No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araTransport i Logística
1.334Comercial i Vendes
956Informàtica i IT
934Administració i Secretariat
856Comerç i Venda al Detall
657Veure més categories
Desenvolupament de Programari
640Dret i Legal
456Enginyeria i Mecànica
447Indústria Manufacturera
425Educació i Formació
424Màrqueting i Negoci
299Instal·lació i Manteniment
252Sanitat i Salut
187Disseny i Usabilitat
144Construcció
135Art, Moda i Disseny
115Publicitat i Comunicació
106Alimentació
103Hostaleria
102Recursos Humans
97Comptabilitat i Finances
84Arts i Oficis
83Turisme i Entreteniment
79Atenció al client
73Banca
55Immobiliària
49Cures i Serveis Personals
46Producte
45Seguretat
32Farmacèutica
29Social i Voluntariat
22Energia i Mineria
9Ciència i Investigació
5Assegurances
4Telecomunicacions
3Esport i Entrenament
2Agricultura
0Editorial i Mitjans
0Unitec SpA
Lleida, ES
Técnico Mecánico - Fraga
Unitec SpA · Lleida, ES
UNITEC es un grupo internacional especializado en el diseño y fabricación de soluciones innovadoras para la clasificación, proceso y envase de la calidad de frutas y hortalizas frescas.
Desde la primera calibradora en 1924 hasta hoy, siempre hemos tenido un objetivo: ayudar a nuestros Clientes a mejorar y expandir su negocio optimizando sus procesos. Por esta razón, el equipo UNITEC trabaja para desarrollar soluciones cada vez más innovadoras, las cuales están diseñadas a medida y construidas en función de los objetivos específicos de cada Cliente. Durante casi 100 años hemos estado creando Resultados para nuestros Clientes en todo el mundo.
A nivel internacional, para estar cerca de nuestros Clientes y garantizar la funcionalidad completa de sus líneas, UNITEC ha creado una red de 20 sucursales operativas en los países más importantes de la industria hortofrutícola y una estructura de ventas que permite al Grupo UNITEC conectarse
a las necesidades individuales de los Clientes en más de 65 países.
Para nuestra filial en Fraga - Huesca, estamos buscando un:
TÉCNICO MECÁNICO
Actividades:
El candidato se ocupará de realizar la instalación y puesta en marcha de las máquinas para procesar y envasar frutas y hortalizas frescas directamente en las empresas de nuestros clientes, viajando dentro y fuera de España.
En concreto, la persona se encargará del montaje mécanico, proporcionará asistencia técnica de forma remota o en el sitio a los clientes, realizará el mantenimiento y participará en las mejoras o modificaciones de los equipos. Finalmente, realizará formación de los equipos al cliente.
Requisitos:
- Título Técnico en Mecánica o similar;
- preferible experiencia en instalación y asistencia de tecnología industrial;
- uso de herramientas de taller;
- precisión, flexibilidad y adaptabilidad;
- buenas capacidades de trabajo en equipo;
- disponibilidad para viajar dentro y fuera del país;
- licencia de conducir clase B.
Back Market
Chief of Staff (Customer Care) Intern
Back Market · Barcelona, ES
Teletreball Jira LESS
Hi, we’re Back Market.
We’re here to help make tech reliable, affordable, and better than new. We're a global marketplace for refurbished devices, helping lower our collective environmental impact by providing trustworthy, affordable tech with 92% less carbon emissions than new.
Yep, you read that right. Turns out refurbished tech is way better for the planet than new. In fact, With every device purchased on Back Market, our positive impact on the planet grows. From our Customer Care representatives to our software engineer, every individual at Back Market cuts the planet — and consumers — a break. Our mission is simple: to do more with what we already have.
Are you ready to join us?
The Customer Care Department’s mission is to make sure our customers have the best user experience and that they have no more reasons to buy new. This means the customer experience must match (or beat!) buying brand new products at every step of their journey.
As a Chief of Staff Intern in the Customer Care team, you’ll work closely with the Director of the Customer Care team to help run the engine behind the team’s operations and strategic priorities.
