No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araTransport i Logística
317Informàtica i IT
312Comercial i Vendes
251Administració i Secretariat
233Desenvolupament de Programari
228Veure més categories
Dret i Legal
143Comerç i Venda al Detall
116Màrqueting i Negoci
101Enginyeria i Mecànica
90Educació i Formació
81Instal·lació i Manteniment
54Indústria Manufacturera
53Publicitat i Comunicació
51Disseny i Usabilitat
43Sanitat i Salut
32Comptabilitat i Finances
31Recursos Humans
31Construcció
25Hostaleria
23Art, Moda i Disseny
19Producte
19Atenció al client
18Arts i Oficis
17Farmacèutica
16Banca
10Seguretat
10Cures i Serveis Personals
9Turisme i Entreteniment
8Alimentació
7Immobiliària
7Social i Voluntariat
4Assegurances
1Energia i Mineria
1Esport i Entrenament
1Telecomunicacions
1Agricultura
0Ciència i Investigació
0Editorial i Mitjans
0Top Zones
Madrid
1.558Senior Account Manager
9 de junyUNO Comunicación
Madrid, ES
Senior Account Manager
UNO Comunicación · Madrid, ES
Gestión de cuentas Salesforce Negociación Comunicación Experiencia del cliente CRM Presentaciones Cuentas clave Rendimiento de ventas Métricas de rendimiento
Company Description
UNO Comunicación is a communication, creativity, and event production agency that designs unique experiences to connect brands with consumers.
With a strong presence in both international and national markets, UNO Comunicación delivers strategic solutions that build brand value, foster emotional connections, and drive business impact.
Our clients include renowned brands such as PDPAOLA, Coca-Cola, Braze, Rituals, GANT, and Victoria Shoes, among others.
We specialize in creating synergies between brands to unlock mutual growth opportunities, and we develop integrated marketing strategies to elevate brand image and positioning across diverse markets.
At UNO Comunicación, we believe in the power of collaboration, innovation, and creativity to bring ideas to life.
Role Description
This is a full-time on-site Senior Account Manager role located in Madrid. The Senior Account Manager will be responsible for managing client accounts, building strong relationships, collaborating with internal teams, and overseeing the successful execution of projects to meet client needs and objectives.
Qualifications
- Account Management, Client Relations, and Project Management skills
- Excellent communication and negotiation skills
- Experience in event production and marketing strategies
- Ability to work collaboratively and lead teams
- Strong organizational and time management skills
- Fluency in Spanish and English
- Knowledge of the advertising or communications industry
- Bachelor's degree in Marketing, Business Administration, or related field
Account Manager - Valencia
7 de junyJust Eat Takeaway.com
Madrid, ES
Account Manager - Valencia
Just Eat Takeaway.com · Madrid, ES
Salesforce
¿Tienes ganas de un nuevo reto?
En Just Eat Takeaway.com (JET) te esperan grandes oportunidades de desarrollo profesional. Somos un marketplace, líder en entrega de comida y productos de conveniencia a domicilio. Nuestra app y web conectan a millones de usuarios con cientos de miles de partners en países de todo el mundo.
Sobre Esta Posición
¡En Just Eat Takeaway buscamos a un Account Manager para la gestión de restaurantes en Valencia!
Estos son algunos de los ingredientes clave para la posición:
- Ser el embajador de nuestra marca y aumentar nuestra visibilidad visitando restaurantes, aumentando el "naranja en la calle" o haciendo que un restaurante tenga más éxito
- Trabajar la relación con nuestros partners y asegurarte de que se establezca una relación comercial mutuamente rentable y eficiente en tu zona de actuación
- Visitar de forma proactiva los restaurantes de tu cartera para construir relaciones sólidas y aumentar la satisfacción y el éxito. Serás responsable de entender sus necesidades y saber exactamente cómo hacer las preguntas correctas
- Analizar el rendimiento de tus partners y ofrecerles asesoramiento profesional para impulsar los pedidos y hacerles crecer
- Trabajar de manera continua con otros miembros del equipo, para mejorar la forma en que conectamos con nuestros partners
- Colaborar con el equipo de marketing para aumentar la visibilidad
- Experiencia comercial previa en gestión de cuentas
- Habilidades comerciales de negociación e influencia.
