No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araTransport i Logística
1.030Comercial i Vendes
924Informàtica i IT
864Administració i Secretariat
601Desenvolupament de Programari
459Veure més categories
Comerç i Venda al Detall
430Enginyeria i Mecànica
392Educació i Formació
386Dret i Legal
338Indústria Manufacturera
335Màrqueting i Negoci
246Instal·lació i Manteniment
235Disseny i Usabilitat
203Sanitat i Salut
163Art, Moda i Disseny
121Construcció
103Arts i Oficis
100Publicitat i Comunicació
97Hostaleria
85Comptabilitat i Finances
66Recursos Humans
65Atenció al client
53Immobiliària
53Alimentació
50Cures i Serveis Personals
45Turisme i Entreteniment
40Producte
36Farmacèutica
28Seguretat
27Banca
26Social i Voluntariat
17Energia i Mineria
11Telecomunicacions
4Esport i Entrenament
3Assegurances
2Agricultura
0Ciència i Investigació
0Editorial i Mitjans
0Clanser
Taradell, ES
URGENTE Personal de limpieza
Clanser · Taradell, ES
Limpieza TONA LIMPIEZA BARCELONA tardell osona vic Santa Eugènia de Berga Viladrau Gurb Centelles limpiador
🧹 Oferta de empleo: Personal de Limpieza – Institut de Taradell Empresa: Clanser, S.A. Ubicación: Institut de Taradell (Barcelona) Puesto: Personal de limpieza 📝 Funciones: Limpieza y desinfección de aulas, pasillos, baños y zonas comunes. Vaciado de papeleras y reposición de consumibles. Uso adecuado de productos y maquinaria de limpieza. Mantenimiento general de la higiene en el centro. ✅ Requisitos: Experiencia en limpieza de centros educativos (valorable). Responsabilidad, puntualidad y capacidad de trabajo en equipo. Residencia en Taradell o cercanías. Incorporación inmediata. ⏰ Horario: De lunes a viernes, de 14:15 h a 19:30 h (media jornada de tardes). 💼 Se ofrece: Contrato sustitución baja, Larga duración. Empresa consolidada 📩 Interesados/as enviar CV a: [email protected] Asunto: “Oferta Personal de Limpieza – Institut de Taradell”
Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya (UVic-UCC)
Vic, ES
Tècnic Superior o Tècnica Superior a la Secretaria de la Facultat de Ciències, Tecnologia i Enginyeries
Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya (UVic-UCC) · Vic, ES
. Office
Informació General
Referència: 25FUBPTGASSF-FCTETSTCI16253
Naturalesa: Plaça nova
Títol: Tècnic Superior o Tècnica Superior a la Secretaria de la Facultat de Ciències, Tecnologia i Enginyeries
Tipus plaça: FUB
Tipologia: PTGAS
Any acadèmic: 2025 - 2026
Inici Convocatòria: 26-09-2025
Final Convocatòria: 10-10-2025
Àrea o Servei principal: Secretaria de la Facultat de Ciències i Tecnologia
Descripció del lloc de treball
Descripció
La UVic-UCC és una universitat de la Catalunya Central, amb un compromís especial per l'ensenyament de qualitat, la recerca innovadora i la internacionalització. La Secretaria de Facultat és la responsable de gestionar i administrar, de manera àgil i eficaç, tots els processos administratius que afavoreixin i incideixin en el correcte desenvolupament de l’activitat acadèmica de la Facultat, amb l’objectiu de facilitar als estudiants, PDI i al deganat, un servei/suport que garanteixi el bon funcionament del centre.
Funcions i Tasques
- Realitzar el seguiment i control del pressupost del centre
- Gestionar les ordres de compra, contractació de serveis i pagaments del centre
- Donar suport en la gestió de contractacions i pagaments a PDI i PTGAS
- Gestionar l’agenda i viatges de Direcció
- Elaborar el calendari de reunions del centre, enviar les convocatòries i elaborar les actes corresponents
- Donar suport en l’elaboració de documentació, informes i presentacions de Direcció
- Revisar i actualitzar la informació i la documentació del grup de treball i l’aula de centre
- Realitzar l’assignació docent a l'aplicatiu SIGMA
- Entrar les places de PDI a UTalent
- Proporcionar suport a la coordinació docent
- Proporcionar suport en la gestió de TFG/TFM i pràctiques
Decret d’homologació dels títols del personal docent i investigador i personal tècnic de gestió, d’administració i serveis
Segons el Reial decret 889/2022 (Reial Decret 889/2022), l’homologació dels títols expedits a l’estranger habilita per a l’exercici d’una professió regulada a Espanya.
