No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araTransport i Logística
1.158Informàtica i IT
1.039Comercial i Vendes
1.024Administració i Secretariat
739Comerç i Venda al Detall
592Veure més categories
Educació i Formació
570Desenvolupament de Programari
531Indústria Manufacturera
393Enginyeria i Mecànica
384Dret i Legal
375Màrqueting i Negoci
312Instal·lació i Manteniment
224Sanitat i Salut
191Art, Moda i Disseny
171Construcció
137Disseny i Usabilitat
130Recursos Humans
101Publicitat i Comunicació
93Hostaleria
90Arts i Oficis
87Comptabilitat i Finances
81Atenció al client
77Producte
74Immobiliària
72Turisme i Entreteniment
70Alimentació
63Cures i Serveis Personals
45Banca
32Seguretat
31Farmacèutica
22Energia i Mineria
14Social i Voluntariat
14Assegurances
7Telecomunicacions
5Esport i Entrenament
4Editorial i Mitjans
2Ciència i Investigació
1Agricultura
0Mgr-Engineering
30 d’abr.Marriott International
Madrid, ES
Mgr-Engineering
Marriott International · Madrid, ES
Additional Information
Job Number 25059461
Job Category Engineering & Facilities
Location Aloft Madrid Gran Via, Calle Jacometrezo 4, Madrid, Madrid, Spain, 28013VIEW ON MAP
Schedule Full Time
Located Remotely? N
Position Type Management
Marriott International 是履行平等工作機會的僱主。我們深信應招聘多元化員工並秉持包容、以人為本的文化。我們致力於不歧視任何受到保障的群體,例如殘障和退伍軍人身分,或是任何其他適行法律所涵蓋的任何其他群體。
雅樂軒酒店不落俗套,但也不會太過前衛。酒店致力於為來往賓客提供溫馨舒適的落腳點。無論是遛狗途中小酌一杯、會議結束後同事聚會、拜訪當地親朋好友,還是欣賞熱門樂團演出,我們現代個性的設施環境都是賓客休閒放鬆、聯絡親友的理想選擇。雅樂軒歡迎自信樂觀、勇於突破的自我表達者加入我們的大家庭。如果您也期待與他人建立良好關係,那麼雅樂軒一定不會令您失望。加入雅樂軒酒店,便是加入萬豪國際集團的非凡品牌組合。從這裡 揚帆啟程,發揮個人價值,追求 人生目標,加入 卓越國際團隊,展現 真我風采。
Guest Experience Expert
29 d’abr.Marriott International
Vendrell, El, ES
Guest Experience Expert
Marriott International · Vendrell, El, ES
Additional Information
Job Number 25071908
Job Category Rooms & Guest Services Operations
Location Le Meridien Ra Beach Hotel & Spa, Avinguda Sanatori 1, El Vendrell, Tarragona, Spain, 43880VIEW ON MAP
Schedule Full Time
Located Remotely? N
Position Type Non-Management
Nuestro trabajo no consiste solo en que el registro de entrada o salida del huésped sea fluida. Además de eso, se trata de construir una experiencia que sea única y memorable para el huésped. Nuestros Expertos en experiencias de los huéspedes toman la iniciativa para ofrecer una amplia gama de servicios que guíen a nuestros huéspedes en su estadía. Se sienten empoderados para estar en movimiento y hacer lo que hay que hacer en cada momento. Ya estén realizando tareas operativas, ocupándose de solicitudes de los huéspedes, completando informes o comentando eventos y lugares destacados del área local, los Expertos en la experiencia del huésped consiguen que esas transacciones sean parte de la experiencia del huésped.
Al margen de cuál sea su puesto, hay una serie de cosas fundamentales para el éxito (crear un espacio de trabajo seguro, seguir las directrices y procedimientos de la compañía, respetar la confidencialidad, proteger los activos de la compañía, mantener los estándares de calidad y asegurarse de que su uniforme, apariencia personal y comunicación sea profesional. Los Expertos en la experiencia del huésped están siempre en marcha (se ponen de pie, se sientan, andan durante largos ratos) y se implican en todo tipo de tareas (mover cosas, levantar, llevar, empujar y colocar objetos de menos de 10 libras sin ayuda). Es fundamental que los Expertos en la experiencia del huésped hagan siempre bien esas tareas (y otras tareas razonables que se les solicite) para que los huéspedes estén satisfechos y el hotel funcione.
