No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araTransport i Logística
1.233Comercial i Vendes
1.004Informàtica i IT
966Administració i Secretariat
742Comerç i Venda al Detall
538Veure més categories
Desenvolupament de Programari
486Indústria Manufacturera
428Educació i Formació
384Enginyeria i Mecànica
373Dret i Legal
369Màrqueting i Negoci
304Instal·lació i Manteniment
228Art, Moda i Disseny
192Sanitat i Salut
182Disseny i Usabilitat
139Construcció
131Hostaleria
100Recursos Humans
97Publicitat i Comunicació
96Arts i Oficis
91Comptabilitat i Finances
90Atenció al client
86Producte
75Alimentació
60Turisme i Entreteniment
58Immobiliària
53Cures i Serveis Personals
48Seguretat
36Farmacèutica
25Banca
24Social i Voluntariat
17Energia i Mineria
12Assegurances
6Telecomunicacions
4Editorial i Mitjans
1Esport i Entrenament
1Agricultura
0Ciència i Investigació
0Cap de Recerca i Innovació
4 de maigGestión del Cambio Empresarial
Barcelona, ES
Cap de Recerca i Innovació
Gestión del Cambio Empresarial · Barcelona, ES
Excel Startup Sistemas de alimentación ininterrumpida Actuación Reconocimiento de aprendizajes previos Radar Valores (finanzas)
PROCÉS DE SELECCIÓ D'UN/A CAP DE RECERCA I INNOVACIÓ PER A LA CORPORACIÓ CATALANA DE MITJANS AUDIOVISUALS, SA
Missió
En dependència del director/a d’innovació i coneixement i després d’un període d’integració, la persona seleccionada tindrà la missió d’impulsar la innovació i la recerca, promovent la transformació de la CCMA, per a connectar més i millor amb la ciutadania i el nou ecosistema audiovisual. Despertar i catalitzar l’esperit innovador, promoure el sorgiment d’iniciatives i coordinar-les amb la creació de les estratègies, polítiques i instruments necessaris. Connectar amb l'ecosistema audiovisual, acadèmic, tecnològic, emprenedor, impulsant la innovació, la recerca aplicada i la transferència de coneixement, forjant aliances i posicionant la CCMA com a banc de proves de la innovació.
Funcions
· Impulsar i coordinar els treballs de la Taula d'Innovació de 3Cat, així com altres instruments de coordinació
interna que permetin identificar en un segon nivell altres col·lectius dintre de l'organització per participar en
projectes d'innovació
· Definir i evolucionar el format de les sessions del radar d'innovació, que tenen objectiu impulsar la reflexió i
l'esperit innovador entre els treballadors/es de 3Cat
· D'acord amb les línies estratègiques de l'Àrea d'Innovació i Coneixement i del pla estratègic de la CCMA, impulsar,
desenvolupar i coordinar el concurs d'idees innovadores de 3Cat, així com altres iniciatives internes per despertar
la vocació innovadora
· Identificar i desenvolupar oportunitats, impulsar i coordinar els projectes d'innovació oberta de 3Cat, com la
plataforma d'innovació amb start-ups i empreses del sector, o els labs d'innovació amb centres universitaris i/o de
recerca
· Construir i enfortir relacions internes i externes per promoure noves iniciatives i impulsar aliances estratègiques
· Negociar i arribar a acords per implementar les accions de recerca i innovació
· Assumirà el lideratge transversal en la coordinació i motivació del equips interns i externs per assegurar l'èxit dels
projectes, avaluar-ne els resultats i assegurar que es produeixi la transferència de coneixement i aprenentatge
organitzatiu
· Coordinar la relació de 3Cat amb els diferents actors de l'ecosistema de recerca, identificant i impulsant projectes,
càtedres i altres instruments que permetin enfortir la col·laboració amb aquests actors
· Prioritzar els projectes i definir les necessitats futures de recursos interns i/o externs que es necessitin per dur a
terme l'estratègia d'innovació i recerca de 3Cat
· Representar a la Corporació en els esdeveniments i àmbits de relació del sector amb l’objectiu de posicionar a