YOUR MISSION (IF YOU ACCEPT IT): 🥇
- Organize and maintain the Customer Care team roadmap/Jira - set reminders for owners to follow up on their projects/tasks
- Lead the preparation and follow-up of the Weekly Business Review (WBR)
- Work with the data team to build the automated WBR data weekly surfaceSend weekly priorities and coordinate team rituals
- Connect with our Senior Expert Strategic Program manager to align customer delight and Care tasks/priorities
- Be a team amplifier – Send a monthly newsletter focused on highlighting CARE Operation wins to fire up the team
- English is no-brainer (fully professional capability). If you’re extra cool and speak more languages (Spanish, German, French), bonus points for you!
- Currently pursuing a Master's degree (gap year or final year) in business, strategy, commerce, or impact-related studies and looking for a 6 months full-time internship in Barcelona
- A good communicator and team player, able to collaborate across multiple departments and lead transversal initiatives.
- Entrepreneurial mindset : proactive, curious, and creative individual who is also highly organized and detail-oriented
- Ability to comprehend and navigate complex environments and strategic issues, while being adaptable and focused on making a significant impact
- Familiarity with tools like Jira for task and project management is a huge Plus!
- Starting date in July or August 2025
- Duration : 6 months, until December 2025
- Full-time : 35h/week - Monday to Friday
- You should be enrolled in a school or university providing an internship agreement for the entire period of the internship!
- Video-call Interview with the Talent Acquisition Specialist (30min)
- Technical Interview (with a live case-study?) with the Director of Care (45min)
- Team fit Interview with another person in the team (30min)
At Back Market, we’re committed to hiring and supporting diverse teams of people from all backgrounds, experiences, and perspectives — it’s one of the reasons we’re such a high-scoring certified B Corp company (93.2).
No matter your role and seniority level, you’ll enjoy impact-driven work with hands-on career development in an innovative, driven, and fast-paced environment — with benefits to match, like:
- A mission driven work environment where your day to day makes an impact on the planet. Seriously.
- Hybrid work environment, with 2 remote days a week and 1 remote work week per quarter, plus 3 flex days.
- Employee Resource Groups, including mentorship programs, comprehensive accessibility policies, and cultural competency training.
We know that the perfect background for a role doesn’t mean the perfect fit — we encourage you to apply for a role even if you think you may not have all the qualifications.
If reasonable accommodations are needed for the interview process, please do not hesitate to discuss this with the Talent Acquisition Team.
100 Montaditos
Benidorm, ES
Cocinero/a y Ayudante/a de Cocina
100 Montaditos · Benidorm, ES
100 Montaditos marca líder bocadillos, te invita a formar parte de nuestro equipo de trabajo.
Necesitamos cocineros o ayudantes de cocina, labores básicas de cocina.
Tu trabajo consistirá en elaborar nuestras recetas con ingredientes frescos y de gran calidad, atención al cliente, mantenimiento de los estándares de calidad y limpieza.
Excelente ambiente laboral, donde podrás crecer profesionalmente y laboralmente.
Ofrecemos contrato indefinido, jornada de 36h/ 40H/ semana en turnos de mañana o tarde.
Si te gusta trabajar con clientes, estarás a un paso de formar parte de nuestro equipo
INNOCV Solutions
Delivery Manager (Software Project Manager)
INNOCV Solutions · Madrid, ES
Teletreball Agile Scrum REST
Who are we?
We are a company expert in helping others grow through our technological expertise, solving complex technological challenges, and focusing on operational excellence.
Since 2012, we have grown annually at an average rate of 30%, and for three consecutive years, we have been one of the fastest-growing companies in Europe according to the Financial Times.
- We are digital natives and technology-neutral thanks to our rapid adaptation capabilities and problem-solving skills in any business situation.
- We are passionate about technology challenges that have a significant impact on business. To address these, we have high-performance teams and the ability to quickly and effectively combine technologies.
- We support our clients in their digital evolution to achieve maximum efficiency in their businesses, leveraging our extensive multi-sector experience.
What will you do?
