No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araTransport i Logística
1.253Comercial i Vendes
965Informàtica i IT
893Administració i Secretariat
807Comerç i Venda al Detall
697Veure més categories
Desenvolupament de Programari
627Enginyeria i Mecànica
436Dret i Legal
429Educació i Formació
425Indústria Manufacturera
397Màrqueting i Negoci
296Instal·lació i Manteniment
263Sanitat i Salut
203Disseny i Usabilitat
160Construcció
130Publicitat i Comunicació
120Art, Moda i Disseny
119Recursos Humans
103Arts i Oficis
96Alimentació
90Hostaleria
88Comptabilitat i Finances
79Turisme i Entreteniment
68Atenció al client
53Banca
51Immobiliària
51Cures i Serveis Personals
48Producte
48Seguretat
34Farmacèutica
21Social i Voluntariat
15Energia i Mineria
8Ciència i Investigació
7Telecomunicacions
5Assegurances
3Esport i Entrenament
1Agricultura
0Editorial i Mitjans
0Fundació Hàbitat3
Zaragoza, ES
(Buen Salario) Tecnic Administratiu D'Habitatge
Fundació Hàbitat3 · Zaragoza, ES
Excel Mesos Office
- Oferta de treball:Tècnic/a administratiu d'habitatgeLa Fundació Hàbitat3 és una gestora d'habitatge social del Tercer Sector Social de Catalunya que treballa amb les entitats socials i les administracions públiques per garantir el dret a un habitatge digne a les persones que es troben en situació de vulnerabilitat.
Fundació Hàbitat3
Torrejón de Ardoz, ES
Tecnic Administratiu D'Habitatge
Fundació Hàbitat3 · Torrejón de Ardoz, ES
Excel Mesos Office
Oferta de treball:Tècnic/a administratiu d'habitatgeLa Fundació Hàbitat3 és una gestora d'habitatge social del Tercer Sector Social de Catalunya que treballa amb les entitats socials i les administracions públiques per garantir el dret a un habitatge digne a les persones que es troben en situació de vulnerabilitat.
El nostre propòsit és ser la Fundació referent en habitatge de lloguer social a Catalunya i contribuir a la inclusió de les famílies que acompanyem.
L'objectiu principal de l'àrea comercial és aconseguir habitatges pels programes que la Fundació desenvolupa amb altres entitats socials i les administracions públiques mitjançant la compra o la cessió temporal de l'ús dels habitatges.
Estem cercant una persona organitzada, dinàmica, i amb coneixements específics en matèria de gestió de BBDD, gestió de les ofertes i captació d'habitatges i operacions de compra i cessió dels habitatges que es destinaran als programes que la Fundació desenvolupa amb Entitats Socials i administracions públiques.Funcions a desenvlupar:Gestió directa dels processos administratius de compra i cessió d'habitatges, a través del tanteig i retracte, compra directa a particulars, entitats bancàries i fons d'inversió.
Gestió administrativa dels documents propis dels processos de formalització de les compres d'habitatge.
Gestió de la base de dades del CRM i TAAF.
Mantenir la informació actualitzada i garantir la seva fiabilitat per tal de donar compliment a les obligacions contractuals que se'n derivin.
Negociació amb propietaris, grans tenidors i col·laboradors externs.
Càlcul de la viabilitat econòmica de les compres.Experiència laboral i coneixements:Experiència en la gestió de BBDD i el la formalització dels processos de compra i cessió d'habitatges.
Coneixements jurídics suficients sobre la documentació acreditativa de la titularitat de les finques.
Domini del paquet Office i gestió de BBDD (Excel).
Idiomes imprescindibles: Català i Castellà nivell alt.També es valoraran:Coneixement i experiència de treball amb el sistema d'administració de finques TAAF
Experiència prèvia en processos de compra a través de tanteig i retracte.