l’organització com un soci estratègic en innovació
Requisits necessaris
· Tenir la nacionalitat d’un estat membre de la UE o una nacionalitat inclosa en els tractats internacionals de la UE
per a la lliure circulació de treballadors i treballadores o el permís de treball habilitador que les normatives laborals
requereixen per exercir una activitat per compte aliè
· Disposar de la capacitat funcional per desenvolupar el lloc de treball / per exercir les tasques assignades al lloc
· Tenir una titulació universitària en els àmbits de ciències econòmiques, empresarials, de les especialitats vinculades
a la comunicació i/o a l’àmbit digital i/o enginyeries
· Disposar almenys de 5 anys d'experiència en negoci digital o transformació digital i tecnològica
· Experiència en gestió d’equips i lideratge estratègic
· Requeriments d'idiomes: C1 Català i B2 Anglès*
*Es pot realitzar una prova per acreditar-ho amb caràcter obligatori i eliminatori de nivell
Aspectes i capacitats a valorar
· Experiència professional vinculada a la innovació i les start-ups
· Capacitat d’innovació i creativitat
· Experiència en gestió de projectes
· Lideratge i gestió d’equips
· Visió estratègica
· Orientació a client i negoci
· Excel·lents habilitats de negociació i d'arribar a acords
· Orientació a resultats
· Capacitat per gestionar relacions d'alt nivell
· Habilitats comunicatives i d'influència
Característiques del lloc de treball
· Àrea: Innovació, Recerca i Estratègia Digital
· Horari: Jornada completa amb horari partit
· Forma d’ocupació: Contracte interí de cobertura de vacant.
Quan es disposi de la taxa de reposició pertinent, es farà contracte indefinit
· Retribució anual: 74.191,22 bruts en còmput anual
· Prestació de serveis: Sant Joan Despí
Lectus Recruitment
Barcelona, ES
Office Manager/recepcionista - Startup Turismo
Lectus Recruitment · Barcelona, ES
Office
Nuestro cliente es una empresa en crecimiento, enfocada en transformar la experiencia del camping y el turismo outdoor en España y Portugal. Su sede está en Barcelona, pero el impacto llega mucho más lejos. Ayudan a campings a mejorar su presencia digital, optimizar sus reservas y aumentar su visibilidad en el sector.
Estamos buscando una persona proactiva, resolutiva y con actitud positiva para unirse a su equipo como Recepcionista / Office Manager en sus oficinas centrales de Barcelona. Si te entusiasma gestionar un entorno dinámico y contribuir a la creación de un espacio de trabajo organizado y agradable, ¡este es tu lugar!
¿Te apasiona crear entornos de trabajo agradables, organizados y eficientes? ¿Tienes habilidades excepcionales de organización y atención al detalle?
omo Recepcionista / Office Manager, serás el primer punto de contacto de la empresa y jugarás un papel clave en asegurar que la oficina funcione de manera eficiente, acogedora y profesional. Serás el nexo entre los equipos, visitantes, proveedores y otros actores clave, asegurando que todo esté en su sitio… ¡y que todos se sientan como en casa!
Responsabilidades:
-Recepción y atención de visitas, llamadas y correspondencia.
-Supervisión general del espacio de oficina y su mantenimiento.
-Coordinación con proveedores y servicios externos.
-Apoyo logístico y administrativo a los equipos internos.
-Organización de eventos internos, reuniones y desplazamientos.
-Gestión de compras y suministros de oficina.
-Impulso de un ambiente de trabajo positivo y bien organizado.
Perfil Requerido:
-Experiencia mínima de 2-4 años en puestos similares de recepción, office management o atención al cliente.
-Excelente capacidad de organización y multitasking.
-Buenas dotes de comunicación y atención al cliente.
-Proactividad, autonomía y buena actitud.
-Nivel de ofimática básico-intermedio.
-Nivel de inglés intermedio (aproximadamente B2).
Se ofrece:
-Contrato indefinido y modelo híbrido de trabajo.
