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Barcelona
834MSX International
Barcelona, ES
Customer Service Representative
MSX International · Barcelona, ES
Office
Company Description
At MSX International, a North American multinational and leading consultancy for the automotive industry, we have over 500 experts in Spain and Portugal dedicated to developing and implementing innovative solutions that enhance our clients' business processes and outcomes.
With more than 25 years of industry experience, our multilingual and multicultural Contact Center operates with a proactive and dynamic approach. Our diverse team consistently contributes ideas, makes informed decisions, and collaborates to ensure each client feels unique and fully satisfied with our exceptional service.
Today, our team comprises over 170 professionals, and thanks to our commitment to excellence, we continue to grow.
Do you have strong communication skills, a proactive attitude, and a passion for customer service?
Become our Customer Service Representative!
Job Description
Your daily tasks will include:
- Attending calls and responding to emails from clients and dealerships.
- Following up with customers until their inquiries are fully resolved.
- Making reminder calls and following up on incidents to achieve maximum satisfaction.
- Updating databases, drafting reports, and creating summaries.
- Permanent position with an indefinite contract from the beginning.
- Salary: €24.000 gross per year.
- Telecommuting policy of up to 50% of the monthly working hours after the training period (approx. 3-6 months).
- Be part of a great team of professionals in an internationally consolidated company.
- Gain a global vision of the automotive sector by interacting with clients, suppliers, consultants, and dealerships.
- MSX Bazaar: Collective purchasing portal with great discounts for employees.
- Possibility to join the Flexible Compensation Plan (medical insurance, transport card, meal card, training...).
- 23 working days of vacation per year, as stipulated by the collective agreement.
- Additional incentives for employee referral programs, internal trainers, new business opportunities, etc.
- You have a C1-level proficiency in English.
- You are available full-time.
- You will be working from our Barcelona office in a 50% hybrid position, with the first 3-6 months approx. fully on-site for the adaptation period. Our office is located at Calle Costitucio 1, diagonal 2, Sant Just Desvern, Barcelona.
MSX is an equal opportunities employer and encourages applications from suitably qualified and eligible candidates regardless of sex, race, disability, neurodiversity or other personal characteristics and backgrounds, age, sexual orientation, gender reassignment, religion or belief, or marital and parental status. As users of the Disability Confident scheme, we interview all disabled applicants who meet the minimum criteria for the vacancy.
Konecta
Viladecans, ES
Agente Telefónico Atención al Cliente con idioma Catalán
Konecta · Viladecans, ES
¡En Konecta seguimos evolucionando y superando grandes retos de la mano de nuestro talento K! En estos momentos buscamos a nuevos compañeros para trabajar de manera telemática.
Necesitamos personas que tengan una gran capacidad comunicativa e influyente y, si además tienes ganas de trabajar, eres responsable y cuentas con afán de superación, y motivación por formar parte de un gran equipo, ¡es un punto extra en el equipo!
Como ves la experiencia no es un requisito imprescindible, valoramos tu iniciativa y tus ganas de desarrollarte profesionalmente en una importante empresa del sector banca, realizando funciones de atención al cliente en castellano y catalán.
¿KONECTAMOS?
Te contamos cuáles son las condiciones de contratación y oportunidades de desarrollo:
- Formación presencial en nuestras instalaciones de Viladecans previa a la incorporación del 22/09 al 03/10 en horario de 10:00 a 17:00h
- Jornada de 35h/semana y contrato estable
- Horario de trabajo de L-V en horario de 08 a 15h ó de 15 a 22h
- Salario: 1.239,66 brutos/mes
- Incorporación inmediata tras la formación el 06/10 con posibilidad de crecer en la empresa dentro de nuestra compañia.
- Modalidad de trabajo: PRESENCIAL en nuestras instalaciones de Viladecans: C/Antonio Machado 78-80 Edificio Australia Bussiness Park
- Club beneficios Konecta (portal exclusivo en el que podrás ahorrar en tus compras en ofertas y descuentos que hemos preparado con mucho mimo para ti)
Si quieres pertenecer a un gran equipo, y te sientes identificado con la descripción, ¡queremos konocerte de inmediato!
¿Sientes el feeling?
Requisitos:
- Capacidad de aprendizaje
- Resiliencia
- Escucha activa
- Empatía
- Comunicación
- Capacidad de resolución
- Idioma catalán nativo/alto
Junior Customer Service Internship
12 sept.Eyewear Club
Barcelona, ES
Junior Customer Service Internship
Eyewear Club · Barcelona, ES
Inglés Comercio electrónico Español Merchandising Servicio de atención al cliente Comunicación Experiencia del cliente Satisfacción del cliente Comercialización visual Medios de comunicación social R
Company Description
We are based in Barcelona, Muntaner 440 – E Y E W E A R C LUB champions the best selection of designer and fashion sunglasses for men and women delivering the ultimate curation on inspirational content through its website and social media. As a premier eyewear destination, Eyewear Club delivers a luxurious shopping experience across mobile and desktop, cool seasonal packaging, express shipping and easy returns. The actual brand portfolio is focused on a design and fashion luxury positioning including brands such as Balenciaga, Bottega Veneta, Chloe, Gucci, Saint Laurent, etc.
