¡No te pierdas nada!
Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo
Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam
Suscríbete AhoraInformática e IT
362Comercial y Ventas
279Transporte y Logística
242Desarrollo de Software
226Adminstración y Secretariado
182Ver más categorías
Derecho y Legal
128Educación y Formación
112Marketing y Negocio
103Comercio y Venta al Detalle
95Ingeniería y Mecánica
90Publicidad y Comunicación
39Diseño y Usabilidad
37Instalación y Mantenimiento
35Industria Manufacturera
32Atención al cliente
31Sanidad y Salud
29Recursos Humanos
25Contabilidad y Finanzas
23Arte, Moda y Diseño
22Construcción
20Producto
17Inmobiliaria
16Hostelería
15Artes y Oficios
13Banca
9Turismo y Entretenimiento
7Farmacéutica
6Cuidados y Servicios Personales
5Energía y Minería
4Alimentación
2Seguros
2Telecomunicaciones
2Editorial y Medios
1Social y Voluntariado
1Agricultura
0Ciencia e Investigación
0Deporte y Entrenamiento
0Seguridad
0Top Zonas
Madrid
1.535Business Analyst
NuevaSofttek
Business Analyst
Softtek · Madrid, ES
Teletrabajo Python TSQL AWS
💚Softtek es un socio global de ingeniería de software que impulsa el progreso de las compañías. Desde hace más de 40 años, hemos ayudado a nuestros clientes a desarrollar, implementar y gestionar tecnología que mejora la vida de las personas.
Con presencia en más de 20 países y más de 16,000 softtekians en todo el mundo, en Softtek estamos en constante crecimiento. En España, te ofrecemos la oportunidad de unirte a nuestra comunidad en ubicaciones como Albacete, Asturias, Ávila, Barcelona, Córdoba, Coruña, Madrid, Narón, Segovia o Zaragoza, donde podrás desarrollar tu carrera dentro de un modelo híbrido y flexible.
En 2024, hemos sido reconocidos en la Lista Forbes como una de las 100 mejores empresas para trabajar en España, destacando por nuestra flexibilidad y personalización en la experiencia del empleado. Creemos en el poder de las habilidades diversas y la la iniciativa personal para lograr cosas asombrosas, y valoramos el talento único de cada persona para contribuir al crecimiento y diversidad de nuestro equipo. ¿Nos acompañas en esta aventura? #FutureTogether
🔎¿Qué buscamos?
Buscamos Business Analyst, para gestionar proyectos en AWS y gestión de equipos con un nivel de inglés de B2 mínimo. Valorable experiencia con:
- Python
- SQL
- Servicios de AWS: GLUE, EMR, Lambda, Athena, S3, VPC, EC2
💻 ¿Cómo será tu día a día?
Gestión de equipos y proyectos del sector bancario.
✅ Conoce nuestra propuesta de valor
📝 Contrato indefinido.
💻Modelo híbrido: Súmate a nuestro modelo Softtek 56, que se adapta a las circunstancias de cada Softtekian y en donde podrás conectar y desarrollarte con nuestros equipos en las diferentes sedes 56 horas al mes y disfruta de teletrabajo el resto del tiempo.
👪 Conciliación: Horario flexible y el programa BetterWork que apoya el equilibrio entre tu vida personal y profesional.
✈️24 días de vacaciones.
🩺 Seguro médico.
💳Retribución flexible: tarjeta transporte, tarjeta restaurante, cheque guardería o seguro médico familiares.
🎂 Tarde de cumpleaños libre (también por el cumple de tus hijos).
🎁 Club del empleado: Beneficios y promociones exclusivas por ser Softtekian.
🎓Planes de formación: idiomas, tecnologías y habilidades interpersonales.
🌍 Oportunidad de movilidad interna: en nuestras sedes internacionales y dentro de España.
Modelo híbrido: Súmate a nuestro modelo Softtek 56, que se adaptada a las circunstancias de cada Softtekian y en donde podrás conectar y desarrollarte con nuestros equipos en las diferentes sedes 56 horas al mes y disfruta de teletrabajo el resto del tiempo.
👪 Conciliación: Horario flexible y el programa BetterWork que apoya el equilibrio entre tu vida personal y profesional.
✈️24 días de vacaciones
🩺 Seguro médico
💳 Retribución flexible: tarjeta transporte, tarjeta restaurante, cheque guardería o seguro médico familiares.
