¡No te pierdas nada!
Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo
Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam
Suscríbete AhoraTransporte y Logística
202Adminstración y Secretariado
150Comercial y Ventas
144Informática e IT
134Desarrollo de Software
88Ver más categorías
Derecho y Legal
76Marketing y Negocio
74Industria Manufacturera
59Ingeniería y Mecánica
57Comercio y Venta al Detalle
54Instalación y Mantenimiento
45Educación y Formación
41Diseño y Usabilidad
28Sanidad y Salud
28Arte, Moda y Diseño
24Publicidad y Comunicación
22Alimentación
19Atención al cliente
16Producto
16Turismo y Entretenimiento
15Contabilidad y Finanzas
14Recursos Humanos
13Construcción
9Cuidados y Servicios Personales
8Social y Voluntariado
8Hostelería
7Inmobiliaria
7Artes y Oficios
5Energía y Minería
4Farmacéutica
4Seguridad
4Banca
3Telecomunicaciones
2Agricultura
0Ciencia e Investigación
0Deporte y Entrenamiento
0Editorial y Medios
0Seguros
0Top Zonas
Barcelona
804evercom
Barcelona, ES
Ejecutivo de cuentas de PR (Junior)
evercom · Barcelona, ES
¿Por qué a las ofertas de empleo se les llama oferta? ¿Es porque aplicar a ellas sale gratis? ¿Es porque son una oportunidad efímera? ¿Es porque la palabra oferta cautiva nuestra atención?
En evercom somos muy de hacernos preguntas, al fin y al cabo, son el primer paso para encontrar soluciones. Y precisamente a eso es a lo que nos dedicamos desde 1996. Desde entonces, somos una agencia creativa independiente que trabaja con más de cien clientes de todo tipo de sectores.
Ahora, igual eres tú quien tiene preguntas. ¿Encajaré? ¿Será para mí? ¿Me cuidarán? Si es así vas por buen camino, ya tienes algo de lo que buscamos.
¿Y qué buscamos?
Nos gustaría encontrar un/a Ejecutivo/a de cuentas de PR Junior, para incorporación inmediata a nuestra oficina de Barcelona. Una persona que, además de encontrar soluciones, sea proactiva, creativa y tenga grandes habilidades de liderazgo.
¿Qué ofrecemos?
- Un contrato indefinido para que tengas estabilidad desde el primer día.
- Un horario flexible que se adapta a tu ritmo y necesidades.
- Modelo híbrido, porque nos gusta verte por la ofi pero también que estés en casa si quieres.
- Un plan de retribución flexible por si buscas tener beneficios en restaurantes, guarderías, formación y transporte.
- Formación continua de calidad. Si vas a aprender algo nuevo lo suyo es que puedas aplicarlo desde el minuto 1.
- Un ambiente de trabajo agradable con el resto el equipo.
- Y una oficina ubicada en el corazón de la ciudad, bien conectada, con vistas increíbles, y con muchos bares y cafeterías cercanos.
¿Qué necesitamos de ti?
- Que tengas formación en alguno de estos campos: Periodismo, Publicidad, Marketing, Relaciones Públicas, Comunicación, etc.
- Que te apasione el mundo de la comunicación y el PR
- Que quieras formar parte de un proyecto en constante crecimiento y aceptar nuevos y constantes desafíos
Además, nos gustaría que tuvieras:
- Experiencia profesional de al menos 2 años, imprescindible experiencia previa y demostrable en agencia con trato diario con clientes
- Persona organizada, metódica, proactiva conocedora de los ritmos propios del sector
- Nivel alto de inglés (mínimo C1 y se hará prueba de nivel) y si además hablas catalán ¡estupendo!.
¿Qué harás en tu día a día?
- Participarás en ejecución de la estrategia de comunicación PR, alineada con la estrategia digital
- Harás seguimiento de noticias relativas a clientes y su sector.
- Contactarás con periodistas/influencers.
- Analizarás y elaborarás clipping de prensa e informes de cobertura.
- Redactarás contenidos: notas de prensa, tribunas, dosieres, argumentarios y Q&A, newsletters, contenidos web…
- Gestionarás eventos: convocatorias de prensa, gestión con proveedores y producción.
- Trabajarás en equipo, reportando al Director de Cuentas.
