No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araTransport i Logística
1.023Comercial i Vendes
690Administració i Secretariat
648Informàtica i IT
631Indústria Manufacturera
399Veure més categories
Enginyeria i Mecànica
397Desenvolupament de Programari
288Instal·lació i Manteniment
261Comerç i Venda al Detall
247Educació i Formació
222Dret i Legal
196Màrqueting i Negoci
179Art, Moda i Disseny
148Arts i Oficis
126Disseny i Usabilitat
119Hostaleria
105Sanitat i Salut
99Alimentació
84Construcció
81Publicitat i Comunicació
76Comptabilitat i Finances
62Recursos Humans
54Atenció al client
39Banca
34Farmacèutica
31Cures i Serveis Personals
28Producte
22Energia i Mineria
21Seguretat
16Immobiliària
14Turisme i Entreteniment
12Telecomunicacions
5Social i Voluntariat
3Assegurances
2Esport i Entrenament
2Agricultura
1Ciència i Investigació
0Editorial i Mitjans
0Ateme
Madrid, ES
Director of Solution Engineering EMEA South
Ateme · Madrid, ES
If you have ever watched television or enjoyed a movie on your phone or tablet, this experience was likely brought to you through an Ateme solution created by our award-engineering teams.
Ateme (PARIS: ATEME) is the global leader in video delivery, partnering with top content and service providers, and streaming platforms. Through our cutting-edge R&D and innovation, we enable clients to deliver high-quality video experiences on any device, boosting engagement and revenue.
Guided by a robust CSR policy, we are committed to make entrertainment greener, promote our employees’ well-being and ethical business practices.
At Ateme, we prioritize innovation, collaboration, empowerment, agility, and diverse contributions.
Join our international team for an exciting journey in shaping the future of video!
We are recruiting a Director of Solution Engineering EMEA South:
Mission
South EMEA Team of ATEME is inviting a committed leader to join the EMEA South leadership team as the Director of Solution Engineering. This role will focus on guiding the Solution Engineering team in the Southern Europe and MEA, utilizing both technical expertise and business insight. As the Director, you will oversee all pre-sales engineering activities in the region, including:
- Leading, guiding, and coordinating technical account strategy in collaboration with the sales team.
- Coaching, motivating, and fostering the growth of our EMEA South multi-national solution engineering team.
- Collaborating with the team to develop world-class delivery solutions for tier-1 operators
Main activities
- Provide organizational leadership for the regional solution engineering team and products.
- Offer technical leadership to ensure exceptional technical account management.
- Contribute to the development, growth, and compliance of team strategies.
Essential requirements:
- Demonstrated success in delivering high-quality technology products/services in a high-growth environment with rapidly shifting priorities.
- Ability to prioritize effectively, communicate clearly, and drive focus and excellence within a strong, talented, opinionated team.
- Sound business judgment, proven ability to influence others, and strong analytical thinking skills.
- Ability to make data-driven decisions that yield results.
- Demonstrated ability to conceptualize, manage, and prioritize multiple projects.
- Proficiency in English, Spanish is a strong advantage
Location:
Ideally Madrid, Spain. Other locations in the Southern Europe might be considered (including Paris, France)
EQUAL EMPLOYMENT OPPORTUNITY
Ateme SA and all its subsidiaries respects Equal Opportunity. All qualified applicants will receive consideration for employment without regard to race, color, religion, sex, sexual orientation, gender identity, national origin, disability, or protected veteran status.
Adecco
Málaga, ES
Administrativo/a At. cliente Málaga Costa del Sol
Adecco · Málaga, ES
¿Tienes orientación y experiencia en atención al cliente? ¿Tienes formación administrativa? ¿Resides en la Costa del Sol y dispones de vehículo propio?
Presta atención porque este puesto puede ser para tí.
Buscamos una persona con perfil administrativo para realizar las siguientes funciones:
- Atender, resolver y registrar las incidencias / dudas de los clientes a través de cualquiera de los canales de comunicación (presencial, telefónico, email).
- Resolver incidencias.
- Hacer seguimiento y reclamar las deudas por vía telefónica.
- Dar soporte a tareas administrativas.
- Apoyar al departamento administrativo en momentos puntuales.
- Atención al cliente.
