No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araInformàtica i IT
804Comercial i Vendes
786Administració i Secretariat
603Transport i Logística
501Desenvolupament de Programari
363Veure més categories
Educació i Formació
324Dret i Legal
310Enginyeria i Mecànica
276Comerç i Venda al Detall
272Màrqueting i Negoci
247Disseny i Usabilitat
192Construcció
158Instal·lació i Manteniment
153Publicitat i Comunicació
131Recursos Humans
122Sanitat i Salut
111Comptabilitat i Finances
95Indústria Manufacturera
90Hostaleria
73Art, Moda i Disseny
61Immobiliària
57Arts i Oficis
48Producte
46Atenció al client
43Seguretat
32Turisme i Entreteniment
30Alimentació
23Banca
21Cures i Serveis Personals
11Social i Voluntariat
11Farmacèutica
10Esport i Entrenament
6Energia i Mineria
5Telecomunicacions
3Agricultura
1Editorial i Mitjans
1Assegurances
0Ciència i Investigació
0Apache Mesos
WikipediaPANADEIROS en MESIA
12 de des.Emprego Galicia
A Iglesia, ES
PANADEIROS en MESIA
Emprego Galicia · A Iglesia, ES
.
(11/12/2025 ) DESCRICIÓN DO POSTO: AXUDAR PREPARANDO CARNES E RECHEOS DE EMPANADAS REQUISITOS IMPRESCINDIBLES: PERMISO DE CONDUCIR TIPO B. PARTICULARIDADES DO EMPREGO: SÁBADOS, DOMINGOS E FESTIVOS.
VALÓRASE: PROXIMIDADE CO POSTO DE TRABALLO. DATOS CONTRACTUAIS: CONTRATO TEMPORAL A XORNADA PARCIAL(6 H DIARIAS)
OS REQUISITOS MÍNIMOS DA OFERTA DEBEN CONSTAR NA DEMANDA DE EMPREGO DA PERSOA SOLICITANTE PARA ENVIAR A CANDIDATURA Á ENTIDADE EMPREGADORA.
CONDUTORES DE FURGONETA, ATA 3,5 T. en MESIA
12 de des.Emprego Galicia
A Iglesia, ES
CONDUTORES DE FURGONETA, ATA 3,5 T. en MESIA
Emprego Galicia · A Iglesia, ES
.
(11/12/2025 ) DESCRICIÓN DO POSTO: TRANSPORTAR PAN OS PUNTOS DE VENTA. REQUISITOS IMPRESCINDIBLES: PERMISO DE CONDUCIR TIPO B. PARTICULARIDADES DO EMPREGO: SÁBADOS, DOMINGOS E FESTIVOS.
VALORASE: PROXIMIDADE AO POSTO DE TRABALLO. DATOS CONTRACTUAIS: CONTRATO INDEFINIDO A XORNADA PARCIAL ( 6 H DIARIAS).
OS REQUISITOS MÍNIMOS DA OFERTA DEBEN CONSTAR NA DEMANDA DE EMPREGO DA PERSOA SOLICITANTE PARA ENVIAR A CANDIDATURA Á ENTIDADE EMPREGADORA.
Àbac Assessors
León, ES
Administratiu/Va Comptable – Projecció A Consultor/A
Àbac Assessors · León, ES
. OCR ERP Mesos Power BI Office
1 day ago – Be among the first 25 applicants
Àbac Assessors, despatx professional a Terrassa, busquem talent amb visió de futur.
Som un equip tecnològicament avançat, membre del Centro de Innovación de Despachos Profesionales (CIDP), socis de la xarxa internacional iusTime i Partner Oficial de Holded.
Creiem en una assessoria que evoluciona, que digitalitza processos i que aposta per la Intel·ligència Artificial (IA) com a eina clau per oferir més valor als nostres clients.
A qui busquem?
Volem incorporar un/a Administratiu/va – Comptable pel Departament Fiscal i Comptable, amb projecció cap a Consultor/a.
Quines seran les teves funcions?
Gestionar tot el cicle comptable d'una cartera de clients (societats i autònoms).
Confeccionar i presentar impostos trimestrals dels clients assignats.
Preparar les empreses per les noves obligacions del Veri*Factu i la Factura Electrònica.
