No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araTransport i Logística
1.300Comercial i Vendes
1.157Informàtica i IT
912Administració i Secretariat
807Comerç i Venda al Detall
572Veure més categories
Desenvolupament de Programari
526Enginyeria i Mecànica
499Educació i Formació
392Indústria Manufacturera
388Instal·lació i Manteniment
305Dret i Legal
303Màrqueting i Negoci
299Art, Moda i Disseny
203Sanitat i Salut
166Disseny i Usabilitat
148Publicitat i Comunicació
139Construcció
136Comptabilitat i Finances
114Hostaleria
94Alimentació
91Atenció al client
89Recursos Humans
89Arts i Oficis
71Turisme i Entreteniment
47Producte
45Banca
39Farmacèutica
37Seguretat
36Immobiliària
32Cures i Serveis Personals
25Social i Voluntariat
16Energia i Mineria
13Telecomunicacions
5Assegurances
3Esport i Entrenament
3Editorial i Mitjans
2Agricultura
0Ciència i Investigació
0Apache Mesos
WikipediaAssociació Som Llar
Terrassa, ES
TÈCNIC/A SOCIOEDUCATIU PER PROGRAMA DESFENT NUSOS A RUBÍ
Associació Som Llar · Terrassa, ES
. Excel Mesos Word
Som Llar és una entitat que busca garantir el dret a l’habitatge per a totes les persones fent especial èmfasi en activar i acompanyar processos d’apoderament i inclusió residencial per a aquelles amb situació de major vulnerabilitat social, i en especial a aquelles degudes a raons de gènere.
Busquem esdevenir un referent com a proveïdor de serveis residencials i d’acompanyament social, promocionant les capacitats i l’autonomia de les persones.
Estem cercant una persona per cobrir la vacant de tècnic/a del programa Desfent Nusos al Vallés Occidental.
FORMACIÓ:
Formació: Formació reglada en ciències socials: Educació social, treball social, ciències polítiques antropologia, sociologia, etc.
Valorable formació específica en intervenció comunitària.
Imprescindible carnet de conduir i disponibilitat per conduir furgoneta.
FUNCIONS I TASQUES
- Planificar i desplegar les diferents actuacions emmarcades al projecte Desfent Nusos amb els diferents finançadors.
- Elaborar els dissenys necessaris i la presentació de subvencions per obtenir el finançament per el projecte segons els criteris generals acordats per l’any, assegurant que s’acompleixen els requisits interns i els dels clients finançadors, d’acord amb les indicacions del procés de disseny de projectes.
- Planificació del projecte Desfent Nusos d’acord amb les directrius generals, assegurant la resposta adequada als requeriments i les instruccions dels diversos clients finançadors en cas de tenir-los i els criteris de qualitat interns. ( pla de treball i fer el seguiment dels objectius, accions i indicadors).
- Identificar les necessitats de persones i famílies mitjançant la coordinació amb les tècniques d’habitatge.
- Desplegar el protocol d'acollida al programa i definir i implementar l'itinerari d'ajuts, servies i accions durant el procés d’estada en l’habitatge.
- Desplegar estratègies de prevenció de deutes econòmics i eines de suport via ajuts o préstecs puntuals.
- Organitza el protocol d’ajudes segons tipologies de productes que disposa el programa i inventari de recursos. Defineix criteris , circuit, documentació justificatiu i realitza el recull d’indicadors. Desplegar campanyes i accions comunitàries que afavoreixin l’arrelament de les famílies als recursos i programes comunitaris.
- Promoure l’obtenció de donacions, en base a campanyes de responsabilitat social corporativa i planificar-ne la recollida, inventari i distribució, d’acord amb les necessitats de les famílies i els criteris del Programa.
- Incentivar el coneixement de l'economia social a les famílies com a instruments de suport social ( grups de consum, grups d'habitatge, suport de cures a infants, grups de lactància, etc).
- Planificar i executar la prestació d’ajuts i serveis per a cobrir les necessitats bàsiques de les famílies.
- Promoure activitats comunitàries que afavoreixen l’arrelament de les famílies als barris on resideixen.
- Identificar entitats i recursos del territori que permetin la cobertura de necessitats i la generació d’oportunitats de les famílies
- Dissenyar, planificat i coordinar tallers dirigits a la millora competencial de les famílies i la prevenció del malbaratament alimentari.
- Dissenyar, planificar i coordinar espais de cures per a promoure el benestar emocional de les famílies.
