asegurar la gestión y archivos según los protocolos de empresa.
- Proporcionar apoyo de gestión según necesidades.
Requisitos
- Excelentes habilidades de comunicación oral y escrita, así como de atención al cliente.
- Venta telefónica.
- Iniciativa y trabajo en equipo.
- Manejo de paquete Office.
- Capacidad de priorización y organización.
Mercedes-Benz Financial Services España
Alcobendas, ES
Técnico/a Comunicación Interna, Red y Cliente Final (Temporal)
Mercedes-Benz Financial Services España · Alcobendas, ES
Office
En Mercedes-Benz Financial Services estamos buscando un/a Técnico de Comunicación Interna,Red y Cliente Final (Temporal) para el Departamento de Comunicación 💻 integrado dentro del área de Sales & Marketing
¿Alguna vez te has preguntado cómo es trabajar en una empresa como Mercedes-Benz Financial Services? ¡Esta es tu oportunidad! Mercedes-Benz Financial Services es la financiera de marca del Grupo Mercedes-Benz. ¿Nuestro objetivo? Ofrecer soluciones de movilidad y de financiación a todos los clientes y enamorados de nuestra estrella 🌟
La misión del técnico/a de comunicación interna, red y cliente final será dar apoyo al área de comunicación, para garantizar que la información y estrategia de la compañía llega a todos los públicos de forma eficiente.
Funciones y Responsabilidades:
- Apoyo a Comunicación Interna: Organización de Management Meetings & TownHall, elaboración revista interna, comunicaciones internas, gestión de contenidos en los canales internos, y relación con HQ
- Apoyo a Comunicación a red: Gestión de la comunicación con los concesionarios y optimización de los canales: circulares, notas informativas, plataforma incentivos.
- Apoyo en las encuesta de satisfacción a la Red
- Apoyo a Comunicación cliente final: Control de la política de publicidad para que cumpla las normativas, apoyo en la organización de campañas digitales. Gestión de sistemas internos de comunicación. Gestión y supervisión de la web corporativa.
- Relación con HQ(Sttutgart)
- Gestión del presupuesto de comunicación
Formación y Cualificación:
- Grado en Periodismo, Marketing digital, Comunicación Audiovisual. Valorable Máster en Comunicación Corporativa
- Inglés C1 (se hará prueba).
- MS Office alto (se hará prueba)
- Manejo de programas de edición de video (Adobe Premier, VLC Media Player, etc) y edición de fotos (se hará prueba)
- Mínimo 4 o 5 años de experiencia previa en puestos similares y valorable experiencia en el sector financiero y/o de automoción.
Competencias y habilidades:
- Organización y planificación
- Creatividad
- Autonomía
- Habilidades comunicativas
- Empatía
- Capacidad de aprendizaje
Si eres un apasiad@ de la comunicación y altamente motivad@ no dudes en aplicar a dicha posición. ¡Te estamos esperando! :)
Auxiliar administrativo comercial
30 de maigPROMINENT CHEMICAL, S.L.
Alberic, ES
Auxiliar administrativo comercial
PROMINENT CHEMICAL, S.L. · Alberic, ES
Aptitudes de organización Microsoft Dynamics NAV Facturacion ERP Atención telefónica Asistencia de administración ejecutiva Comunicación interpersonal ERP de Infor Relación con el cliente Hojas de cálculo
Buscamos incorporar un nuevo perfil administrativo de carácter comercial para de atención al cliente.
Se encargara de la tramitación de pedidos a clientes, generar documentación de envíos, gestionara el mantenimiento en nuestro sistema ERP de las fichas de clientes y sus condiciones comerciales, así como de precios generales. Coordinara con producción y logística fechas de entrega, gestionara incidencias de clientes, etc.
Para nosotros es imprescindible experiencia en un puesto similar, dentro del sector industrial gestionando productos varios.
Se valora la experiencia en el uso de ERP (Navision).
Administratiu back office comercial
30 de maigVOSS STAINLESS IBERIA SL
Sant Quirze del Vallès, ES
Administratiu back office comercial
VOSS STAINLESS IBERIA SL · Sant Quirze del Vallès, ES
Inglés Administración Resolución de problemas Servicio de atención al cliente Back office Comunicación Facturacion Proceso de ventas Operaciones de oficina Comunicación con los clientes Office
Company Description
Voss Stainless Iberia SL is a European Leading company in the supply and distribution of Stainless Steel and Aluminium Long products
Role Description
This is a part-time on-site role for an Administrative Back Office Commercial position, located in Sant Quirze del Vallès. The Administrative Back Office Commercial will handle daily back office operations, maintain customer service standards, assist with logistics and support sales activities to ensure the order traceability and control of customer contracts
Qualifications
- Experience in Back Office Operations
- Customer Service skills
- Detail-oriented and well-organized
- Proficiency in office software and tools
- Ability to work on-site in Sant Quirze del Vallès, part time - Monday to Friday 8.30 to 13.00 hrs
- Previous experience in a similar role is a plus
- Languages: Catalan, Spanish and English