Les persones que presentin la seva candidatura a convocatòries de personal docent i investigador (PDI), i personal investigador (PI) sense docència, i que no disposin de l’homologació de la titulació requerida a la convocatòria, poden presentar, juntament amb la traducció del títol a l’espanyol, la declaració d’equivalència del títol tramitada a l’estat espanyol. També és vàlid el document de sol·licitud d’aquesta declaració, amb el compromís de presentar la declaració oficial d’equivalència en un termini màxim de 3 anys (el no compliment d’aquest compromís porta a la rescissió del contracte amb la institució, d’acord amb l’article 49 b) del Reial decret legislatiu 2/2015, de 23 d’octubre, pel que s’aprova el text refós de la Llei de l’estatut dels treballadors).
Les persones que presentin la seva candidatura a convocatòries de personal tècnic de gestió, d’administració i serveis (PTGAS) i que no disposin de l’homologació de la titulació universitària que calgui presentar en l’àmbit objecte de la convocatòria, poden presentar, juntament amb la traducció del títol a l’espanyol, la declaració d’equivalència del títol tramitada a l’estat espanyol. També és vàlid el document de sol·licitud d’aquesta declaració, amb el compromís de presentar la declaració oficial d’equivalència en un termini màxim de 3 anys (el no compliment d’aquest compromís porta a la rescissió del contracte amb la institució, d’acord amb l’article 49 b) del Reial decret legislatiu 2/2015, de 23 d’octubre, pel que s’aprova el text refós de la Llei de l’estatut dels treballadors). En el cas que presentin titulació no universitària, han de presentar l’ homologació del títol segons la normativa de regulació específica en funció del país d’ origen.
Títol
Cicle Formatiu de Grau Superior en l'àmbit objecte de la convocatòria
Acreditació del nivell de suficiència de llengua catalana (nivell C1) o estar en condicions d'obtenir-lo.
Acreditació del nivell B2 d'anglès o estar en condicions d'obtenir-lo.
Altres Requisits
Es valorarà
Formació universitària en l'àmbit de l'administració
Experiència en gestió de pressupost
Experiència en compres i gestió de pagaments
Experiència en gestió d'agendes i viatges
Experiència en secretariat
Coneixements paquet Microsoft Office 365
Competències
Assoliment
Iniciativa
Orientació a l'assoliment
Planificació i organització
Gestió De L'equip
Treball en equip i cooperació
Gestió Personal
Compromís amb l'organització
Influència
Orientació a l'usuari
S'ofereix
Incorporació dins el grup professional de PTGAS, Personal Tècnic de Gestió i d'Administració i Serveis en la categoria de Tècnic o Tècnica Superior
Tipus contractació indefinida
Jornada a temps complet
Salari brut anual: 32.328,90 €
Consulta aquí els avantatges de treballar a la UVic-UCC
Inscriure'm
102550100 records per page
Search
Títol Sollicitud Descripció Estat Sel·leccionar No data available in table
Showing 0 to 0 of 0 entries
- Previous
- Next
Monitor/a extraescolars a Vic
26 de set.Vadelleure
Vic, ES
Monitor/a extraescolars a Vic
Vadelleure · Vic, ES
.
🎓 Busquem Monitor/a d'Extraescolars a Vic per realitzar l'activitat de Multiesport amb infantil, els dimarts de 17h a 18.30h.
📍 Inici 16 de setembre de 2025.
Ets una persona responsable, amb vocació educativa i amb experiència en activitats extraescolars? T’agrada treballar amb infants ? Aquesta és la teva oportunitat!
🧒 Què busquem?
Persones amb experiència en activitats d'extraescolars, coneixement de l’entorn educatiu i una clara empatia amb els infants.
NA
Sitges, ES
Promotor/a de Ventas con Inglés Torrons Vicens (SITGES)
NA · Sitges, ES
? ¡Buscamos Promotor/a de Ventas para el Sector Alimentación!