🎂 Tarde de cumpleaños libre (también por el cumple de tus hijos)
🎁 Club del empleado: Beneficios y promociones exclusivas por ser Softtekian. [HT1]
🎓 Planes de formación: idiomas, tecnologías y habilidades interpersonales.
🌍 Oportunidad de movilidad interna: en nuestras sedes internacionales y dentro de España.
🔝 Valoraremos especialmente la candidatura de personas que posean habilidades y capacidades únicas y diversas, reconociendo la importancia de facilitar su integración plena en el mercado laboral. Cada individuo, con sus capacidades singulares, aporta una riqueza invaluable a nuestra comunidad, y nuestro compromiso es asegurar que todos tengan la oportunidad de demostrar su valía y contribuir al crecimiento y la diversidad de nuestro equipo.
👀 ¡Estamos deseando conocerte!
Business Analyst
26 abr.Devoteam
Business Analyst
Devoteam · Madrid, ES
Teletrabajo Cloud Coumputing AWS Machine Learning Salesforce Office
Descripción de la empresa
Devoteam es una consultora europea líder enfocada en estrategia digital, plataformas tecnológicas, ciberseguridad y transformación empresarial a través de la tecnología. Centrada en 6 áreas de especialización, abordamos los desafíos estratégicos de nuestros clientes: Digital Business & Products, Data-driven Intelligence, Distributed Cloud, Business Automation, Ciberseguridad y la Sostenibilidad conseguida por la Digitalización.
La Tecnología está en nuestro ADN y creemos en ella como una palanca capaz de impulsar el cambio para mejorar, manteniendo un equilibrio que nos permite ofrecer a nuestros clientes herramientas tecnológicas de primer nivel pero siempre con la cercanía y profesionalidad de un equipo que actúa como guía durante el camino.
Nuestros 25 años de experiencia nos convierten en una consultora innovadora, consolidada y madura que permite el desarrollo de nuestras 8.000 personas, certificando continuamente a nuestros consultores en las últimas tecnologías y contando con expertos en: Cloud, BI, Data Analytics, Excelencia en Procesos de Negocio, Gestión de la Relación con clientes, Ciberseguridad, Marketing Digital, Machine Learning, Ingeniería y desarrollo del Software.
Devoteam ha sido premiado como Partner del año 2021 de los 5 líderes de la nube: AWS, Google Cloud, Microsoft, Salesforce y ServiceNow.
#CreativeTechForBetterChange
Descripción del empleo
Buscamos incorporar un analista de negocio (Business Analyst).
Funciones:
Trabajará en colaboración con las partes interesadas del negocio global y local para mejorar el CRM mediante el análisis de procesos/problemas, la obtención de requisitos, la documentación de especificaciones funcionales y la gestión de cambios.
- Apoyar al equipo técnico en el diseño y validación de soluciones, incluyendo revisiones de casos de prueba.
- Satisfacer la demanda de integración de plataformas de las partes interesadas de Seguros Comerciales y Vida y Pensiones Corporativas
- Aprovechar Microsoft Dynamics 365 y Power Platform para implementar las mejores funciones de CRM de su clase
- Impulsar el uso y la cobertura de las entidades principales para generar información de ventas.
Requisitos:
- Gran capacidad de análisis empresarial y de procesos.
- Clara orientación a las necesidades del cliente.
- Capacidad de pensar de forma creativa y colaborativa para resolver retos empresariales.
- Habilidad para priorizar y ejecutar tareas bajo presión.
- Experiencia en proyectos ágiles.
- Experiencia en Seguros Comerciales.
- Experiencia en proyectos de integración, técnicas y tecnología.
- Experiencia en herramientas y procesos CRM, particularmente Microsoft Dynamics 365.
- Capacidad para trabajar en equipos internacionales distribuidos.
- Inglés fluido hablado y escrito.
- Se valorará experiencia en integraciones Office 365/ Power Platform.
Talan
Madrid, ES
Junior Business Analyst - Trade Finance Academy
Talan · Madrid, ES
Agile TSQL Cloud Coumputing Office
Join Us!
Why Talan?
For the 4th consecutive year, Talan Spain has been recognized as a Great Place to Work! 🎉 This year, we’re also celebrating our 2nd certification in Poland, a significant milestone since opening our office there.
Talan is an international advisory group specializing in innovation and transformation through technology, with 5,000 employees and an annual turnover of 600M€.