Requisitos
Estudios mínimos
Ciclo Formativo Grado Superior - Administración y Gestión.
Experiencia mínima Al menos 2 años en este servicio.
Residir por la zona de la costa del sol,
Se valoran idiomas.
¿Qué ofrecemos?
El salario sería de 11,90€/h
Horario de 8:00 a 15:00 horas en las oficinas de Marbella, Manilva y Estepona según la necesidad.
Contratos temporales de duración determinada para cubrir las vacaciones e incapacidades temporales del personal del departamento.
Gestor/a At. Cliente con Inglés
26 d’abr.NA
Montclar, ES
Gestor/a At. Cliente con Inglés
NA · Montclar, ES
¿Tienes experiencia en Atención al cliente? ¿ Tienes experiencia como administrativa/o y/o Gestor/a?
¡Te estamos buscando!
Desde Adecco buscamos un/a Gestor/a de Atención al Cliente para importante empresa ubicada en Santa Perpetua de Mogoda.
FUNCIONES:
-Gestión de llamadas y e-mails de emisión internacional.
-Gestión y emisión de documentos relacionados con importación y exportación.
-Gestión de incidencias y reclamaciones de clientes.
-Supervisión del estado final de los envíos.
REQUISITOS:
-Experiencia mínima de 1 año realizando funciones similares.
-Deseable conocimientos en el sector transporte.
-Nivel de INGLÉS B2 (Se realizará una pequeña prueba)
HORARIO:
-De lunes a viernes de 11.30h a 18.00h
-Incorporación inmediata
-Contrato de sustitución.
SALARIO:
-14,43€ B/H
En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas
Requisitos
Experiencia mínima de 1 año realizando funciones similares.
Deseable conocimientos en el sector transporte.
Nivel de INGLÉS B2 (Se realizará una pequeña prueba)
¿Qué ofrecemos?
Posibilidad de crecimiento.
EWOR
Logistics Chief Executive Officer & Founder at your own start-up (100 % remote) (m/f/d)
EWOR · Granada, La, ES
Teletreball
With unicorn founders like Paul Müller as part of the founders and team, we help outstanding talents and serial entrepreneurs build and scale their ventures.
Our three founders - Daniel, Alex, and Florian - are accomplished serial entrepreneurs with a wealth of experience. EWOR's leadership team has built and exited 7 companies before, including a €1.2BN exit (Adjust), a €500 million exit (ProGlove), establishing the largest global entrepreneurship society for those under 26 (Sigma), and making more than 150 private angel investments.
We invest up to €150,000 to empower multiple founders, enabling them to draw a salary and prepare for substantial funding rounds during or after our Fellowship programme. This investment is designed to support the initial stages of startup development, fostering growth and innovation.
Highlighting our programme’s success, one of our fellows set a record for Europe’s largest pre-seed round by a first-time founder, securing a €12M pre-seed investment.
For those who prefer a more traditional employment structure, we are open to directly employing you via a wage alternatively.
Tasks
- You will build, and run your own start-up in fields such as Logistics.
- You will go through 20 courses ranging from team building to nocode prototyping, as well as preparing venture capital rounds.
- You will embark on an extensive personal development journey crafted by unicorn founders and follow a rigorous programme enhancing your goal, time, and energy management.
You Want to Build A Start-Up
You will be the founder of a business. To succeed, you should show an entrepreneurial drive to build your business and fulfil your role as founder.
You can join us with or without an idea
We are looking for amazing entrepreneurs, not just their ideas. As part of this opportunity, you will develop the concept for your future start-up, if you do not have a clear idea yet.
You Want to Learn From Outstanding Founders
By joining EWOR, you will become part of a supportive community of exceptional peers. You will have the chance to work with unicorn founders, esteemed investors, industry experts, and global CEOs.
Commitment to a Formal Agreement with EWOR
As part of this unique opportunity, you will enter into a formal agreement with EWOR. This contract will outline our mutual commitments and expectations, such as time commitment and payment. The full contract can be found on our web page.
Benefits
- We take you on a 6-month journey that is designed for highly driven individuals who aspire to become successful founders.
- We provide venture capital (up to €150,000) to enable you to draw a salary and prepare for a substantial funding round. For those who prefer a more traditional employment structure, we are open to directly employing you via a wage alternatively.