¿Te apasiona el trato con el cliente y tienes experiencia en ventas? ¿Te gustaría formar parte de un equipo dinámico, con oportunidades reales de crecimiento y un ambiente donde cada día es diferente? ¡Entonces esta oportunidad es para ti!
? ¿Qué harás?
Serás la cara visible de nuestros productos de alimentación, ofreciendo una atención cercana, personalizada y orientada a la venta. Tu misión será conectar con los clientes, entender sus necesidades y recomendarles lo mejor de nuestro catálogo.
? Lo que necesitamos de ti:
- Experiencia previa en atención al cliente y ventas (idealmente en alimentación).
- Excelentes habilidades de comunicación y orientación al cliente.
- Actitud proactiva y enfoque comercial.
- Disponibilidad para trabajar en turnos rotativos (4 días de trabajo + 2 días de descanso).
- Turno mañana: 09:00 a 17:00 (30 min descanso)
- Turno tarde: 14:30 a 22:30 (30 min descanso)
- Inglés medio-alto (imprescindible).
? Lo que te ofrecemos:
- Sueldo base de 1500 € brutos/mes (a jornada completa) + bonificaciones mensuales de hasta 300 € según objetivos.
- Contrato de 3 MESES+ posibilidad de incorporación a plantilla
- Un entorno donde se valora tu iniciativa y se fomenta el desarrollo profesional.
? ¿Te interesa?
Si cumples con los requisitos y estás listo/a para dar el siguiente paso en tu carrera, ¡queremos conocerte! Envíanos tu CV y únete a una empresa que apuesta por el talento.
En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas
Requisitos
Idiomas:
Inglés alto (imprescindible).
¿Qué ofrecemos?
sueldo base + bonus
Research Assistant
25 de set.American Nano Society
Vic, ES
Research Assistant
American Nano Society · Vic, ES
. Java Python Cloud Coumputing R
Overview
Full -Time, 12- months Fixed Term Contract with the possibility to extend
Salary Level Academic A + 17% Superannuation and Flexible Working Arrangements
Based at the City campus, but may be required to work and/or be based at other campuses of the University
Our Culture
Our Values inspire us, wherever we are in the world, and guide how we live and work together.
Imagination. Agility. Courage. Passion. Impact. Inclusion.
What unites us is our purpose and our values; they are at the heart of who we are, what we stand for, how we make decisions and connect with each other.
Our people make everything at the University possible. We encourage new approaches to work and learning, stimulating change to drive positive impact. RMIT exists to create transformative experiences for our students, getting them ready for life and work. You will be a part of a productive and collaborative team, who values working relationships and outcomes through open and inclusive planning, continuous information sharing and transparent work practices.
About You
The Research Assistant will undertake research activities in line with the University’s research strategy and the funding research agreement. It is expected that you will work with an increasing degree of autonomy as skills and experience develop. This is an ongoing project within the School and can be extended for the successful candidate based on performance.
To be successful in this position, you’ll have :
Evidence of proficiency in software development in Java and Python using industry best-practices.
Demonstrated ability to undertake data analysis and algorithm design in R.
Experience in modelling and simulation, particularly the design and development of agent-based models.
Evidence of critical thinking and problem solving in a research environment.
Ability to work autonomously whilst displaying a strong commitment to work in a team environment, including the demonstrated ability to confidently and effectively work with colleagues, project team leaders, and industry partners.
Demonstrated ability to meet deadlines and effectively manage varying workloads and respond to changing priorities as required.
Demonstrated high level written and verbal communication skills.
Bachelor (with Honours equivalent) or Masters (with Research thesis component) in Computer Science or related discipline area or PhD thesis under examination.
Please Note: Appointment to this position is subject to passing a Working with Children Check.
About The C Ollege
The STEM College holds a leading position and expertise in the science, technology, engineering, mathematics and health (STEM) fields. We are uniquely positioned to influence and partner with industry, as never before.
STEM College is a community of exceptional STEM researchers, teachers, inventors, designers and game-changers, supported by talented professional staff. We offer higher education programs across all STEM disciplines at the Bachelor, Master and PhD levels, and ensure our students experience an education that is work-aligned and life-changing.