- Elaborar i desplegar un pla de voluntariat establin aliances amb entitats, centres educatius i recursos del territori que contempli la captació, acollida, capacitació i seguiment del voluntariat en les diferents àrees de Som Llar.
- Donar resposta a encàrrecs específics del cap d’àrea de programes Transversals
- Dependència directa del cap d’àrea de programes Transversals
- Elaboració de reformulacions, memòries i disseny de projectes.
- Disseny i preparació d’instruments per la recollida de dades del projecte.
- Treball en xarxa amb les tècniques d’habitatge per la detecció de necessitats i noves inquietuds de les famílies per executar activitats i tallers.
- Detecció de necessitats amb les participants de les diferents accions del programa DN per a promoure noves accions que els hi donin resposta.
- Disseny, planificació i execució activitats i tallers de capacitació i gestió emocional.
- Implementació del procediment d’ajuts i serveis i registre d’ajuts
- Detecció, captació, acollida, formació del voluntariat.
- Identificar entitats al territori amb qui establir aliances i fomentar el treball en xarxa.
- Elaboració de material divulgatiu i de difusió.
- Coordinació amb agents comunitaris de Barcelona.
- Coordinació de la recollida d’aliments, organització i entrega d’aliments. Aquesta tasca serà realitzada per voluntariat pròximament, per tant l’educadora hi serà uns mesos fent l’acompanyament i traspàs de tasques a les persones que lideraran els aliments a BCN.
- Garantir l’execució dels projectes d’acció directa, d’acord amb els dissenys definits, els criteris de qualitat interns i les instruccions i normatives del client finançador.
- Donar suport a la gestió de les demandes estratègiques de suport de les persones / famílies, per donar resposta als Coordinadors i Tècnics dels diferents Programes, d´acord amb les cobertures definides en el projecte i les xarxes de suport existent.
- Planificar i gestionar la seva activitat de treball, d'acord amb els objectius i els criteris definits en el Pla de Treball del projecte, desenvolupant-los per l'assoliment dels objectius establerts.
- Mantenir l'organització i neteja dels espais del magatzem.
- Realitzar l'avaluació regular del grau de satisfacció de les famílies usuàries, segons preveu el disseny i/o el pla de treball del projecte (qüestionaris de satisfacció i altres).
- Participar de les reunions de seguiment dels programes i en les de coordinació de casos, sempre que sigui necessari.
- Planificació i coordinació del desenvolupament de tres tallers setmanals a partir dels requeriments establerts en els projectes.
- Setmanalment: supervisió de l’actualització de les graelles d’ocupació i dades i de registres del programa
- Captació, acollida i acompanyament a 15 persones voluntàries anualment
- Mensualment: enviament a la coordinació del àrea de la graella de dades i d’indicadors.
- Mensualment inventari actualitzat del magatzem de Barcelona, així com mantenir l’ordre i neteja dels espais de magatzem.
- Capacitat d’anticipar-se a les necessitats del programa i de les persones.
- Coneixement de metodologies i visió comunitària.
- Capacitat d’organització i autonomia.
- Coneixement de metodologies i programes d’economia social.
- Treball amb perspectiva de gènere.
- Capacitat d’adaptació i flexibilitat Capacitat de resiliència.
- Gestió de la frustració Gestió de conflictes.
- Habilitat comunicativa i escolta activa.
- Capacitat detecció de necessitats socials i de formular alternatives d’atenció Puntualitat en les obligacions laborals.
- Habilitat informàtiques de Gestió ( Excel i Word) i xarxes socials Autonomia per al seu lloc laboral.
- Creativitat i pro activitat en la proposta de suport especialitzat, d’acord amb les necessitats detectades.
- Capacitat de gestió de les emocions davant de situacions d’estrès.
Jornada laboral: 38,5 hores setmanals
Conveni Acció Social amb infants, joves, famílies i altres en situació de risc d’exclusió social de Catalunya
Sou: 25.541,60 € anuals bruts
Lloc de treball: Vallés Occidental
Horari: 3 dies de matí i tarda i 2 dies només matí, amb flexibilitat horària segons necessitats del Programa.
Tipus de contracte: Temporal (Contracte vinculat convocatòria de projectes d’ajuts i serveis CONVO 2025-2026)
Inici: 14/11/2025
Finalització: 31/12/2025
Amb possibilitat de renovació
Fundación Cibervoluntarios - Cybervolunteers Foundation
Villanueva Mesía, ES
Formador/a en Competencias Digitales Básicas
Fundación Cibervoluntarios - Cybervolunteers Foundation · Villanueva Mesía, ES
.
