No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araTransport i Logística
1.435Comercial i Vendes
1.044Informàtica i IT
936Administració i Secretariat
827Desenvolupament de Programari
553Veure més categories
Comerç i Venda al Detall
543Indústria Manufacturera
490Enginyeria i Mecànica
440Dret i Legal
408Educació i Formació
376Instal·lació i Manteniment
316Màrqueting i Negoci
310Sanitat i Salut
217Disseny i Usabilitat
189Hostaleria
148Publicitat i Comunicació
130Art, Moda i Disseny
125Construcció
121Comptabilitat i Finances
101Recursos Humans
101Alimentació
93Turisme i Entreteniment
85Arts i Oficis
84Atenció al client
81Cures i Serveis Personals
67Banca
48Producte
48Seguretat
41Farmacèutica
37Immobiliària
29Social i Voluntariat
18Ciència i Investigació
17Energia i Mineria
15Assegurances
2Editorial i Mitjans
2Esport i Entrenament
2Telecomunicacions
2Agricultura
0ALTEN Delivery Centre Spain
Madrid, ES
Software Engineer Intern
ALTEN Delivery Centre Spain · Madrid, ES
Python Linux
Are you looking for the next challenge in your career?
Would you like to be part of an exciting, highly qualified team of professionals in an innovative and dynamic work environment, working on challenging international projects?
We are currently looking for Embedded Software Developers to join our team as interns!
This is a fantastic opportunity for university students who are close to finishing their degree and are looking to gain hands-on experience in a professional setting.
Join an international division and work alongside some of the most talented engineers and technicians from all over the world.
Your benefits:
- Hybrid work in Madrid with a flexible schedule.
- Become a part of a highly qualified team of professionals.
- Specialized training and continuous professional development.
- Paid internship
Requirements:
- Currently pursuing a degree in Computer Science, Mechatronics, Electrical Engineering, or a related field.
- Experience in C/C++ development.
- Experience in Python development.
- Experience with Linux environment.
- Ability to enter into an internship agreement with your university.
- Excellent communication skills in English (C1).
- Strong problem-solving skills and a proactive attitude.
This internship is designed for students who are nearing the completion of their studies and are eager to apply their knowledge in a real-world environment.
All vacancies require a high level of English - please send your CV in English.
SEF Servicio Regional de Empleo y Formación
Caravaca de la Cruz, ES
OPERARIO/A SALA DESPIECE FÁBRICA DE EMBUTIDOS PARA CUBRIR VACACIONES ESTIVALES EN MORATALLA.
SEF Servicio Regional de Empleo y Formación · Caravaca de la Cruz, ES
Oferta 142025003477
Fecha Inicio:27/06/2025 Fecha Finalización:30/07/2025
Municipio CARAVACA DE LA CRUZ (MURCIA)
OPERARIO/A SALA DESPIECE FÁBRICA DE EMBUTIDOS PARA CUBRIR VACACIONES ESTIVALES EN MORATALLA.
FUNCIONES - DESPIECE DE CANALES DE CERDO - SALADO DE JAMONES - LIMPIEZA DE LA MAQUINARIA Y LA ZONA DE TRABAJO REQUISITOS - EXPERIENCIA MÍNIMA EN EL SECTOR CÁRNICO DE 6 MESES. - PERMISO DE CONDUCIR BSE OFRECE - INCORPORACIÓN INMEDIATA - FORMACIÓN A CARGO DE LA EMPRESA - CONTRATO TEMPORAL PARA CUBRIR VACACIONES, CON POSIBILIDAD DE CONTINUIDAD - JORNADA COMPLETA - JORNADA INTENSIVA, EXCEPTO LUNES - SALARIO SEGÚN CONVENIO Nivel Profesional: APRENDICES
VolverInscribirse
Eurostars Hotel Company
Barcelona, ES
Junior Project Manager Barcelona
Eurostars Hotel Company · Barcelona, ES
Excel Power BI
Job description:
Bienvenid@ a Eurostars Hotel Company, La Industria de la Felicidad
Eurostars Hotel Company es la cadena hotelera de Grupo Hotusa del que forman parte las marcas Eurostars Hotels, Áurea Hotels, Exe Hotels, Ikonik Hotels, Crisol Hotels y Tandem Suites.