Competències Necessàries
Capacitat relacional
Capacitat d'influència
Visió sistèmica i capacitat analítica
Orientació a resultatsOferim:Contracte indefinit a jornada completa (38,5 hores/setmana)
Incorporació immediata
Bon ambient de treball
La retribució serà de 25.911,72 € bruts anuals
Les condicions per al lloc de treball es regiran segons el Conveni col·lectiu de treball de Catalunya d´acció social amb infants, joves, famílies i d´altres en situació de risc
Modalitat de treball híbrida
Retribució flexible en restauració i transport públic
Jornada intensiva durant els mesos de juiol i agost
Entrada i sortida flexiblesValorable disposar de certificat de discapacitat mínim del 33%Com respondre a l'oferta:Fes-nos arribar el teu currículum i una carta de presentació explicant què pots aportar a l'equip de la Fundació Hàbitat3 a ******.
Assegura't d'escriure en l'assumpte del teu correu electrònic "TÈCNIC/A ADMINISTRATIVA D'HABITATGE".
Es garanteix la màxima confidencialitat, segons la Llei Orgànica 15/1999 del 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal.
Només es contactarà amb les persones que compleixin amb el perfil de la vacant.Barcelona, 26 de maig 2025
Fundació Hàbitat3
Leganés, ES
Tecnic Administratiu D'Habitatge
Fundació Hàbitat3 · Leganés, ES
Excel Mesos Office
- Oferta de treball:Tècnic/a administratiu d'habitatgeLa Fundació Hàbitat3 és una gestora d'habitatge social del Tercer Sector Social de Catalunya que treballa amb les entitats socials i les administracions públiques per garantir el dret a un habitatge digne a les persones que es troben en situació de vulnerabilitat.
Fundació Hàbitat3
Guadalajara, ES
Tecnic Administratiu D'Habitatge
Fundació Hàbitat3 · Guadalajara, ES
Excel Mesos Office
Oferta de treball:Tècnic/a administratiu d'habitatgeLa Fundació Hàbitat3 és una gestora d'habitatge social del Tercer Sector Social de Catalunya que treballa amb les entitats socials i les administracions públiques per garantir el dret a un habitatge digne a les persones que es troben en situació de vulnerabilitat.
El nostre propòsit és ser la Fundació referent en habitatge de lloguer social a Catalunya i contribuir a la inclusió de les famílies que acompanyem.L'objectiu principal de l'àrea comercial és aconseguir habitatges pels programes que la Fundació desenvolupa amb altres entitats socials i les administracions públiques mitjançant la compra o la cessió temporal de l'ús dels habitatges.Estem cercant una persona organitzada, dinàmica, i amb coneixements específics en matèria de gestió de BBDD, gestió de les ofertes i captació d'habitatges i operacions de compra i cessió dels habitatges que es destinaran als programes que la Fundació desenvolupa amb Entitats Socials i administracions públiques.Funcions a desenvlupar:Gestió directa dels processos administratius de compra i cessió d'habitatges, a través del tanteig i retracte, compra directa a particulars, entitats bancàries i fons d'inversió.Gestió administrativa dels documents propis dels processos de formalització de les compres d'habitatge.Gestió de la base de dades del CRM i TAAF.Mantenir la informació actualitzada i garantir la seva fiabilitat per tal de donar compliment a les obligacions contractuals que se'n derivin.Negociació amb propietaris, grans tenidors i col·laboradors externs.Càlcul de la viabilitat econòmica de les compres.Experiència laboral i coneixements:Experiència en la gestió de BBDD i el la formalització dels processos de compra i cessió d'habitatges.Coneixements jurídics suficients sobre la documentació acreditativa de la titularitat de les finques.Domini del paquet Office i gestió de BBDD (Excel).Idiomes imprescindibles: Català i Castellà nivell alt.També es valoraran:Coneixement i experiència de treball amb el sistema d'administració de finques TAAFExperiència prèvia en processos de compra a través de tanteig i retracte.Competències necessàries:Capacitat relacionalCapacitat d'influènciaVisió sistèmica i capacitat analíticaOrientació a resultatsOferim:Contracte indefinit a jornada completa (38,5 hores/setmana)Incorporació immediataBon ambient de treballLa retribució serà de 25.911,72 € bruts anualsLes condicions per al lloc de treball es regiran segons el Conveni col·lectiu de treball de Catalunya d´acció social amb infants, joves, famílies i d´altres en situació de riscModalitat de treball híbridaRetribució flexible en restauració i transport públicJornada intensiva durant els mesos de juiol i agostEntrada i sortida flexiblesValorable disposar de certificat de discapacitat mínim del 33%Com respondre a l'oferta:Fes-nos arribar el teu currículum i una carta de presentació explicant què pots aportar a l'equip de la Fundació Hàbitat3 a ******.