APTITUDES DESEABLES
Educación:Título de estudios secundarios o certificado equivalente de un programa de Desarrollo de Educación General
(General Educational Development, GED).
Experiencia laboral afín:No se requiere experiencia laboral afín.
Experiencia como supervisor:No se requiere experiencia como supervisor.
Licencia o certificación:Ninguna
En Marriott International, nos comprometemos a ofrecer igualdad de oportunidades, a hacer que todos se sientan bienvenidos y a facilitar el acceso a oportunidades laborales. Promovemos activamente un entorno en el que se valora y celebra la diversidad de orígenes de nuestros asociados. Nuestra gran fortaleza yace en la exquisita fusión de culturas, talentos y experiencias de nuestros asociados. Nos comprometemos a no discriminar por motivos de discapacidad, condición de veterano u otras características protegidas por la legislación vigente.
En Le Méridien, nos inspiramos en la era de los viajes glamurosos y celebramos cada cultura con el espíritu claramente europeo de disfrutar de la buena vida. Nuestros huéspedes son curiosos y creativos, aficionados a la cultura cosmopolita que aprecian momentos de conexión y relajación para disfrutar del destino. Brindamos un servicio auténtico, elegante y memorable junto con experiencias que inspiran a los huéspedes a deleitarse con la buena vida. Estamos buscando personas curiosas y creativas para unirse al equipo. Si te gusta conectar con huéspedes de ideas afines y deseas crear experiencias memorables, te invitamos a consultar las oportunidades de empleo de Le Méridien. Al unirte a Le Méridien, te unes a una cartera de marcas con Marriott International. Estarás donde puedes llevar a cabo tu mejor trabajo, comenzarás a cumplir tu propósito, formarás parte de un increíble equipo mundial y te convertirás en tu mejor versión.
Mgr-Engineering
29 d’abr.Marriott International
Madrid, ES
Mgr-Engineering
Marriott International · Madrid, ES
Additional Information
Job Number 25059461
Job Category Engineering & Facilities
Location Aloft Madrid Gran Via, Calle Jacometrezo 4, Madrid, Madrid, Spain, 28013VIEW ON MAP
Schedule Full Time
Located Remotely? N
Position Type Management
메리어트는 기회 균등 고용주입니다. 저희는 다양한 직원을 고용하고 포괄적인 문화를 유지하기 위해 노력하고 있습니다. 장애인 및 퇴역 군인과 같이 보호를 받는 상태 또는 해당 법률에 의해 보호를 받는 기타 상태로 인해 차별하지 않을 것을 약속합니다.
알로프트는 결코 평범하지 않습니다. 그러나 지나치게 유행을 따르지도 않습니다. 우리가 알로프트에서 가장 중요시하는 건 고객과의 소통입니다. 반려견을 데리고 산책을 나갔다가 한 잔 하러 돌아오는 고객이나 동료와의 회의를 마무리하는 고객, 가족 또는 친구와 좋아하는 밴드 공연을 보기 위해 방문한 고객 등 알로프트를 찾은 고객 모두에게 지인들과 오붓하게 시간을 보낼 수 있도록 하는 것은 물론 주변 지역을 충분히 경험하고 문화를 즐기도록 하여 현지를 체험하는 소통의 중심지 역할을 수행합니다. 우리는 틀에 박힌 선 밖으로 발을 내딛는 것을 두려워하지 않으며, 자기 표현을 주저하지 않는, 자신감 충만한 인재를 찾고 있습니다. 다른 이들과 소통할 일에 가슴 벅차오르는 분이라면, 알로프트 호텔을 선택하시기 바랍니다. 알로프트 호텔에 입사하면 메리어트 인터내셔널의 브랜드 포트폴리오에 합류하게 됩니다 . 최선 을 다해 일하고, 목표를 향해 달리며, 훌륭한 글로벌 팀 의 일원으로 최고의 나를 만들고 싶다면 알로프트의 문을 두드리세요.
