No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araTransport i Logística
1.044Informàtica i IT
935Comercial i Vendes
910Administració i Secretariat
658Desenvolupament de Programari
514Veure més categories
Enginyeria i Mecànica
441Comerç i Venda al Detall
380Dret i Legal
354Educació i Formació
346Indústria Manufacturera
315Màrqueting i Negoci
217Instal·lació i Manteniment
206Sanitat i Salut
193Disseny i Usabilitat
176Construcció
120Publicitat i Comunicació
113Art, Moda i Disseny
104Comptabilitat i Finances
96Recursos Humans
70Arts i Oficis
68Hostaleria
66Alimentació
64Atenció al client
60Producte
51Turisme i Entreteniment
45Immobiliària
42Banca
41Farmacèutica
41Seguretat
24Cures i Serveis Personals
18Energia i Mineria
16Social i Voluntariat
13Telecomunicacions
7Assegurances
3Agricultura
1Editorial i Mitjans
1Esport i Entrenament
1Ciència i Investigació
0Gerente Legal - Energías Renovables (Madrid)
13 de set.Validate Talent AI
Gerente Legal - Energías Renovables (Madrid)
Validate Talent AI · Madrid, ES
Teletreball
En ID Energy Group estamos en búsqueda de un Legal Manager que lidere la gestión legal de nuestros activos en el sector de energías renovables. Este rol es estratégico, ya que estará directamente enfocado en fusiones, adquisiciones (M&A) y gestión de activos, contribuyendo a la optimización y movimiento de más de 20 activos clave de la compañía.
Buscamos a un profesional con experiencia sólida en M&A y project finance dentro del sector energético, capaz de estructurar y negociar operaciones complejas, gestionar riesgos legales y aportar una visión estratégica en un contexto de transformación empresarial.
Responsabilidades principales
- Liderar y asesorar en operaciones de fusiones, adquisiciones y desinversiones.
- Diseñar, negociar y cerrar contratos vinculados a la gestión de activos y financiamiento de proyectos.
- Coordinar procesos de due diligence en la compraventa de activos energéticos.
- Identificar riesgos legales y proponer soluciones estratégicas para maximizar la rentabilidad de las operaciones.
- Colaborar estrechamente con las áreas de finanzas, operaciones y dirección.
- Gestionar la relación con despachos legales externos especializados en M&A y energía.
- Experiencia mínima de 7 años en el área legal, con al menos 3 en M&A o project finance en el sector energético.
- Conocimiento avanzado de contratos de compraventa de activos, acuerdos de financiación y joint ventures.
- Experiencia previa en estructuración y cierre de transacciones complejas.
- Excelentes habilidades de negociación, análisis contractual y gestión de riesgos.
- Nivel avanzado de inglés (oral y escrito).
- Liderazgo efectivo y capacidad de influir en la toma de decisiones.
- Orientación a resultados y pensamiento estratégico.
- Excelentes habilidades de comunicación y negociación.
- Adaptabilidad en entornos cambiantes y desafiantes.
- Ubicación principal en Madrid, con flexibilidad para candidatos en Ciudad Real y viajes ocasionales.
- Seguro médico privado.
- Días de teletrabajo semanales.
- Bono salarial del 10%.
- Oportunidad de unirse a una empresa en expansión, en un rol clave para su desarrollo y sostenibilidad futura.
Staff Tienda
10 de set.Validate Talent AI
Sevilla, ES
Staff Tienda
Validate Talent AI · Sevilla, ES
Excel
Como Staff de Tienda, serás la persona que lidera la experiencia de nuestros clientes en nuestra tienda flagship. Pero también irás un paso más allá: formarás parte activa de la imagen de la marca, colaborando en redes sociales, contenido y campañas. Queremos a alguien con energía, gusto estético y muchas ganas de crecer con nosotras.
¿Qué Harás en el Día a Día?
- Atención al cliente personalizada, cálida y con mucha sensibilidad por los detalles.
- Gestión integral de la tienda: apertura, cierre, control de stock, visual, caja y operativa diaria.
- Liderar al equipo de ventas, coordinando turnos, formaciones básicas y manteniendo un ambiente positivo.
- Alcanzar objetivos de venta y KPIs (¡y celebrarlos con el equipo cuando se logren!).
- Colaborar en la creación de contenido para redes sociales (vídeos, stories, reels, sesiones en tienda).
- Ser imagen ocasional de la tienda en redes: ayudar en grabaciones, mostrar productos, crear looks, etc.