Assegura't d'escriure en l'assumpte del teu correu electrònic "TÈCNIC/A ADMINISTRATIVA D'HABITATGE".Es garanteix la màxima confidencialitat, segons la Llei Orgànica 15/1999 del 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal.Només es contactarà amb les persones que compleixin amb el perfil de la vacant.Barcelona, 26 de maig 2025
Fundació Hàbitat3
Oña, ES
Tecnic Administratiu D'Habitatge
Fundació Hàbitat3 · Oña, ES
Excel Mesos Office
Oferta de treball:Tècnic/a administratiu d'habitatgeLa Fundació Hàbitat3 és una gestora d'habitatge social del Tercer Sector Social de Catalunya que treballa amb les entitats socials i les administracions públiques per garantir el dret a un habitatge digne a les persones que es troben en situació de vulnerabilitat.
El nostre propòsit és ser la Fundació referent en habitatge de lloguer social a Catalunya i contribuir a la inclusió de les famílies que acompanyem.L'objectiu principal de l'àrea comercial és aconseguir habitatges pels programes que la Fundació desenvolupa amb altres entitats socials i les administracions públiques mitjançant la compra o la cessió temporal de l'ús dels habitatges.Estem cercant una persona organitzada, dinàmica, i amb coneixements específics en matèria de gestió de BBDD, gestió de les ofertes i captació d'habitatges i operacions de compra i cessió dels habitatges que es destinaran als programes que la Fundació desenvolupa amb Entitats Socials i administracions públiques.Funcions a desenvlupar:Gestió directa dels processos administratius de compra i cessió d'habitatges, a través del tanteig i retracte, compra directa a particulars, entitats bancàries i fons d'inversió.Gestió administrativa dels documents propis dels processos de formalització de les compres d'habitatge.Gestió de la base de dades del CRM i TAAF.Mantenir la informació actualitzada i garantir la seva fiabilitat per tal de donar compliment a les obligacions contractuals que se'n derivin.Negociació amb propietaris, grans tenidors i col·laboradors externs.Càlcul de la viabilitat econòmica de les compres.Experiència laboral i coneixements:Experiència en la gestió de BBDD i el la formalització dels processos de compra i cessió d'habitatges.Coneixements jurídics suficients sobre la documentació acreditativa de la titularitat de les finques.Domini del paquet Office i gestió de BBDD (Excel).Idiomes imprescindibles: Català i Castellà nivell alt.També es valoraran:Coneixement i experiència de treball amb el sistema d'administració de finques TAAFExperiència prèvia en processos de compra a través de tanteig i retracte.Competències necessàries:Capacitat relacionalCapacitat d'influènciaVisió sistèmica i capacitat analíticaOrientació a resultatsOferim:Contracte indefinit a jornada completa (38,5 hores/setmana)Incorporació immediataBon ambient de treballLa retribució serà de 25.911,72 € bruts anualsLes condicions per al lloc de treball es regiran segons el Conveni col·lectiu de treball de Catalunya d´acció social amb infants, joves, famílies i d´altres en situació de riscModalitat de treball híbridaRetribució flexible en restauració i transport públicJornada intensiva durant els mesos de juiol i agostEntrada i sortida flexiblesValorable disposar de certificat de discapacitat mínim del 33%Com respondre a l'oferta:Fes-nos arribar el teu currículum i una carta de presentació explicant què pots aportar a l'equip de la Fundació Hàbitat3 a ******.
