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403Desenvolupament de Programari
265Comercial i Vendes
260Transport i Logística
256Administració i Secretariat
207Veure més categories
Dret i Legal
133Enginyeria i Mecànica
103Màrqueting i Negoci
102Educació i Formació
95Comerç i Venda al Detall
70Indústria Manufacturera
51Disseny i Usabilitat
47Publicitat i Comunicació
44Instal·lació i Manteniment
43Comptabilitat i Finances
39Art, Moda i Disseny
33Sanitat i Salut
33Construcció
25Recursos Humans
22Atenció al client
20Arts i Oficis
16Banca
14Farmacèutica
14Producte
13Immobiliària
10Hostaleria
9Seguretat
8Alimentació
5Turisme i Entreteniment
5Energia i Mineria
4Cures i Serveis Personals
3Telecomunicacions
3Agricultura
1Assegurances
1Social i Voluntariat
1Ciència i Investigació
0Editorial i Mitjans
0Esport i Entrenament
0Top Zones
Madrid
1.663Gi Group Holding
Account manager-Responsable de cuenta-empresa líder outsourcing
Gi Group Holding · Madrid, ES
Teletreball
Gi Group es la multinacional Italiana líder en el mundo que ofrece soluciones integrales para el desarrollo del mercado laboral. Nuestra misión es contribuir con una visión global al desarrollo del mercado laboral con el objetivo principal de aumentar la empleabilidad, basándonos siempre en el valor personal y social del trabajo. Trabajamos día a día con nuestros candidatos y trabajadores para guiarles en su carrera profesional, y con nuestros clientes, para lograr un crecimiento y consecución de éxitos conjunta.
Conoce más en https://es.gigroup.com/
Desde Gi Group buscamos un/a ACCOUNT MANAGER- Responsable de Cuenta Comercial para una importante empresa de externalización de servicios, con ubicación en Madrid. Se trata de una empresa líder en su sector que busca un/a responsable para la gestión integral una de las cuentas más relevantes de la compañía.
¿Qué podemos ofrecerte?
- Contrato indefinido directamente por empresa.
- Flexibilidad horaria.
- Posibilidad de teletrabajo 2 días a la semana.
- Condiciones salariales muy competitivas (salario fijo + variable).
¿Cómo será tu día a día?
- Planificar, ejecutar y supervisar todas las operaciones de los equipos en la red del cliente, optimizando la gestión de los recursos humanos y técnicos asignados.
- Capacitar a los equipos de trabajo y formar a las nuevas incorporaciones.
- Establecer una comunicación directa y efectiva con el cliente para el seguimiento del servicio, identificación de necesidades, asesoramiento, elaboración de informes resolución de incidencias que puedan surgir.
- Analizar los resultados económicos, garantizando la rentabilidad del servicio y dando soporte en la determinación del presupuesto estratégico anual.
- Control de la facturación, realizando el seguimiento de los cobros del servicio.
- Promover el desarrollo de los equipos comerciales a cargo.
¿Qué requisitos debes reunir?
- Formación en Marketing, ADE, Comercio o similar.
- Experiencia previa desarrollando posición similar, muy valorable experiencia en empresas de outsourcing.
- Experiencia en gestión de equipos.
- Habilidades: orientación a cliente, liderazgo, capacidad de negociación y habilidades analíticas.
- Nivel de inglés similar a un B2 mínimo.
¡Si te emociona lo que lees y cumples los requisitos, estaremos encantad@s de conocerte!
Account Manager- (España)
10 de set.GoStudent
Madrid, ES
Account Manager- (España)
GoStudent · Madrid, ES
¿Quieres más que solo un trabajo? ¡Entonces has llegado al lugar correcto! En GoStudent, ¡tú moldeas la educación del futuro! Junto con un equipo ambicioso, nos dedicamos todos los días a desbloquear el máximo potencial de los niños. Combinamos tutorías personalizadas con tecnología innovadora y soluciones impulsadas por IA. Desde tutores de IA personalizados y resúmenes de lecciones dinámicos hasta cuestionarios de aprendizaje hechos a medida y retroalimentación individual, hacemos que el aprendizaje sea exitoso y sostenible para cada estudiante.