Actualmente, nuestro portofolio cuenta con más de 271 hoteles con presencia en más de 20 países de todo el mundo. Nuestra actividad está avalada por un importante know how que se refleja en todos los ámbitos, desde la gestión hotelera a los valores de marca o al cuidado en la experiencia del huésped.
Estamos convencidos de que el éxito de una empresa reside en el desarrollo del talento y la ilusión del equipo humano que lo forma. Por ello, buscamos personas que sientan pasión por su trabajo y que quieran crecer con nosotros.
¿Quieres unirte a la Industria de la felicidad?
Buscamos un/a Junior Project Manager ubicado en las oficinas de Barcelona
¿De qué serás responsable?
- Toma de requerimientos.
- Definición de objetivos, propósito y scope de proyectos y pequeños desarrollos.
- Interlocución con stakeholders internos (negocio y IT) y externos (proveedores tecnológicos).
- Monitorización del progreso de los proyectos y los desarrollos.
- Gestión de cambios de prioridades.
- Testeo post implementación y petición de correcciones.
- Asistencia y soporte a usuarios finales.
- Gestión de renovaciones y facturas.
- Experiencia con herramientas de BI, idealmente PowerBI.
- Nociones de bases de datos, tablas de información y formatos de campos.
¿Qué buscamos?
- Formación universitaria en administración de empresas, economía o dentro del ámbito tecnológico.
- Nivel de inglés alto (mínimo B2).
- Experiencia con Excel y PowerBI.
- Deseable experiencia con herramientas de Project management.
- Valorable experiencia en el puesto o en funciones similares.
- Haber trabajado con equipos multidisciplinares.
- Capacidad analítica y toma de decisiones.
¿Qué ofrecemos?
En Eurostars Hotel Company podrás formar parte de una empresa líder en el sector travel, en continuo crecimiento y expansión global, que apuesta por el constante desarrollo profesional de su equipo.
Además, al formar parte de Eurostars Hotel Company podrás disfrutar de los siguientes beneficios:
-
50% de descuento en nuestros hoteles de alta gama: Podrás beneficiarte de descuentos de hasta el 50% en todos nuestros magníficos hoteles 4*/5* alrededor del mundo y hasta un 20% para tus familiares.
-
Formación The Power Business School: Acceso 100% gratuito e ilimitado a todas las formaciones (MBA, digital, ofimática, Skills etc) de la mano de nuestro partner The Power Business School, la escuela de negocios online nº 1 del mercado e impartida por los mejores profesionales en activo del sector.
-
Acceso a nuestro Club del Empleado: donde podrás beneficiarte de diferentes tipos de descuentos y ventajas de todo tipo (ocio, tecnología, deporte, moda etc).
-
Disfrutar de noches de hotel gratis: con el Programa de referenciados de Eurostars Hotel Company, recompensamos las recomendaciones que se transforman en contrataciones. Si recomiendas a alguien y le contratamos, recibes noches de hotel gratis.
Si este proyecto te interesa y crees que encajas en el perfil, nos encantaría que apliques a la posición. O, si conoces a alguien que le pueda interesar, no dudes en compartir esta oferta.
Procter & Gamble
Madrid, ES
Sales Internship (m/f/x)
Procter & Gamble · Madrid, ES
Excel Power BI Office
Job Location
MADRID GENERAL OFFICE
Job Description
Start date: October 2025
Are you eager to make a relevant contribution and support the daily tasks of P&G's leaders while enhancing your own skills? Do you possess an ambitious spirit and a genuine passion for professional growth? We are seeking a dedicated individual with exceptional abilities to develop collaborative relationships and provide administrative support in a dynamic role. 😊
From day one, you will have the opportunity to take ownership of your own projects, collaborate with teams to generate innovative insights, implement changes, and be accountable for results. Your responsibilities will include providing efficient and high-quality day-to-day administrative support to ensure operational excellence within the organization. Additionally, you will play a key role in enabling Sales and Marketing, Sales and Planning teams, providing valuable company perspectives on go-to-market strategy and sales innovation. You will also be responsible for sales policy and governance within a specific market/region, ensuring alignment with the company's stewardship guidelines.
About Us
At P&G, we are renowned for producing globally recognized brands and cultivating top business leaders in the industry. With our diverse portfolio of trusted brands, it is crucial that our leaders possess the courage and expertise to navigate various brands, categories, and functions. We serve consumers worldwide with a robust portfolio of trusted, high-quality, and leadership brands, including Ariel®, Gillette®, Head & Shoulders®, Herbal Essences®, Oral-B®, Pantene®, Tampax®, and more. Our operations span approximately 70 countries, reflecting the diversity of both our consumers and our talented workforce. 🌍
Visit http://www.pg.com to learn more.