The College is renowned for its exemplary research in many STEM areas including advanced manufacturing and design; computing technologies; health innovation and translational medicine; nano materials and devices; and sustainable systems. Our brilliant researchers attract funding from government and industry sources.
Industry is at the heart of what we do. It ensures our research has real world impact, and our students are truly work-ready. Under the leadership of DVC STEM College & Vice President, Digital Innovation, we have established new hubs of industry-connected digital innovation and endeavour and are engaging with global STEM organisations at scale.
Our diversity and shared values empower our work, and we are proud of the College’s inclusive, caring culture. We offer a safe, dynamic work environment, and support every member of our community to achieve their potential. The College appointed Victoria’s first ever Dean of STEM, Diversity & Inclusion in 2020, and this role drives gender equity, diversity and inclusion strategies across the College.
STEM College employs 1,000 staff who deliver onshore and offshore programs to approximately 20,000 students.
We are here to positively impact the world and create the next generation of STEM leaders.
www.rmit.edu.au/seh
School of Computing Technologies and AI Discipline
Computer Science, Software Engineering, Data Science, and IT programs at RMIT University are offered in the School of Computing Technologies, one of Australia’s largest and leading educational facilities in the field. In the 2020 QS University Rankings by discipline, RMIT University was ranked top-150 globally for Computer Science and Information Systems. RMIT University prides itself on the quality of its graduates, achieved through programs that have a strong emphasis on both theory and practice, and seeks to make a significant contribution to computing and IT education and research.
The teaching programs of the Computing Technologies disciplines cover a wide range of pertinent areas including programming languages and methodology, software engineering, computer architecture, systems analysis and design, theory of computation, data science, database systems, games and graphics, artificial intelligence, data communications and networks, operating systems, web- based computing, search engines, and computer and network security.
There are three discipline clusters in the School of Computing Technologies:
Artificial Intelligence
Cloud, Systems & Security
Data Science
More information on the School of Computing Technologies can be found at:
https://www.rmit.edu.au/about/schools-colleges/computing-technologies
To Apply
Please submit your CV and Key Selection Criteria for this position by clicking on the ‘ Apply ’ link below. For further information about this position, please see Position Description below or contact [email protected]
Applications close on 1 st March at 11.59pm.
Vaccination Requirements
The COVID-19 Mandatory Vaccination (Workers) Directions, made under the Public Health and Wellbeing Act 2008 (Vic) and as amended and replaced from time to time (Directions), affect all persons employed or engaged to perform work by RMIT.
As such, offers of employment from RMIT are conditional upon the applicant being fully vaccinated against COVID-19 or medically exempt and providing satisfactory evidence of the same. You can access the Directions here: https://www.dhhs.vic.gov.au/victorias-restriction-levels-covid-19
We are a Circle Back Initiative Employer – we commit to respond to every applicant.
Applications Close: 1 Mar 2022 11.59 pm
RMIT is an equal opportunity employer committed to being a child safe organisation. We are dedicated to attracting, retaining and developing our people regardless of gender identity, ethnicity, sexual orientation, disability and age. Applications are encouraged from all sectors of the community and we strongly encourage applications from the Aboriginal and/or Torres Strait Isla n der community.
Please note that whilst we still accept applications from any persons interested in our roles, due to the impacts of COVID-19, we are currently prioritising applications from those with current working rights in Australia and who are not affected by travel restrictions. Please see the latest updates to Australia’s immigration and border arrangements during the COVID-19 (Coronavirus) outbreak here .
We are a 2021 Circle Back Initiative Employer – we commit to respond to every applicant.
Director
24 de set.American Nano Society
Vic, ES
Director
American Nano Society · Vic, ES
.
Deakin University is undertaking a comprehensive search for the next Director of the Institute for Frontier Materials (IFM). Ranked in the global top 300 universities (QS and THE 2022), Deakin aspires to be Australia's most progressive and responsive university, intimately connected to the varied communities it serves through innovation and excellence in education and research, while enhancing its global impact. In keeping with its strategy Deakin 2030: Ideas to Impact, Deakin prides itself on fundamental research strongly connected to the innovative translation of our ideas into new services, products, policies and capabilities.