Tu papel en nuestra misión:
- La combinación perfecta – Gestionas ventas y éxito del cliente, desde la primera consulta hasta el soporte a largo plazo.
- Asesorar y convencer – Aconsejas a padres y estudiantes, recomiendas las mejores soluciones de aprendizaje y encuentras tutores adecuados.
- Generar acuerdos – Cierras acuerdos, entusiasmas a las familias con nuestros paquetes de tutoría y concluyes contratos con éxito.
- Construir relaciones con los clientes – Fortaleces la fidelización, gestionas tu cartera de clientes y optimizas la experiencia de aprendizaje.
- Upselling y referencias – Aumentas las ventas mediante estrategias de upselling y fomentas recomendaciones de manera estratégica.
- Excelentes habilidades en español (C1/C2) – Te comunicas con confianza con padres de habla española y los entusiasmas con nuestra oferta.
- Mentalidad de ventas e iniciativa – Te encanta convencer a la gente, ampliar activamente tu cartera de clientes y fijarte objetivos ambiciosos.
- Habilidades de comunicación sólidas – Eres persuasivo, escuchas atentamente, encuentras soluciones y logras generar confianza.
- Experiencia en ventas o servicio al cliente (una ventaja) – ¿Ya has tenido contacto con ventas o atención al cliente? ¡Perfecto!
- Experiencia con sistemas CRM (una ventaja) – Si has trabajado con herramientas CRM, estarás bien preparado.
Compensación:
Gana hasta 35.000 € brutos al año (salario base + comisiones según objetivos alcanzados), ¡y lo mejor es que tus comisiones no tienen límite!
El salario base está entre 18.000 € y 20.000 € brutos anuales, dependiendo de tu experiencia y cualificaciones.
Cómo desarrollamos tu máximo potencial:
- Trabajo flexible y enfocado: Benefíciate de nuestro modelo híbrido con 2-3 días flexibles a la semana y un viernes sin reuniones para una productividad sin interrupciones.
- Crecemos juntos: Continúa tu carrera con planes de desarrollo claros y nuestro programa Spark! Growth & Development. Accede a miles de cursos en LinkedIn Learning, nuestro programa de mentoría Spark!, y sesiones de aprendizaje mensuales. Aprovecha 30 sesiones gratuitas de aprendizaje para vivir la experiencia GoStudent.
- Work Smart, Play Hard: Nuestros eventos regulares de equipo y oficina garantizan un gran ambiente. Creemos en el espíritu de equipo, en celebrar juntos y en divertirnos.
- Fortaleza a través de la comunidad: Participa en uno de nuestros Employee Resource Groups (ERGs) y defiende causas que te apasionen.
- Apoyo integral: Estamos para ti 24/7. Benefíciate de un programa de apoyo para empleados que no solo te cubre a ti, sino también a tus seres queridos.
Valoramos tus habilidades y pasión únicas. No contratamos en función de la edad, género, nacionalidad u opinión política; valoramos tu talento y motivación. Incluso si eres un unicornio, como GoStudent: ¿crees en generar un impacto positivo? Entonces postúlate, incluso si no cumples con todos los requisitos. La diversidad nos hace más creativos, innovadores y fuertes.
¿Quieres saber más? ¡Visita nuestra página de carreras "Quiénes somos"!
Si estás listo para reinventar la educación con nosotros, crecer en un equipo ambicioso y generar un impacto real, ¡postúlate ahora! 🚀
📄 Por favor, sube tu CV en formato PDF, preferiblemente en inglés, ya que el formato DOC puede no ser compatible.
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Account Manager Internacional
9 de set.Acertto Talent Linkers
Madrid, ES
Account Manager Internacional
Acertto Talent Linkers · Madrid, ES
En Acertto Talent Linkers, estamos especializados en reclutamiento y selección de profesionales con alta cualificación a nivel global.
Seleccionamos un/a Account Manager Internacional para incorporarse en empresa industrial del sector deportivo con fuerte presencia internacional, para su sede en Madrid.
