Excel Mesos Office

Oferta de treball:Tècnic/a administratiu d'habitatgeLa Fundació Hàbitat3 és una gestora d'habitatge social del Tercer Sector Social de Catalunya que treballa amb les entitats socials i les administracions públiques per garantir el dret a un habitatge...
  • Oferta de treball:Tècnic/a administratiu d'habitatgeLa Fundació Hàbitat3 és una gestora d'habitatge social del Tercer Sector Social de Catalunya que treballa amb les entitats socials i les administracions públiques per garantir el dret a un habitatge digne a les persones que es troben en situació de vulnerabilitat.

El nostre propòsit és ser la Fundació referent en habitatge de lloguer social a Catalunya i contribuir a la inclusió de les famílies que acompanyem.L'objectiu principal de l'àrea comercial és aconseguir habitatges pels programes que la Fundació desenvolupa amb altres entitats socials i les administracions públiques mitjançant la compra o la cessió temporal de l'ús dels habitatges.Estem cercant una persona organitzada, dinàmica, i amb coneixements específics en matèria de gestió de BBDD, gestió de les ofertes i captació d'habitatges i operacions de compra i cessió dels habitatges que es destinaran als programes que la Fundació desenvolupa amb Entitats Socials i administracions públiques.Funcions a desenvlupar:Gestió directa dels processos administratius de compra i cessió d'habitatges, a través del tanteig i retracte, compra directa a particulars, entitats bancàries i fons d'inversió.Gestió administrativa dels documents propis dels processos de formalització de les compres d'habitatge.Gestió de la base de dades del CRM i TAAF.Mantenir la informació actualitzada i garantir la seva fiabilitat per tal de donar compliment a les obligacions contractuals que se'n derivin.Negociació amb propietaris, grans tenidors i col·laboradors externs.Càlcul de la viabilitat econòmica de les compres.Experiència laboral i coneixements:Experiència en la gestió de BBDD i el la formalització dels processos de compra i cessió d'habitatges.Coneixements jurídics suficients sobre la documentació acreditativa de la titularitat de les finques.Domini del paquet Office i gestió de BBDD (Excel).Idiomes imprescindibles: Català i Castellà nivell alt.També es valoraran:Coneixement i experiència de treball amb el sistema d'administració de finques TAAFExperiència prèvia en processos de compra a través de tanteig i retracte.Competències necessàries:Capacitat relacionalCapacitat d'influènciaVisió sistèmica i capacitat analíticaOrientació a resultatsOferim:Contracte indefinit a jornada completa (38,5 hores/setmana)Incorporació immediataBon ambient de treballLa retribució serà de 25.911,72 € bruts anualsLes condicions per al lloc de treball es regiran segons el Conveni col·lectiu de treball de Catalunya d ´acció social amb infants, joves, famílies i d ´altres en situació de riscModalitat de treball híbridaRetribució flexible en restauració i transport públicJornada intensiva durant els mesos de juiol i agostEntrada i sortida flexiblesValorable disposar de certificat de discapacitat mínim del 33%Com respondre a l'oferta:Fes-nos arribar el teu currículum i una carta de presentació explicant què pots aportar a l'equip de la Fundació Hàbitat3 a ******

No et perdis res!

Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació


Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa

Subscriu-te ara

Darreres ofertes d'ocupació de Administració i Secretariat a Zaragoza

JOIN

Zaragoza, ES

INVESTIGACION Y DESARROLLO ECO SL busca un/a Auxiliar administrativo para Administración de Fincas INVESTIGACION Y...

GSLOPEZ

Zaragoza, ES

Oferta de empleo: Contable y Administrativo/a Ubicación: Orihuela (Alicante) Jornada completa: 8:00 a 13:30 y 15:30 a...

Fotoenergy

Zaragoza, ES

En Fotoenergy, líderes en instalaciones de energía solar, cargadores de vehículos eléctricos y soluciones de aerotermia...

MÁS HUMANOS

Zaragoza, ES

OFERTA DE EMPLEO – AUXILIAR ADMINISTRATIVO/A (ÁREA MEDIO AMBIENTE, PRL Y RRHH) Ubicación: Zuera Horario: De lunes a...

JOIN

Zaragoza, ES

INVESTIGACION Y DESARROLLO ECO SL busca un/a AUXILIAR ADMINISTRATIVO - JORNADA PARCIAL Despacho profesional orientado a...

CESTE Centro Universitario

Zaragoza, ES

Desde CESTE, Centro Universitario, estamos buscando en Zaragoza una persona para el departamento de Administración y...

Instituto Aragonés de Empleo (INAEM)

Zaragoza, ES

Desde el Instituto Aragonés de Empleo (INAEM) estamos gestionando una oferta para Auxiliar Administrativo para una...

NA

Aguarón, ES

¿Te apasiona trabajar con personas, resolver desafíos laborales y contribuir al bienestar dentro de una organización?...

NA

Abanto, ES

¿Te apasiona la atención al cliente y quieres formar parte de un equipo profesional en el sector de la salud dental?...

IVC Evidensia España

Zaragoza, ES

Clínica Veterinaria Utebo precisa incorporar a su equipo un/a recepcionista con amplia experiencia en atención al...