Languages: English (fluent/professional proficiency), Spanish or any other added languages are an added plus. Location: Palma de Mallorca, Spain. Company: Marine NanoTech provides refit services (paint gloss restoration + application of nanotechnology...
Languages:
English (fluent/professional proficiency), Spanish or any other added languages are an added plus.
Location:
Palma de Mallorca, Spain.
Company:
Marine NanoTech provides refit services (paint gloss restoration + application of nanotechnology based in protective coatings) on a global level.
Job description:
We are looking for an experienced account manager and sales representative to take full responsibility for client accounts (direct sales and B2B). Candidates should be based in Mallorca, Spain.
Position includes (but not limited to) the following responsibilities:
Daily proactive account and lead management (Communicating mainly with existing, but also with new clients).
Sourcing of sales opportunities through inbound lead-follow up and outbound sales (sourcing new leads from CRM system).
Comprehensive database management.
Development of strategic sales approach with potential clients
Strategic Business Development and maintaining existing client relations.
Ongoing sales support (liaising with senior account manager and direct sales representatives).
Negotiation, closing sales and achieving of monthly and biannual quotas.
Representing services to existing and new clients on a daily basis, as well as at events and trade shows, if required, depending on location.
Other administrative tasks as required, doe.
The ideal candidate will:
Have a strong sales background.
Be highly self-motivated.
Be independent, results orientated, organized, proactive, reliable and efficient.
Have strong communication and interpersonal skills (comfortably communicates with high profile clients).
Able to work comfortably in a fast-paced environment.
Have a strong business-oriented mindset and a talent for negotiation.
Be able and willing to occasionally travel within the EU and to the US (Florida), if required
We offer:
Base salary + high commission (depending on experience)
5 days office
Work contract or freelance contract (depending on experience)
Intensive growth opportunities
Dynamic work environment and strong cohesion within the team
Utilitzem cookies pròpies i de tercers per donar-te un millor servei, elaborar estadístiques i mostrar contingut personalitzat i publicitat. Si fas clic al botó "Accepto", estaràs acceptant el seu ús al nostre web.
En compliment de l'article 22 de la Llei de Serveis de la Societat de la Informació i Comerç electrònic, l'informem que aquest portal web utilitza galetes.
Quan visites un lloc web, aquest, pot emmagatzemar o recopilar informació al navegador, generalment utilitzant petits arxius anomenats Galetes, que ens permeten reconèixer i recordar-te. La informació pot ser sobre el teu comportament o preferències en línia, el tipus de dispositiu que estàs utilitzant o pot usar-se per garantir que el lloc web pugui funcionar. La informació utilitzada per Wijobs s'usa per oferir-te una experiència més personalitzada al nostre lloc. Pots fer servir aquesta pantalla sempre que vulguis per personalitzar o revocar el teu consentiment.
Fes clic en els diferents encapçalaments per obtenir més informació sobre els diferents tipus de galetes.
Aquestes galetes són necessàries perquè funcioni el lloc web de Wijobs i permeten, per exemple, configurar les preferències de privacitat, iniciar la sessió al compte de Wijobs o completar formularis. Si bé aquestes galetes no es poden desactivar, pots configurar el teu navegador perquè bloquegi o t'avisi sobre aquestes galetes, però has de tenir en compte que això impedirà que algunes parts de la pàgina web de Wijobs funcionin correctament.
Tipus
Nom
Finalitat
Durada
Sessió
ASP.NET_SessionId
Administra la sessió de l'usuari en el lloc web
Durant la sessió de l'usuari
Sessió
wj_uuid
Identifica l'usuari en diferents sessions
1 any
anti falsificació
.AspNetCore.Antiforgery.*
Proporciona protecció contra atacs de falsificació de sol·licituds entre llocs
Durant la sessió de l'usuari
Autentificació
.AspNetCore.Cookies
Emmagatzema dades encriptades de l'usuari que es requereixen per accedir o mostrar dades en el lloc
Durant la sessió de l'usuari
RGPD
.AspNet.Consent
wj_con_pe
wj_con_ad
wj_con_an
Emmagatzemen informació relativa a les preferències de l'usuari sobre el Reglament General de Protecció de Dades o RGPD
1 any
Les galetes de personalització ens permeten guardar informació que modifica l'aspecte o el comportament de la pàgina web de Wijobs, com les teves preferències d'idioma o de recerca, per tal de personalitzar i millorar la teva experiència amb el nostre lloc web.
Tipus
Nom
Finalitat
Durada
Idioma
.AspNetCore.Culture
Emmagatzema informació relativa a la teva preferència d'idioma
1 any
Cerca
wj_loc
wj_search
wj_tags
wj_tags_loc
Emmagatzema informació per recordar les teves preferències de cerca
1 any
Favorits
wj_bookmarks
wj_likes
Emmagatzema informació relativa al teu contingut favorit
1 any
Alertes per email
wj_e_sub
Indica si l'usuari esta o no subscrit a les alertes per email
1 any
Alertes per email
wj_e_sub_v
Indica si el usuario ha verificado o no su suscripción por email
1 any
Alertes per email
wj_e_sub_a
Indica si el usuario tiene o no activas las alertas por email
1 any
Alertes amb OneSignal
__cfduid
Pots conèixer com OneSignal fa servir la informació de llocs o aplicacions que usen els seus serveis visitant el seu lloc web
1 mes
Sessió
wj_tv
Indica si l'usuari és recurrent
1 any
Galetes pròpies o de tercers que ens permeten comprendre com les persones fan servir el nostre lloc web i d'on provenen, perquè puguem mesurar i millorar el rendiment del nostre lloc web, així com per recordar les seves preferències. Ens ajuden a veure quines pàgines són les més populars i les menys populars, i com es mouen els visitants pel lloc web de Wijobs.
Tipus
Nom
Finalitat i durada
Google Analytics
_ga
_gat
_gid
AMP_TOKEN
_gac_*
_lc.visitor_id.*
Pots conèixer com Google utilitza la informació de llocs o aplicacions que usen els seus serveis visitant el seu lloc web
Pots conèixer com Hotjar fa servir la informació de llocs o aplicacions que usen els seus serveis visitant el seu lloc web
Galetes pròpies o de tercers que registren les teves visites a la pàgina web de Wijobs, les pàgines que visites, els enllaços que segueixes i el tipus de dispositiu que utilitzes. Utilitzarem aquesta informació per fer que el lloc web de Wijobs i els anuncis que us mostrem siguin més rellevants per als teus interessos. L'ús d'aquestes galetes també ens pot permetre que vegis anuncis de Wijobs quan visites altres llocs web.
Tipus
Nom
Finalitat i durada
Google AdSense
NID
SID
IDE
ANID
DSID
FLC
AID
TAID
exchange_uid
__gads
__gac
__gcl
Pots conèixer com Google utilitza la informació de llocs o aplicacions que usen els seus serveis visitant el seu lloc web
Si vols personalitzar els anuncis que Google et mostra pots accedir aquí