Role Overview and responsibilities
As an Customer Service Executive you will be responsible for ensuring the customer experience is in line with the brand image, managing the customer service funnel across the different communication channels: email, IG, facebook, Trustpilot and phone.
You will be responsible for following up on shipments, deliveries, replying to customer enquires as well as managing returns.
You will oversee the preparation of orders and parcels together with the different team members.
You will liaise with the different logistic companies (UPS, Correos Express, Fedex etc) depending on the shipment destination.
You will be in charge of liaising with customers in-store and update the product with visual merchandising guidelines as well as keeping updated the product labels.
About you
University Level o FP Student
Languages: Spanish and English (Advanced), other languages will be a plus (Italian, French, German, Portuguese)
Fluent written and spoken communication in Spanish and English
Passion for ecommerce and digital
PcComponentes
Barcelona, ES
Atención al cliente Tienda Barcelona (20h - Indefinido)
PcComponentes · Barcelona, ES
¿Buscas un proyecto en el que poder prestar un servicio de atención al cliente 5 estrellas y ofrecer la mejor experiencia de recomendación y compra de productos y servicios tecnológicos?
Si eres esa persona… ¡Te estamos esperando en PcComponentes!
Tus principales responsabilidades serán:
- Fidelizar al cliente a través del buen trato y nuestro servicio 5 estrellas.
- Asesorar y atender al cliente que viene a nuestra tienda físicamente.
- Agilizar la adquisición del producto.
- Proponer y colaborar en proyectos y mejoras.
- Informar al cliente sobre servicios y artículos en promoción.
- Tramitación de devoluciones de clientes.
- Tramitación de garantías.
- Resolución de problemas sobre funcionamiento de algún producto.
- Inventario de productos reparados.
- Pasión por la tecnología.
- Nivel medio inglés (B1) o superior.
- Conocimientos sobre técnicas de atención al cliente.
- Experiencia previa de al menos 3 meses en puesto similar o en servicios de posventa de tienda.
- Trabajo en equipo
- Comunicación
- Aprendizaje
- Orientación al cliente
🖋️ Contrato indefinido con jornada 20h/semana.
💸 Salario de entrada a 20h de 8.765,36€
📈 Desarrollo personal. Invertimos en formación general (para todo el equipo) y específica (para ti). Nuestro objetivo es que sigas creciendo.
🧑🤝🧑Retribución flexible (cheque restaurante, formación, escuela infantil, seguro médico…).
🔖 Descuento en tus compras en PcComponentes y otros comercios (viajes, consumo general, estilo de vida…).
🧠 Programa de bienestar emocional. Donde podrás acceder a un servicio de atención psicológica online de manera gratuita y confidencial en el momento que lo necesites.
somDONES.cat
Barcelona, ES
Atenció al client i preparació de comandes
somDONES.cat · Barcelona, ES
El Servei d’Inserció de Rubí Forma precisa personal d’atenció al client i preparació de comandes per a restaurant; amb horari en torns rotatius de 9 a 16 h i de 16 a 23.30 h; i amb ubicació a Sant Cugat del Vallès.
Informem que les persones interessades en aquesta oferta seran contactades pel nostre centre RUBÍ FORMA mitjançant correu electrònic per tal de vehicular la candidatura amb la gestió d’aquesta oferta de treball.
Ubicació:BARCELONA – VALLÈS OCCIDENTAL – 08198 SANT CUGAT DEL VALLÈS
Detall de les funcions del lloc de feina
– Atenció al client i informació sobre els nostres productes
– Gestió del cobrament en terminal de venda TPV
– Preparació de comandes per a clients
– Preparació de comandes per a domicili
– Manteniment i neteja de les zones de treball
Requisits
Experiència 1 anys
Primera etapa d’educació secundaria amb títol
Graduat eso o equivalent
Competències / coneixements: – capacitat per ajudar en el tall i preparació d’ingredients – persona polivalent i proactiva per poder oferir ajuda en qualsevol tasca que requereixi l’equip – castellà com a llengua pròpia – nivell alt de català – nivell mig d’anglès
Condicions del lloc de treball
Contracte laboral indefinit
Jornada parcial (30 hores – jornada setmanal)
Altres dades d’interès: durada del contracte: indefinit sou orientatiu: 21.000 € bruts anuals
Requeriments mínims
Experiència 1 anys
Primera etapa d’educació secundaria amb títol
Graduat eso o equivalent
Competències / coneixements: – capacitat per ajudar en el tall i preparació d’ingredients – persona polivalent i proactiva per poder oferir ajuda en qualsevol tasca que requereixi l’equip – castellà com a llengua pròpia – nivell alt de català – nivell mig d’anglès
Com inscriure's a la formació?