At INNOCV Solutions, we are growing and working on new products. You will join one of our teams with the mission to ensure that products are delivered with quality, on time, and within budget, contributing to INNOCV's goal of providing clients with innovative solutions that add value, endure, and meet the needs of users and customers.
This position involves translating client expectations and business requirements, as outlined by the commercial team, into actionable plans for the technical team. Ensures the project aligns with the client's needs and the company's strategic objectives, providing a seamless transition from sales to execution.
- Product Management: Deliver quality products with the expected profitability. Responsible for the Product Backlog created with our clients, evaluating the impact, size, value, and dependencies of each work context. Be accountable for the scope with the client to successfully complete the challenges we aim for, exceeding their expectations. Identify risks and control costs to anticipate potential situations that may jeopardize the team’s work. Develop a Delivery Plan together with the client and Developers to identify dependencies and manage deliveries.
- Client Relations: Understand the client's needs and manage their expectations based on quality and efficiency criteria, focusing on establishing unique and lasting bonds based on trust and win-win relationships, seeking business opportunities to add value, and conveying this attitude to all team members. Be responsible for their satisfaction and operational relationship. Be capable of implementing value metrics (business) and providing to clients the importance of maximizing them.
- Team Leadership: Create conditions that foster a meaningful sense of contribution, goal orientation, and shared objectives with a sense of excellence and high work standards, implementing the people management practices and processes derived from the People Area (onboarding, team building, etc.).
- Management and Metrics: Work with the rest of the Scrum Team to deliver value through the use of Scrum. Track the work done in collaboration with the team. Prepare status reports, ensure that incurred hours and defined product and process metrics are in place.
- Degree in Engineering, Computer Science, or similar.
- Experience in managing software development projects/products in a consulting context (external client).
- Use of Scrum/Kanban or Agile for product management.
- Advanced level of English.
- PMP (Project Management Professional) certification.
- PO/Scrum Master certification: PSM / PSPO / OSMC / OPOC / CSM / CPO.
- Residence in Madrid.
- Advanced level of Italian.
In this company, you can be yourself and work with colleagues equally passionate about technology and innovation, ready to support you at all times. We want to see you evolve and grow with us. To that end, we invest in your professional development with training, tech breakfasts, and attendance at forums. We are advocates of continuous learning, which is why we provide a personal budget for staying up to date with market trends.
We care about well-being and happiness at work, which is why we listen to needs to offer the best working conditions in a unique human environment. Due to the emphasis we place on flexibility and work-life balance, we won the Madrid Flexible Company Award in 2020 and received an honorable mention in 2022.
This is a WIN-WIN, and we have 42 benefits to offer you, but here are some highlights:
💻 100% remote work
⏰ Flexible hours
👏 Special timetable: Fridays and summer 7h.
📖 Individual budget for attending forums and training
🏅 English classes
🩺 Health insurance
🏖️ Every three years, 6 extra days off.
🎁 Day off on your birthday
🗣️ Bring a friend and benefit from it
🥳 Flexible compensation
🧘♂️ Wellness - Gympass
🌳 Volunteering opportunities
🎊 Company events and team buildings
To learn more about us, the protagonists of INNOCV will share more about the company.
If you identify with our work philosophy and share our passion for INNOvation and Code Vocation, we want to meet you!
Loyal to our commitment with diversity and inclusion, we encourage everybody to apply, especially those belonging to underrepresented groups such as LGTBIQ+ members and those with disabilities.
KPMG España
Consultor/a Junior I+D+i
KPMG España · Madrid, ES
Teletreball
Ubicación:
Madrid, ES, 28046
Fecha de publicación: 24 may 2025
¿Te defines por tu talento y tu visión?
Entonces, tú también puedes marcar la diferencia. Únete a un entorno profesional que contribuye a la transformación de empresas y sociedad. Alcanza tus metas, supera tus límites y únete a una firma que va más allá de los servicios profesionales.
Porque marcar la diferencia no es solo algo que decimos. Es lo que hacemos.
Desarrolla tu carrera con nosotros.
¿Qué podrás hacer?