Assegura't d'escriure en l'assumpte del teu correu electrònic "TÈCNIC/A ADMINISTRATIVA D'HABITATGE".Es garanteix la màxima confidencialitat, segons la Llei Orgànica 15/1999 del 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal.Només es contactarà amb les persones que compleixin amb el perfil de la vacant.Barcelona, 26 de maig 2025
Fundació Hàbitat3
Vitoria-Gasteiz, ES
Tecnic Administratiu D'Habitatge
Fundació Hàbitat3 · Vitoria-Gasteiz, ES
Excel Mesos Office
Oferta De Treball
Tècnic/a administratiu d'habitatge
La Fundació Hàbitat3 és una gestora d'habitatge social del Tercer Sector Social de Catalunya que treballa amb les entitats socials i les administracions públiques per garantir el dret a un habitatge digne a les persones que es troben en situació de vulnerabilitat.
El nostre propòsit és ser la Fundació referent en habitatge de lloguer social a Catalunya i contribuir a la inclusió de les famílies que acompanyem.
L'objectiu principal de l'àrea comercial és aconseguir habitatges pels programes que la Fundació desenvolupa amb altres entitats socials i les administracions públiques mitjançant la compra o la cessió temporal de l'ús dels habitatges.
Estem cercant una persona organitzada, dinàmica, i amb coneixements específics en matèria de gestió de BBDD, gestió de les ofertes i captació d'habitatges i operacions de compra i cessió dels habitatges que es destinaran als programes que la Fundació desenvolupa amb Entitats Socials i administracions públiques.
Funcions a Desenvlupar
Gestió directa dels processos administratius de compra i cessió d'habitatges, a través del tanteig i retracte, compra directa a particulars, entitats bancàries i fons d'inversió.
Gestió administrativa dels documents propis dels processos de formalització de les compres d'habitatge.
Gestió de la base de dades del CRM i TAAF.
Mantenir la informació actualitzada i garantir la seva fiabilitat per tal de donar compliment a les obligacions contractuals que se'n derivin.
Negociació amb propietaris, grans tenidors i col·laboradors externs.
Càlcul de la viabilitat econòmica de les compres.
Experiència Laboral i Coneixements
Experiència en la gestió de BBDD i el la formalització dels processos de compra i cessió d'habitatges.
Coneixements jurídics suficients sobre la documentació acreditativa de la titularitat de les finques.
Domini del paquet Office i gestió de BBDD (Excel).
Idiomes imprescindibles: Català i Castellà nivell alt.
També Es Valoraran
Coneixement i experiència de treball amb el sistema d'administració de finques TAAF
Experiència prèvia en processos de compra a través de tanteig i retracte.
Competències Necessàries
Capacitat relacional
Capacitat d'influència
Visió sistèmica i capacitat analítica
Orientació a resultats
Oferim
Contracte indefinit a jornada completa (38,5 hores/setmana)
Incorporació immediata
Bon ambient de treball
La retribució serà de 25.911,72 € bruts anuals
Les condicions per al lloc de treball es regiran segons el Conveni col·lectiu de treball de Catalunya d´acció social amb infants, joves, famílies i d´altres en situació de risc
Modalitat de treball híbrida
Retribució flexible en restauració i transport públic
Jornada intensiva durant els mesos de juiol i agost
Entrada i sortida flexibles
Valorable disposar de certificat de discapacitat mínim del 33%
Com Respondre a L'oferta
Fes-nos arribar el teu currículum i una carta de presentació explicant què pots aportar a l'equip de la Fundació Hàbitat3 a ******.
