No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araTransport i Logística
1.028Comercial i Vendes
815Informàtica i IT
742Administració i Secretariat
692Enginyeria i Mecànica
432Veure més categories
Indústria Manufacturera
391Instal·lació i Manteniment
295Comerç i Venda al Detall
287Desenvolupament de Programari
284Educació i Formació
275Dret i Legal
260Màrqueting i Negoci
223Art, Moda i Disseny
160Disseny i Usabilitat
157Arts i Oficis
154Hostaleria
123Sanitat i Salut
119Construcció
102Alimentació
96Publicitat i Comunicació
96Recursos Humans
76Comptabilitat i Finances
69Atenció al client
43Banca
34Producte
33Farmacèutica
31Cures i Serveis Personals
29Energia i Mineria
27Seguretat
23Turisme i Entreteniment
22Immobiliària
20Telecomunicacions
8Social i Voluntariat
7Assegurances
2Ciència i Investigació
2Esport i Entrenament
2Agricultura
1Editorial i Mitjans
0Hostess Hotel 5* GL
3 de maigEl Palace Hotel Barcelona
Barcelona, ES
Hostess Hotel 5* GL
El Palace Hotel Barcelona · Barcelona, ES
Integrante del equipo de A&B, responsable de dar la bienvenida a los clientes en los outlets y acompañarlos a su mesa.Debera demostrar amplio conocimiento de su área y demostrar exquisito servicio (mantener una lista de espera de clientes, durante el servicio, facilitar las cartas a los clientes y atender llamadas telefónicas).Su objetivo es satisfacer, sorprender y emocionar a nuestros huéspedes.FUNCIONES Y RESPONSABILIDADES:
- Preparar el punto de venta y planificar el servicio: administrar reservas telefónicas / online y asignar mesas a medida que lleguen los clientes
- Recibir y atender al cliente a su llegada con una sonrisa, es decir encargarse de su satisfacción desde su llegada hasta su salida
- Atender y guiar a los huéspedes
- Realizar un seguimiento del estado de la mesa durante la estancia del cliente, asegurando un servicio óptimo y fluido
- Coordinarse con el equipo de sala en general, para asegurarse la gestión de las mesas disponibles durante el servicio.
- Proporcionar un servicio ejemplar al cliente, y saber adaptarse a cualquier solicitud especial.
- Asegurarse de la correcta facturación de todos los productos servidos al cliente
- Conocer y aplicar los estándares internos y de calidad del departamento
- Seguir el checklist y SOP departamental
- Ser conocedor de la oferta gastronómica del hotel
- Ser conocedor y aplicar la filosofía y los valores de la empresa
- Conocer perfectamente la información proporcionada por el DMM
- Asistir o ayudar a los jefes departamentales en cualquier tarea que se le proponga
- Seguimiento de la satisfacción del clienteRevisar exhaustivamente control de material, lavandería y menage de los outlets
- Mantener niveles exhaustivos de limpieza y orden
- Llevar al día el mantenimiento del material
- Ser proactivo con las necesidades y requerimientos del huésped, intentar averiguar sus preferencias
- Cumplir con los estándares de imagen definidos por la empresa, tanto a nivel corporativo como específicos del punto de venta (uniforme, maquillaje, barba, etc.).COMPETENCIAS PERSONALES:
- Comunicación interpersonal
- Orientación al cliente
- Comunicación empática
- Habilidades sociales
- Ser embajador de la filosofía y de los valores de la empresa
- Trabajo en equipo
- Ética y responsabilidad
- Proactividad, flexibilidad y excelente organización
- Discreción
- Formación media o superior en restauración
- Se valorarán formaciones y cursos complementarios en la disciplina de F&B
- Acreditar experiencia en hoteles de 5 estrellas, mínimo 2 años
- Idioma Castellano y preferiblemente catalán
- Dominio inglés, se valorarán otros idiomas extranjeros
- Conocimiento de sistema TPV , Reservas online (El Tenedor o similar)
Job Type: Permanent , Full Time
Location: Barcelona,
Apply for this job now.
Barcelona Hostess
Illes Balears, ES
Modelo de imagen para recogidos pago 100€
Barcelona Hostess · Illes Balears, ES
Necesitamos chicas de imagen para recogidos de novia
preferiblemente rubias con mechas o pelirrojas
pago 100€ b
dia del evento 7 de mayo de 8h a 17:30h
interesadas apuntaros en la oferta
Apartment Host
26 d’abr.Accor
Barcelona, ES
Apartment Host
Accor · Barcelona, ES
REST
Company Description
We’re looking for an Apartment Host to join our team at The Hoxton, Poblenou!
The Hoxton Poblenou in the city of Barcelona is our 11th Hoxton. The hotel boasts 240 bedrooms of different sizes, a large restaurant Four Corners with The Slice shop and La Bodega, a rooftop pool and our taqueria Tope, a bright and airy lobby, a multi-functional basement events space and The Apartment (our unique meetings & events concept).
Four Corners brings the energy and attitude of New York with quick slices of thick crust, Detroit-style pizza at The Slice Shop or lighter Italian-American inspired dishes, perfect for a long lunch or dinner that rolls into late-night cocktails and natural wine.
Tope is our rooftop taqueria with views over Barcelona, serving Mexican-inspired flavours and punchy cocktails.