Mgr-Engineering
29 d’abr.Marriott International
Madrid, ES
Mgr-Engineering
Marriott International · Madrid, ES
Additional Information
Job Number 25059461
Job Category Engineering & Facilities
Location Aloft Madrid Gran Via, Calle Jacometrezo 4, Madrid, Madrid, Spain, 28013VIEW ON MAP
Schedule Full Time
Located Remotely? N
Position Type Management
Marriott International es un empleador que ofrece igualdad de oportunidades. Creemos en la importancia de contratar a una fuerza laboral diversa, así como apoyar una cultura inclusiva que anteponga a las personas. Nos comprometemos a respetar el principio de no discriminación por cualquier motivo protegido, como la discapacidad y condición de veterano o cualquier otra situación protegida por las leyes aplicables.
En Aloft, no somos el típico hotel, pero tampoco somos complicados. Nuestro objetivo es ser la base y el punto de partida para los huéspedes. Tanto si salen a pasear al perro y regresan a tomarse algo como si ponen fin a un día lleno de reuniones con colegas, o bien si están en la ciudad para ver a familiares, amigos o su grupo preferido, ofrecemos un punto de conexión con los demás y con el área circundante con diseño moderno y mucha personalidad. Buscamos a personas confiadas y seguras de sí mismas que no tengan miedo de salirse de lo habitual. Si te emociona la posibilidad de conectar con los demás, Aloft Hotels es ideal para ti. Al unirte a Aloft Hotels, te unes a una cartera de marcas con Marriott International. Estarás donde puedes llevar a cabo tu mejor trabajo, comenzarás a cumplir tu propósito, formarás parte de un increíble equipo mundial y te convertirás en tu mejor versión.
Recepcionista de Spa
29 d’abr.Marriott International
Palma , ES
Recepcionista de Spa
Marriott International · Palma , ES
LESS
Additional Information
Job Number 25071912
Job Category Spa
Location The St. Regis Mardavall Mallorca Resort, Carretera Palma-Andratx 19, Palma de Mallorca, Baleares, Spain, 7181VIEW ON MAP
Schedule Full Time
Located Remotely? N
Position Type Non-Management
Position Summary
Schedule services for individuals and large groups using spa/salon reservations software system. Call guests to confirm scheduled services. Answer questions about available services. Update the reservations/cancellations list throughout the day, inform providers of last-minute changes, and resolve scheduling issues as needed by working with supervisor/manager. Check in guests for appointments, confirm first and last name, and provide general spa orientation to guests upon arrival. Promote and sell spa/salon services. Obtain assigned bank and ensure accuracy of contracted monies, obtain change required for expected business level, and keep bank secure at all times. Process guest payments for spa/salon services and obtain payment authorization as needed. Accept and log cash tips for employees. Balance, scan, and drop receipts with Accounting. Notify Engineering of maintenance and repair needs.
Report accidents, injuries, and unsafe work conditions to manager. Follow all company policies and procedures; ensure uniform and personal appearance are clean and professional; maintain confidentiality of proprietary information; protect company assets. Welcome and acknowledge all guests according to company standards; anticipate and address guests’ service needs; assist individuals with disabilities; thank guests with genuine appreciation. Speak with others using clear and professional language; answer telephones using appropriate etiquette. Develop and maintain positive working relationships with others. Comply with quality assurance expectations and standards. Stand, sit, or walk for an extended period of time. Move, lift, carry, push, pull, and place objects weighing less than or equal to 10 pounds without assistance. Perform other reasonable job duties as requested by Supervisors.
Preferred Qualifications
Education: High school diploma or G.E.D. equivalent.
Related Work Experience: Less than 1-year related work experience.
Supervisory Experience: No supervisory experience.
License or Certification: None
At Marriott International, we are dedicated to being an equal opportunity employer, welcoming all and providing access to opportunity. We actively foster an environment where the unique backgrounds of our associates are valued and celebrated. Our greatest strength lies in the rich blend of culture, talent, and experiences of our associates. We are committed to non-discrimination on any protected basis, including disability, veteran status, or other basis protected by applicable law.
Combining timeless glamour with a vanguard spirit, St. Regis Hotels & Resorts is committed to delivering exquisite experiences at more than 50 luxury hotels and resorts in the best addresses around the world. Beginning with the debut of The St. Regis hotel in New York by John Jacob Astor IV at the dawn of the twentieth century, the brand has remained committed to an uncompromising level of bespoke and anticipatory service for all of its guests, delivered flawlessly by a team of gracious hosts that combine classic sophistication and modern sensibility, as well as our signature Butler Service. We invite you to explore careers at St. Regis. In joining St. Regis, you join a portfolio of brands with Marriott International. Be where you can do your best work, begin your purpose, belong to an amazing global team, and become the best version of you.
