No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araTransport i Logística
1.348Comercial i Vendes
957Informàtica i IT
872Administració i Secretariat
771Desenvolupament de Programari
531Veure més categories
Comerç i Venda al Detall
506Indústria Manufacturera
460Enginyeria i Mecànica
407Dret i Legal
384Educació i Formació
352Instal·lació i Manteniment
295Màrqueting i Negoci
274Sanitat i Salut
198Disseny i Usabilitat
183Hostaleria
141Art, Moda i Disseny
122Publicitat i Comunicació
122Construcció
106Recursos Humans
98Alimentació
91Comptabilitat i Finances
88Arts i Oficis
79Atenció al client
77Turisme i Entreteniment
76Cures i Serveis Personals
63Producte
47Banca
46Farmacèutica
36Seguretat
36Immobiliària
29Social i Voluntariat
17Energia i Mineria
15Ciència i Investigació
2Editorial i Mitjans
2Telecomunicacions
2Assegurances
1Esport i Entrenament
1Agricultura
0SUMAR, Serveis Públics d'Acció Social de Catalunya
Girona, ES
Administratiu/va de gestió Servei d'Atenció Domiciliària- Gironès
SUMAR, Serveis Públics d'Acció Social de Catalunya · Girona, ES
Cerquem administratiu/va de gestió pel Serveis d'Atenció Domiciliària per realitzar la funció de suport administratiu dels serveis de SAD executant amb precisió els processos assignats, aportant propostes de millora des d’una visió d’orientació a client amb una òptima administració dels recursos per la comarca del Gironès.
Funcions:
- Atenció telefònica de les incidències i necessitats de l'equip d'atenció directa.
- Reprogramació de les planificacions atenent a les urgències diàries del servei.
- Planificació de vacances dels professionals d'atenció directe i seguiment i gestió del calendari laboral.
- Gestió administrativa de les noves incorporacions al servei ( entrega d'epi's i material, signatura de contractes, etc.)
- Facturació
- Coordinació amb el dpt. de gestió de persones per tràmits laborals (gestió de varibles per la nòmina, gestió d'absentisme, etc).
Experiència: Mínim 2 anys en lloc administratiu o similiar.
Perfil Competencial: pensem amb un/a professional compromès/a i orientat/da en la millora de la qualitat de vida de les persones, treball en equip, flexibilitat, compromís i orientació a la persona. Així com competències específiques del lloc, lideratge i gestió d’equips, negociació, innovació, planificació i organització i habilitats d’anàlisi i de resolució de problemes.
S'ofearreix:
Contracte indefinit amb jornada de 40 hores setmanals.
Jornada:
De dilluns a divendres en jornada de matins de 8:00 a 15:15 i en roda de guàrdies de 08 a 16:45 amb mitja hora per dinar.
Contracte: Contracte indefinit.
Salari:
19723€ + variables
Incorporació immediata.