Buscamos un perfil comercial con alta capacidad de gestión, carácter resolutivo, iniciativa y flexibilidad para adaptarse a diferentes mercados y culturas. Se trata de una posición estratégica con proyección a largo plazo.
¿Cuáles serán tus funciones?
- Desarrollar nuevos clientes, con un enfoque especial en la expansión de la red de distribución internacional
- Liderar el proceso comercial de principio a fin: prospección, propuesta, cierre y postventa
- Brindar asistencia continua a los clientes existentes, asegurando un alto nivel de servicio y fomentando su fidelización
- Gestionar y dar seguimiento a los distribuidores actuales en diversos países
- Negociar acuerdos comerciales y alianzas estratégicas
- Monitorear de forma constante las tendencias y movimientos del mercado tanto a nivel nacional como internacional
- Colaborar con otros departamentos (logística, técnico, producción) para asegurar el éxito de cada proyecto
- Participar en ferias, eventos y misiones comerciales internacionales, realizando presentaciones efectivas y sesiones de formación técnica y de producto
Requisitos mínimos
- Experiencia previa en ventas o desarrollo de negocio internacional
- Español nativo e inglés alto imprescindible (otros idiomas serán valorados positivamente)
- Residencia en Madrid o disponibilidad para trabajar desde allí
- Capacidad de organización, resolución y trabajo en equipo.
- Persona proactiva, autónoma y adaptable a contextos internacionales
- Se valorará experiencia en venta de instalaciones deportivas
Se ofrece
- Proyecto internacional, estable y en crecimiento
- Formación inicial a cargo de la empresa
- Posibilidad de crecimiento dentro del equipo
- Ambiente dinámico, profesional y con gran proyección
En Acertto Talent Linkers estamos comprometidos con la igualdad de oportunidades, nuestros entornos de trabajo son diversos e inclusivos y defendemos esta igualdad sin ningún tipo de discriminación por género, raza, edad, religión ni orientación sexual o por cualquier otro aspecto que pudiera ser considerado excluyente.
Sales Account Manager (B2B Tech)
9 de set.Nuclio Talent
Madrid, ES
Sales Account Manager (B2B Tech)
Nuclio Talent · Madrid, ES
Fintech
¿Te apasiona el mundo de la tecnología y las ventas? ¡Esta es tu oportunidad! Si tienes experiencia en ventas corporativas dentro del sector tecnológico y estás buscando un nuevo desafío como Sales Account Manager en una Fintech líder, te estamos buscando.
Responsabilidades:
- Gestión de Cuentas Clave: Serás el principal enlace con nuestros clientes estratégicos, asegurando relaciones sólidas y duraderas.
- Identificación de Oportunidades de Venta: Buscarás nuevas oportunidades para expandir nuestra presencia en el mercado.
- Consultoría y Asesoramiento: Utilizarás tu experiencia en tecnología para ofrecer soluciones a medida que satisfagan las necesidades de nuestros clientes.
- Trabajo en Equipo: Colaborarás estrechamente con nuestros equipos internos para garantizar que los clientes reciban un servicio excepcional.
- Creación de Propuestas Comerciales: Desarrollarás y presentarás ofertas comerciales que atraigan y retengan a nuestros clientes.
- Seguimiento del Pipeline de Ventas: Manejarás eficazmente todas las etapas del proceso de ventas a través de herramientas CRM.
Requisitos:
- Experiencia en Ventas en el Sector Tecnológico: Trayectoria en ventas corporativas dentro del ámbito tecnológico en mercado nacional.
- Imprescindible formación Universitaria ADE, Técnica o Ingeniería: Se valorará formación en campos técnicos.
- Habilidades en Comunicación y Negociación: Capacidad para comunicarte con claridad y negociar de manera efectiva.
- Conocimiento de CRM: Experiencia en el uso de software de gestión de relaciones con clientes.
- Imprescindible tener carnet de coche y aportar coche.
- Ubicación: Madrid.
Lo que ofrecemos:
- Paquete Salarial Competitivo: Salario base de 40.000-45.000€ B/A más incentivos variables y otros beneficios.