We recognize the diversity of our consumers and ensure that our internal talents mirror this diversity to best serve them. Therefore, we are committed to fostering a winning culture that accepts diversity. Our ideal candidate shares this principle and will join us in our daily efforts to stay connected with our consumers, crafting brands and products that enhance their lives. We encourage you to inspire us with your unparalleled ideas. 💡
At P&G, we provide equal employment opportunities and value diversity in our workforce. We are determined to creating an inclusive environment that promotes growth and development for individuals of all backgrounds. We do not discriminate against individuals based on factors such as race, color, gender, age, national origin, religion, sexual orientation, gender identity or expression, marital status, citizenship, disability, or any other legally protected factor. 🌈
Job Qualifications
- Previous work experience in Sales and/or Instore Operations is preferred.
- Familiarity with the Spanish Retail landscape is advantageous.
- Demonstrates an Executional Excellence Mindset.
- Previous work experience or certification in database applications such as Excel or Power BI is a plus.
- Collaboration and influencing capabilities.
- Competent analytical skills.
- Native-level proficiency in Spanish and B2-level proficiency in English.
Full time
Job Number
R000134495
Job Segmentation
Internships (Job Segmentation)
Marriott International
Barcelona, ES
Guest Experience Expert
Marriott International · Barcelona, ES
Additional Information
Job Number 25092955
Job Category Rooms & Guest Services Operations
Location Le Meridien Barcelona, La Rambla 111, Barcelona, Barcelona, Spain, 8001VIEW ON MAP
Schedule Full Time
Located Remotely? N
Position Type Non-Management
万豪国际集团致力于成为提倡机会均等的雇主,欢迎所有求职者加入,并为其提供平等的就业机会。我们不懈努力营造工作环境,重视并赞美员工的独特背景。我们员工的文化、才能和经验相互融合共同作用,这正是我们最大的优势。我们承诺不会基于任何受保护特征而歧视他人,这类特征包括残疾、退伍军人身份或其他受到适用法律保护的特征。
艾美酒店以令人神往的旅游时代为灵感,以欧洲文化对享受精彩人生的经典追求呈现每一种文化。我们的宾客是心怀好奇、满蕴创意的大都会文化爱好者。他们期待每一次建立联系的机会,也喜欢放慢脚步细品当地风情。艾美酒店愿为宾客提供令人难忘的特色服务与体验,鼓舞他们 享受精彩人生。我们欢迎充满好奇、富有创意和酒店人才加入我们的团队。如果您喜欢与志同道合的宾客打交道,也渴望为它他们营造意想不到的体验,我们诚邀您与艾美酒店携手谱写未来的职业生涯。加入艾美酒店,便是加入万豪国际集团的非凡品牌组合。从这里扬帆起航, 发挥个人价值,追求 人生目标,融入 卓越国际团队,展现 真我风采。
L'Onada Serveis
Tortosa, ES
Fisioterapeuta a jornada completa estable a Tortosa
L'Onada Serveis · Tortosa, ES
Office
Vols formar part del nostre equip?
A L'Onada Serveis busquem personal graduat en fisioteràpia per a treballar a la nostra residència de Tortosa.
Les tasques són relatives a la promoció de la salut i a la prevenció de la malaltia.
Fer la valoració de la persona en el moment del seu ingrés identificant els problemes, i establint els objectius terapèutics. Aplicar els tractaments i les tècniques adients de fisioteràpia, de manera individual o grupal. Revisar periòdicament l’estat funcional de les persones usuàries, fer l’avaluació dels objectius i dels tractaments aplicats i registrar-ho en el seguiment de la persona.
En general en totes aquelles activitats que li siguin demanades i que tinguin relació amb el que s’ha dit anteriorment.
Coneixes la filosofia ACP i contenció zero?
Oferim;
- Contracte estable a jornada completa.
- Horari a convenir amb el centre de treball, en torn partit de dilluns a divendres.
- Salari segons conveni GERCAT.
- INCORPORACIÓ IMMEDIATA.