Dentro de la práctica de Corporate Tax Services - I+D+i, nuestros profesionales asesoran en los siguientes aspectos.
- Financiación de la innovación: relativo a los incentivos existentes en España para fomentar el desarrollo de determinadas actividades como la Investigación y Desarrollo, la Innovación Tecnológica e Industrial, el empleo de personal cualificado, la inversión industrial nacional o extranjera, la mejora competitiva de las empresas presentes en la península, etc…
- Asesoría en la aplicación de la deducción fiscal por I+D+i.
- Servicios especializados que permitan obtener los certificados e Informes Motivados Vinculantes que ofrecen la máxima, así como el soporte de ingenieros/as y fiscalistas en todos los procesos de comprobación, requerimientos y recursos.
- Maximización de las ayudas por I+D+i, por inversiones industriales o por contratación de personal técnico.
- Servicios de preparación y gestión de solicitudes de ayudas públicas por I+D+i, así como las justificaciones posteriores de la mismas una vez concedidas.
- Grado en Ingeniería Industrial, Telecomunicaciones o similares.
- Nivel de inglés: C1
- De 1 a 3 años de experiencia como Consultor/a en fiscalidad/financiación de proyectos de I+D+i, idealmente en una consultora especializada.
- Experiencia en gestión de expedientes de I+D+i por autoliquidación, gestión de certificados (I+D, muestrarios, personal investigador), gestión de IMV, tramites de audiencia…
- Experiencia en los beneficios conocidos como Patent Box (bonificaciones de la seguridad social para personal investigador).
- Experiencia en gestión de ayudas públicas tipo ACCIO, CDTI, Reindus, Retos, así como ayudas para proyectos consorciados o programas europeos (H2020, Instrumento Pyme, Next Generation EU…).
- Un gran ambiente de trabajo, tanto dentro como fuera de la oficina
- Oportunidades internacionales y red de contactos global
- Formacióncontinuay plan de carrera a tu medida
- Salario competitivo y plan de remuneración flexible
- 31 días laborables de vacaciones
- La tarde de tu cumpleaños libre
- Flexibilidad y posibilidad de teletrabajo
- Acceso a Kteam, nuestra plataforma de bienestar, servicios, solidaridad y promociones
- Los beneficios pueden variar para programas de becas y/o prácticas
Nuestros valores marcan la diferencia. Marca la diferencia, impulsa tu talento.
Marriott International
Santa Cruz de Tenerife, ES
Attendant-Food & Beverage
Marriott International · Santa Cruz de Tenerife, ES
Additional Information
Job Number 25058620
Job Category Food and Beverage & Culinary
Location The Ritz-Carlton Tenerife Abama, Calle Maria Zambrano 2, Tenerife, Tenerife, Spain, 38687VIEW ON MAP
Schedule Full Time
Located Remotely? N
Position Type Non-Management
Marriott International является работодателем, обеспечивающим равные возможности. Мы считаем необходимым нанимать разнообразный персонал, поддерживать инклюзивную культуру и придерживаться принципа «человек превыше всего». Мы стремимся не допускать дискриминации по любому охраняемому признаку, такому как ограниченные возможности и статус ветерана, или по любому другому признаку, охраняемому соответствующим законодательством.
Бренд The Ritz-Carlton – это более 100 расположенных по всему миру отелей, получивших всеобщее признание. Мы обслуживаем гостей наших отелей на таком высоком уровне, что они остаются под впечатлением еще долгое время после отъезда. У нас работают лучшие в мире специалисты гостиничной отрасли, которые делают все, чтобы гости получали максимум удовольствия от пребывания у нас. Мы считаем, что в нашем бизнесе успех сопутствует тому, кто может проявлять свои творческие способности, вдумчиво работать и быть отзывчивым.
Каждый день мы задаем стандарты качества уникальных услуг для всего мира и по праву гордимся тем, что можем обеспечить для наших гостей услуги и удобства высочайшего уровня.