Inscriure’s al link: https://feinaactiva.gencat.cat/search/offers/detail/FA92298689
Persona de contacte: Rosa
Email: [email protected]
Customer Services Specialist
11 sept.Lengow
Barcelona, ES
Customer Services Specialist
Lengow · Barcelona, ES
SaaS Office
🤓 Lengow is a leader in intelligent e-commerce solutions that help brands and retailers drive profitable growth across the digital shelf. With powerful feed management, global price monitoring, and robust data capabilities, Lengow's comprehensive SaaS product suite enables merchants to amplify product visibility online, outrun competition with informed pricing, multiply sales on marketplaces, and monitor brand presence among distributors. Since 2009, Lengow has fueled digital growth for over 3,600 customers across thousands of marketing and sales channels in over 60 countries.
Position description :
Customer Services is a key unit within the company and within the Professional Services Department. Its purpose is to support our merchants in their projects and successes throughout their lifecycle at Lengow. This is achieved through various services such as catalog audits, training, and project management. In this sense, the Customer Services team plays a significant role in merchant retention and churn prevention.
Purpose of the job:
As a Customer Service Specialist, you will be part of the Professional Services team, training and supporting our merchants or internal teams to achieve a smooth and successful onboarding. Your role is to help them get the most out of our solutions by delivering high-quality services, sharing expertise, and guiding them throughout their lifecycle with Lengow. You will work closely with colleagues and other departments, always keeping merchant satisfaction and success at the center of your mission.
⌨️ Your main tasks would be as follows :
- Deliver client services such as audits, training sessions, training webinars, create tutorial videos for our e-learning academy, support, and distribution flow setup, ensuring each step runs smoothly
- Train Lengow newcomers on our suite of solutions (adapted to their position), to make them operational and successful in their mission as smoothly as possible
- Answer merchants' questions, follow up on their requests, and escalate technical issues to the relevant teams when needed
- Support merchants for autonomous usage, ensuring they gain value quickly
- Provide personalized follow-up to maximize customer satisfaction and adoption of Lengow solutions
- Share feedback and knowledge with internal teams to improve our services and support continuous learning
- Contribute to the visibility and value of Professional Services by showcasing the expertise of our specialists
- Phone call with Alexandre (Talent Acquisition Manager) - First exchange to get to know each other and understand your motivations
- Video interview with Stephanie (Direct Manager) - Deep dive into your experience and the role
- Role play with Stephanie and Anna (CCO) - A practical case to see how you would approach real-life situations with our merchants
- Reference check & Offer letter - Final step before welcoming you to Lengow!
🏹 We are looking for someone with the following experiences and skills:
- Strong communication skills (written & verbal), as you will interact with teams, C-levels, and customers
- English (must-have) + fluency in French and Spanish
- Technical curiosity and logical thinking to understand the operational side of the business and support the team when needed
- A caring, positive, and open-minded attitude, attentive to the needs of both clients and colleagues across departments
- High adaptability in a dynamic environment, with the ability to bounce back and explore solutions quickly
- Proactive mindset with the ability to anticipate, identify, and define needs and propose solutions
- Knowledge of the e-commerce sector is a strong plus
✨ Joining Lengow is also an opportunity to benefit from many advantages :
- Ticket restaurant 8 euros by day
- Malakoff Humanis Private insurance & Prevoyance
- 3 Remote days per week
- Flexible hours
- Bike mileage allowances or 50% of transportation tickets
- Remote allowances
- Weekly Happy Break on Thursday Evening at the office with food and beverage
AIRE Ancient Baths
Vallromanes, ES
Limpieza y atención al cliente en vestuario 30h
AIRE Ancient Baths · Vallromanes, ES
El Rol
Tu principal responsabilidad será garantizar el bienestar y comodidad de nuestros clientes en la zona de vestuarios, proporcionándoles todo lo necesario para su estancia en AIRE.
En tu día a día, te encargarás de la limpieza y orden del vestuario y demás zonas comunes del centro; repasando las instalaciones en cada turno con el objetivo de mantener todas las áreas en un estado limpio y adecuado
En AIRE disponemos de una lavandería propia; cuando te corresponda por turno de trabajo, deberás gestionar la limpieza y secado de la indumentaria y apoyar en su reposición.
El equipo te integrará desde el primer día y te guiará en la adquisición de nuevos aprendizajes que te ayudarán a realizar tu trabajo de forma sencilla.