Assegura't d'escriure en l'assumpte del teu correu electrònic "TÈCNIC/A ADMINISTRATIVA D'HABITATGE".
Es garanteix la màxima confidencialitat, segons la Llei Orgànica 15/1999 del 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal.
Només es contactarà amb les persones que compleixin amb el perfil de la vacant.
Barcelona, 26 de maig 2025
Fundació Hàbitat3
Elche/Elx, ES
Tecnic Administratiu D'Habitatge
Fundació Hàbitat3 · Elche/Elx, ES
Excel Mesos Office
Oferta de treball:Tècnic/a administratiu d'habitatgeLa Fundació Hàbitat3 és una gestora d'habitatge social del Tercer Sector Social de Catalunya que treballa amb les entitats socials i les administracions públiques per garantir el dret a un habitatge digne a les persones que es troben en situació de vulnerabilitat.
El nostre propòsit és ser la Fundació referent en habitatge de lloguer social a Catalunya i contribuir a la inclusió de les famílies que acompanyem.
L'objectiu principal de l'àrea comercial és aconseguir habitatges pels programes que la Fundació desenvolupa amb altres entitats socials i les administracions públiques mitjançant la compra o la cessió temporal de l'ús dels habitatges.
Estem cercant una persona organitzada, dinàmica, i amb coneixements específics en matèria de gestió de BBDD, gestió de les ofertes i captació d'habitatges i operacions de compra i cessió dels habitatges que es destinaran als programes que la Fundació desenvolupa amb Entitats Socials i administracions públiques.Funcions a desenvlupar:Gestió directa dels processos administratius de compra i cessió d'habitatges, a través del tanteig i retracte, compra directa a particulars, entitats bancàries i fons d'inversió.
Gestió administrativa dels documents propis dels processos de formalització de les compres d'habitatge.
Gestió de la base de dades del CRM i TAAF.
Mantenir la informació actualitzada i garantir la seva fiabilitat per tal de donar compliment a les obligacions contractuals que se'n derivin.
Negociació amb propietaris, grans tenidors i col·laboradors externs.
Càlcul de la viabilitat econòmica de les compres.Experiència laboral i coneixements:Experiència en la gestió de BBDD i el la formalització dels processos de compra i cessió d'habitatges.
Coneixements jurídics suficients sobre la documentació acreditativa de la titularitat de les finques.
Domini del paquet Office i gestió de BBDD (Excel).
Idiomes imprescindibles: Català i Castellà nivell alt.També es valoraran:Coneixement i experiència de treball amb el sistema d'administració de finques TAAF
Experiència prèvia en processos de compra a través de tanteig i retracte.
Competències Necessàries
Capacitat relacional
Capacitat d'influència
Visió sistèmica i capacitat analítica
Orientació a resultatsOferim:Contracte indefinit a jornada completa (38,5 hores/setmana)
Incorporació immediata
Bon ambient de treball
La retribució serà de 25.911,72 € bruts anuals
Les condicions per al lloc de treball es regiran segons el Conveni col·lectiu de treball de Catalunya d´acció social amb infants, joves, famílies i d´altres en situació de risc
Modalitat de treball híbrida
Retribució flexible en restauració i transport públic
Jornada intensiva durant els mesos de juiol i agost
Entrada i sortida flexiblesValorable disposar de certificat de discapacitat mínim del 33%Com respondre a l'oferta:Fes-nos arribar el teu currículum i una carta de presentació explicant què pots aportar a l'equip de la Fundació Hàbitat3 a ******.
Assegura't d'escriure en l'assumpte del teu correu electrònic "TÈCNIC/A ADMINISTRATIVA D'HABITATGE".
Es garanteix la màxima confidencialitat, segons la Llei Orgànica 15/1999 del 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal.