- Experiencia previa trabajando con el CRM Salesforce.
- Carnet de conducir B.
- Se valorará un buen nivel de inglés.
- Ser capaz de priorizar y gestionar el tiempo de forma óptima.
- 💰 Salario competitivo + comisiones trimestrales por cumplimiento de objetivos
- 🚀 Plan de carrera claro y oportunidades de desarrollo profesional
- 🚗 Coche de empresa + tarjeta gasolina para que te muevas sin preocupaciones
- 💻 Smartphone y portátil para que tu trabajo fluya sin problemas
- 🍽️ Ticket restaurante de 120€ al mes para disfrutar de tus comidas
- 🌴 23 días de vacaciones al año para descansar y desconectar
- 🎁 Tarjeta regalo después de cumplir 3, 5, 7 y 10 años con nosotros
- 👶 +2 semanas adicionales al permiso de paternidad/maternidad
- 🏥 Beneficios sociales top: seguro médico privado, fisio en la oficina, seguro de vida, descuentos en gimnasios y clases de inglés
- 🍕 15% de descuento en la app de Just Eat Takeaway para que disfrutes de tus pedidos favoritos
Nuestros equipos desarrollan relaciones duraderas y de confianza con nuestros partners y usuarios y trabajan con algunas de las marcas más reconocidas a nivel global, lo que nos proporciona un gran impacto internacional en un entorno dinámico.
Divertida, dinámica y solidaria, la cultura JET se basa en el movimiento, el crecimiento y la celebración de cada aspecto de nuestros JETers. Gracias a ellos siempre vamos un paso por delante de la competencia.
Inclusión, Diversidad y Pertenencia
No importa quién seas, cómo te veas, a quién ames o de dónde vengas, puedes encontrar tu lugar en Just Eat Takeaway.com. Estamos comprometidos en crear una cultura inclusiva, fomentando la diversidad de personas y pensamientos, en la cual todos los empleados sientan que realmente pertenecen y puedan mostrar su verdadero yo en el trabajo todos los días.
¿Qué más se está cocinando?
¿Quieres saber más sobre nuestros JETers, nuestra cultura o nuestra empresa? Echa un vistazo a nuestro career site donde encontrarás historias de personas, blogs, podcasts y más detalles sobre Just Eat.
¿Estás listo para afrontar un nuevo reto? ¡Aplica ahora!
Junior Account Manager
5 de junyThing or Two
Torrejón de Ardoz, ES
Junior Account Manager
Thing or Two · Torrejón de Ardoz, ES
Office
Job Description
Thing Or Twois seeking a Junior Account Manager to join our Mobile Advertising Operations Team.
The ideal candidate will have a strong analytical approach to designing, managing, monitoring, and optimizing user acquisition campaigns.
The accounts managed could include either advertisers or traffic suppliers.
Who We Are
Thing Or Two is a fast-growing marketing technology firm focused on Growth, Tech, and Fun.
We thrive on creativity and developing innovative solutions to help clients succeed in the mobile world.
Your Day-to-Day Responsibilities
Grow and develop existing clients while identifying and generating new business opportunities.
Manage campaigns on various ad serving platforms from integration through launch.
Oversee all aspects of a campaign, including ongoing optimization and daily report reviews.
Create, analyze, and monitor campaign reports to achieve and improve client KPIs.
Assist in the technical aspects of advertiser integration (both new and ongoing).
Reconcile client accounts on a monthly basis.
Upsell services to the entire client portfolio.
Develop long-term relationships with clients based on trust.
Manage campaign operations daily, from reporting to optimization.
Establish solid solutions based on campaign and client KPIs.