- Aplicar y cuidar la estética visual de la tienda, alineada con el estilo Rocío Osorno Studio.
- Reportar información sobre ventas, comportamiento del cliente y feedback que ayude a seguir creciendo.
Lo Que Buscamos en Ti
- Al menos 2 años de experiencia como encargado/a o segundo/a en tiendas de moda (ideal si es en firmas con imagen fuerte o diseñadores).
- Mucho gusto por la moda, las tendencias y la estética.
- Persona resolutiva, con iniciativa y con una energía positiva que contagie.
- Capacidad de organización, liderazgo natural y atención al detalle.
- Facilidad con el uso de redes sociales y cómod@ delante de una cámara (no buscamos influencers, ¡pero sí naturalidad y carisma!).
- Conocimientos básicos de herramientas digitales (TPV, correo, Excel, etc.).
- Unirte a una marca española en crecimiento, referente en diseño femenino.
- Ser parte activa del contenido y universo digital de Rocío Osorno Studio.
- Un equipo cercano, creativo y profesional.
- Posibilidades de crecer profesionalmente y asumir nuevos retos.
- Descuentos especiales para ti en nuestras colecciones.
Si te apasiona la moda, disfrutas conectando con personas, y sueñas con formar parte de una marca con mucha alma, esta puede ser tu oportunidad.
¡Queremos conocerte!
Validations - Lead Principal Auditor
10 d’ag.Deutsche Bank
Validations - Lead Principal Auditor
Deutsche Bank · Madrid, ES
Teletreball Excel
Position Overview
As a global function of approximately 850 team members, Group Audit (GA) is the bank's 'Third Line of Defence' acting as an independent and forward-looking challenger and adviser to Senior Management. We are also strongly relied upon by local regulators. We closely partner and collaborate with all Group business and infrastructure areas. This includes the Investment Bank, Corporate Bank and International Private Bank businesses, and Technology, Anti-Financial Crime, Compliance, Risk, Finance and Operations infrastructure functions.
A diverse and inclusive culture is at the core of our team dynamic, with strong corporate and ethical governance as a driving philosophy. New joiners are supported with a structured and comprehensive career programme.
Details of the role and how it fits into the team
Join Deutsche Bank Global Internal Audit Team as a VP in the Validations team in Madrid. You will handle validations of complex Significant Findings across the team, for completion on time, on quality, and on budget. You will have oversight and provide guidance to other involved auditors including monitoring and acceptance of their documentation in order to present finalized and quality-assured results for sign-off.
Your Key Responsibilities
- You will lead by example and guide auditors in the processing of work packages. You act as a coach to further develop the experience and competence level of the whole team.
- You will assess complex finding validations by conducting walkthroughs, identify risks and controls, define test plan, and conclude on the test plan.
- Support the Audit Manager in coordinating (scheduling, staffing, monitoring timely execution) validations as part of the annual audit plan, in close cooperation with audit teams.
- You will communicate openly with stakeholders in the various locations, and partner with the audit teams responsible for auditing business processes and controls.
- You will proactively build and maintain professional working relationships with colleagues, other parts of the business and respective support areas. This also includes experience-based support in the further development of methodological approaches.
- Relevant work experience, with professional/industry recognized qualifications; related qualifications would be beneficial.
- Significant and relevant in-depth knowledge of risks, controls and associated regulatory developments.
- Excellent verbal and written communication skills, with the ability to articulate complex issues/data simply and clearly.
- Extensive audit experience within internal audit and / or the wider financial services industry.
- Ability to lead and coordinate several audit projects in parallel, including oversight over scope completion and quality of work.
- Emotionally and mentally balanced: We support you in dealing with life crises, maintaining stability through illness, and maintaining good mental health. Benefit from initiatives such as counseling and support in difficult life situations and a culture where you can openly speak about mental health.
- Physically thriving: We support you managing your physical health by taking appropriate preventive measures and providing a workplace that helps you thrive. For example, discount in gyms, annual medical check up's, standing desks, ...
- Socially connected: We strongly believe in collaboration, inclusion and feeling connected to open up new perspectives and strengthen our self confidence and well being. Benefits vary from different types of paid and unpaid leave, hybrid model of remote working
- Financially secure: We support you to meet personal financial goals during your active career and for the future. Benefit from meal allowance, pension contribution plans, banking services for employees, flex compensation program...
Together we share and celebrate the successes of our people. Together we are Deutsche Bank Group.
We welcome applications from all people and promote a positive, fair and inclusive work environment.