Cartera de BBSS: serveis de massatges, gabinet psicològic, preus assequibles en la mútua mèdica, menús gratuïts i descomptes, pla formatiu, crèdits sense interessos i molt més!
Requisits:
- Diplomat/da o Graduat/da en Fisioterapia, i/o títol homologat a l'estat espanyol.
- Col·legiatura oficial.
- Informàtica: Office, Internet a nivell usuari.
- Estar registrat/da com a demandant d'ocupació.
- Sentit de la responsabilitat i la professionalitat.
- Disposició de servei.
- Sociabilitat.
- Interès per el treball amb gent gran.
- Capacitat per a la presa de decisions i resolució de conflictes.
- Dots de coordinació i supervisió d'equips.
- Disponibilitat i flexibilitat horària.
TÉCIMAN - Ingeniería & Metrología 3D
València, ES
JEFE PRODUCCIÓN OBRA VALENCIA
TÉCIMAN - Ingeniería & Metrología 3D · València, ES
Téciman internacional, lleva 30 años transmitiendo satisfacción en el desarrollo de Proyectos de Servicios de Ingeniería y Metrología 3D. La manera de ser del equipo de Téciman, se ve reflejado en los trabajos que estamos ejecutando para nuestros clientes.
Para los nuevos proyectos en el sector Ferroviario, precisamos INGENIERO PRODUCCIÓN OBRA en Barcelona, Valencia, Teruel, en dependencia del director de proyecto, sus funciones principales serán:
Responsabilidades:
- Control de planning de obra, establecidos juntos con el Jefe/a de Obra a nivel técnico y económico.
- Especificación de objetivos mensuales de producción y seguimiento del avance.
- Control y previsión de costes, así como colaboración con el Jefe/a de Obra en la realización de los cierres mensuales.
- Realización de las mediciones reales y su comparación respecto a planos.
- Definición y apoyo al Encargado/a a pie de obra para el cumplimiento de los trabajos asignados.
- Supervisión técnica de la ejecución de los trabajos de acuerdo al proyecto y a la normativa existente.
- Control de la calidad técnica de la Obra. Supervisión del cumplimiento de la norma de Seguridad y Salud en Obra.
- Colaborar con el Encargado en la revisión y análisis de la documentación del proyecto de las obras, para identificar las actividades, trabajos, medios, maquinaria y equipos de trabajo necesarios para utilizar en la ejecución de las unidades de obra que le han sido asignadas.
- Realizar la medición mensual para producción, certificación y pago a subcontratistas, así como de la presentación al jefe de Obra de la propuesta de proforma correspondiente.
- Informar y formar a los trabajadores, propios y subcontratas, previamente y durante la ejecución de los trabajos, de la normativa y procedimientos en materia de Prevención de Riesgos laborales. Tarea compartida con el Técnico de Prevención.
- Colaborar con el jefe de obra en la gestión de compras y subcontrataciones para la obra, realizando el comparativo de las ofertas de los proveedores, verificando la calificación del proveedor y preparando y formalizando contratos
- Ingeniería Mecánica/Eléctrica/Electrónica.
- Experiencia de 2-3 años en obra.
- Se valora experiencia en proyectos ferroviarios; trazo, vía, catenarias.
- Disponibilidad de desplazarse + Carnet de conducir.
- Barcelona, Valencia, Teruel
- Incorporación inmediata.
- Contrato indefinido.
- Dietas por desplazamiento.