Monitor campaign results, optimize towards client KPIs, and strive to exceed them.
Your Skills and Knowledge
ROI-oriented performance mindset.
Analytical and strategic thinker.
Experience working in fast-paced environments.
Competitive and results-driven.
Quick learner, adaptable to new technologies, software, and responsibilities.
Excellent organizational skills with strong attention to detail.
Team player with a collaborative spirit.
Your Basic Requirements
Native or near-native English speaker.
Comfortable working with analytical data.
Strong interpersonal skills for client, management, and peer interactions.
Bachelor's degree required.
Ability to multitask, prioritize, and manage various responsibilities.
Self-driven with a strong sales orientation and negotiation skills.
Detail-oriented with the ability to see the bigger picture.
Reliable, punctual, and a problem solver with a 'Can-Do' attitude.
Note:We do NOT provide VISA sponsorship.
Candidates without a legal permit to work in SPAIN won't be considered.
Why Work With Us?
Competitive Salary Based On Skills And Experience.
Opportunity to develop strong industry knowledge.
Office in the center of Barcelona.
Fresh fruit and snacks at the office.
Company support for professional development.
Monthly TGIFs and regular team-building activities.
Fun and friendly environment with talented marketers from over 21 different countries—and more!
Send your CV to ******
biomodal
Territory Account Manager (France & Southern EU)
biomodal · Madrid, ES
Teletreball
About Biomodal
Join the multiomic revolution! Over the last 20 years, genomic technologies have enabled significant discoveries that bring the promise of personalised medicine closer than ever before. But after two decades of research, it's clear that genetic variation only tells part of the story – biology is dynamic and more complex than A, C, T, G. Already, the added information from a multiomic view of biology is yielding important insights into cancer, ageing, and neurological disease, and is poised to revolutionise how we understand health and disease beyond canonical variation in DNA.
biomodal is an omics-based life sciences technology and analytics company, delivering products that bring the dynamism of our ever-changing biology into focus. Our team is dedicated to developing the most advanced solutions to interrogate and understand the complex interplay of genomics and epigenomics.
We have launched our first products, the duet +modC and duet evoC solutions, with more in the pipeline, and are looking to grow and evolve our business accordingly. This is an incredible opportunity to step into an exciting, early-stage company at the cutting edge of science with exceptional growth and market impact potential.
Multiomics is the future – come and join the biomodal team!
Territory Account Manager,
Southern EU Region (French Speaking)
Permanent/Full time, Remote
Remote (home-based) role can be based in France, Italy, Spain or Belgium.
The Team
biomodal's Commercial function is a multi-disciplined group of customer-orientated specialists, ranging across support, marketing, and business development. As an early-stage venture, the team can be characterized as highly autonomous and self-motivated with a passion for market disruption and customer focus.
The Role
As a Territory Account Manager, you will be responsible for managing and growing sales within a defined geographic territory and cultivating deep customer relationships. You will serve as the primary point of contact for existing customers while also identifying and developing new business opportunities. The ideal candidate is a strong communicator, strategic thinker, and self-starter who thrives in a fast-paced, goal-oriented environment.
Key Responsibilities
- Manage and grow a portfolio of existing accounts within the assigned geography.
- Identify, develop, and close new business opportunities to achieve sales targets.
- Build and maintain strong relationships with key-decision makers and stakeholders.
- Conduct regular customer visits to ensure customer satisfaction and identify upsell opportunities.
- Develop a deep understanding of the customer's needs and positions solutions to meet those needs
- Work cross-functionally with internal teams (marketing, product, customer support) to ensure customer satisfaction.
- Maintain accurate records of all sales activities in CRM software.
- Attend industry events, trade shows and networking opportunities to build awareness
- Develop, execute, monitor and report at an executive level, a commercial strategy to grow the territory
- Develop and manage a growing opportunity pipeline and use CRM software effectively
- Partner closely with marketing, customer solutions and executive team to evangelize the technology and develop customers advocates
- Manage key accounts, KOLs and strategic collaborations to achieve commercial and corporate-level objectives
- Average travel expectations: 50-60% time; mostly within North America but with the possibility to travel internationally if needed.
