No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araTransport i Logística
1.028Comercial i Vendes
815Informàtica i IT
742Administració i Secretariat
692Enginyeria i Mecànica
432Veure més categories
Indústria Manufacturera
391Instal·lació i Manteniment
295Comerç i Venda al Detall
287Desenvolupament de Programari
284Educació i Formació
275Dret i Legal
260Màrqueting i Negoci
223Art, Moda i Disseny
160Disseny i Usabilitat
157Arts i Oficis
154Hostaleria
123Sanitat i Salut
119Construcció
102Alimentació
96Publicitat i Comunicació
96Recursos Humans
76Comptabilitat i Finances
69Atenció al client
43Banca
34Producte
33Farmacèutica
31Cures i Serveis Personals
29Energia i Mineria
27Seguretat
23Turisme i Entreteniment
22Immobiliària
20Telecomunicacions
8Social i Voluntariat
7Assegurances
2Ciència i Investigació
2Esport i Entrenament
2Agricultura
1Editorial i Mitjans
0Especialista en desarrollo de negocios
1 de maigSUMO, SERVICIOS Y SUMINISTROS S.L. (CEEiS)
Huelva, ES
Especialista en desarrollo de negocios
SUMO, SERVICIOS Y SUMINISTROS S.L. (CEEiS) · Huelva, ES
Centro Especial de Empleo SUMO busca comercial para potenciar nuestra RED del área de prestaciones de servicios a otras empresas.
Se requiere:
- Persona con experiencia de al menos 4 años en el área de comercialización de servicios a empresas(prospecciones a empresas que requieran personal) y experiencia comercializando formaciones a empresas externas.
- Residir en Huelva.
- Carnet tipo B.
- Liderazgo y manejo de herramientas ofimáticas.
Se ofrece:
- Contrato estable.
- Pertenecer al GRUPO SUMO.
- Salario en función la valía y experiencia.
- Móvil de empresa y otras ventajas.
Secretaria comercial
29 d’abr.SUMA Inmobiliaria
Madrid, ES
Secretaria comercial
SUMA Inmobiliaria · Madrid, ES
Mecanografía Office
Buscamos secretaria comercial para dar soporte a nuestros consultores inmobiliarios.
Responsabilidades
Alta y seguimiento de inmuebles en portales inmobiliarios, gestión de los medios publicitarios, labores administrativas, informes comerciales, redacción de documentos, inventario, contabilidad, gestión de proveedores, prospección inmobiliaria y soporte del equipo comercial de ambas oficinas.
Requisitos
Manejo del paquete office, capacidad de trabajo en equipo, aptitudes comerciales y capacidad organizativa.
Se valorará el manejo de portales inmobiliarios e inglés.
SUMAR, Serveis Públics d'Acció Social de Catalunya
Santa Coloma de Farners, ES
Administratiu/va de Recursos Humans Residència Gent Gran
SUMAR, Serveis Públics d'Acció Social de Catalunya · Santa Coloma de Farners, ES
Per la Residència de Gent Gran de Santa Coloma de Farners, busquem un/a Administratiu/va de Recursos Humans. La persona seleccionada, en col·laboració amb la Direcció Assistencial de la Residència, es responsabilitzarà de la gestió dels RRHH de la Residència d’acord a les directrius i polítiques establertes per SUMAR.
La persona seleccionada, en coordinació de l’àrea de gestió de persones, realitzarà, entre d'altres funcions:
- Vetllar per la correcte dotació dels diferents torns de treball, gestionant les cobertures derivades de les incidències del personal.
- Gestionar i portar el control dels calendaris dels/les professionals, gestionar les vacances, permisos i altres incidències.
- Acollida nou personal, gestionar el procés d’acollida del nou personal (coordinació company/a que el formarà, entrega roba de treball i EPI’s, signatura del contracte de treball, explicació de les pautes inicials i entrega dels tutorials corresponents a formació PRL, portal del professional, entrega de claus i taquilla, etc).
- Comunicar al seu responsable immediat les incidències o anomalies observades en el desenvolupament de la seva tasca, resoldre les que se li deleguin.
- S’ocuparà de realitzar les entrevistes dels candidats/es que formen part de la borsa de la residència per realitzar substitucions de l’equip Gerocultor/a i de l’equip d’atenció indirecte.
- Realitzarà la resolució de consultes i dubtes en matèria laboral.
- Comunicarà a l’àrea de gestió de persones les altes, baixes i modificacions dels contractes de professionals de la residència.
S’ofereix:
Jornada: 40h setmanals de dilluns a divendres.
Horari: A concretar
Contracte Indefinit
Salari: A convenir
Requisitos:
Formació: Cicle Formatiu de Grau Mitjà d’Administració o similar. Valorable formació en l’àmbit social.
Experiència: Aportar experiència en un lloc de treball similar Es prioritzaran candidatures amb experiència en residència i coneixements teòrics i pràctics en Model ACP.
Idiomes: Domini del català i el castellà.
Residència: Cassà o rodalies.
Competències: Pensem en un/a professional compromès/a, amb facilitat per establir relacions interpersonals, amb bones habilitats socials i empatia vers els altres i amb predisposició i facilitat per a treballar en equip.
Alta capacitat de resolució de problemes i a treballar sota pressió. Professional proactiu, flexible i amb alta capacitat de planificació i organització.