The IFM exemplifies this discovery coupled with a translational and commercial orientation. With its focus on novel research in materials science and engineering, from advanced alloys to electromaterials and nanotechnologies, the IFM is committed enhancing the sustainability of material functionality and lifecycles, amid the transition to the circular economy. Overseeing more than 200 staff and a budget of more than $30m, the Director is the strategic research leader and manager of the IFM and its outward face.
Reporting to the Deputy Vice-Chancellor (Research), the next Director will be an esteemed research leader in a field germane to the IFM’s strengths, with demonstrable strategic acumen and track record of delivery. They will demonstrate the experience and acumen both to manage a complex, autonomous entity and to foster discovery and transdisciplinary, translational research that has industrial and societal relevance. We are seeking an entrepreneurial innovator who can inspire the outstanding researchers within the IFM while building for the future. This appointee will be adept at engagement outside the academy, with a range of stakeholders in industry, government and other research agencies, able to promote a multisectoral eco-system of genuine innovation and impact.
If you wish to discuss this role further in confidence, please contact Deputy Vice Chancellor, Alfred Deakin Professor, Julie Owens on (03) 5227 3486 or via email [email protected]
The deadline for applications is 11.59pm AEDT on Sunday 13th February 2022.
Peón/a Especializado/a (Puebla de Vicar)
24 de set.Sakata Türkiye
Almería, ES
Peón/a Especializado/a (Puebla de Vicar)
Sakata Türkiye · Almería, ES
.
¿Cuáles serían tus funciones?
- Preparación y realización de siembras, conteo de germinación, etiquetado en campo, control de stock y organización de las cámaras de conservación de semillas
- Plantaciones, mantenimiento de cultivo, polinización, cosecha, evaluación de frutos, extracción, desinfección, secado y envasado de semillas,
- Colecta de muestras para marcadores moleculares, apoyo en patología.
- Limpieza de antesalas, preparación y desinfeccion de instalaciones, colocación de dobles techos, eliminación de cultivos,
- Realización de compras siempre y cuando esté autorizado por la empresa, realización de inventarios etc.
- Salida a ensayos externos, manejo de vehículos propios de la empresa para desplazamiento de trabajadores y transporte de mercancias.
- Aplicación de tratamientos fitosanitarios siempre y cuando tenga carnet de aplicador de productos fitosanitarios y acredite la formación correspondiente,
- Reparación y mantenimiento de la instalación de riego, recogida de riegos y drenajes, introducción de datos
- Manejo de llenadora de bandejas, sustratos, riegos y tratamientos en semillero,
- Mantenimiento general de la finca y de zonas verdes (limpieza, desherbado, podas, etc.) manejo de transpaleta y caretilla elevadora siempre y cuando tenga el carnet correspondiente y acredite formación, control de vaciado y cambio de contenedores.
Estarás ubicado/a en Puebla de Vícar (Almería)
¿Te ajustas a este perfil?
- Experiencia previa en Casa de semillas
- Carnet de conducir
- Trabajo en equipo y compromiso
- Amante del buen ambiente laboral
Working at Sakata
¿Quieres saber más sobre la empresa?
Formarás parte del equipo de Sakata Iberica, parte del Grupo Sakata EMEA.
Lo Que Diferencia a Sakata Es Que, a Pesar De Ser Un Actor Internacional Clave En El Sector De Las Semillas, La Empresa Ha Conservado Su Espíritu Familiar. Esto Significa Tres Cosas
- Es una empresa orientada a las personas, con una comunicación fluida a todos los niveles.
- Trabajarás estrechamente con tus compañeros y clientes, y siempre estarás cerca del campo.
- Gracias a sus orígenes japoneses, trabajarás para una empresa estable con un enfoque en la cultura a largo plazo.
- Inscríbete pulsando el botón de abajo
- Tendrás una primera criba por parte de Recursos Humanos
- De superarla, conocerás a tu reporte directo: El Responsable de la estación de investigación
CREW
VICIO · Barcelona, ES
.
CREW VALENCIA - ¡ÚNETE A VICIO!
¿Te apasiona el mundo de la restauración y te gustaría formar parte de un equipo dinámico, joven y con ganas de revolucionar el sector?