- Other responsibilities TBD depending on the evolving needs of the company
The ideal candidate will have proven experience in a field-based sales, business or market development role in the genomics &/or life sciences industry with a track record of hitting targets and delivering results.
- Bachelor's degree in life sciences (e.g biology, molecular biology, etc)
- Proven experience in Life Sciences sales/Account Management, preferably in NexGen Sequencing or multiomic technologies
- Strong interpersonal, negotiation, and presentation skills.
- Experience in CRM tools such as SFDC or HubSpot
- Knowledge in the fields of cancer research, neuronal disorders, aging and/or reproductive health a plus
- Must live in either France, Spain, Italy or Belgium with ideally with an understanding of the omics user base in that area.
- Exceptional communication skills in French & English – written and oral; must be a very strong public speaker.
- Exceptional organizational skills – planning and follow through, track record of successfully managing many competing priorities at one time
- Self-starter, solution oriented, collaborative, team-player; a "can-do" and "customer first" mentality
- Glowing references for previous work in a relevant role - please be prepared to submit references that will be contacted by the hiring manager and HR.
Benefits
- Competitive bonus/commission structure
- Car allowance
Retail Account Manager
2 de junyLPR - La Palette Rouge
Retail Account Manager
LPR - La Palette Rouge · Madrid, ES
Teletreball Office Excel PowerPoint
Sobre LPR
LPR es el especialista en pooling de pallets rojos, con más de 30 años de experiencia en el sector de bienes de consumo de alta rotación. Como proveedor especializado para los principales productores del sector del gran consumo, contamos con pallets estrictamente específicos para dicho sector, lo que reduce el riesgo de contaminación.
A través de nuestro modelo de negocio estamos comprometidos y en constante progreso para impulsar la eficiencia en toda la cadena de suministro, manteniendo unos altos niveles de calidad, higiene y seguridad en cada etapa de la misma para satisfacer las demandas de nuestros clientes. Además, contribuimos activamente a la conservación y el desarrollo de los ecosistemas forestales europeos. En LPR nos esforzamos por contribuir a la transición hacia una economía circular.
Estamos convencidos de que invertir en las personas es invertir en el futuro de LPR. Como empresa, estamos comprometidos con el bienestar en el trabajo y la transmisión de valores.
Debido a nuestro constante crecimiento, buscamos:
🔹 KEY ACCOUNT MANAGER RETAIL
Buscamos un/a KAM especializado/a en Retail, responsable de gestionar cuentas estratégicas, fortalecer relaciones con los Retailers y optimizar el rendimiento de nuestros activos.
Tu misión será:
- Implementar estrategias y planes de acción para reducir pérdidas en la cadena de distribución.
- Impulsar proyectos conjuntos que generen valor y crecimiento sostenible.
- Mejorar la proximidad y la confianza con los clientes clave del sector Retail.
PRINCIPALES RESPONSABILIDADES
- Gestionar y fortalecer relaciones con cadenas de gran distribución.
- Visitar periódicamente a los Retailers asignados.
- Coordinar y resolver incidencias y reclamaciones de forma ágil y efectiva.
- Definir estrategias adaptadas a cada cliente, orientadas a la recuperación eficiente de activos.
- Negociar nuevos acuerdos y asegurar la fidelización de los existentes.
- Gestionar y supervisar la correcta ejecución de los contratos, aplicando medidas correctivas cuando sea necesario.
- Detectar oportunidades y proyectos para el desarrollo de negocio y mejora continua.
- Elaborar informes y análisis para la gestión efectiva de las cuentas.
🧩Perfil y requisitos requerido
- ✅ Experiencia de 3 a 5 años en gestión de cuentas clave (preferentemente en Retail).
- 🎓 Titulación universitaria en ADE o similar.