-Horarios flexibles y jornada intensiva los viernes.
-Plan de formación continua y desarrollo profesional.
-Ambiente de trabajo dinámico, colaborativo y con espíritu startup.
-Actividades de equipo y afterworks.
-Café, fruta, snacks y comidas incluidas.
Sales @Scaling Startup
24 d’abr.TracknTake
Madrid, ES
Sales @Scaling Startup
TracknTake · Madrid, ES
Office
- ¡Estamos contratando!
Nuestra plataforma ofrece funcionalidades diseñadas para hacer que comprar en tiendas físicas sea más fácil, agradable y atractivo, beneficiando tanto a comerciantes como a consumidores.
Actualmente estamos activos en Madrid y Mallorca, y seguimos expandiéndonos.
¿A quién buscamos? Buscamos un/a Sales Specialist con habilidades comunicativas excepcionales y pasión por las ventas, que quiera unirse a un equipo dinámico en una etapa clave de crecimiento.
Esta posición es híbrida con base en Madrid (trabajo presencial + posibilidad de home office parcial).
Responsabilidades Identificar y contactar a potenciales comercios locales que puedan beneficiarse de TracknTake.Presentar nuestra solución de forma clara y convincente.Gestionar el ciclo completo de ventas: desde el primer contacto hasta el cierre.Brindar atención y soporte continuo a nuestros clientes.Realizar sesiones de formación sobre el uso de la plataforma.Colaborar con el equipo para mejorar continuamente nuestras estrategias comerciales.Supervisar la actividad de ventas y ayudar a optimizar procesos. Requisitos Experiencia demostrable en ventas y orientación clara a resultados.Excelentes habilidades de comunicación y atención al cliente.Capacidad para realizar formaciones y gestionar relaciones comerciales.Alta organización y capacidad para trabajar con múltiples tareas simultáneamente.Disponibilidad para trabajar en un entorno híbrido (presencial + remoto).Conocimiento o experiencia en el sector retail o tecnología es un plus.Formación en áreas como Ventas o Administración de Empresas es valorada. Qué ofrecemos Proyecto en expansión con un impacto real en el comercio local.Cultura startup: cercana, dinámica y colaborativa.Flexibilidad y posibilidad de trabajo remoto parcial.Oportunidad real de crecimiento dentro del área comercial.Formación continua y autonomía para proponer e implementar ideas. ¿Te interesa? ¡Queremos conocerte!
- Envíanos tu CV a [******] con el asunto: "Sales Specialist - Madrid"
B2B MARKETING MANAGER - Startup
26 de marçMichael Page
B2B MARKETING MANAGER - Startup
Michael Page · Barcelona, ES
Teletreball Agile SEM
- Innovative AI company
- Position with a career path
¿Dónde vas a trabajar?
Our client is a leading technology provider in waste management.
They developed a patented system able to recognize all types of packaging material in real-time thanks to acoustic techniques combined with AI algorithms
Descripción
- Build A/B and multivariate testing, user segmentation, and reporting processes.
- Manage the website's content, including writing new content, creating new pages and functionality, implementing/maintaining/sunsetting plugins and bespoke code solutions, editing and auditing existing content, and removing outdated content.
- Increase visibility and recognition for the company's brand.
- Accurately forecast and predict prospect and MQL growth.
- Build and manage a marketing budget and plan.
- Design content marketing strategies and set short-term goals.
- Manage digital media, including SEM, display, social, email, and affiliate channels..
- Develop Demand Generation tactics and implement Lead Conversion principles
¿A quién buscamos (H/M/D)?
- Degree in Marketing or relevant field.
- 5+ years of hands-on marketing experience in a B2B role.
- An understanding of agile marketing, to identify and focus on high-value projects and then continuously and incrementally improve the results over time.
- Experience in market research and competitor analysis, to inform costumer segmentation, product positioning and value propositions.
- Excellent communication skills.
- Written and spoken English and Spanish at a Professional or Native level.
¿Cuáles son tus beneficios?
Remote working 2 days a week
Salary Fix + Bonus