- Ambiente Innovador: Trabaja en un entorno que fomenta la creatividad y el crecimiento.
- Crecimiento y Desarrollo Profesional: Oportunidades continuas para avanzar en tu carrera.
Si estás listo para dar un paso adelante en tu carrera y formar parte de un equipo dinámico, ¡te invitamos a aplicar a esta oferta!
Account Manager for Telco - Middle East
6 de set.Canonical
Account Manager for Telco - Middle East
Canonical · Madrid, ES
Teletreball Linux Cloud Coumputing IoT Machine Learning Salesforce
Open source software is the new default in the enterprise, and Canonical is the new challenger to major enterprise software vendors.
We deliver better open source from the data center to cloud and edge. Our Linux distribution Ubuntu is now the leading platform for public cloud compute, and the favorite platform for software engineers, data scientists and AI developers. Our mission is to accelerate the adoption and quality of open source globally, and our goal is to ship the most software on the planet by cores. A tidal wave of open source innovation is the next phase of the entire enterprise software industry, and we aim to be the most compelling way to ride that wave.
Our customers include Global 500 enterprises and startups. We are expanding our product range from the base operating system - Ubuntu - to full enterprise solutions in infrastructure and applications. We can deliver software defined storage, private cloud solutions, container runtime environments, as well as databases, message queues, identity, observability, analytics, machine learning and web publishing capabilities. Customers love the idea that they can get security compliance and support for everything open source from a single company. Our goal is to have more solutions on tap than any other vendor, and we have built unique capabilities to make that possible across every cloud, every class of compute and every category of application.
Canonical provides licensed enterprise software products, commercial support, managed services, consulting and training services to customers who are deploying Ubuntu or open source applications on the cloud, in their data center, or to the connected device and IoT ecosystem. We are just over 1,000 colleagues in 70+ countries and $250m in revenue, profitable, on a steady but relentless growth trajectory. We are almost entirely distributed, with leadership spread across many countries. We believe that talent is equally distributed across the globe, and we are excited to hire, develop, promote and ultimately trust a diverse group of exceptional leads to build the best, not biggest, enterprise software company.
We hire carefully and deliberately; our selection process is long and requires substantial work from applicants. It will take successful applicants three to six months to secure an offer. This is not a place to apply if you are in a rush to find a position, it is a worthwhile place to apply if you are ambitious and long-term in your thinking about your career and the dynamics which move the world forward. If you see clearly the rise of open source, and you understand the drivers of enterprise procurement and technical decision making, then you will understand why Canonical has such a tremendous long term advantage. You will also understand, given the ferocity of competition and the challenges of competing in a market of giants, that we have to set a very high bar for hiring and performance. In order to be a world leading company we select for exceptional ability as well as character, and then provide an environment which promotes teamwork and celebrates diligence, collaboration and effectiveness. All of those are easy to say but hard to do - at Canonical we are willing to be uncomfortable in pursuit of that excellence.
In building our sales team, we look for five things:
- Empathy for the customer - a real understanding of customer needs, industry-specific challenges, and a desire to help customers solve their business problems
- High intellect - the ability to learn quickly, understand very complex subjects, and communicate clearly to build trust and confidence
- Passion for technology - a fascination with the state of the art from brilliant people solving hard problems, and fierce competition for large prizes
- Teamwork - a willingness to help others, to collaborate well with people from different disciplines, and to balance personal and team ambitions
- Energy - the drive to motivate oneself and others to achieve the best result for the team and our customers
The successful candidate will carry an annual bookings quota within their assigned territory. They should be able to travel regionally for client engagement, industry conferences, and internationally for company events twice a year. They will be expected to demonstrate professionalism and effectiveness, to prospect accounts for new business, maintain and develop existing relationships, and work with colleagues and partners on account strategy. They must be comfortable selling enterprise software, open source, cloud, virtualization, container technologies and technical software solutions to senior levels of the enterprise.
Location: This role can be based in EMEA and the assigned territory for this role is Middle East. Being based in this region is therefore preferable.