More About Us...
The Hoxton is a series of open-house hotels, each in a neighbourhood that we love. Ever since we opened our first hotel in Shoreditch, we’ve never just been about offering a bed for the night. We want to be more than that: proving style doesn’t need to be sacrificed for good value and providing a place where guests can hang out alongside the locals and submerse themselves in the neighbourhood with vibrant, welcoming public spaces.
Reporting to the Events Ops Manager, you will be responsible to create and deliver unforgettable experiences for our guests and support the smooth running of day and evening functions, meetings and events, making sure the guests that use our space have a brilliant experience whether it is for a business meeting or a social occasion.
What's In It For You...
- Become part of a team that’s very passionate about creating great hospitality experiences.
- A competitive salary and plenty of opportunity for development.
- Type of contract: Fijo discontinuo
- Food on us during your shift.
- Enjoy a free night at The Hoxton and a meal for two when you first start with us.
- Training to get you settled into your role with ongoing development that helps you think, make and thrive to set you up for success at work.
- Time off to volunteer with one of our partner charities.
- Hox Hero and Nifty fifty, our rewards for going the extra mile and living our values.
- An annual diversity and inclusion calendar of events creating opportunities for you to learn, celebrate and make a positive impact.
- Regular team get togethers, from our High Fives to our (pretty special!) team parties – we know how to have a good time!
- The chance to challenge the norm and work in an environment that is both creative and rewarding.
- Join an innovative, fast-growing, international group that is shaking things up on the hospitality scene.
- Excellent discounts across The Hoxton and the global Ennismore family.
- Regular team get togethers, from our team drinks to our (pretty special!) bi-annual parties – we know how to have a good time!
- An annual diversity and inclusion calendar of events creating opportunities for you to learn, celebrate and make a positive impact.
What you’ll do…
- Assist with managing day and evening events, working within the strategy and events programme set.
- Pro-actively provide input and feedback, look for opportunities to improve and innovate how we’re using the space and how we manage it.
- You’ll be the go-to for all delegates, and you have your own way of helping them with what they need, making them welcome and at ease.
- Whether it’s setting up the space for day or evening, handling ad-hoc requests and queries, dealing with invoices or gathering feedback – we rely on you to ensure internal and external customers have the best possible experience with us.
- Handle stock & expenses and manage the relationship with our events suppliers & contractors.
- Ensure our space is set to impress from first light, to close of play, with everything in-between.
- Keep on top of our meeting room maintenance and ensuring all the rooms are set up correctly, with billing and checking in and out for events are smooth.
- Liaise closely with our Groups and Events team and work closely with the rest of the hotel team to ensure you are providing a great experience for our guests, from first contact to when they go and beyond.
- Take overall responsibility for the health & safety of anyone using the area, including yourself.
- Provide a secure environment for customers and their property.
- Individuals. You’re looking for a place where you can be you; no clones in suits here.
- Passion for hospitality – whether that’s a drink, a meal, an event or a bed for the night.
- You’re all about having a positive impact on the people you interact with, leaving them with a memorable experience.
- You’re not precious. We leave our egos at the door and help get things done.
- You’re up for doing things differently and trying (almost) everything once.
- If we got stuck in a lift together, we’d have a good time and share a few laughs.
- You want to be part of a team that works hard, supports each other and has fun along the way.
- Previous experience in a similar hospitality event operations management role in a busy, bustling environment. You’ve possibly worked in restaurant groups, hotels or contract events catering before.
- Having used Micros or a similar operating system would be a big advantage.
- You are the person that knows everyone, and they all know you.
- Nothing is an issue for you, you know what our guests want even before they do.
- Someone who’s great at growing and nurturing long lasting relationships; people are naturally drawn to work with you.
- You pay attention to the details and care about creating a memorable guest experience.
- Must be fluent in Spanish and English. Catalan and additional languages will be highly valuable.
- You are flexible to work on rotative shifts and on weekends.
Sus datos serán tratados por The Hoxton, Poblenou (Middlebury Invest, S.L.) para posibilitar su participación en nuestro proceso de selección. Puede solicitar información adicional acerca del referido tratamiento o sobre el ejercicio de sus derechos, entre otros, de acceso, rectificación, supresión, oposición o portabilidad dirigiéndose a: The Hoxton, Poblenou, Avda. Diagonal, 205. 08018 Barcelona o a [email protected].
Programador Host (Medios de Pagos )
19 d’abr.Krell Consulting & Training
Barcelona, ES
Programador Host (Medios de Pagos )
Krell Consulting & Training · Barcelona, ES
En nuestro equipo de desarrollo, estamos buscando un Analista Programador Host con experiencia en medios de pagos para unirse a nuestro equipo innovador y dinámico. Si eres un profesional híbrido con una sólida capacidad de análisis y desarrollo, ¡esta es tu oportunidad de destacar en un entorno bancario de vanguardia!
Colaborar en el diseño, desarrollo e implementación de soluciones de medios de pagos para el sector bancario.
Realizar análisis detallados de los requisitos del cliente y traducirlos en especificaciones técnicas.
Desarrollar y mantener aplicaciones basadas en Host/DB2, asegurando la calidad y la eficiencia del código.
Participar activamente en reuniones y sesiones de trabajo colaborativo con equipos multidisciplinarios.