Només es contactarà amb les persones que compleixin amb el perfil de la vacant.Barcelona, 26 de maig 2025
Fundació Hàbitat3
Málaga, ES
Tecnic Administratiu D'Habitatge
Fundació Hàbitat3 · Málaga, ES
Excel Mesos Office
- Oferta de treball:Tècnic/a administratiu d'habitatgeLa Fundació Hàbitat3 és una gestora d'habitatge social del Tercer Sector Social de Catalunya que treballa amb les entitats socials i les administracions públiques per garantir el dret a un habitatge digne a les persones que es troben en situació de vulnerabilitat.
Fundació Hàbitat3
Salamanca, ES
Tecnic Administratiu D'Habitatge
Fundació Hàbitat3 · Salamanca, ES
Excel Mesos Office
Oferta de treball:Tècnic/a administratiu d'habitatgeLa Fundació Hàbitat3 és una gestora d'habitatge social del Tercer Sector Social de Catalunya que treballa amb les entitats socials i les administracions públiques per garantir el dret a un habitatge digne a les persones que es troben en situació de vulnerabilitat.
El nostre propòsit és ser la Fundació referent en habitatge de lloguer social a Catalunya i contribuir a la inclusió de les famílies que acompanyem.L'objectiu principal de l'àrea comercial és aconseguir habitatges pels programes que la Fundació desenvolupa amb altres entitats socials i les administracions públiques mitjançant la compra o la cessió temporal de l'ús dels habitatges.Estem cercant una persona organitzada, dinàmica, i amb coneixements específics en matèria de gestió de BBDD, gestió de les ofertes i captació d'habitatges i operacions de compra i cessió dels habitatges que es destinaran als programes que la Fundació desenvolupa amb Entitats Socials i administracions públiques.Funcions a desenvlupar:Gestió directa dels processos administratius de compra i cessió d'habitatges, a través del tanteig i retracte, compra directa a particulars, entitats bancàries i fons d'inversió.Gestió administrativa dels documents propis dels processos de formalització de les compres d'habitatge.Gestió de la base de dades del CRM i TAAF.Mantenir la informació actualitzada i garantir la seva fiabilitat per tal de donar compliment a les obligacions contractuals que se'n derivin.Negociació amb propietaris, grans tenidors i col·laboradors externs.Càlcul de la viabilitat econòmica de les compres.Experiència laboral i coneixements:Experiència en la gestió de BBDD i el la formalització dels processos de compra i cessió d'habitatges.Coneixements jurídics suficients sobre la documentació acreditativa de la titularitat de les finques.Domini del paquet Office i gestió de BBDD (Excel).Idiomes imprescindibles: Català i Castellà nivell alt.També es valoraran:Coneixement i experiència de treball amb el sistema d'administració de finques TAAFExperiència prèvia en processos de compra a través de tanteig i retracte.Competències necessàries:Capacitat relacionalCapacitat d'influènciaVisió sistèmica i capacitat analíticaOrientació a resultatsOferim:Contracte indefinit a jornada completa (38,5 hores/setmana)Incorporació immediataBon ambient de treballLa retribució serà de 25.911,72 € bruts anualsLes condicions per al lloc de treball es regiran segons el Conveni col·lectiu de treball de Catalunya d´acció social amb infants, joves, famílies i d´altres en situació de riscModalitat de treball híbridaRetribució flexible en restauració i transport públicJornada intensiva durant els mesos de juiol i agostEntrada i sortida flexiblesValorable disposar de certificat de discapacitat mínim del 33%Com respondre a l'oferta:Fes-nos arribar el teu currículum i una carta de presentació explicant què pots aportar a l'equip de la Fundació Hàbitat3 a ******.
Assegura't d'escriure en l'assumpte del teu correu electrònic "TÈCNIC/A ADMINISTRATIVA D'HABITATGE".Es garanteix la màxima confidencialitat, segons la Llei Orgànica 15/1999 del 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal.Només es contactarà amb les persones que compleixin amb el perfil de la vacant.Barcelona, 26 de maig 2025