Account Manager
NovaPareto
Madrid, ES
Account Manager
Pareto · Madrid, ES
Job Title: Account Manager
Location: Spain, Madrid - Hybrid
Salary: €40,000 - €60,000 + Bonus + Benefits
Role Responsibilities:
Relationships:
• Manage and develop relationships with key stakeholders in the buyer organisations
• Support the buying organisations (more than one, mid-tier accounts) to increase penetration in these organisations, including helping buyers that do not actively use the platform
• Be a customer advocate and drive buyer engagement
• Track and ensure resolution of any service problems or issues highlighted by the customer
• Resolve issues escalated by Inside Sales Executives
• Support Key Account Managers to coordinate local relationships
Revenue:
• Cross-sell and upsell additional products which could add additional value to the customer
• Leverage relationships to support growth broadening and deepening of account penetration in other geographies and sectors across geographies and products
• Create and maintain detailed account plans and deliver against them
• Work with community managers to ensure growth of community revenue base as well as with key account managers for large satellite offices for the key accounts
Retention:
• Ensure that capabilities, products, and services are being leveraged to best effect to provide value to the customer (leverage analytics where relevant)
• Manage proactively the Buyer renewal process including supporting negotiations and contracting
• Ensure reasons for deciding not to renew are understood, mitigated if possible and fed back to relevant stakeholders
Campaigns:
• Deliver and support buyer sponsored campaigns
• Initiate kick-off workshops and track & report progress, working in partnership with the customer to resolve escalations
• Co-ordinate internal teams to achieve desired customer outcomes
Drive & Motivation:
• Addresses multiple demands without losing focus or energy
• Increases efforts in the face of difficulties or obstacles and recovers quickly after setbacks
• Remains calm and focused during stressful or challenging situations; concentrates only things they can control or influence
• Encourages others during challenging times with their positive, can-do attitude
Influencing:
• Have a firm grasp of organisational politics within customers’ organisations and manages these effectively to gain positive results
• Successfully employs more than one influencing strategy or tactic when trying to persuade others
• Effectively employs bold, unusual or dramatic steps to persuade and convince others
• Rehearses or role-plays conversations or presentations to get feedback on their intended approach
• Anticipates the effect of their approach on others
• Overcomes objections and resistance by demonstrating their case
Customer Focus:
• Shows a clear understanding of the different customers and their needs
• Works collaboratively with customers to establish expectations and needs and agree service delivery levels
• Treats all customers as individuals and take pride in delivering a personalised, high-quality service
• Brings people together from different teams to address barriers to excellent customer service
• Use communication styles that are appropriate to the needs and interests of customers and stakeholders
Achieving Results:
• Delivers results and meet or exceed targets, all within agreed deadlines
• Is accountable for own area
• Engages in the team planning process by proactively setting personal (and/or team) objectives
• Identifies opportunities to improve the way work is organised and flows within the team
• Creates systems or processes by which help the team work more efficiently and cost effectively
• Spots opportunities to reduce or manage costs more effectively within their area
• Takes account of stakeholders needs and translates goals into practical, efficient and effective operational plans
Supporting Colleagues:
• Actively participates in knowledge sharing and cross-functional networking groups
• Sets up systems and processes by which useful information or intelligence can be shared
• Makes appropriate information and knowledge available promptly to those who have a need
• Recognises and capitalises on the opportunities and knowledge presented by the diversity across different teams
Ideal Experience:
• Consultative selling preferred but not required
• Formal account management practises, eg. stakeholder mapping, account planning, forecasting preferred but not required
• Negotiation skills preferred but not required
• Fluent in at Spanish and English
• Additional languages beneficial
PMO / H-M-X
NovaGrupo TECDATA Engineering
Madrid, ES
PMO / H-M-X
Grupo TECDATA Engineering · Madrid, ES
Scrum Agile
En Tecdata estamos en busca de un/a PMO Líder de Estrategia y Transformación con experiencia internacional para unirse a nuestro equipo.
Responsabilidades:
Supervisar y gestionar iniciativas estratégicas a nivel corporativo.
Liderar y coordinar equipos multifuncionales para asegurar el cumplimiento de objetivos.
Impulsar la alineación interdepartamental y la comunicación efectiva entre áreas.
Gestionar riesgos, medir el rendimiento y proponer mejoras para optimizar la eficiencia operativa.
Apoyar y supervisar proyectos estratégicos clave en toda la organización.
Promover una cultura de mejora continua y colaboración ágil.
Requisitos:
Más de 5 años de experiencia liderando áreas de PMO, Estrategia, Transformación Ágil o Gestión del Rendimiento en entornos internacionales.
Experiencia demostrada en compañías de gran tamaño y complejidad, especialmente en proyectos de infraestructuras a gran escala.
Sólidas habilidades de liderazgo, comunicación y resolución de problemas.
Capacidad analítica avanzada y visión estratégica global.
Experiencia en gestión de múltiples departamentos y equipos.
Orientación a resultados y eliminación de barreras para alcanzar los objetivos corporativos.
Formación y certificaciones valoradas:
Licenciatura en Administración de Empresas o áreas afines.
Certificación PMP (Project Management Professional) o similar.
Certificaciones en metodologías Ágiles y Scrum.
Experiencia en el sector financiero (valorable).
Idiomas:
Imprescindible fluidez en inglés y español (oral y escrito).
Se valorará conocimiento de francés.