Incorporar la IA en els processos de producció del departament.
Automatitzar la comunicació i la gestió documental dins l'entorn del portal del client.
Preparar les comptabilitats per a analítiques de dades i informes econòmico-financers.
Participar en el disseny d'un nou servei d'anàlisi econòmica-financera amb Power BI i IA.
Col·laborar en la digitalització i automatització de processos interns.
Què demanem?
Experiència mínima de 2 anys en un Departament Comptable, gestionant cicle comptable complet amb programes de gestió.
Tresoreria i conciliació bancària amb eines tecnològiques d'última generació.
Grau mitjà o superior en Administració i Finances, o estudis universitaris en ADE, Economia, Comptabilitat i Finances.
Persona comunicativa, amb visió comercial i capacitat per gestionar nous projectes amb clients.
Domini d'Excel i eines ofimàtiques; experiència amb SAGE, A3, Holded o Contaplus.
Coneixements i ús pràctic de la Intel·ligència Artificial, comptabilitat amb OCR, o integració de dades entre programes.
Idiomes: Català, castellà i anglès.
Valorem especialment experiència en conciliacions bancàries automàtiques, comptabilitat amb OCR i integració de dades entre programes.
Coneixement d'eines com Autodespro, NET Asesor, BiLoop o Kairos; experiència amb ERP SAGE despachos/Murano o Holded.
Coneixements de Power BI i IA aplicada.
Perfil extrovertit i capacitat per atendre clients (perfil Front Office).
Què t'oferim?
Incorporació a un despatx líder en innovació tecnològica i assessorament integral.
Contracte indefinit i incorporació immediata.
Flexibilitat horària i opció de teletreball parcial després de 6 mesos.
Jornada intensiva els divendres i durant el període vacacional.
Formació contínua a càrrec de l'empresa (CEF, Euncet, col·legis professionals...).
Menjador-office a les instal·lacions.
Accés als grups professionals i esdeveniments.
Pla de carrera professional real, amb accés a la posició de Consultor/a en 1,5-2 anys.
Retribució fixa + variable segons perfil i experiència; no es descartarà cap candidatura per motius econòmics.
Possibilitat de retribució flexible.
Per què Àbac Assessors?
Perquè apostem per una assessoria moderna, col·laborativa i orientada al creixement professional.
Tindràs l'oportunitat de formar part d'un equip que integra tecnologia, coneixement i persones, amb la voluntat de transformar el sector.
Ubicació
Terrassa – Incorporació immediata.
Introdueix el teu CV
Si creus que és el teu moment per créixer professionalment, envia'ns el teu CV a
Seniority level
Entry level
Employment type
Contract
Job function
Accounting/Auditing
Industries: Outsourcing and Offshoring Consulting
#J-*****-Ljbffr
Prospector/a laboral
11 de des.Fundació Pere Tarrés
Barcelona, ES
Prospector/a laboral
Fundació Pere Tarrés · Barcelona, ES
. Mesos
Des de la Fundació Pere Tarrés cerquem a un/a prospector/a laboral per un programa d'inserció Laboral.
Les funcions a dur a terme seran:
- Prospecció: Realitzar la identificació d’empreses col·laboradores d’acord als interessos ocupacionals dels/les participants i prenent com a referència aquelles ocupacions que generen més ofertes de feina.
- Intermediació dur a terme les accions d’aproximació i negociació amb les empreses diana amb la finalitat d’establir acords de col·laboració que permetin millorar per una banda l’ocupabilitat de les persones ateses i, per l’altra, la seva inserció laboral.
- Atenció a les persones: dissenyar i implementar accions d’acompanyament a la recerca de feina i de preselecció de candidatures des del model de competències.
- Treball col.laboratiu: promoure el treball en xarxa entre els diferents agents i professionals implicats en el Programa (empreses, equip tècnic, oficina directiva, etc.) assegurant un nivell òptim de comunicació.
- Data d'incorporació: 8/01/2026
- Jornada completa: 37,5 hores/setmanals
- Horari: dilluns a divendres entrada flexible entre les 8 i les 9 i sortida flexible entre les 17h i les 18h. 2 tardes lliures.
- Possibilitat de treball remot 1 dia setmana, a partir dels 3 mesos d'antiguitat.