What your day will look like
- Represent the company, its solutions and software, in your territory
- Build and execute a territory plan to prioritize outreach and prospecting
- Develop new pipeline through outreach, prospecting, local marketing, and industry events
- Close contracts to meet and exceed quarterly and annual bookings targets
- Be mindful and proactive in achieving tactical and strategic objectives
- Manage customer relationships and interactions through all stages of the sales cycle
- Work with field engineers to propose solutions that solve our customers' business problems
- Work with customer success to identify growth opportunities
- Maintain accurate pipeline data and forecasts within Salesforce
- Establish productive professional relationships with key influencers and decision makers
- Bachelor's level degree, preferably in engineering or computer science
- Experience of open source technology and solutions
- Detail oriented with effective follow-up
- Experience in enterprise software or technology sales planning and execution
- Knowledge of Telco market in the region: STC, Etisalat, Zain, Mobily ...
- Track record of achievement in sales targets and new account wins
- Self-discipline and motivation to be successful in a distributed team
- Professional written and spoken English, as well as any language that may be appropriate for your target market
- Ability to travel for customer engagements, industry events and company events
- Specific vertical experience, in particular finance, telco, health, energy, public sector, tech
- Experience speaking at conferences or industry events
We consider geographical location, experience, and performance when shaping compensation worldwide. We revisit compensation annually (and more often for graduates and associates) to ensure we recognise outstanding performance. In addition to base pay, we offer a performance-driven commission structure. We provide all team members with additional benefits, which reflect our values and ideals. We balance our programs to meet local needs and ensure fairness globally.
- Distributed work environment with twice-yearly team sprints in person
- Personal learning and development budget of USD 2,000 per year
- Annual compensation review
- Recognition rewards
- Annual holiday leave
- Maternity and paternity leave
- Employee Assistance Program
- Opportunity to travel to new locations to meet colleagues
- Priority Pass, and travel upgrades for long haul company events
Canonical is a pioneering tech firm at the forefront of the global move to open source. As the company that publishes Ubuntu, one of the most important open source projects and the platform for AI, IoT and the cloud, we are changing the world on a daily basis. We recruit on a global basis and set a very high standard for people joining the company. We expect excellence - in order to succeed, we need to be the best at what we do. Canonical has been a fully distributed company since its inception in 2004. Working here is a step into the future, and will challenge you to think differently, work smarter, learn new skills, and raise your game.
Canonical is an equal opportunity employer
We are proud to foster a workplace free from discrimination. Diversity of experience, perspectives, and background create a better work environment and better products. Whatever your identity, we will give your application fair consideration.
Account Manager for Telco - Middle East
6 de set.Canonical
Account Manager for Telco - Middle East
Canonical · Sevilla la Nueva, ES
Teletreball Linux Cloud Coumputing IoT Machine Learning Salesforce
Open source software is the new default in the enterprise, and Canonical is the new challenger to major enterprise software vendors.
We deliver better open source from the data center to cloud and edge. Our Linux distribution Ubuntu is now the leading platform for public cloud compute, and the favorite platform for software engineers, data scientists and AI developers. Our mission is to accelerate the adoption and quality of open source globally, and our goal is to ship the most software on the planet by cores. A tidal wave of open source innovation is the next phase of the entire enterprise software industry, and we aim to be the most compelling way to ride that wave.
Our customers include Global 500 enterprises and startups. We are expanding our product range from the base operating system - Ubuntu - to full enterprise solutions in infrastructure and applications. We can deliver software defined storage, private cloud solutions, container runtime environments, as well as databases, message queues, identity, observability, analytics, machine learning and web publishing capabilities. Customers love the idea that they can get security compliance and support for everything open source from a single company. Our goal is to have more solutions on tap than any other vendor, and we have built unique capabilities to make that possible across every cloud, every class of compute and every category of application.