Descripción
Como Formador/a tendrás la misión de acompañar a estudiantes en centros educativos para mejorar sus competencias digitales, fomentando su empoderamiento, un uso eficaz de las tecnologías digitales y una adaptación exitosa al mundo digital. Buscamos formador/a con pasión por la tecnología y la educación. Queremos que hagas de una sesión formativa una experiencia única, interactiva y divertida.
Detalles De La Vacante:
Días: 10, 11, 12 y 13 de noviembre de 10 a 14H en Casas de Don Pedro, Badajoz
Funciones:
Impartir talleres formativos sobre competencias digitales básicas
Adaptar los contenidos formativos y sesiones a diferentes niveles de conocimiento y franjas de edad.
Acompañar a estudiantes en su proceso formativo sobre competencias digitales.
Realizar reportes de asistencia y otros aspectos administrativos.
">
Como Formador/a tendrás la misión de acompañar a estudiantes en centros educativos para mejorar sus competencias digitales, fomentando su empoderamiento, un uso eficaz de las tecnologías digitales y una adaptación exitosa al mundo digital. Buscamos formador/a con pasión por la tecnología y la educación. Queremos que hagas de una sesión formativa una experiencia única, interactiva y divertida.
Funciones:
Impartir talleres formativos sobre competencias digitales básicas
Adaptar los contenidos formativos y sesiones a diferentes niveles de conocimiento y franjas de edad.
Acompañar a estudiantes en su proceso formativo sobre competencias digitales.
Realizar reportes de asistencia y otros aspectos administrativos.
Requisitos mínimos
Formación sobre Educación (Pedagogía, Magisterio, Educación Social, Animación Sociocultural) y/o Tecnología.
Experiencia con niños, niñas y adolescentes; impartición de talleres; desarrollo de formaciones; docencia, etc. (al menos 6 meses)
Competencias: Habilidades comunicativas; Habilidades sociales; Conocimientos pedagógicos; Adaptación al contexto formativo.
Imprescindible permiso de conducir y vehículo propio
Disponer de certificado de delitos sexuales.
¿QUÉ OFRECEMOS?
Contrato fijo discontinuo a media jornada.
Jornada de 10 horas a 30 horas semanales.
Salario según convenio de formación no reglada.
Modalidad: presencial
Pago de kilometraje
">
Formación sobre Educación (Pedagogía, Magisterio, Educación Social, Animación Sociocultural) y/o Tecnología.
Experiencia con niños, niñas y adolescentes; impartición de talleres; desarrollo de formaciones; docencia, etc. (al menos 6 meses)
Competencias: Habilidades comunicativas; Habilidades sociales; Conocimientos pedagógicos; Adaptación al contexto formativo.
Imprescindible permiso de conducir y vehículo propio
Disponer de certificado de delitos sexuales.
¿QUÉ OFRECEMOS?
Contrato fijo discontinuo a media jornada.
Jornada de 10 horas a 30 horas semanales.
Salario según convenio de formación no reglada.
Modalidad: presencial
Pago de kilometraje
Fundació Pere Tarrés
Banyoles, ES
Director/a per menjador escolar a Banyoles
Fundació Pere Tarrés · Banyoles, ES
. Mesos
La Fundació Pere Tarrés cerca un/a coordinador/a de menjador escolar per cobrir una baixa a un centre escolar situat a Banyoles.
Què faràs?
- Vetllar per un bon desenvolupament global del menjador.
- Supervisar els monitors/es, dinamitzant l’equip i garantint la unitat de criteris.
- Assegurar la correcta coordinació entre l’escola i l'entitat.
- Recolzar constantment al llarg de l’activitat, assumint tasques del personal de monitoratge quan sigui necessari.
- Coordinar-me amb la cuina (dietes, menús, al
- lèrgies, etc...)
- Organitzar les reunions i sessions de treball de l’equip.
- Incorporació: Novembre 2025
- La jornada laboral serà de dilluns a divendres de 9 - 15h
- Tipus de contracte: interinitat (aproximadament 4 mesos)
- Treballaràs amb una entitat sense ànim de lucre fonamentada des de fa molts anys al món del lleure i l'acció social.
- Títol de director/a de temps lliure
- Experiència en l'àmbit del servei de menjador.