- Contracte: indefinit
- Grau en l’àmbit de les ciències socials (Dret laboral o Relacions Laborals) i/o àmbit social (psicologia, psicopedagogia, pedagogía, educació social...)
- Coneixement en el model d’ocupabilitat per competències
- Coneixement en mesures de responsabilitat social corporativa
- Experiència en programes d’orientació i inserció laboral
- Experiència en el treball directe amb les empreses
- Nivell alt de Català i Castellà
Consultor Senior PEGA (6 meses)
9 de des.Serem
Consultor Senior PEGA (6 meses)
Serem · Madrid, ES
Teletreball
Desde Serem, nos encontramos en la búsqueda de un CONSULTOR SENIOR PEGA con al menos 3 años de experiencia para importante cliente en formato teletrabajo y con una duración de 6 meses.
Se requiere un perfil especializado para liderar el diseño, construcción y despliegue de un cuadro de mando en la plataforma PEGA con el objetivo de proporcionar visibilidad operativa, analítica y estratégica sobre los expedientes.
Analizar los requerimientos de negocio y traducirlos en componentes visuales y métricas dentro de la plataforma PEGA. Diseñar y configurar dashboards, report definitions, data pages y widgets que permitan un monitoreo eficiente de indicadores clave (KPIs).
Integrar fuentes de datos internas y externas necesarias para la generación de reportes dinámicos. Asegurar la correcta parametrización de reglas y el rendimiento óptimo de los reportes.
Coordinarse con los equipos funcionales y técnicos para validar datos, métricas y expectativas del cuadro de mando. Documentar configuraciones, reglas creadas y flujos asociados. Garantizar la calidad del entregable mediante pruebas funcionales y de rendimiento.
Campmajó Bikes
Perafort, ES
Ajudant de taller / Ayudante de taller / Workshop associate
Campmajó Bikes · Perafort, ES
Office Excel Ingeniería de fabricación User personas Apache Mesos Talleres Control numérico de equipo (CNC) Manuales Bikes Clústeres de alta disponibilidad Mesos
Campmajó Bikes és una startup familiar, actualment amb un equip de cinc que busca créixer. Treballem en un petit taller a Perafort el qual volem convertir en una petita fàbrica de bicicletes i tàndems fets a mida i a mà. El nostre objectiu és fer arribar el benefici de les bicicletes a mida a més persones i fer realitat projectes de bicicletes per tercers. Podeu trobar més informació a www.campmajobikes.com . I ens podeu seguir a @campmajobikes a Instagram i a Facebook.
Campmajó Bikes busca un ajudant de taller polivalent que ens ajudi a fer realitat més bicicletes. Les responsabilitats principals són la fabricació de peces en torn, ajudar en l’acabat de peces de CNC, en el muntatge de bicicletes i en totes les tasques addicionals necessàries, com el manteniment de l’espai de treball, per la producció de bicicletes.
RESPONSABILITATS
- Fabricació de peces simples i casquells amb torn
- Ajudar en la preparació i acabat de peces CNC
- Control de stock de matèria prima, components i peces CNC
- Muntatge i empaquetament de bicicletes
- Assistir a l’equip de taller en qualsevol tasca necessària
- Manteniment de l’espai de treball
- Operació de la màquina CNC, responsabilitat de cara a futur
EXPERIÈNCIA I QUALIFICACIONS
- Graduat escolar / ESO
- Coneixement i experiència en torn, es valorarà formació aportada relacionada
- Coneixement i experiència en muntatge i/o mecànica de bicicletes, es valorarà formació aportada relacionada
- Es valorarà experiència i/o coneixement de maquinària, fresadora, CNC, soldadura i pintura de bicicletes
- Nocions bàsiques del tractament de dades en Microsoft Office, principalment Excel
- Permís de conduir B requerit
- Persona amb capacitat per treballar en equip, organitzada, ordenada i responsable
- Amb ganes de treballar, aprendre, i amb facilitat per treballs manuals de mecànica
- Habilitat per gestionar varies prioritats i projectes al mateix temps, amb diferents terminis
OFERIM
- Rol: ajudant de taller / workshop associate
- Horari: jornada completa
- Incorporació: en els propers 3 mesos
- Tipus de contracte: indefinit
- Sou orientatiu: 1.662,76€ bruts mensuals
- Interacció amb l’equip per entendre les necessitats de cada projecte
- Introducció i aprenentatge del procés de fabricació de les bicicletes amb Lluís Campmajó, co-fundador de l’empresa i artesà amb més de 35 anys d’experiència en el sector
- Entorn laboral sa i orientat al benestar i al desenvolupament professional de tots els integrants de l’empresa
- Possibilitat de créixer dins de l’empresa
Si creus que encaixes en aquest perfil i vols treballar amb nosaltres envia’ns el teu currículum i un petit text de max. 200 paraules amb els motius pels quals series un bon candidat per treballar amb nosaltres a l’email: [email protected]
ESP
Campmajó Bikes es una startup familiar, actualmente con un equipo de cinco personas que busca crecer. Trabajamos en un pequeño taller en Perafort que queremos convertir en una pequeña fábrica de bicicletas y tándems hechos a medida y a mano. Nuestro objetivo es acercar los beneficios de las bicicletas a medida a más personas y hacer realidad proyectos de bicicletas para terceros. Podéis encontrar más información en www.campmajobikes.com y seguirnos en @campmajobikes en Instagram y Facebook.