We offer our customers a continuum of services to support them at each key stage of their organization's transformation, with four main activities:
- CONSULTING in Management and Innovation: Supporting business, managerial, cultural, and technological transformations.
- DATA & TECHNOLOGY: Implementing major transformation projects.
- CLOUD & APPLICATION SERVICES: Building or integrating software solutions.
- SERVICE CENTERS of EXCELLENCE: Providing technology, innovation, agility, sustainability of skills, and cost optimization.
Job Description
At Talan, we have a unique opportunity to get trained, gain experience, and launch your career with one of the largest banks in Spain - a client that offers incredible growth and professional development opportunities.
What makes this program a great opportunity?
✅ We invest in your future – You’ll receive top-notch training in both technical and soft skills, preparing you to thrive in the industry.
✅ You get paid from day one – During the training period, you’ll be hired as a full-time employee and earn a salary.
✅ A clear path to success – After successfully completing the program, you’ll have the opportunity to join the bank’s team as a Business Analyst.
Your main tasks will be:
- Participate in software development projects using Agile methodologies.
Support the product owner with decision-making, acting as a bridge between developers and business stakeholders.
Analyze and translate business needs into user stories and process flows.
Manage backlogs and define product requirements.
Identify areas for improvement.
Ensure solutions align with business requirements.
Maintain product functional documentation and explain new concepts to non-technical users.
Support testing activities, including scenario creation, user acceptance testing (UAT), and reporting results.
Learn and deepen knowledge of trade finance solutions and their technical aspects.
Collaborate with internal teams proactively, focusing on teamwork and communication.
Work in an international environment, using English as the primary language.
Qualifications
Required Skills:
- Project Managment / Agile Meth basics
- Soft skills as: assertive communication (oral and writen), time managment, stakeholder's managment
- English (professional)
- Banking and Finance Knowledge (higly desirable)
- +6 monts of experience
- Spanish (Higly desirable)
- Basics of SQL
Additional Information
What do we offer you?
- Full-time contract.
- Smart Office Pack so that you can work comfortably from home.
- Training and career development.
- Benefits and perks such as private medical insurance, life insurance, flexible remuneration.
- Possibility to be part of a multicultural team and work on international projects.
- This is a hybrid position based in Málaga, Spain. Relocation is mandatory.
- Possibility to manage work-permits.
Talan Spain’s commitment to non-discrimination based on gender, race, ideology, or any other reason, in accordance with the company’s "Equality Plan" and the current regulations on gender equality between women and men (Royal Decree-Law 6/2019).
Director/a Financiero/a
25 abr.LHH
Madrid, ES
Director/a Financiero/a
LHH · Madrid, ES
"IMPORTANTE: La vacante está abierta para las ubicaciones de Madrid y Barcelona."
Director/a Financiero/a
Compañía tecnológica de alto nivel necesita incorporar un/a Director/a Financiero/a cuya misión principal será liderar el equipo de control financiero y gestión presupuestaria de la compañía.
Se responsabilizará de la organización contable de la compañía para optimizar los recursos de la empresa y realizar los informes financieros de forma exacta y en el plazo estipulado.
Así mismo liderará la planificación financiera, elaboración y seguimiento del presupuesto anual, así como sus posibles desviaciones con el equipo corporativo, supervisando y validando el control de gestión: planificación, presupuesto, presentación de informes.
Establecerá el modelo de facturación de los servicios, gestionará la tesorería y la financiación llevando la relación con terceros:, Auditores, etc, y ccontribuir a la mejora o al establecimiento de sistemas de información de gestión.
Requisitos y competencias clave:
- Formación: Económicas, Dirección y Administración De Empresas.
- Experiencia: 5 años en entorno de servicios. Imprescindible experiencia en Grupo Empresarial y en todas las relaciones cruzadas que surgen desde ámbitos financieros (Dirección Financiera Corporativa, Gestión de Proveedores, Compras,…).
- Conocimientos sólidos sobre procesos financieros (presupuestación, contabilidad, control de gestión, analítica, etc…).
- Gestión de equipos con habilidades de comunicación, capaz de crear redes y relaciones entre los equipos.
Tipo de contratación: Indefinida
Modalidad de trabajo: híbrida
Se ofrece incorporación indefinida e importante paquete retributivo.