En VICIO buscamos personas como tú: con actitud, ganas de aprender y dispuestas a darlo todo en cocina, sala. Estamos en búsqueda de perfiles para trabajar como Ayudante de Cocina / Cocinero/a, Camarero/a – Preparador/a de pedidos y Kitchen Porter – Friegaplatos en nuestro local de Valencia.
🔥 ¿Qué harás en tu día a día?
En cocina:
- Preparar nuestros productos siguiendo recetas y procesos con precisión.
- Gestionar los tiempos de elaboración para asegurar la calidad del servicio.
- Utilizar equipos como planchas, freidoras y hornos industriales.
- Mantener la limpieza y el orden cumpliendo con las normas de seguridad alimentaria.
- Interpretar pedidos en pantalla y asegurarte de su correcta preparación.
- Entregar pedidos con rapidez y amabilidad, garantizando una experiencia top.
- Atender a riders y clientes con actitud hospitalaria.
- Reponer productos esenciales como bolsas, bebidas y servilletas.
- Limpieza y desinfección del utillaje, maquinaria, cocina y zonas comunes.
- Mantenimiento del orden en la cocina y soporte al equipo según las necesidades del servicio.
- Contrato indefinido.
- Turnos rotativos con 2 días de descanso seguidos.
- Oportunidades de crecimiento y promoción interna en cocina.
- Formación continua en técnicas de cocina.
- Descuentos en nuestros productos y otros beneficios.
- Ubicación: VALENCIA
- Fotografía de LETICIA ROVIRA
Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya (UVic-UCC)
Vic, ES
Tècnic Superior o Tècnica Superior en gestió de projectes competitius europeus al Centre Tecnològic BETA
Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya (UVic-UCC) · Vic, ES
. Excel Office Word
Informació General
Referència: 25FUBPTGASCTBETATSTCI16162
Naturalesa: Plaça nova
Títol: Tècnic Superior o Tècnica Superior en gestió de projectes competitius europeus al Centre Tecnològic BETA
Tipus plaça: FUB
Tipologia: PTGAS
Any acadèmic: 2025 - 2026
Inici Convocatòria: 23-09-2025
Final Convocatòria: 14-10-2025
Àrea o Servei principal: Centre Tecnològic BETA
Descripció del lloc de treball
Descripció
El Centre Tecnològic BETA està format per un equip jove multidisciplinari de 130 persones, entre personal investigador i personal tècnic, i busca incorporar una persona dinàmica amb ganes de formar part d'aquest projecte.
Es busca un Tècnic o una Tècnica de projectes competitius europeus que entri a formar part de l'equip de gestió del centre.
La persona seleccionada s'encarregarà de la gestió, control i seguiment econòmic-financer de projectes competitius europeus en execució fins a dur-ne a terme la justificació final i el tancament econòmic d'aquest, donant suport a l'investigador per assegurar la correcta implementació dels projectes en els terminis i formats requerits per cada organisme finançador.
Entre els projectes a gestionar hi haurà projectes coordinats, on la persona incorporada com a Financial Manager, actuant d'enllaç entre els diferents membres del consorci i l'agència de finançament pel que fa a tasques administratives, legals i financeres.
També podrà donar suport a l'investigador i al Business Developer del centre en la preparació de propostes de finançament i en el seu enviament i acceptació.
Funcions i Tasques
Participació activa en la gestió integral de projectes competitius, principalment europeus (com Horizon Europe), des de la seva posada en marxa fins al tancament.
Les Tasques Inclouen
- Control i seguiment de projectes competitius coordinats (principalment Programa Horizon Europe) i no coordinats.
- Preparació i gestió dels acords (Grant Agreement, Consortium Agreement) i dels possibles canvis o modificacions (amendments).
- Coordinació general del projecte: comunicació amb l’agència finançadora i amb els socis del consorci.
- Suport a l’Investigador/a Principal en la planificació i seguiment de les activitats, terminis i objectius del projecte.
- Seguiment tècnic del projecte: planificació i actualització de deliverables, informes, milestones i resultats.
- Organització de reunions i esdeveniments (interns i externs) relacionats amb el projecte.
- Coordinació del flux de comunicació entre els membres del consorci i suport en la gestió documental.
- Seguiment i gestió del pressupost del projecte: anàlisi de viabilitat, ajustaments, preparació de justificacions econòmiques i suport en auditories.
