¿Què faràs?
- Realitzar la primera acollida, diagnòstic i identificació de les necessitats de les persones/famílies mitjançant una entrevista personal.
- Oferir assessorament a les persones interessades i familiars en relació amb la informació que precisin sobre recursos propis i/o de la xarxa per contribuir a la consecució de la seva demanda i necessitats.
- Gestió de la llista d’espera i atenció de totes les demandes de l’entitat.
- Participar en el disseny, actualització i seguiment dels processos i programes d’atenció de l’entitat, sent membre actiu en la construcció d’un equip amb una base d’acord comú, així com uns objectius i criteris unificats d’actuació, mitjançant reunions d’equip, supervisió i/o treball coordinat.
- Participar del programa de prestacions internes i externes propi de l’entitat dirigit a les persones participants.
- Donar suport al personal tècnic en referència a aspectes socials, tràmits, etc. vinculats a l’itinerari de la persona participant a l’entitat.
- Participar en l’elaboració d’informes d’avaluació, valoració i seguiment de la persona participant.
- Prospecció de recursos existents i treball col·laboratiu que asseguri el compromís comunitari de l’Associació.
- Realitzar la coordinació amb els serveis socials generals, els serveis sanitaris, altres entitats i tots els recursos necessaris per tal que el procés sigui el més eficient possible.
- Col·laborar i participar de les iniciatives que l’entitat posi en marxa, participant en grups de treball o comissions.
- Elaborar informes socials i de derivació cap a altres recursos.
- Incorporació: setembre 2025
- Tipus de contracte: subjecte a excedència laboral
- Jornada:38,5 horas semanales.
- Horari: De dilluns a dijous de 8:00 a 15:00h amb dues tardes fins a les 17:00h. Divendres de 8:00 a 14:30h.
- Retribució: 26.174,04€ brut/anual x 14 pagues.
- Formaràs part de l'Associació Gira-sol, una entitat que ajuda, atén i promou la inclusió social de persones amb salut mental. El seu objectiu principal és fomentar l'autonomia i el desenvolupament personal dels seus membres, oferint diverses activitats i programes que els permetin integrar-se en la comunitat.
Què esperem de tu?
Formación académica requerida:
- Titulació de grau o diplomatura universitària en Treball Social.
- Mínim 2 anys d’experiència de treball amb persones amb trastorn mental i/o discapacitat.
- Experiència com a treballador/a social, almenys 2 anys.
- Metodologia de treball en xarxa.
- Coneixements d’ofimàtica.
- Català.
- Salut mental i atenció a col·lectius vulnerables.
- Carnet de conduir.
- Disponibilitat de cotxe.
- Col·legiació al Col·legi Oficial de Treball Social.
- Valorem molt les persones amb energia, proactivitat i ganes de generar un bon clima de treball!
Ver más
¡No te pierdas nada!
Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo
Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam
Suscríbete Ahora