Вы должны будете проявлять все свое внимание, чтобы обеспечивать повседневное соблюдение «Золотых стандартов» The Ritz-Carlton. Золотые стандарты – это основа деятельности The Ritz-Carlton и то, что помогает нам становиться лучше с каждым днем. Эти стандарты укрепляют нашу веру в то, что культура бренда лежит в основе успеха, который помог The Ritz-Carlton стать мировым лидером среди сетей элитных отелей. Став членом нашего коллектива, вы освоите и будете демонстрировать на самом высоком уровне такие «Золотые стандарты», как «Обязательства сотрудников», «Кредо» и «Ценности обслуживания». А мы обязуемся дать вам возможность гордиться работой, которую вы будете выполнять, и людьми, с которыми вы будете работать.
Выбрав работу в The Ritz-Carlton, вы станете частью коллектива одного из брендов Marriott International. Делайте то, что у вас получается лучше всего, начните движение к своей цели, присоединитесь к удивительной глобальной команде и измените свою жизнь к лучшему.
CSIC
Jerez de la Frontera, ES
Predoctoral Researcher In Machine Learning For Nanopore Sequencing
CSIC · Jerez de la Frontera, ES
Python R Machine Learning
- Center for Biological Research "Margarita Salas"-CSIC Organisation/Company: Center for Biological Research "Margarita Salas"-CSIC Department: Funding & Resources Unit Research Field: Computer science » Informatics, Biological sciences » Biological engineering Researcher Profile: First Stage Researcher (R1) Positions PhD Positions Country: Spain Application Deadline: 31 Jul 2025 - 12:00 (Europe/Madrid) Type of Contract: Other Extra Information: PhD funded position Job Status: Full-time Offer Starting Date: 1 Sep 2025 Is the job funded through the EU Research Framework Programme?
No Offer Description A predoctoral position is available in Dr. Ruth Pérez's group at the Centro de Investigaciones CIB Margarita Salas, part of the Spanish National Research Council (CSIC), a leading multidisciplinary research institute in Madrid, Spain.
Internationally recognized for its excellence in molecular biology, biomedicine, and biotechnology, it fosters cutting-edge science and innovation at the interface of biology and health.
We are seeking a Predoctoral Researcher to join the ERC Chem2Sense project.
The role focuses on adapting nanopore sequencing basecallers for nucleotide modification detection using incremental learning and anomaly detection techniques.
This is an excellent opportunity for a candidate to pursue a PhD in chemical biology and machine learning for nanopore data analysis.
Key Responsibilities: 1.
Assist in developing and optimizing machine learning models for nanopore sequencing basecallers.
Apply signal processing techniques to improve nucleotide modification detection.
Contribute to an innovative approach combining hybrid and modular nucleic acids.
Work closely with wet-lab researchers to validate computational predictions.
Requirements: 1.
Strong foundation in signal processing.
Experience In Computational Biology And Nanopore Sequencing Data (preferred).
Qualifications: 1.
M.Sc.
in Computer Science, Biomedical Engineering, Bioinformatics, Biology, or a related field.
Familiarity with the implementation and application of machine learning methods and neural networks deep learning frameworks.
Proficiency in Python, R, and familiarity with scientific computing libraries.
Strong problem-solving skills and ability to work in a collaborative research environment.
Advanced English communication skills.
What We Offer: 1.
Fully funded PhD position with a competitive salary.
Opportunity to work on cutting-edge research in nanopore sequencing and machine learning-oriented bioinformatics.
A collaborative and interdisciplinary work environment engaging with wet lab research.
Support for career development and encourage active participation in academic events relevant to early-stage researchers.
How to Apply: Please submit your CV and a brief cover letter to ******
Hostelería
NovaHeladería Helarte
Gandia, ES
Hostelería
Heladería Helarte · Gandia, ES
¿Te gustaría formar parte de un equipo joven, dinámico y con buen ambiente?
¡Estamos buscando gente como tu!
En nuestra heladería buscamos personas proactivas, responsables y con ganas de crecer en un ambiente de trabajo positivo y en constante movimiento.
¿Qué valoramos?
• Buena predisposición y actitud positiva.