Sales Manager
27 d’abr.Marriott International
Santa Cruz de Tenerife, ES
Sales Manager
Marriott International · Santa Cruz de Tenerife, ES
Additional Information
Job Number 25071004
Job Category Sales & Marketing
Location The Ritz-Carlton Tenerife Abama, Calle Maria Zambrano 2, Tenerife, Tenerife, Spain, 38687VIEW ON MAP
Schedule Full Time
Located Remotely? N
Position Type Management
Marriott International является работодателем, обеспечивающим равные возможности. Мы считаем необходимым нанимать разнообразный персонал, поддерживать инклюзивную культуру и придерживаться принципа «человек превыше всего». Мы стремимся не допускать дискриминации по любому охраняемому признаку, такому как ограниченные возможности и статус ветерана, или по любому другому признаку, охраняемому соответствующим законодательством.
Бренд The Ritz-Carlton – это более 100 расположенных по всему миру отелей, получивших всеобщее признание. Мы обслуживаем гостей наших отелей на таком высоком уровне, что они остаются под впечатлением еще долгое время после отъезда. У нас работают лучшие в мире специалисты гостиничной отрасли, которые делают все, чтобы гости получали максимум удовольствия от пребывания у нас. Мы считаем, что в нашем бизнесе успех сопутствует тому, кто может проявлять свои творческие способности, вдумчиво работать и быть отзывчивым.
Каждый день мы задаем стандарты качества уникальных услуг для всего мира и по праву гордимся тем, что можем обеспечить для наших гостей услуги и удобства высочайшего уровня.
Вы должны будете проявлять все свое внимание, чтобы обеспечивать повседневное соблюдение «Золотых стандартов» The Ritz-Carlton. Золотые стандарты – это основа деятельности The Ritz-Carlton и то, что помогает нам становиться лучше с каждым днем. Эти стандарты укрепляют нашу веру в то, что культура бренда лежит в основе успеха, который помог The Ritz-Carlton стать мировым лидером среди сетей элитных отелей. Став членом нашего коллектива, вы освоите и будете демонстрировать на самом высоком уровне такие «Золотые стандарты», как «Обязательства сотрудников», «Кредо» и «Ценности обслуживания». А мы обязуемся дать вам возможность гордиться работой, которую вы будете выполнять, и людьми, с которыми вы будете работать.
Выбрав работу в The Ritz-Carlton, вы станете частью коллектива одного из брендов Marriott International. Делайте то, что у вас получается лучше всего, начните движение к своей цели, присоединитесь к удивительной глобальной команде и измените свою жизнь к лучшему.
Mozo de equipajes / Botones
27 d’abr.Marriott International
Donostia/San Sebastián, ES
Mozo de equipajes / Botones
Marriott International · Donostia/San Sebastián, ES
LESS
Additional Information
Job Number 25058448
Job Category Rooms & Guest Services Operations
Location Hotel Maria Cristina a Luxury Collection Hotel San Sebastian, Paseo Republica Argentina, 4, San Sebastian, Guipuzcoa, Spain, 20004VIEW ON MAP
Schedule Full Time
Located Remotely? N
Position Type Non-Management
Position Summary
Greet and escort guests to rooms. Open doors and assist guests/visitors entering and leaving property. Inform guests of property amenities, services, and hours of operation, and local areas of interest and activities. Identify and explain room features to guests (e.g., use of room key, mini-bar, ice and vending areas, in-room safe, valet laundry services). Transport guest luggage to and from guest rooms and/or designated bell area. Assist with luggage storage and retrieval. Assist guests/visitors in and out of vehicles, including assisting guests with loading/unloading luggage. Supply guests with directions. Arrange transportation (e.g., taxicab, shuttle bus, limousine/sedan service) for guests/visitors, and record advance transportation request as needed. Communicate parking procedures to guests/visitors.