- Control de dedicació del personal (timesheets) i suport en la contractació de recursos humans o serveis relacionats amb el projecte.
- Registre i actualització de la informació dels projectes a les eines internes de gestió.
Decret d’homologació dels títols del personal docent i investigador i personal tècnic de gestió, d’administració i serveis
Segons el Reial decret 889/2022 (Reial Decret 889/2022), l’homologació dels títols expedits a l’estranger habilita per a l’exercici d’una professió regulada a Espanya.
Les persones que presentin la seva candidatura a convocatòries de personal docent i investigador (PDI), i personal investigador (PI) sense docència, i que no disposin de l’homologació de la titulació requerida a la convocatòria, poden presentar, juntament amb la traducció del títol a l’espanyol, la declaració d’equivalència del títol tramitada a l’estat espanyol. També és vàlid el document de sol·licitud d’aquesta declaració, amb el compromís de presentar la declaració oficial d’equivalència en un termini màxim de 3 anys (el no compliment d’aquest compromís porta a la rescissió del contracte amb la institució, d’acord amb l’article 49 b) del Reial decret legislatiu 2/2015, de 23 d’octubre, pel que s’aprova el text refós de la Llei de l’estatut dels treballadors).
Les persones que presentin la seva candidatura a convocatòries de personal tècnic de gestió, d’administració i serveis (PTGAS) i que no disposin de l’homologació de la titulació universitària que calgui presentar en l’àmbit objecte de la convocatòria, poden presentar, juntament amb la traducció del títol a l’espanyol, la declaració d’equivalència del títol tramitada a l’estat espanyol. També és vàlid el document de sol·licitud d’aquesta declaració, amb el compromís de presentar la declaració oficial d’equivalència en un termini màxim de 3 anys (el no compliment d’aquest compromís porta a la rescissió del contracte amb la institució, d’acord amb l’article 49 b) del Reial decret legislatiu 2/2015, de 23 d’octubre, pel que s’aprova el text refós de la Llei de l’estatut dels treballadors). En el cas que presentin titulació no universitària, han de presentar l’ homologació del títol segons la normativa de regulació específica en funció del país d’ origen.
Títol
Cicle formatiu de grau superior o equivalent en àmbits relacionats amb l’objecte de la convocatòria.
Acreditació del nivell de suficiència de llengua catalana (nivell C1) o estar en condicions d'obtenir-lo.
Acreditació del nivell B2 d'anglès o estar en condicions d'obtenir-lo.
- Domini avançat del Paquet Office (Word, Excel, Acces, Power Point).
- Experiència prèvia (mínim 2 anys) en gestió de projectes de recerca competitius.
- Coneixement dels programes de finançament d’R+D+I europeus i internacionals, especialment coneixement del Programa H2020 i Horizon Europe.
- Experiència en l'àmbit universitari o de centres de recerca.
- Habilitat organitzativa i de gestió del temps.
- Capacitat per treballar sota pressió i subjecte a terminis.
Es valorarà
- Titulació universitària en l'àmbit de ciències ambientals, químiques, biologia, enginyeries, ciències socials, dret o similars.
- Títol de doctorat.
- Experiència en coordinació de consorcis pel desenvolupament de projectes europeus.
- Nivell C1 d’anglès.
- Coneixement dels programes de finançament d’R+D+I estatals i catalans.
- Formació complementària en gestió de la recerca i la transferència de coneixement.
Assoliment
Planificació i organització
Gestió De L'equip
Treball en equip i cooperació
Gestió Personal
Compromís amb l'organització
Influència
Empatia
Pensament
Aprenentatge i utilització dels coneixements
S'ofereix
Incorporació dins el grup professional de PTGAS, Personal Tècnic de Gestió i d'Administració i Serveis en la categoria de Tècnic o Tècnica Superior
Tipus contractació indefinida
Jornada a temps complet
Salari brut anual: 32.328,90 €
- Possibilitat de combinar el treball presencial amb el teletreball. - Horaris de treball flexibles.
Inscriure'm
102550100 records per page
Search
Títol Sollicitud Descripció Estat Sel·leccionar No data available in table
Showing 0 to 0 of 0 entries
- Previous
- Next