Canonical provides licensed enterprise software products, commercial support, managed services, consulting and training services to customers who are deploying Ubuntu or open source applications on the cloud, in their data center, or to the connected device and IoT ecosystem. We are just over 1,000 colleagues in 70+ countries and $250m in revenue, profitable, on a steady but relentless growth trajectory. We are almost entirely distributed, with leadership spread across many countries. We believe that talent is equally distributed across the globe, and we are excited to hire, develop, promote and ultimately trust a diverse group of exceptional leads to build the best, not biggest, enterprise software company.
We hire carefully and deliberately; our selection process is long and requires substantial work from applicants. It will take successful applicants three to six months to secure an offer. This is not a place to apply if you are in a rush to find a position, it is a worthwhile place to apply if you are ambitious and long-term in your thinking about your career and the dynamics which move the world forward. If you see clearly the rise of open source, and you understand the drivers of enterprise procurement and technical decision making, then you will understand why Canonical has such a tremendous long term advantage. You will also understand, given the ferocity of competition and the challenges of competing in a market of giants, that we have to set a very high bar for hiring and performance. In order to be a world leading company we select for exceptional ability as well as character, and then provide an environment which promotes teamwork and celebrates diligence, collaboration and effectiveness. All of those are easy to say but hard to do - at Canonical we are willing to be uncomfortable in pursuit of that excellence.
In building our sales team, we look for five things:
- Empathy for the customer - a real understanding of customer needs, industry-specific challenges, and a desire to help customers solve their business problems
- High intellect - the ability to learn quickly, understand very complex subjects, and communicate clearly to build trust and confidence
- Passion for technology - a fascination with the state of the art from brilliant people solving hard problems, and fierce competition for large prizes
- Teamwork - a willingness to help others, to collaborate well with people from different disciplines, and to balance personal and team ambitions
- Energy - the drive to motivate oneself and others to achieve the best result for the team and our customers
The successful candidate will carry an annual bookings quota within their assigned territory. They should be able to travel regionally for client engagement, industry conferences, and internationally for company events twice a year. They will be expected to demonstrate professionalism and effectiveness, to prospect accounts for new business, maintain and develop existing relationships, and work with colleagues and partners on account strategy. They must be comfortable selling enterprise software, open source, cloud, virtualization, container technologies and technical software solutions to senior levels of the enterprise.
Location: This role can be based in EMEA and the assigned territory for this role is Middle East. Being based in this region is therefore preferable.
What your day will look like
- Represent the company, its solutions and software, in your territory
- Build and execute a territory plan to prioritize outreach and prospecting
- Develop new pipeline through outreach, prospecting, local marketing, and industry events
- Close contracts to meet and exceed quarterly and annual bookings targets
- Be mindful and proactive in achieving tactical and strategic objectives
- Manage customer relationships and interactions through all stages of the sales cycle
- Work with field engineers to propose solutions that solve our customers' business problems
- Work with customer success to identify growth opportunities
- Maintain accurate pipeline data and forecasts within Salesforce
- Establish productive professional relationships with key influencers and decision makers
- Bachelor's level degree, preferably in engineering or computer science
- Experience of open source technology and solutions
- Detail oriented with effective follow-up
- Experience in enterprise software or technology sales planning and execution
- Knowledge of Telco market in the region: STC, Etisalat, Zain, Mobily ...
- Track record of achievement in sales targets and new account wins
- Self-discipline and motivation to be successful in a distributed team
- Professional written and spoken English, as well as any language that may be appropriate for your target market
- Ability to travel for customer engagements, industry events and company events
- Specific vertical experience, in particular finance, telco, health, energy, public sector, tech
- Experience speaking at conferences or industry events
We consider geographical location, experience, and performance when shaping compensation worldwide. We revisit compensation annually (and more often for graduates and associates) to ensure we recognise outstanding performance. In addition to base pay, we offer a performance-driven commission structure. We provide all team members with additional benefits, which reflect our values and ideals. We balance our programs to meet local needs and ensure fairness globally.