Follow all company policies and procedures, and report accidents, injuries, and unsafe work conditions to manager. Maintain awareness of undesirable persons on property premises. Ensure uniform and personal appearance are clean and professional and maintain confidentiality of proprietary information. Welcome and acknowledge all guests, anticipate and address guests’ service needs, assist individuals with disabilities, and thank guests with genuine appreciation. Speak with others using clear and professional language, and answer telephones using appropriate etiquette. Develop and maintain positive working relationships with others. Comply with quality assurance expectations and standards. Read and visually verify information in a variety of formats (e.g., small print). Move at a speed required to respond to work situations (e.g., run, walk, jog). Stand, sit, or walk for an extended period of time or for an entire work shift. Move, lift, carry, push, pull, and place objects weighing less than or equal to 50 pounds without assistance and objects weighing in excess of 75 pounds with assistance. Move over sloping, uneven, or slippery surfaces as well as up and down stairs and/or service ramps. Reach overhead and below the knees, including bending, twisting, pulling, and stooping. Perform other reasonable job duties as requested by Supervisors.
Preferred Qualifications
Education: High school diploma or G.E.D. equivalent.
Related Work Experience: No related work experience.
Supervisory Experience: No supervisory experience.
License or Certification: None
Marriott International is an equal opportunity employer. We believe in hiring a diverse workforce and sustaining an inclusive, people-first culture. We are committed to non-discrimination on any protected basis, such as disability and veteran status, or any other basis covered under applicable law.
The Luxury Collection Hotels & Resorts, with over 120 properties in more than 35 countries, offers the promise of authentic experiences that evoke lasting, treasured memories. Our more than 100 years of experience, beginning in 1906 under the Italian CIGA brand – a collection of Europe's most celebrated and iconic properties – serves as a solid foundation as we continuously evolve to exceed the desires of the luxury traveler.
From legendary palaces and remote retreats to timeless modern classics, each luxury hotel and resort is a unique and cherished expression of its locale – a portal to the destination’s cultural charms and treasures. If you are someone with an appreciation for evocative storytelling, a keen interest and passion for this destination's heritage, and a desire to deliver genuine, personalized, and anticipatory hospitality, then we invite you on our journey. In joining The Luxury Collection, you join a portfolio of brands with Marriott International. Be where you can do your best work, begin your purpose, belong to an amazing global team, and become the best version of you.
Sales Manager
27 d’abr.Marriott International
Santa Cruz de Tenerife, ES
Sales Manager
Marriott International · Santa Cruz de Tenerife, ES
Additional Information
Job Number 25071004
Job Category Sales & Marketing
Location The Ritz-Carlton Tenerife Abama, Calle Maria Zambrano 2, Tenerife, Tenerife, Spain, 38687VIEW ON MAP
Schedule Full Time
Located Remotely? N
Position Type Management
Marriott International jest pracodawcą zapewniającym równe szanse. Wierzymy w zatrudnianie zróżnicowanej siły roboczej i utrzymanie integracyjnej kultury organizacyjnej, w której najważniejsi są ludzie. Zobowiązujemy się zapobiegać dyskryminacji na podstawie objętej obowiązującym prawem, takiej jak status osoby niepełnosprawnej i weterana, lub na jakiejkolwiek innej podstawie objętej obowiązującym prawem.
W ponad 100 nagradzanych obiektach na całym świecie personel The Ritz-Carlton zapewnia doświadczenia tak wyjątkowe, że pozostają w pamięci gości jeszcze długo po pobycie. Ponieważ przyciągamy do siebie najlepszych na świecie specjalistów z branży hotelarskiej, którzy dbają o to, by wspomnienia z pobytu pozostały na zawsze w pamięci, wierzymy, że wszyscy osiągają sukces, gdy tylko mają możliwość wykazania się kreatywnością, pomysłowością i empatią.
Każdego dnia wyznaczamy najwyższe standardy doskonałości w zakresie świadczenia naszym gościom wyjątkowych i specjalnych usług luksusowych na całym świecie.
Twoja rola będzie polegać na dopilnowaniu, aby „Złote standardy” The Ritz-Carlton były utrzymywane życzliwie i z troską każdego dnia. Są one fundamentem The Ritz-Carlton, dzięki któremu każdego dnia możemy stawać się lepsi. To właśnie dzięki temu fundamentowi i przekonaniu, że nasza kultura jest źródłem sukcesu, The Ritz Carlton ma reputację globalnego lidera marki w dziedzinie luksusowego hotelarstwa. Pracując w naszym zespole, będziesz poznawać i egzekwować nasze Złote standardy, takie jak Przyrzeczenie pracownicze, Credo i Wartości obsługi. Z kolei naszą obietnicą wobec Ciebie jest stworzenie możliwości do czerpania dumy ze swojej pracy oraz z tego, z kim pracujesz.