- Experiència amb infants i joves en l'àmbit educatiu, social i/o del lleure
- Nivell de català i castellà alt, nadiu o bilingüe
- Imprescindible disposar del Certificat Negatiu de Naturalesa Sexual
- I sobretot... valorem molt la bona actitut i la predisposició!
Grupo Moga
Palmas de Gran Canaria, Las, ES
Personal Nuevo Restaurante La Mafia se sienta a la mesa (Maspalomas)
Grupo Moga · Palmas de Gran Canaria, Las, ES
. Office
🍽️ ¡Incorporamos Personal para la nueva apertura del restaurante La Mafia en Grupo MOGA! 🌟
📍 Ubicación: Maspalomas (Restaurante La Mafia)
📅 Tipo de contrato: Indefinido
💼 Jornada: Completa
Con motivo de la nueva apertura de nuestro restaurante, vamos a incorporar diferentes perfiles profesionales para formar un equipo dinámico, comprometido y con pasión por la hostelería.
Si te apasiona el mundo de la restauración y quieres formar parte de un proyecto desde el inicio, ¡te estamos esperando!
Puestos vacantes:
👨🍳 Cocina:
- Jefe/a de partida
- Cocineros/as
- Ayudantes de cocina
- Camareros/as
- Ayudantes de sala
- Fregadores/as
- Personal de limpieza
- Contrato estable y posibilidad real de crecimiento.
- Ambiente de trabajo dinámico, joven y profesional.
- ¡Y un equipo donde te vas a sentir parte desde el primer día!
📝 Envía tu CV
En grupo Moga contratamos personas, valoramos la diversidad y fomentamos un ambiente inclusivo para todos/as los/as candidatos/as
Requisitos:
✅ Requisitos generales:
- Experiencia previa en hostelería (según el puesto).
- Pasión por el trabajo en equipo y orientación al cliente.
- Compromiso, responsabilidad y actitud positiva.
- Capacidad de trabajo en entornos dinámicos y bajo presión.
- Valorable formación en hostelería o restauración.
HARPER & NEYER
Palmas de Gran Canaria, Las, ES
Dependiente de moda - ECI Mesa y López | 36h
HARPER & NEYER · Palmas de Gran Canaria, Las, ES
.
Harper&Neyer es la marca de hombre en España con el crecimiento más rápido. Comenzamos de 0 y nos hemos convertido en una empresa internacional.
Somos desafiantes, inclusivos, apasionados y confiamos en nosotros mismos. Y nuestro equipo es un reflejo de ello. Tenemos un fuerte compromiso con los empleados y su bienestar, tanto profesional como personal.
Como Sales Assistant, serás la persona encargada de gestionar nuestro punto de venta en el Corte Inglés de Mesa y López (Palmas de Gran Canaria), participando activamente en el cumplimiento de los objetivos de ventas.
Tareas
- Atender y asesorar a los clientes de manera personalizada.
- Mantener la tienda organizada y atractiva.
- Contribuir a alcanzar los objetivos de venta.
- Gestionar la caja y los pagos.
Requisitos
- Al menos 1 año de experiencia previa en ventas y atención al cliente en el sector de la moda.
- Habilidades de comunicación y capacidad para trabajar en equipo.
- Pasión por la moda y las tendencias.
- Conocimiento de KPI's.
Beneficios
- Forma parte de la #HarperCrew y accede a nuestros productos con el descuento para empleados.
- Un ambiente de trabajo creativo y dinámico: somos inconformistas y siempre buscamos ir al siguiente nivel.
- Posibilidades reales de crecimiento dentro del equipo de ventas.
- Asistencia a nuestros Fashion Shows y eventos de marca.
NA
Cabrera d'Anoia, ES
Busquem comercials per a RACC amb català
NA · Cabrera d'Anoia, ES
Mesos
Tagradaria treballar al RACC?
Oferim una posició de comercial en horari de tarda, ideal per a persones que estudien o que necessiten conciliar amb la vida familiar.
Aquesta pot ser la teva oportunitat
Estàs estudiant una carrera, formació professional o simplement necessites un horari flexible per responsabilitats personals?
Et proposem incorporar-te a una organització de referència com el RACC, on rebràs formació remunerada, un ambient de treball proper i bones condicions des del primer dia.
Quines seran les teves tasques?
- Et posaràs en contacte amb socis actuals i antics. No es fan trucades en fred.
- Donaràs a conèixer els serveis del RACC i ajudaràs a ampliar la xarxa de socis.
- Comptaràs amb una formació completa i suport constant per assolir els teus objectius.