Grupo NS
Business analyst IT (Markets/SecFinance)
Grupo NS · Madrid, ES
Teletrabajo TSQL AWS
Desde Grupo NS precisamos incoporar un Business analyst IT con conocimientos del negocio Markets/SecFinance
Soft Skills
- Gestión de proyectos (Haber trabajado con anterioridad gestionando proyectos en AWS end to end: desde el análisis, definición. de requerimientos, plan, seguimiento e implantación en PRO).
- Gestión de equipos (Experiencia siendo vínculo ente el negocio y desarrolladores).
- Trabajo en equipo.
- Proactividad (Ganas de aprender tanto la parte tecnológica como funcional).
- Compromiso.
- Capacidad de adaptación.
- Ingles: Mínimo B2/ Compresión oral alta.
Valorable positivamente:
- Phyton.
- SQL.
- AWS Services: GLUE, EMR, Lambda, Athena, S3, VPC, EC2.
- Qliksense.
- Conocimiento de pipelines para despliegue de nueva infraestructura en AWS."
Al menos tres años de experiencia como Business Analyst con conocmientos en mercados y finanzas
- Gestión de proyectos (Haber trabajado con anterioridad gestionando proyectos en AWS end to end: desde el análisis, definición. de requerimientos, plan, seguimiento e implantación en PRO).
- Gestión de equipos (Experiencia siendo vínculo ente el negocio y desarrolladores).
- Trabajo en equipo.
- Proactividad (Ganas de aprender tanto la parte tecnológica como funcional).
- Compromiso.
- Capacidad de adaptación.
- Ingles: Mínimo B2/ Compresión oral alta.
Sanitas
Madrid, ES
Business Analyst/ Control del gasto
Sanitas · Madrid, ES
¿Qué harás en nuestro equipo?
Tu misión el análisis y control asistencial, responsable de analizar la actividad asistencial, interpretar y proponer soluciones al negocio para optimizar la gestión del gasto médico y mejorar la experiencia del cliente.
Analizar y controlar la evolución del gasto médico desde el punto de vista asistencial, detectando desviaciones y elaborando propuestas correctoras. Seguimiento de los indicadores de gestión asistenciales. Realización de proyecciones futuras. Elaboración y seguimiento de los diferentes reporting asistenciales: Monográfico y presentaciones para los Comités de Dirección, etc.
Elaboración y mantenimiento del sistema estandarizado de información, diseñando y participando en la creación de los cuadros de mando, informes y modelos de autoservicio.
Facilitar la información y los análisis asistenciales ad-hoc que se requieran en la compañía (tanto en central como apoyo a las áreas) para una mayor comprensión y entendimiento del gasto. Extracción y análisis de datos mediante el uso de diferentes herramientas (SAS, Power BI…) transformando la información en valor.
Elaborar herramientas y/o participación en modelos analíticos o predictivos para un mejor control asistencial.
Automatización y mejora de los modelos de gestión existentes en el departamento. Asegurar que los procesos y procedimientos relacionados con Control Asistencial se mantienen actualizados y que se ejecutan de una manera eficiente y orientada a la consecución de los objetivos.
Apoyo a los diferentes proyectos de transformación y estratégicos de la compañía enfocados al área asistencial.
¿Qué necesitamos?
Profesionales con Visión global de negocio, capacidad de análisis, creatividad, innovación, resolutivo, interrelación, trabajo en equipo, orientación al cliente, comunicación.
Formación
Estudios universitarios: ADE, económicas, matemáticas, estadística, ingeniero o similar
Experiencia
Experiencia de más de 3 años en puesto similar.
Conocimientos
Inglés alto
¿Qué encontrarás?
Formarás parte de un equipo dinámico, comprometido, apasionado por sus clientes y con ganas de dar lo mejor de si mismo. Si te ves reflejado en la posición y quieres comenzar la aventura con nosotros ayudandonos a que todos tengamos vidas mas largas, sanas y felices...¡Te estamos esperando!
Please accept marketing-cookies to watch this video.
Business Analyst
19 abr.Decskill
Leganés, ES
Business Analyst
Decskill · Leganés, ES
Decskill, founded in 2014 as an IT Consulting Company, places paramount importance on its greatest asset: its people.
Our main mission is to deliver value through knowledge and talent, and we achieve this by fostering a culture of excellence and investing in the development and well-being of our people.
With over 600 dedicated professionals and offices in Lisbon, Porto, Madrid, and Luxembourg, Decskill operates across three core areas:Decskill Talent: We believe that our people are key to our success.Through Decskill Talent, we empower our team to embrace the digital transformation challenges of our clients.