- 🌍 Inglés fluido (nivel imprescindible).
- 🚗 Carnet de conducir en vigor.
- Disponibilidad para viajar
- 💻 Dominio avanzado de Microsoft Office (especialmente Excel y PowerPoint).
Un perfil:
- 🔄 Proactivo, adaptable y en constante evolución y aprendizaje.
- 🤝 Colaborativo, con capacidad para construir relaciones sólidas con los Retailers.
- 📌 Altamente organizado, orientado al detalle y a la eficiencia.
- 🔍 Capaz de anticiparse a las necesidades del negocio e identificar oportunidades de crecimiento y desarrollo.
- 🌟 Comprometido con la excelencia y la eficiencia en todo lo que hace.
Competencias
- Gestión de Cuentas
- Capacidad de escucha y empatía
- Capacidad de persuasión
- Habilidad comercial
- Orientación a resultados
- Capacidad de organización y priorización de tareas
¿Por qué elegirnos?
Si buscas un entorno activo, dinámico y en crecimiento, donde puedas desarrollar tu carrera en el mundo de la logística y la gestión de cuentas clave, esta es tu oportunidad.
👉 Te integrarás a un equipo profesional y comprometido, con posibilidades reales de crecimiento a través de:
- Formación continua
- Planes de talento y programas internacionales
Además, contarás con una atractiva gama de beneficios sociales diseñados para cuidar de vos y tu bienestar:
- Seguro médico privado.
- Cheque guardería.
- Tickets restaurante
- Teletrabajo
- Coche de empresa.
- Ayuda al gimnasio
- Servicio de fisioterapeuta
- Formación
- Etc.
¿A qué esperas?
¡Ven y únete a nosotros! 😊
Account Manager Italiano
30 de maigNA
Acebeda, La, ES
Account Manager Italiano
NA · Acebeda, La, ES
Desde Adecco trabajamos con una importante empresa del sector Energía. Es el líder del mercado europeo de instalaciones de paneles solares en los hogares de los consumidores.
Áreas de responsabilidad:
Como Account Manager, serás responsable de gestionar, fortalecer y hacer crecer nuestra red de Instaladores Asociados en todo el país.
-Estarás en contacto permanente con nuestros socios instaladores, trabajando en nuevas oportunidades y con un fuerte enfoque en la negociación de precios y condiciones de venta orientadas al éxito y crecimiento del negocio de la empresa y del instalador.
-Apoyará al Equipo de Operaciones en el proceso de puesta a tierra de proyectos y al Equipo de Ventas en el desarrollo de una estrategia de fijación de precios eficaz y ganadora en todo el país, combinada con altos estándares de calidad.
-Apoyarás al Equipo Central y Local en el proceso de desarrollo del hardware de instalación disponible en el mercado italiano y a disposición de nuestra red de instaladores.
-Supervisarás y desarrollarás los KPI de nuestros instaladores, revisando con ellos las métricas de rendimiento cuantitativas y cualitativas de forma constante, proactiva y productiva, desarrollando una cultura mutua de intercambio de información y feedback orientada a mejorar la colaboración y el negocio para ambas partes.
-Desarrollarás, también a propuesta tuya, proyectos paralelos identificando y analizando oportunidades de mercado en todo el territorio nacional.
Requisitos
-De 2 a 3 años de experiencia en la misma función, incluida la gestión de socios B2B. Se valorará experiencia en el mismo sector.
-Hablante nativo de italiano con excelentes habilidades de comprensión y expresión en inglés.
-Pasión por el mundo de las energías renovables y por el desarrollo de alianzas comerciales.
¿Qué ofrecemos?
-Contrato indefinido y directo con empresa.
-Ubicación: Madrid
Digital Account Manager
28 de maigThe School Agency
Madrid, ES
Digital Account Manager
The School Agency · Madrid, ES
Google Analytics
Somos una agencia de publicidad de Madrid, con más de 10 años en el sector, buscamos a un@ Diggital Account manager con 4 años mínimo de experiencia para trabajar en cuentas de diversos sectores.