- Distributed work environment with twice-yearly team sprints in person
- Personal learning and development budget of USD 2,000 per year
- Annual compensation review
- Recognition rewards
- Annual holiday leave
- Maternity and paternity leave
- Employee Assistance Program
- Opportunity to travel to new locations to meet colleagues
- Priority Pass, and travel upgrades for long haul company events
Canonical is a pioneering tech firm at the forefront of the global move to open source. As the company that publishes Ubuntu, one of the most important open source projects and the platform for AI, IoT and the cloud, we are changing the world on a daily basis. We recruit on a global basis and set a very high standard for people joining the company. We expect excellence - in order to succeed, we need to be the best at what we do. Canonical has been a fully distributed company since its inception in 2004. Working here is a step into the future, and will challenge you to think differently, work smarter, learn new skills, and raise your game.
Canonical is an equal opportunity employer
We are proud to foster a workplace free from discrimination. Diversity of experience, perspectives, and background create a better work environment and better products. Whatever your identity, we will give your application fair consideration.
Digital Account Manager - Madrid
6 de set.APPLE TREE
Madrid, ES
Digital Account Manager - Madrid
APPLE TREE · Madrid, ES
SEO
Si eres persona a quien le gusta nuestra filosofía New Thinking y que afronta los retos siempre desde una perspectiva diferente y creativa. Si eres valiente, proactiv@, y buscas la excelencia en todo lo que haces... y, sobre todo, eres BUENA PERSONA, este es tu sitio.
Te ofrecemos integrarte en la agencia de comunicación más innovadora y creativa, elegida como “Best place to Work” por Scopen. Trabajarás en un modelo flexible, con formación continua, cuidado al equipo y un atractivo plan de carrera.
DESCRIPCIÓN DEL PUESTO:
¿Eres Expert@ en Comunicación Digital y te gustaría trabajar en la agencia más creativa e innovadora? En APPLE TREE Madrid buscamos a una persona que lidere proyectos del área Digital, contribuyendo a la planificación estratégica y planes de acción supervisando al equipo asignado.
FUNCIONES A DESARROLLAR:
- Liderar la relación con el cliente.
- Gestionar proyectos desde su conceptualización hasta su ejecución, coordinando a los equipos de contenidos, diseño, desarrollo tecnológico, medios…
- Desarrollar y hacer crecer del equipo digital.
- Definir y desarrollar estrategias y planes de acción en el entorno digital: reputación online, inbound marketing, social media, performance...
- Coordinar a los distintos proveedores involucrados en los proyectos.
- Elaborar presupuestos.
- Definir KPI’s para el seguimiento y reporte de los proyectos.
- Colaborar activamente en la formación en tendencias digitales de todos los consultores de la agencia.
APTITUDES NECESARIAS:
- Experiencia mínima de cuatro años en agencia digital o área digital de agencia de comunicación.
- Experiencia como Account Manager, siendo el principal contacto con el cliente desde la agencia.
- Mentalidad analítica e inquieta.
- Pasión y conocimiento de las últimas novedades existentes en el entorno digital.
- Titulación superior universitaria, preferiblemente en ADE, marketing o similar.
- Experiencia en la gestión de proyectos digitales:
- Diseño y coordinación que impliquen desarrollos web: coordinación de equipos de contenidos, diseño, programación, medios pagados…
- Analítica web y usabilidad.
- Posicionamiento y optimización de sitios web (SEO).
- Social Media.
- Gestión de proyectos de captación y desarrollo de leads, inbound marketing, CRM...
- Definición y gestión de campañas de medios pagados.
- Herramientas de monitorización y medición online.
- INGLÉS ORAL y ESCRITO. Nivel muy alto, imprescindible, se hará prueba.
SOBRE APPLE TREE:
APPLE TREE somos la agencia de comunicación ‘Mejor valorada por los profesionales del sector de la comunicación en España’, según la última edición del PRScope 2023. Gracias a nuestra propuesta de valor centrada en el cliente y nuestra filosofía NEW THINKING, conseguimos aumentar la relevancia de las marcas y mejorar los resultados de negocio aplicando estrategias de comunicación innovadoras. Para ello, contamos con un equipo de más de 150 consultores expertos en estrategia e investigación, comunicación corporativa y de marca, creatividad, diseño, marketing digital y expertos en influencer marketing de Keepers. Desde nuestras oficinas en Barcelona, Madrid y Londres contamos con la confianza de más de 400 marcas icónicas en todo el mundo como ASUS, B CORP, Boehringer Ingelheim, Corteva Agrisciences, Danone, ECOEMBES, la Unión Europea, Mahou, Manchester City FC, MAPFRE, Novartis, Puma, Radisson Hotel Group, SEAT/ Cupra, VISA o Wallapop entre otras.