Què toferim?
- Jornada laboral de dilluns a divendres, de 15:00 a 21:00 h (30 hores setmanals).
- Formació inicial remunerada durant dues setmanes (de 09:00 a 15:00 h), amb contracte des del primer dia.
- Retribució fixa de 12,13 € bruts lhora, amb sistema de comissions segons resultats.
- Contracte inicial de tres mesos a través dAdecco, amb possibilitats reals dincorporació a la plantilla del RACC.
- Data dinici prevista: 1 de setembre de 2025.
- El lloc de treball és presencial, a les oficines del RACC a la Zona Franca de Barcelona.
A qui estem buscant?
- Domini del català, amb nivell nadiu o bilingüe.
- Experiència prèvia en vendes o en atenció al client.
- Residència a Barcelona o a prop.
- Perfil proactiu, amb ganes de créixer, orientat a objectius i amb actitud positiva.
- Es valorarà experiència en assegurances o en sectors similars.
Molt important
Per tal que puguem tenir en compte la teva candidatura, cal que completis la videoentrevista.
Només es consideraran les candidatures que lhagin gravada.
https://rcf.adecco.com/process/ZUPcGM3tDbbxzu4YEZbu/d7602dcb-f6ab-4fee-bd22-a7003458f40b
Tencaixa?
Si busques un projecte flexible, amb formació remunerada i opcions de continuïtat, aquesta pot ser la teva.
Inscriu-te avui mateix i grava la teva entrevista per iniciar el procés.
En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas
Requisitos
- Resident a Barcelona o voltants
- Català nivell natiu o bilingüe
- Experiència en vendes i atenció al client
- Gran capaçitat d'aprenentatge
- Actitut positiva
- Es valorarà experiència en el sector d'assegurançes
¿Qué ofrecemos?
Salari de 12,13€ bruts hora + comissions
NA
Ripoll, ES
Operari producció taller
NA · Ripoll, ES
Mesos
Empresa del metall de la zona de Ripoll busca incorporar dos operaris per producció al taller.Si busques una feina estable, aquesta t'interessa?Apunta't!
Requisitos
Es demana:
- Experiència amb ús d'eines com trepant, rebladora, cúter, grapadora pneumàtica per el muntatge de peces metàl·liques.
¿Qué ofrecemos?
S'ofereix un contracte temporal de 4 mesos amb la possibilitat de passar per empresa.
Horari de 14h a 22h.
Parc Taulí Hospital Universitari
Sabadell, ES
3 Gerocultors/es (torn nit) (25_150_IPV_SGG_GER)
Parc Taulí Hospital Universitari · Sabadell, ES
. Mesos
Descripció del Centre:
Sabadell Gent Gran és una plataforma de serveis per a persones grans amb residència, centre de dia, apartaments amb serveis i servei d’ajuda a domicili “Taulí Aprop”. Actualment està en fase d’expansió i creixement. Formant part del Consorci Corporació Sanitària Parc Taulí, Sabadell Gent Gran és l’eix de desenvolupament dels nous serveis d’atenció integrada social i sanitària i alhora dels serveis socials i dependència d’atenció i cures a les persones grans que actualment ja ofereix la Corporació.
Funcions:
- Atenció personal en les activitats de la vida diària.
- Hàbits d’autonomia.
- Realitzar canvis posturals.
- Suport a menjar.
- Dinamització sociocultural.
- Realització d’higienes personals.
- Registre de dades a l’aplicatiu.
- CFGM reglat en Tècnic/a en Cures Auxiliars d’Infermeria.
- Atenció a Persones en situació de dependència (CFPM SC10) o títol equivalent de tècnic/a a atenció sociosanitària.
- Nivell de català A2.
- Currículum vitae.
- Experiència mínima de sis mesos en el sector sociosanitari o similar.
- Formació continuada en l'atenció als usuaris interns (residents) i externs (preferentment familiars dels residents).
- Capacitat de comunicació, d'empatia i de treball en equips interprofessionals i multidisciplinaris a l’hora de comprendre a les persones que fa l’atenció així com els seus comportaments.
- Interès, iniciativa, implicació i compromís a l’hora d’actuar davant una situació de crisi.
- Planificació i organització a l’hora de distribuir el temps total del servei en funció del nombre de tasques a realitzar.
Incorporació amb vinculació estable* al centre Sabadell Gent Gran del Consorci Corporació Sanitària Taulí, institució amb una amplia experiència docent, de recerca i en formació continuada especialitzada.