Campmajó Bikes busca un ayudante de taller polivalente que nos ayude a hacer realidad más bicicletas. Las responsabilidades principales son la fabricación de piezas en torno, el apoyo en el acabado de piezas CNC, el montaje de bicicletas y todas las tareas adicionales necesarias para la producción, como el mantenimiento del espacio de trabajo.
RESPONSABILIDADES
- Fabricación de piezas simples y casquillos con torno
- Ayudar en la preparación y acabado de piezas CNC
- Control de stock de materia prima, componentes y piezas CNC
- Montaje y empaquetado de bicicletas
- Dar apoyo al equipo de taller en cualquier tarea necesaria
- Mantenimiento del espacio de trabajo
- Operación de la máquina CNC, con responsabilidad a futuro
EXPERIENCIA Y CUALIFICACIONES
- Graduado escolar / ESO
- Conocimiento y experiencia en torno; se valorará la formación relacionada aportada
- Conocimiento y experiencia en montaje y/o mecánica de bicicletas; se valorará la formación relacionada aportada
- Se valorará experiencia y/o conocimiento de maquinaria, fresadora, CNC, soldadura y pintura de bicicletas
- Nociones básicas de tratamiento de datos en Microsoft Office, principalmente Excel
- Permiso de conducir B obligatorio
- Persona con capacidad para trabajar en equipo, organizada, ordenada y responsable
- Con ganas de trabajar, aprender y con facilidad para trabajos manuales de mecánica
- Habilidad para gestionar varias prioridades y proyectos al mismo tiempo, con diferentes plazos
OFRECEMOS
- Rol: ayudante de taller / workshop associate
- Horario: jornada completa
- Incorporación: en los próximos 3 meses
- Tipo de contrato: indefinido
- Salario orientativo: 1.662,76 € brutos mensuales
- Interacción con el equipo para entender las necesidades de cada proyecto
- Introducción y aprendizaje del proceso de fabricación de las bicicletas con Lluís Campmajó, cofundador de la empresa y artesano con más de 35 años de experiencia en el sector
- Entorno laboral sano y orientado al bienestar y al desarrollo profesional de todas las personas de la empresa
- Posibilidad de crecer dentro de la empresa
Si crees que encajas en este perfil y quieres trabajar con nosotros, envíanos tu currículum y un breve texto de máximo 200 palabras explicando los motivos por los que serías un buen candidato para trabajar con nosotros al email: [email protected]
Office de Cocina
8 de des.La Mafia se sienta a la mesa
Toledo, ES
Office de Cocina
La Mafia se sienta a la mesa · Toledo, ES
. Office
Estamos buscando personal de office para trabajar 20 horas semanales en nuestro equipo. Valoramos el compañerismo y el compromiso en un ambiente donde todos somos como una gran familia. Si tienes experiencia en cocina y te gusta trabajar en equipo, ¡nos encantaría conocerte!
REQUISITOS
No requiere experiencia.
Papeles en regla.
Residir en Toledo.