Algo más que deberías tener:
- Altas habilidades de comunicación oral y escrita
- Rápida capacidad de aprendizaje y resolución de problemas
- Enfoque comercial y capacidad de generación de nuevo negocio
- Proactividad, asertividad, empatía, resiliencia y responsabilidad
- Exigencia profesional con los resultados propios y del equipo
- Creatividad a la hora de identificar oportunidades y generar y presentar propuestas y resultados
- Trabajo en equipo y dotes de organización y eficiencia
Y, para terminar, un compromiso:
El de nuestra política de integridad, inclusión, diversidad y equidad. Todas nuestras contrataciones están basadas en una metodología que, apuesta por el candidato más válido independientemente de su género, orientación sexual, etnia o religión.
Si algo de lo que has leído ha despertado algo en ti, no tengas duda de que estaremos encantados de recibir tu candidatura.
Esperamos conocerte pronto.
The Imageniers
Barcelona, ES
Ejecutivo/a de Cuentas Junior
The Imageniers · Barcelona, ES
Gestión de cuentas Generación de contactos Comunicados de prensa Relaciones públicas Aptitudes de organización Redacción Negociación Para empresas (B2B) Relaciones con los medios de comunicación Diseño de embalajes
En The Imageniers somos una consultora de marca y comunicación independiente, creativa y proactiva. Trabajamos con marcas que buscan ir más allá de lo establecido, a través de ideas estratégicas, diseño y narrativas potentes.
Estamos ubicados en el distrito 22@ de Barcelona y actualmente buscamos un/a Ejecutivo/a de Cuentas Junior para reforzar el equipo, con foco en proyectos de packaging design.
¿Cuál será tu misión?
Formarás parte del equipo de cuentas y colaborarás estrechamente con el equipo de diseño para gestionar proyectos de principio a fin, velando por la calidad, la precisión y el cumplimiento de timings.
Tendrás un rol clave en la coordinación de entregables, revisión de artes finales y control de ajustes para múltiples referencias de packaging, por lo que buscamos una persona meticulosa, estructurada y muy orientada al detalle.
Responsabilidades
- Gestión diaria de proyectos de packaging: coordinación con cliente, diseñadores, copywriters y artes finales.
- Revisión y seguimiento de declinaciones, adaptaciones, artes finales y ajustes técnicos.
- Organización de archivos, versiones, timings y documentación asociada a cada referencia.
- Supervisión del cumplimiento de briefings, timings y estándares de calidad.
- Soporte en presentaciones y reporting de estado de proyectos.
- Participación en reuniones internas y con cliente, con actitud proactiva y resolutiva.
¿Qué buscamos exactamente?
Además de compartir los valores de The Imageniers, queremos que seas una persona:
- Muy organizada, rigurosa y metódica.
- Detallista hasta el extremo.
- Capaz de trabajar en varios proyectos a la vez sin perder el foco.
- Con buena capacidad de comunicación y empatía para coordinar con equipos internos y externos.
- Con mentalidad resolutiva y ganas de aprender cada día.
- Que se sienta cómoda en un entorno dinámico, flexible y exigente.
Requisitos
- Experiencia mínima de 2-3 años en agencias de branding, packaging o comunicación, en un puesto similar.
- Conocimiento de los procesos de producción de diseño packaging y flujos de trabajo asociados.
- Habilidad para gestionar múltiples referencias y adaptaciones simultáneamente.
- Valorable: inglés y/o francés.
Enterprise Account Executive
9 jul.Monotype
Enterprise Account Executive
Monotype · Barcelona, ES
Teletrabajo Salesforce
Are you our “TYPE”?
Named "One of the Most Innovative Companies in Design'' by Fast Company, Monotype brings brands to life through type and technology that consumers engage with every day. The company's rich legacy includes a library that can be traced back hundreds of years, featuring famed typefaces like Helvetica, Futura, Times New Roman and more. Monotype specializes in the design, development, licensing, and management of typefaces and font technologies for the world’s biggest global brands and individual creative professionals, offering a wide set of solutions that make it easier for them to do what they do best: design beautiful brand experiences.
Want to learn more about who we are, what we do, and how you can become part of our team of over 1,000 talented employees across the globe? Visit us at www.monotype.com.