Requisitos
- Conocimientos de Google Tag Manager y Looker Studio
- Experiencia en agencias de publicidad / marketing digital
- Manejo herramientas de analítica digital (Google Analytics) y de keyword research
- Experiencia en plataformas Ads: Google, Linkedin, Meta…
-Se valorará experiencia en análisis web.
Sus funciones serán:
- Coordinación equipo creativo, CM y clientes,
- Seguimiento diario de campañas
- Definición de palabras clave
-Planteamiento de Estrategias Digitales
- Puesta en. Marcha y supervisión campañas Ads
-Realización de informes de resultados.
-El horario será de lunes a jueves 9:00-14:00 / 15:30-18:30 y los viernes de 8:00 a 15:00
-Durante los meses de julio y agosto el horario será de 8:00 a 15:00 horas
Ofrecemos;
-Contrato indefinido Jornada completa
-Incorporación inmediata.
-Trabajo para compañías nacionales y multinacionales
Account Manager Madrid
26 d’abr.Hilti España
Madrid, ES
Account Manager Madrid
Hilti España · Madrid, ES
¿Qué buscamos?
Estamos buscando un/a Account Manager para incorporarse a nuestro equipo de ventas de Madrid.
Este no es el típico empleo comercial ya que la relación directa con nuestros clientes constituye el pilar fundamental de nuestra estrategia.
¿Qué es Hilti?
Hilti pone en el centro la innovación para mejorar la productividad, la seguridad y la sostenibilidad en la industria global de la construcción, y más allá. Gracias a las sólidas relaciones desarrolladas con nuestros clientes, creamos soluciones para construir un futuro mejor. Compartimos el mismo orgullo y el mismo sentimiento de pertenencia en los 120 países en los que estamos presentes, y esto se refleja también en nuestras vidas y nuestros hogares. Los empleados pueden explorar diferentes oportunidades, aprovechar su potencial, apropiarse de su desarrollo personal y, sobre todo, hacer evolucionar su carrera a largo plazo.
¿En qué consiste la posición?
Como Account Manager visitarás a nuestros clientes para averiguar cómo podemos ayudarles en sus obras, plantas industriales, almacenes y oficinas. Tú labor consistirá en presentar y demostrar los productos más vanguardistas del sector y vender nuestro software de última generación, así como todos los servicios de la marca Hilti.
Nuestra venta es consultiva, no vendemos mediante la tradicional puerta fría. Lo más importante es establecer relaciones sólidas con los clientes y ayudarles a encontrar las soluciones más innovadoras y rentables para sus necesidades.
Hilti Española está certificada como Empleador de Referencia con el sello Top Employers.
¿Qué ofrecemos?
La oportunidad de trabajar en una empresa multinacional, referente en el sector y con una cultura de Compañía consolidada y basada en el cuidado de sus empleados, el trabajo en equipo y la orientación a resultados.
Te proporcionaremos todo lo que necesites para desarrollar tus funciones, incluido un vehículo corporativo y una formación personalizada. Deberás asumir una gran responsabilidad al tener tu propia cartera de clientes formada por empresas del sector de la Construcción y otras industrias. Trabajarás con un equipo de gran valor humano liderado por tu jefe de ventas. Asimismo, tendrás libertad para gestionar tu agenda, lo que te permitirá disfrutar tanto de las relaciones con los compañeros como de autonomía.
Además, tendrás acceso a una serie de beneficios, entre otros:
- Retribución flexible.
- Seguro de vida y accidentes.
- Acceso a un seguro médico cofinanciado (1ºaño 50%, 2º año 75%, 3º año 100%).
- Formación en idiomas.
- Plan de pensiones.
- Programa wellbeing para empleados/as.
- Fuertes habilidades de comunicación e interpersonales. Orientación al cliente.
- Orientación a resultados, ambición y espíritu competitivo.