Consultor/A Fiscal Contable
8 de des.Àbac Assessors
Chantada, ES
Consultor/A Fiscal Contable
Àbac Assessors · Chantada, ES
. OCR ERP Excel Mesos Power BI Office
A Àbac Assessors , despatx professional a Terrassa, busquem talent amb visió de futur.
Som un equip tecnològicament avançat , membre del Centro de Innovación de Despachos Profesionales (CIDP) , socis de la xarxa internacional iusTime i Partner Oficial de Holded . Creiem en una assessoria que evoluciona, que digitalitza processos i que aposta per la Intel·ligència Artificial (IA) com a eina clau per oferir més valor als nostres clients.
A qui busquem?
Volem incorporar un/a Administratiu/va – Comptable pel Departament Fiscal i Comptable, amb projecció cap a Consultor/a
Quines seran les teves funcions?
Sota la supervisió dels responsables de departament, et responsabilitzaràs de:
~ Gestionar tot el cicle comptable d'una cartera de clients (societats i autònoms).
~ Confeccionar i presentar impostos trimestrals dels clients assignats.
~ Preparar les empreses per les noves obligacions del Veri*Factu i la Factura Electrònica.
~ Incorporar la IA en els processos de producció del departament.
~ Automatitzar, dins l'entorn del portal del client, la comunicació i la gestió documental.
~Preparar les comptabilitats per a analítiques de dades i informes econòmico-financers.
~ Participar en el disseny d'un nou servei d'anàlisi econòmica-financera amb Power BI i IA.
~ Col·laborar en la digitalització i automatització de processos interns.
Què demanem?
Experiència mínima de 2 anys en un departament comptable (empresa o despatx professional), gestionant:
Cicle comptable complet amb programes de gestió
Tresoreria i conciliació bancària amb eines tecnològiques d'última generació. (Abstenir-se perfils sense coneixements del cicle comptable complet.)
Formació : Grau mitjà o superior en Administració i Finances, o estudis universitaris en ADE, Economia, Comptabilitat i Finances...
Perfil professional : Persona comunicativa , amb visió comercial i capacitat per gestionar nous projectes amb clients.
Imprescindible
Domini d' Excel i eines ofimàtiques
Experiència amb programes com SAGE, A3, Holded o Contaplus.
Coneixements i ús pràctic de la Intel·ligència Artificial, comptabilitat amb OCR , o integració de dades entre programes.
Idiomes: Català, castellà i anglès.
Valorem especialment
Experiència en conciliacions bancàries automàtiques, comptabilitat amb OCR, o integració de dades entre programes
Coneixement d'eines com Autodespro, NET Asesor, BiLoop o Kairos
Experiència amb ERP SAGE despachos/Murano o Holded.
Coneixements de Power BI i IA aplicada.
Perfil extrovertit i amb capacitat per atendre clients (perfil Front Office).
Què t'oferim?
Incorporació a un despatx líder en innovació tecnològica i assessorament integral.
Contracte indefinit i incorporació immediata.
Flexibilitat horària i opció de teletreball parcial després de 6 mesos.
Jornada intensiva els divendres i durant el període vacacional.
Formació contínua a càrrec de l'empresa (CEF, Euncet, col·legis professionals...)
Menjador-office a les instal·lacions
Accés als grups professionals i esdeveniments de CIDP, iusTime i Holded (Accountex, tallers, jornades, Partner Day...)
Pla de carrera professional real , amb accés a la posició de Consultor/a en 1,5-2 anys.
Retribució fixa + variable , segons perfil i experiència. No es descartarà cap candidatura per motius econòmics.
Possibilitat de retribució flexible .
Per què Àbac Assessors?
Perquè apostem per una assessoria moderna, col·laborativa i orientada al creixement professional.
Tindràs l'oportunitat de formar part d'un equip que integra tecnologia, coneixement i persones, amb la voluntat de transformar el sector .
Ubicació: Terrassa
Incorporació immediata
Si creus que és el teu moment per créixer professionalment, envia'ns el teu CV a ******
Forma part d'Àbac Assessors.
#OfertaLaboral #Comptabilitat #Fiscalitat #VeriFactu #Holded #PowerBI #IA #Assessoria #Terrassa #AbacAssessors #Consultoria #IusTime #CIDP #Innovació #TransformacióDigital #FeinaCatalunya
Àbac Assessors
Ceuta, ES
Administratiu/Va Comptable - Projecció A Consultor/A
Àbac Assessors · Ceuta, ES
. OCR ERP Excel Mesos Power BI Office
A Àbac Assessors , despatx professional a Terrassa, busquem talent amb visió de futur.
