Office Excel Outlook PowerPoint Word

A Grup Bromera busquem un/a Assistent/a de Direcció per donar suport a Direcció i Subdirecció del Grup. Quina serà la teva missió principal? Proporcionar suport administratiu i organitzatiu integral a Direcció i Subdirecció de l'editorial, gestionant...
A Grup Bromera busquem un/a Assistent/a de Direcció per donar suport a Direcció i Subdirecció del Grup.

Quina serà la teva missió principal?

Proporcionar suport administratiu i organitzatiu integral a Direcció i Subdirecció de l'editorial, gestionant les seues tasques diàries, correu, agenda i documentació, per a optimitzar la seua productivitat i facilitar la gestió eficient de l'empresa, sent la persona de confiança en qui delegar tasques.

En què consistirà el teu dia a dia?

  • Gestionar i organitzar l'agenda del directiu/s a qui dona suport, coordinant cites, reunions i esdeveniments.
  • Organitzar viatges de negocis: reserva de transports, allotjament, documentació.
  • Gestionar els correus electrònics, trucades telefòniques externes i correspondència, prioritzant els assumptes urgents.
  • Organitzar i preparar les reunions (convocatòria, ordre del dia, sala i logística)
  • Preparar seguint les indicacions del directiu les presentacions, informes o qualsevol document.
  • Recollir i perseguir les entregues dels reportings pactats o de cara a reunions.
  • Redacció de l’acta de la reunió.
  • Donar suport en el seguiment de projectes específics o iniciatives de la direcció, assegurant el compliment dels terminis i la coordinació amb els equips implicats.
  • Assumir tasques que els directius necessiten delegar.
  • Support general en gestions administratives amb proveïdors, logístiques, despeses, etc.


Què t'oferim?

  • Jornada completa.
  • Retribució econòmica d'acord amb l'experiència aportada.
  • L'oportunitat de formar part d'un equip dinàmic i multidisciplinari.
  • Un projecte desafiant amb possibilitats de desenvolupament professional.
  • Un entorn de treball agradable i flexible.


Requisitos:

Formació:

  • Grau en ADE, Formació professional de Grau Superior en Assistència a la Direcció, Administració i Finances o àrees similars.
  • Es valorarà positivament formació relacionada amb secretariat, gestió de projectes o similar.


Experiència:

  • Experiència mínima de 3 anys en llocs de treball similars d'assistent o secretària/i de direcció.
  • Es valorarà positivament experiència al sector editorial o en un entorn professional dinàmic.


Coneixements i Eines Específiques:

  • Domini avançat de Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Teams).
  • Familiaritat amb eines de presentacions com Canva o Genially.
  • Coneixements bàsics de procediments administratius i de gestió documental.


Idiomes:

  • Domini de valencià i castellà.
  • Valorable B2 d’anglés.


Habilitats Personals:

  • Excel·lents habilitats d'organització i gestió del temps.
  • Gran capacitat d'atenció al detall i precisió.
  • Asertivitat i perseverancia per a perseguir temes.
  • Proactivitat i iniciativa.
  • Discreció i capacitat per a gestionar informació confidencial.
  • Excel·lents habilitats de comunicació interpersonal i escrita.
  • Capacitat per a treballar sota pressió i gestionar múltiples tasques.
  • Adaptabilitat i flexibilitat.
  • Orientació al servei i actitud col·laborativa.

No et perdis res!

Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació


Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa

Subscriu-te ara

Darreres ofertes d'ocupació de Assistent/a de Direcció a València

ONKLUB

València, ES

¿Estás listo/a para ser parte de una firma líder en el sector legal y fiscal? Si eres una persona organizada, resolutiva...

SHOP ASSISTANT

24 de juny

Pandora

València, ES

¿QUIERES DAR UN PASO MÁS EN PANDORA? Posición : Shop Assistant Jornada: Part-time 12h Contrato: Indefinido Ubicación: ECI...