• Ganas de aprender y desarrollarse.
• Puntualidad y compromiso.
• Trabajo en equipo y buena atención al cliente.
• Experiencia previa no excluyente: ¡te formamos!
¿Qué ofrecemos?
• Jornada completa (turnos de tarde).
• Ambiente joven, relajado y profesional.
• Oportunidades reales de crecimiento dentro de la empresa.
• Capacitación constante.
• Beneficios y descuentos especiales.
Tareas principales:
• Atención al cliente en mostrador.
• Preparación y despacho de helados, cafés y productos afines.
• Mantenimiento del orden y limpieza del local.
• Cobro en caja.
Ingeniero De Pruebas
NovaCummins West Africa Limited
Guadalajara, ES
Ingeniero De Pruebas
Cummins West Africa Limited · Guadalajara, ES
Description
Estamos buscando un talentoso Ingeniero de Pruebas para unirse a nuestro equipo, especializado en Manufactura para nuestra Planta Accelera en Guadalajara, España.
Este rol es 100% presencial.
En este rol, tendrás un impacto de las siguientes maneras:
- Desarrollando, manteniendo y mejorando equipos y arquitecturas de prueba: Asegurando que los productos de aplicación se prueben con equipos avanzados y confiables para una mayor calidad y rendimiento.
- Analizando los resultados de las pruebas: Proporcionando recomendaciones y orientación sobre las causas raíz de los eventos de fallos de prueba para mejorar la fiabilidad del producto y reducir el tiempo de inactividad.
- Comprendiendo las pruebas funcionales específicas del producto final durante el ensamblaje: Asegurando que los productos cumplan con sus requisitos funcionales durante el ensamblaje, contribuyendo a la calidad general del producto.
- Conocimiento transversal: Colaborando eficazmente con varios departamentos, incluyendo ingeniería de producto, calidad, ingeniería de manufactura e instalaciones.
- Asegurando el cumplimiento de las normas de seguridad: Asegurando que todos los procedimientos de prueba cumplan con las regulaciones de seguridad, protegiendo a la fuerza laboral y a los usuarios finales.
- Asegurando el cumplimiento de las normas de manufactura: Manteniendo la consistencia y calidad en la producción asegurando que todos los procedimientos de prueba cumplan con las normas de manufactura.
- Asistiendo en el diseño e implementación de procesos de prueba: Simplificando las operaciones y mejorando la eficiencia en un entorno de manufactura.
- Mejora continua: Contribuyendo a la mejora continua de las metodologías de prueba, asegurando que la empresa se mantenga a la vanguardia en innovación y calidad.
Para tener éxito en este rol, necesitarás lo siguiente:
- Sistemas de Control de Pruebas: Diseñar, operar y optimizar sistemas de control de pruebas para obtener resultados de calidad y tomar decisiones basadas en datos, asegurando que el producto cumpla con los requisitos de calidad del cliente.
- Minería de Datos: Extraer información de los datos identificando relaciones y patrones utilizando técnicas de exploración y visualización de datos para comprender la estructura subyacente y construir modelos sólidos.
- Resolución de Problemas: Resolver problemas utilizando procesos de análisis sistemáticos y metodologías estándar de la industria. Determinar la causa asignable, implementar soluciones robustas, identificar causas raíz sistémicas y asegurar acciones para prevenir la recurrencia.
- Fundamentos de Salud y Seguridad: Promover comportamientos proactivos de salud y seguridad identificando, reportando y participando en acciones para mejorar la salud y seguridad, contribuyendo a un lugar de trabajo libre de lesiones.
Educación/Experiencia :
- Se requiere título universitario o de grado en STEM (Ciencia, Tecnología, Ingeniería, Matemáticas) o campo relacionado, o experiencia equivalente.
- Se requiere un nivel básico de experiencia laboral relevante.
- Se requiere conocimiento transversal de ingeniería de producto, calidad, ingeniería de manufactura e instalaciones.
- Esta posición puede requerir licencias para cumplir con los controles de exportación o regulaciones de sanciones.
- Se requiere un nivel alto de inglés.