- Se valorará experiencia previa en ventas.
- Valorable Titulación Universitaria en ramas técnicas: Ingeniería Civil, Industrial, Mecánica, Arquitectura o similar.
- Valorable tener un nivel B2 en inglés.
- Imprescindible tener disponibilidad para viajar.
Nuestro equipo está formado por perfiles muy diversos, y muchos de nuestros managers y directores empezaron como Técnico Comercial sin experiencia previa.
En Hilti el éxito depende del trabajo en equipo y de las capacidades de cada uno con independencia del bagaje anterior.
¿Te interesa? ¡Envíanos tu curriculum ahora!
¡Te estamos esperando!
Senior Account Manager FinTech
25 d’abr.Sinch
Madrid, ES
Senior Account Manager FinTech
Sinch · Madrid, ES
Fintech Salesforce
We are Sinch. The world's #1 in mobile engagement, helping amazing companies communicate with customers. And whether or not you know us you've definitely used our technology. From the life-changing to the time-saving, we're helping over 3,000 businesses interact with people like never before. We reach every phone on the planet within seconds, so imagine the scale, the variety, the opportunity, and the growth that offers. Here you'll dream even bigger than ever, face fascinating challenges, and build your skills and career alongside amazing experts. And every time you hear a phone ping, you'll be proud of knowing you were part of making that happen.
We are now looking to expand the team with a Senior Account Manager FinTech based in Spain to chase the dream with us!
The essence of the role
We are now looking for a Senior Account Manager FinTech who can bring Large Enterprise and FinTech Sales expertise and a high degree of focus to high-profile existing account, both businesses, banks & insurance, cross-sell and upsell business opportunities. Outbound opportunities, in particular in the FinTech verticals, are requested as well.
This is an Individual Contributor role that requires a self-starter and customer-first mentality.
As Senior Account Manager FinTech, You Will
- Build business by identifying and selling opportunities to existing customers, maintaining relationships with existing large clients.
- Identify business opportunities by and analyzing sales options as well as working closely with internal teams.
- Sell products by establishing contact and developing relationships with prospects; recommending solutions that are both cross-sell and up-sell focused.
- Maintain relationships with clients by providing support, information, and guidance; researching and recommending new opportunities; recommending profit and service improvements.
- Identify opportunities by remaining current on industry trends, market activities, and competition.
- Prepare reports by collecting, analyzing, and summarizing information.
- Forecasting business accurately and maintaining Salesforce for CRM. Maintain quality service by establishing and enforcing organization standards.
- Maintain professional and technical knowledge by attending educational workshops; reviewing professional publications; establishing personal networks; benchmarking state-of-the-art practices; participating in professional societies.
- Contribute to team effort by accomplishing related results as needed.
In order to be successful in this role, we believe you have:
- Bachelor's or master's degree preferred.
- At least five (preferably 7-10) years of industry enterprise Sales and/or Account Experience, especially in FinTech/InsuTech
- Background can be Messaging, Telecom and/or Enterprise Software.
- Able to manage the entire upsell/cross-sell sales cycle from qualification to presentation, closing and implementation.
- Strategic leadership ability and relationship building skills are critical.
- High energy and motivated personality who can drive revenue growth.
- Background in software/SaaS/CPaaS or other related Enterprise Sales experience.
- Demonstrated track record of success in previous Sales / Account Management roles.
- Fluency in Spanish and English is required
Our corporate language is English, please submit your application in English.
Are you ready? Join us on our journey!
About The Recruitment Process
To help us place the right people in the right role, we believe in science-based and fair assessment methods. We follow a competence-based, structured interview process where your skills, experience, and attributes relevant to the role and Sinch will be assessed. As part of our recruitment process, pre-employment testing is used to help us increase our hiring success by identifying the candidates that are most likely to thrive and be successful in the role. We acknowledge that there are two parties deciding in this process and welcome you to ask any questions you may have at any stage of the process.