MANIFIESTO:
Durante el proceso de selección mantendremos nuestro compromiso con la diversidad, equidad e inclusión, no discriminando a ningún candidato por las razones de raza, religión, nacionalidad, sexo, orientación sexual, género, identidad o expresión de género, edad o discapacidad.
Sales Account Manager B2B Italia
3 de set.Retail Academy
Sales Account Manager B2B Italia
Retail Academy · Madrid, ES
Teletreball Office
Luxe Talent & Retail Academy, an International Recruitment and Training Consultancy for Retail and Corporate, specialized in Fashion, Luxury and Hospitality, and a leader across Europe with strong values of human behavior and teamwork, is looking for a Business Developer - Fashion, Luxury and Retail to join our Italian team in our Madrid or Barcelona office.
At our consultancy, we partner with different brands across the Luxury, Premium, Sports, Beauty, Deco, Fashion, and Hospitality sectors throughout Europe, with offices in Barcelona, Madrid, Paris, Milan, Amsterdam, Berlin, Zurich, and London.
Business Development
Once you have become familiar with our methods and values, you will be responsible for developing the company’s commercial activity:
- Actively participate in the development of the sales strategy for the Italian market.
- Use the different tools at your disposal to identify target clients and contact them to present our services.
- Negotiate commercial agreements that create win-win outcomes for both our firm and our future clients.
- Work to establish a relationship based on trust, communication, and transparency with each of our partners.
- Promote the Luxe Talent brand among stakeholders in our target markets, in order to increase attraction to our services.
- Experience in a similar position.
- Previous experience in consultancy is a plus.
- Ideally, experience in the fashion and retail sector.
- Fluent level of English. A third language is highly valued.
- Interpersonal and Cultural Skills: Ability to interact and negotiate with people from diverse cultures and backgrounds.
- Values: Commitment to teamwork, integrity, trust, and respect, being a role model for both the team and the company.
Account Manager Junior
3 de set.CT SOLUTIONS
Getafe, ES
Account Manager Junior
CT SOLUTIONS · Getafe, ES
Account Manager Junior para venta de Soluciones tecnológicas enfocadas a la digitalización industrial.
¿Tienes experiencia comercial y te apasiona la tecnología?
En CT Solutions buscamos un/a Account Manager Junior, con 2 o 3 años de experiencia, para impulsar la digitalización industrial a través de soluciones tecnológicas como PLM, CAD y Simulación.
Ubicación: Madrid (modelo híbrido - Getafe)
¿Qué harás en tu día a día?
- Gestionar clientes y detectar nuevas oportunidades.
- Vender soluciones tecnológicas (PLM, CAD, simulación,
- Aplicar venta consultiva y cerrar acuerdos estratégicos.
- Contrato indefinido con incorporación inmediata.
- Retribución competitiva + sistema de incentivos.
- Formación en ventas y productos de CT Solutions.
- Plan de desarrollo profesional en un entorno colaborativo.
- Flexibilidad laboral y modelo híbrido.
¿Qué buscamos?
- Formación preferiblemente en áreas técnicas o empresariales.
- Experiencia en ventas B2B.
- Buenas habilidades de comunicación y negociación.
- Interés por la digitalización industrial.
- Nivel de inglés medio-alto (mínimo B2).
Somos líderes en soluciones tecnológicas para la industria, con más de 35 años de experiencia en integración de herramientas PLM, CAD, EAM y simulación. Ayudamos a empresas de sectores como transporte, aeroespacial, energía y maquinaria industrial a digitalizar sus procesos y mejorar su competitividad.
¿Te interesa?
Postúlate ahora y forma parte de la transformación digital de la industria.