Som un equip tecnològicament avançat , membre del Centro de Innovación de Despachos Profesionales (CIDP) , socis de la xarxa internacional iusTime i Partner Oficial de Holded .
Creiem en una assessoria que evoluciona, que digitalitza processos i que aposta per la Intel·ligència Artificial (IA) com a eina clau per oferir més valor als nostres clients.
A qui busquem?
Volem incorporar un/a Administratiu/va – Comptable pel Departament Fiscal i Comptable, amb projecció cap a Consultor/a
Quines seran les teves funcions?
Sota la supervisió dels responsables de departament, et responsabilitzaràs de:
Gestionar tot el cicle comptable d'una cartera de clients (societats i autònoms).
Confeccionar i presentar impostos trimestrals dels clients assignats.
Preparar les empreses per les noves obligacions del Veri*Factu i la Factura Electrònica.
Incorporar la IA en els processos de producció del departament.
Automatitzar, dins l'entorn del portal del client, la comunicació i la gestió documental.
Preparar les comptabilitats per a analítiques de dades i informes econòmico-financers.
Participar en el disseny d'un nou servei d'anàlisi econòmica-financera amb Power BI i IA.
Col·laborar en la digitalització i automatització de processos interns.
Què demanem?
Experiència mínima de 2 anys en un departament comptable (empresa o despatx professional), gestionant:
Cicle comptable complet amb programes de gestió
Tresoreria i conciliació bancària amb eines tecnològiques d'última generació.
(Abstenir-se perfils sense coneixements del cicle comptable complet.)
Formació : Grau mitjà o superior en Administració i Finances, o estudis universitaris en ADE, Economia, Comptabilitat i Finances...
Perfil professional : Persona comunicativa , amb visió comercial i capacitat per gestionar nous projectes amb clients.
Imprescindible
Domini d' Excel i eines ofimàtiques
Experiència amb programes com SAGE, A3, Holded o Contaplus.
Coneixements i ús pràctic de la Intel·ligència Artificial, comptabilitat amb OCR , o integració de dades entre programes.
Idiomes: Català, castellà i anglès.
Valorem especialment
Experiència en conciliacions bancàries automàtiques, comptabilitat amb OCR, o integració de dades entre programes
Coneixement d'eines com Autodespro, NET Asesor, BiLoop o Kairos
Experiència amb ERP SAGE despachos/Murano o Holded.
Coneixements de Power BI i IA aplicada.
Perfil extrovertit i amb capacitat per atendre clients (perfil Front Office).
Què t'oferim?
Incorporació a un despatx líder en innovació tecnològica i assessorament integral.
Contracte indefinit i incorporació immediata.
Flexibilitat horària i opció de teletreball parcial després de 6 mesos.
Jornada intensiva els divendres i durant el període vacacional.
Formació contínua a càrrec de l'empresa (CEF, Euncet, col·legis professionals...)
Menjador-office a les instal·lacions
Accés als grups professionals i esdeveniments de CIDP, iusTime i Holded (Accountex, tallers, jornades, Partner Day...)
Pla de carrera professional real , amb accés a la posició de Consultor/a en 1,5-2 anys.
Retribució fixa + variable , segons perfil i experiència.
No es descartarà cap candidatura per motius econòmics.
Possibilitat de retribució flexible .
Per què Àbac Assessors?
Perquè apostem per una assessoria moderna, col·laborativa i orientada al creixement professional.
Tindràs l'oportunitat de formar part d'un equip que integra tecnologia, coneixement i persones, amb la voluntat de transformar el sector .
Ubicació: Terrassa
Incorporació immediata
Si creus que és el teu moment per créixer professionalment, envia'ns el teu CV a ******
Forma part d'Àbac Assessors.
#OfertaLaboral #Comptabilitat #Fiscalitat #VeriFactu #Holded #PowerBI #IA #Assessoria #Terrassa #AbacAssessors #Consultoria #IusTime #CIDP #Innovació #TransformacióDigital #FeinaCatalunya