- We provide a network to more than 20 unicorn founders, and high-quality entrepreneurship education designed by serial entrepreneurs.
- This is a remote opportunity, no relocation required.
Encargado/a obra líneas AT
19 d’abr.NA
Baltar, ES
Encargado/a obra líneas AT
NA · Baltar, ES
¿Tienes experiencia como encargado/a de obra y disponibilidad para viajar a nivel nacional? ¿Tienes experiencia en líneas eléctricas de alta tensión? ¿Te gustaría incorporarte a un proyecto estable en una importante multinacional líder en el sector industrial?
Si te has identificado en estas preguntas, ¡te estamos buscando!
Adecco selección busca para importante compañía de referencia en el sector eléctrico, a un/a encargado/a de obra para formar parte de su equipo enfocado a obras a nivel nacional.
Serás el/la responsable directo de la ejecución material del proyecto y de que todo se desarrolle según las previsiones, cumpliendo las órdenes de el/la jefe/a de obra verificando la calidad del trabajo y los plazos establecidos.
Funciones:
- Planificación y organización del proceso y mecánico de los trabajos de obra.
- Organización de los espacios de trabajo, maniobra, almacenamiento, carga/descarga, de los talleres y accesos a la obra.
- Control y seguimiento de la ejecución de obra.
- Interpretación de planos.
- Control y organización de los grupos de trabajo y asignación de tareas a los/las operarios/as.
- Propuesta de procedimientos, materiales y técnicos.
- Asesoramiento a los/las operarios/as.
- Recepción y organización de materiales, zonas de reunión, talleres, etc.
- Cálculo de materiales y medición de la obra ejecutada.
- Control del cumplimiento de las medidas de prevención de riesgos laborales.
- Control de los medios y la maquinaria de obra.
- Control de los materiales.
- Supervisión y verificación de los procesos y resultados de los trabajos.
- Control de calidad.
En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas
Requisitos
- Imprescindible disponibilidad para viajar.
- Conocimiento de interpretación de planos y croquis.
- Conocimiento de materiales
- Conocimientos elementales de topografía.
- Conocimiento en mediciones de obra.
- Presupuestos y certificaciones.
- Planificación, organización y control de obra.
- Control de calidad.
- Seguridad y prevención de riesgos en construcción.
¿Qué ofrecemos?
- Incorporación inmediata.
- Jornada completa
- Contrato estable directamente por empresa.
- Salario: 27.000 € brutos anuales.
Teleoperador/a At. al Cliente (30 h/s)
24 de marçNA
Teleoperador/a At. al Cliente (30 h/s)
NA · Hospitalet de Llobregat, L', ES
Teletreball Office
¿Llevas toda la vida dedicándote al servicio de atención al cliente y te encanta el trato con la gente? ¿Buscas ofertas que te aporten la posibilidad de dar una atención de calidad y la gestión de incidencias que puedan suceder con los pedidos? ¿Te gustaría tener un trabajo que te permita compaginarlo con hobbies, estudios, proyectos personales u obligaciones familiares? ¿Estás familiarizado/a con la ofimática y no te dan miedo los nuevos retos? Si vives cerca de Hospitalet de Llobregat y a todo has respondido que sí... ¡Queremos conocerte sin duda!
¿Qué tareas realizarás?
- Recepción de llamadas.
- Entrega de información a los clientes.
- Resolución de posibles dudas.
- Gestión de incidencias: reembolso de productos, errores de entrega, productos dañados
Requisitos
¿Qué estamos buscando?
- Experiencia anterior en atención al cliente.
- Conocimientos en ofimática.
- Dominio de las herramientas básicas de Office.
- Que tengas disponibilidad para trabajar los sábados. (IMPRESCINDIBLE).
¿Qué ofrecemos?
¿Qué ofrecemos?
- Contrato temporal de 3 meses a través de Adecco con posibilidades de seguir renovando.
- Horario: lunes 6h, martes 8h, viernes 8h y sábado 8h (30 horas semanales), aunque se necesita flexibilidad por si hay cambios en las campañas.
- Salario: 8,82 euros brutos la hora.
- Incorporación para esta semana.
- 3 días de teletrabajo, incluido el sábado.