Perfil Requerido
- Experiencia previa en una posición similar dentro del sector hotelero, durante al menos 1 año.
- Pensamos en una persona discreta, amable y detallista, con una alta preocupación por la excelencia en atención al cliente.
- Flexibilidad y disponibilidad horaria.
- Se trabaja de lunes a domingo con 2 días de descanso a la semana.
- Contrato temporal 30h.
- ¡Experiencia AIRE regalo por tu cumpleaños!🧖
- 30% descuento en todas nuestras experiencias.
- Plus transporte y plus festivo.
- Descuento empleado para seguro médico privado.
- ¡El espíritu de equipo es nuestra gran baza!💪 Estamos orgullosos de contar con un entorno de trabajo acogedor e integrador en el que se escuchan y respetan las opiniones y los orígenes de todos.
The Adecco Group
Sant Quirze del Vallès, ES
Administrativa/o Atención al Cliente y Gestión de Pedidos
The Adecco Group · Sant Quirze del Vallès, ES
Excel
¿Te apasiona la atención al cliente y disfrutas resolviendo problemas de manera eficaz? trabajarás en una compañía líder en la distribución de herramientas y maquinaria, queremos sumar al equipo una persona que se convierta en un pilar clave dentro del área de Customer Service. Tu papel será fundamental para garantizar que cada cliente reciba una respuesta ágil y cercana, convirtiéndote en el nexo entre ellos y nuestros departamentos internos.
✨ ¿Qué harás en tu día a día?
- Atender, registrar y dar seguimiento a consultas, quejas y reclamaciones de clientes.
- Coordinarte con distintos departamentos para dar soluciones rápidas y efectivas.
- Gestionar devoluciones, anulaciones y toda la documentación asociada.
- Mantener a los clientes informados y asegurar su satisfacción tras la resolución.
- Mantener un registro actualizado y preciso de cada incidencia.
🧩 Lo que buscamos en ti:
- Formación en Administración, Logística o similar (CFGM/CFGS).
- Al menos 2 años de experiencia en atención al cliente y gestión de incidencias, preferiblemente en entornos industriales, logísticos o técnicos.
- Buen manejo de Excel y programas de gestión (ERP/CRM).
- Perfil resolutivo, organizado, con atención al detalle y vocación de servicio al cliente.
🕐 Horario:
- Lunes a jueves: 8:00 – 17:00h (15 min desayuno + 30 min comida).
- Viernes: 7:45 – 15:00h.
💰 Salario: 24.000 € brutos anuales.
Si eres una persona con orientación al cliente, disfrutas resolviendo problemas y quieres formar parte de un equipo dinámico, ¡nos encantará conocerte!
Servicio de atención al cliente
10 sept.Habemus Consulting
Montcada i Reixac, ES
Servicio de atención al cliente
Habemus Consulting · Montcada i Reixac, ES
Office ERP
Customer Service
Nuestro cliente es una empresa española líder en confitería y packaging de alta gama, presente en Europa en perpetuo crecimiento desde su creación, con valores de calidad, innovación, excelencia, servicio y orientada al cliente.
CUÁL SERÁ TU MISIÓN
Como Customer Service formarás parte del equipo de customer service y darás un servicio al cliente de calidad. En concretos tus funciones y responsabilidades serán:
Customer Service (60%)
- Apoyo a la atención telefónica de los clientes y/o a los comerciales nacionales
- Apoyo al Seguimiento de los pedidos y de los envíos hasta la entrega.
- Gestión de la base de datos de clientes
Back Office (40%)
- Introducción de pedidos en el sistema
- Revisión de los pedidos web (según las observaciones indicadas por el comercial)
- Gestión de los pagos anticipados
- Resolución de incidencias y devoluciones / abonos
- Apertura de nuevos clientes que se registran por la web
NUESTRA PROPUESTA
- Contrato indefinido
- Jornada laboral completa. Horario de 8.30h. a 17h. (pausa de 30 minutos para comer). Julio y agosto intensivo (7.30 a 15h.)
- Salario competitivo compuesto de 23.000 € bruto/año
- Lugar de trabajo Montcada i Reixach, Barcelona
QUÉ ESPERAMOS QUE NOS APORTES
Formación/Experiencia mínima
- Experiencia en la realización de tareas de atención al cliente y back office, …
- Formación a nivel de CFGS o estudios superiores
- Nivel alto de ofimática. Microsoft Office. Acostumbrado a trabajar con ERP
- Español y catalán nativo. Valorable Portugués.
- Interés por el mundo de la gastronomía y Packaging.
Competencias y habilidades necesarias
- Orientación al cliente
- Proactivo
- Polivalente
- Persona organizada
- Iniciativa
- Gestión del estrés
- Capacidad de aprendizaje alta y muy organizada