We collaborate with clients to drive innovation, ensuring project success and business growth.Decskill Boost: Equipping our team with the latest tools and methodologies, we optimize Time-to-Market and deliver innovative solutions exceeding client expectations.Decskill Connect: Our team collaborates closely with clients to implement and manage IT infrastructures that generate long-term value.At Decskill, we believe that by nurturing and empowering our people to confront the challenges of digital transformation, we create value not only for our clients but also for our entire ecosystem, fostering a digital community dedicated to growth and progress.We are looking for a Business Analyst for an International Project based in Madrid (hybrid model).Responsabilities:Process Mapping and Analysis: Create visual representations of workflows to understand the sequence of activities, decision points, and roles involved in a process.Data Collection and Analysis: Gathering, cleaning, and analyzing data related to process performance to uncover patterns, trends, and metrics - identify opportunities for optimization and measure the impact of process changes.Requirements Gathering: Collaborating with stakeholders to define process objectives, identify desired outcomes, and document specific requirements.
Conducting interviews, workshops, and surveys to gather input from various organizational departments and levels.Process Design and Improvement: Developing and modeling new or improved processes based on analysis findings and stakeholder requirements.
This includes creating detailed process maps, defining roles and responsibilities, and establishing performance metrics.Stakeholder Engagement: Engaging with various stakeholders to gather insights, understand their needs, and incorporate feedback into the process design.
This ensures that the processes are aligned with the organization's goals and objectivesDocumentation and Reporting: Documenting the current state of processes, proposed changes, and the outcomes of implemented changes.
Providing regular updates and reports to management and other stakeholders to keep them informed of progress and any issues.These responsibilities ensure that business process analysts effectively support business transformation by optimizing processes, making data-driven decisions, and successfully implementing process changes.Requirements:A business process analyst supporting a business transformation needs a diverse set of skills to navigate the complexities of this role effectively.Analytical Skills: The ability to dissect complex processes, identify inefficiencies, and develop solutions that enhance productivity.
This involves a keen eye for detail, logical reasoning, and accurate data interpretationTechnical Proficiency: A solid understanding of the technical tools and software used in process analysis, such as process modeling software, data analysis tools, and automation technologies.
This knowledge facilitates effective communication with IT teams and aids in implementing process improvements efficientlyCommunication Skills: Strong verbal and written communication skills are crucial for collaborating with stakeholders, documenting requirements, and presenting findings.Project Management Skills: The ability to manage multiple tasks, set priorities, and meet deadlines.
This includes planning, organizing, and overseeing projects to ensure they are completed on time and within budgetProcess Mapping and Documentation: Creating detailed process maps and documentation to visualize workflows and identify areas for improvement.Problem-Solving Skills: The capability to identify root causes of issues, propose process improvements, and implement solutions that enhance efficiency and productivityFluent in Spanish and English (mandatory)If you're interested in this job please send your CV in English to ****** with reference "MF/BAM"Decskill is committed to equality and non-discrimination with all our talents.
We recruit and promote talent, based on diversity and inclusion, regardless of age, gender, ethnicity, race, nationality or any other form of discrimination incompatible with the dignity of the human being.
Business analyst
18 abr.The Whiteam
Business analyst
The Whiteam · Tres Cantos, ES
Teletrabajo
Descripción del puesto
From TWT Consulting are looking for a Business analyst to analyze existing business processes, gather pain points and define & formalize business requirements
- Language: English C1
- Industrial knowledges: Manufacturing
- Functional knowledges related to Marketing, Sales, Customer support processes
- Knowledge of Schneider Electric is a plus
- Full remote
As a Business Analyst, you will work alongside our Data Experts and IT Application leaders to tackle customer data quality issues, enabling Schneider Electric to unlock the full potential of our data.
Roles & Responsibilities:
- Analyze Existing Business Processes:
- Conduct interviews with stakeholders to gather insights and documentation.
- Examine customer data to identify patterns of poor data quality and determine root causes.
- Document current data flows and outline key business pain points through high-level use cases.
- Define Future Requirements:
- Summarize business needs in high-level use cases.
- Develop detailed user stories and needs that will guide the design and development of target data systems and platforms.
- Contribute to Data Management Initiatives:
- Collaborate on defining conceptual data components and what constitutes high data quality.