- La persona seleccionada es vincularà laboralment mitjançant un contracte de substitució pel termini imprescindible fins a la cobertura reglamentària i definitiva de la plaça vacant (antics interinatges) o, transitòriament, altres modalitats que en dret siguin possibles, mantenint la condició d'interí fins a la resolució del procés públic de convocatòria que s’efectuarà de conformitat amb la DA 4ª del RDL 32/2021 de mesures urgents per a la reforma laboral. Les condicions laborals són les establertes en el conveni col·lectiu vigent al centre, amb jornada completa en torn de nit.
Les condicions generals d’aquesta convocatòria es regiran pel què recull el present anunci i amb els procediments que es detallen a les bases tipus de convocatòria per a ocupació de places vigents, que es poden consultar al web de l’entitat www.tauli.cat .
D’acord amb el Codi de Selecció i Vinculació vigent, les persones candidates se sotmetran a les proves següents:
- Valoració curricular (valoració de mèrits d’acord amb els ítems de l’apartat es valorarà i amb les corresponents acreditacions, llevat de l’experiència interna que s’acreditarà d’ofici).
- Entrevista personal (pels professionals sense experiència interna) o valoració directiva.
- Prova psicotècnica.
Les persones no seleccionades per aquesta posició que hagin realitzat el procés de selecció, podràn ser considerades, segons la seva idoneïtat, per ocupar vacants que es puguin donar en altres àmbits de característiques semblants a la plaça objecte d’aquesta convocatòria.
En compliment de la LISMI, el Consorci, tindrà en consideració la reserva per a les persones candidates que acreditin una discapacitat igual o superior al 33%, sempre que siguin idònies per al desenvolupament de les funcions a cobrir.
Documentació i inscripció:
Documentació:
Caldrà adjuntar en el moment de la inscripció els següents documents en format PDF:
Documentació requisit:
- - Curriculum vitae.
- - Titulació acreditativa del requisit.
- - Acreditacions formatives.
- - Experiència laboral (caldrà acreditar-la mitjançant certificats de serveis prestats en entitats alienes al centre).
Informació: Per a consultes en relació a aquesta convocatòria, us podeu adreçar a [email protected] indicant el número de referència d’aquest anunci.
Data de termini: fins el 10 de novembre de 2025.
Codis de plaça: 9110, 5394, 5393
Requisits:
La no presentació de la documentació requisit pot comportar l’exclusió de la candidatura a la convocatòria.
INGENIEROJOB
Sant Cugat del Vallès, ES
51492MKP - Consultor/a junior en Economía Blava (WORSLEY ACCELERATION SERVICE)
INGENIEROJOB · Sant Cugat del Vallès, ES
. Mesos
Descripción de la oferta
51492MKP - Consultor/a junior en Economía Blava (WORSLEY ACCELERATION SERVICE)
Aquesta oferta forma part del JOBMARKETPLACE TALENT BLAU – TOMORROW BLUE que Barcelona Activa organitza en col·laboració amb la CÀTEDRA D’ECONOMIA BLAVA SOSTENIBLE DE LA UNIVERSITAT DE BARCELONA i TECNOAMBIENTE presencialment el dijous 6 de Novembre, de 13:30h a 16:30h. Dins el SMART CITY EXPO WORLD CONGRESS
L’empresa WORSLEY ACCELERATION SERVICE necessita cobrir la vacant de Consultor/a junior en Economía Blava
Només s’avisarà a les persones que compleixin amb els requisits sol·licitats per l’empresa.
Es confirmarà assistència i detalls a través del correu electrònic.
FUNCIONS I TASQUES
Contribució tècnica i coordinació de projectes d'economia blava
Incorporporació estiu 2026
Horàri flexible.
S'OFEREIX
- Tipus de relació professional: Contracte
- Tipologia de contracte: Temporal
- Durada de contracte: 6 mesos e indefinit
- Núm. Hores setmanals: 40 Híbrid
- Horari: De 9h a 17h
- Retribució brut anual: 22.000 / 26.000 euros.
- Formació reglada requerida: j. Llicenciatura en disciplines d'economia blava
- Coneixements informàtics: Coneixements d'ofimàtica i programes bàsics.
- Integració en equip, qualitat de la feina
- FORMACIÖ complementària relacionada amb la sostenibilitat.
- Experiència prèvia: no neccesària .
- Català, castellà i anglès avançat
Comparte En Tus Redes Sociales
Tweet
Compartir