Stając się częścią zespołu The Ritz-Carlton, dołączasz do portfolio marek Marriott International. Bądź tam, gdzie możesz pracować najlepiej, jak potrafisz, rozpocznij realizację zamierzeń, poczuj przynależność do niesamowitej globalnej społeczności i stań się najlepszą wersją siebie.
Sales Manager
27 d’abr.Marriott International
Santa Cruz de Tenerife, ES
Sales Manager
Marriott International · Santa Cruz de Tenerife, ES
Additional Information
Job Number 25071004
Job Category Sales & Marketing
Location The Ritz-Carlton Tenerife Abama, Calle Maria Zambrano 2, Tenerife, Tenerife, Spain, 38687VIEW ON MAP
Schedule Full Time
Located Remotely? N
Position Type Management
職位概述
該職位負責積極招攬和處理銷售機會。確保業務及時、正常運轉,以妥善交付服務。協助領導與銷售有關的所有日常活動,並專注於建立基於價值的長期客戶關係,以實現銷售目標。實現個人銷售目標。
求職者個人資料
教育和經驗要求
- 在經認可的大學取得工商管理、行銷、酒店和餐廳管理或相關專業的兩年制學位;3 年銷售與行銷或相關專業領域工作經驗。
- 工商管理、行銷、酒店與餐廳管理或相關專業四年制學士學位;1 年銷售與行銷或相關專業領域工作經驗。
建立能促成銷售機會的成功關係
- 與酒店外部的銷售管道協作,確保銷售工作得以協調,並起到補充作用,而非重複。
- 建立並加強與現有和新客戶的關係,以實現未來的預訂。活動包括銷售拜訪、娛樂節目、FAM 旅行、貿易展覽等。
- 在社區內發展關係,以加強和擴大銷售機會的客戶群。
- 管理和建立與主要內部和外部利益相關者的關係。
- 向宴會管理部提供準確、全面和有效的營業額。
- 參加與銷售團隊成員的銷售拜訪溝通,以獲取新業務和/或結算業務。
- 執行和支持預訂業務的運營方面(例如,生成提案,撰寫契約,客戶信函)。
- 識別新業務,以實現個人和酒店收入目標。
- 瞭解整體市場 - 競爭對手的優勢和劣勢、經濟趨勢、供求關係等,並瞭解如何針對這些因素進行銷售。
- 根據市場情況和酒店需求,為酒店把握最佳機會。
- 瞭解酒店的主要目標客戶和服務預期;透過瞭解客戶的業務、業務問題和顧慮,服務他們並提供更好的業務解決方案。
- 支援公司的服務和關係策略,透過在每次客戶體驗中提供卓越的服務來提高客戶忠誠度。
- 為客戶服務,以提高市場份額。
- 執行和支援公司的客戶服務標準。
- 提供符合公司日常服務基本原則的卓越客戶服務。
- 為客戶關係樹立積極的榜樣。
- 與客人互動並獲得對產品品質和服務水準的回饋。
在全球百餘家備受認可的麗思卡 爾頓酒店中,每 位員工都力爭為賓客締造歷 久彌新的非凡體驗-恆久雋永,難以忘懷。全球各地的飯店英才在此匯聚,匠心呈獻終生難忘的珍貴時光,我們深信,創意靈感、貼心關懷和將心比心是我們走向成功的核心所在。
我們無時無刻不在超越飯店行業的要求、樹立豪華服務的標杆,我們也為賓客悅享真誠關懷和舒心體驗而深感自豪。
您的職責是始終以優雅風度用心提供周到服務,踐行麗思卡 爾頓「黃金標準」。黃金準則是麗思卡 爾頓的品牌根基,指引我們一步步 走向更好。正是這一品牌根基和文化理念使麗思卡 爾頓一步步 邁向成功,贏得了全球豪華飯店品牌佼佼者的聲譽。加入麗思卡 爾頓團隊,學習我們的員工承諾、信條和服務準則,實踐黃金雕準,磨練您的技能。我們在此承諾,每 一位員工都將為選擇這份事業和擁有出色同事感到自豪。
加入麗思卡 爾頓,便是加入萬豪國際集團的非凡品牌組合。從這裡 揚帆啟程,發揮個人價值,追求 人生目標,加入 卓越國際團隊,展現 真我風采。