- Assist in establishing data quality metrics to ensure data remains at a high standard.
- Develop guidelines and provide support for country-based resources during the transformation process.
- Minimum X years of experience as a Business Analyst.
- Excellent documentation and written communication skills.
- Strong analytical and problem-solving abilities.
- Experience working with data in IT platforms.
- Familiarity with data systems, including Master Data Management (MDM) and analytics environments.
- General understanding of data structures and their applications.
- Project management knowledge is a plus.
- Ability to work independently and effectively drive tasks to completion.
Formar parte de THEWHITEAM es colaborar con una empresa formada por profesionales con una dilatada experiencia en consultoría tecnológica.
Creemos firmemente que las empresas y clientes marcan el camino a seguir en el sector, pero éste lo construyen las personas. Consideramos de vital importancia que nuestra organización se fundamente en nuestro mejor activo y marca de valor añadido que es nuestro equipo humano.
Beneficios
Por otra parte, te dejo también un pequeño resumen de políticas de la compañía para que nos vayas conociendo un poco mejor:
- Nuestro convenio es el de Consultoras y estudios de mercado
- Tenemos 23 días de vacaciones al año
- Tenemos 14 pagas, 12 mensuales y dos extras (junio y diciembre)
- Como retribución flexible podemos pedir ticket guardería y también seguro médico + dental.
Business Analyst Intern Madrid
27 mar.Amazon
Madrid, ES
Business Analyst Intern Madrid
Amazon · Madrid, ES
Python TSQL Excel Big Data
Description
We’re on the lookout for the curious, those who think big and want to define the world of tomorrow. At Amazon, you will grow into the high impact, visionary person you know you’re ready to be. Every day will be filled with exciting new challenges, developing new skills, and achieving personal growth.
How often can you say that your work changes the world? At Amazon you’ll say it often. Join us and define tomorrow.
The Amazon EU Student Programs Team is looking for ambitious students to join us at the heart of our core consumer business. As a Business Analyst Intern you will join one of our business intelligence, retail or seller services teams. The role provides an opportunity to understand Amazon business and processes, enhance analytical skills, and make significant business impact.
Key job responsibilities
- Working with operational, finance, retail and technical teams across the organization to identify opportunities, develop sound business cases and drive measurements of actions to continuously improve on the inputs and ultimately the outputs of the business.
- Working with large volumes and big data, in a highly complex business.
- Working with business intelligence tools, accessing and working with big data from multiple sources, and partnering with the business to identify strategic opportunities and deliver results.
Your Paid 6-month Internship Includes
- In-person: We believe that being together set up to invent, collaborate and be connected to each other and our culture is the absolute best for customers and the business.
- Mentorship: we care about your career aspirations and strive to assign projects based on your interests. You can learn and be curious with access to unlimited virtual trainings on project management, personal brand, communication skills and many more.
- Get involved: we have with over 13 Amazon Affinity Groups you can join and become an ally to a cause close to your heart (sustainability, diversity, LGBTQ+, mental and/or physical disabilities, local community initiatives, etc.)
- Taking ownership of your career: because when you succeed, we all win. A successful internship, could lead to a full-time (graduate role) after finishing your university studies.
At Amazon Retail, we help improve the selection and shopping experience and offer customers around the world exciting products and deals. As a Business Analyst Intern, you will be part of one of our product categories which go from books to fashion, electronics to grocery, movies and music to toys and health & beauty, and everything in between.
From a garage-based start-up in 1995 to a top global brand today, Amazon has evolved and made its way into our lives. Amazon Retail is at the heart of that journey. Join us and become part of it
EU Student Programs Teams
Basic Qualifications
- Are enrolled in or have completed a Bachelor's degree
- Available to commence an internship between January and October 2025. Yes, our start dates are flexible! You should then be available for 6 months, full time (40h/week).
- Experience with SQL, ETL or Python.
- Pursuing a Bachelor’s or Master’s Degree.
- Fluent written and verbal communication in English (Level - C1 or higher).
- Fluent written and verbal communication in Spanish (Level - C1 or higher).
- You will be based in Madrid for the duration of the internship. A relocation package may be offered, subject to an eligibility criterion.
- Master's degree
- Studies within Business, Marketing, Economics, Engineering, Business Analytics, Mathematics or similar fields.
- Experience using databases with a large-scale data set.
- Advanced Excel.
Company - Amazon EU SARL (Spain Branch)
Job ID: A2811264