As our region continues to grow, we're looking for a dedicated Enterprise Account Executive to join our EMEA Enterprise Sales team in Spain (Barcelona or Madrid), selling Monotype’s solutions into new and existing logos for the Spanish and Dutch Market. The right candidate understands the importance of working as a team, and ideally thrives on improving their skills and experience. This is an exciting opportunity for any candidate looking to learn about unique product offerings and be part of a global, creative led business with a rich legacy and history!
What you’ll be doing:
- As a trusted sales expert, you will consult with prospective enterprise customers across your assigned territories to understand their needs and deliver Monotype’s value proposition.
- Learn Monotype product offerings (inclusive of type and technologies) to become a subject matter expert for key brand clients.
- Create detailed account plans for each customer to identify new sales and account expansion opportunities in order to reach or exceed your quota.
- Successfully communicate Monotype’s solutions up to C-Level through strategic value-based selling, business case definition, ROI analysis and research data.
- Interact with individuals from Brand, Marketing, Creative, IT, Finance, Procurement, UX and Legal teams within a key account.
- Organise, track and maintain client account and contact information, as well as prospect updates in Salesforce.
- Collaborate across the organisation with marketing, support, pre sales engineering and customer success.
What we’re looking for:
- An ambitious and organised sales professional with proven track record of meeting/exceeding sales quotas and looking to make a name for themselves in Enterprise sales.
- Fluent in English and Spanish
- Previous experience within software, technology, publishing, media, and advertising or design market segments is preferred.
- Excellent verbal and written communication as well as presentation skills.
- Ability to manage a complex sales cycle from demo to negotiation and closing the deal.
- Previous experience with using Salesforce is preferred.
What’s in it for you:
- Professional onboarding and regular trainings by our internal sales enablement team
- Development and career opportunities
- Reward and recognition programs (e.g. President's Club, commission accelerator >100% target achievement)
- A creative, innovative, and international working environment in the software technology industry
- Regular company events
- 24 days holiday
Monotype is an Equal Opportunities Employer. Qualified applicants will receive consideration for employment without regard to race, color, religion, sex, national origin, sexual orientation, gender identity, disability or protected veteran status
#LDNI
Factorial
Barcelona, ES
Sales Account Executive Portuguese Market
Factorial · Barcelona, ES
SaaS Salesforce Office
Hello! 👋🏽
At Factorial we're looking for a new Sales Account Executive for the Portuguese Market to help us boost the company to the next level. 🦄
Ready to be part of the challenge? 🚀
The Role 📜
- Solely responsible for managing Sales Qualified deals, and effectively developing the customer experience, throughout the execution of the sales cycle.
- Nurture, map, and leverage strong, influential business relationships with prospects, across various depts.
- Creatively develop effective account plans and strategies to meet and exceed sales quota, all Inbound / Outbound specialists welcome!
- Establish and regularly conduct high-level negotiating with C-Suite and VP -Level Executives.
- Think creatively and utilize consultative selling techniques to effectively drive prospects throughout the sales process.
- Provide reliable and accurate forecasts of activities and revenue achievement to sales leadership.
- Collaborate daily with internal teams, from SDRs, Product, Marketing, Customer Experience and Senior Leadership.
- Effectively position the product and personalize relevance uniquely per customer, throughout the entire sales process.
- Identify, navigate, and support prospect clients throughout their decision-making process, across the whole sales cycle to a point of close.
- Work alongside and oversee the timely transfer of new clients to either Product Expert and/or Customer Experience Teams.
- Be a part of the Portuguese Market Expansion within Factorial, help us to understand the landscape, develop new strategies and establish Factorial, as the leading solution!
- You have a proficient level of Portuguese & professional English.
- Previous Sales Experience (Customer Satisfaction, Project Management, and similar experiences are highly valued).
- Tech savvy and a natural passion for digital innovation.
- Demonstrate presentation skillset, with the ability to build relevant, strategic messaging based on customer insights.
- Social selling proficiency, using LinkedIn and other relevant online tools.
- Must be detail-oriented, accountable, creative thinker, team player, open-minded, self-motivated & ambitious to grow within an exciting team!
- Excited to actively contribute to constant improvements and evolution! (we have a culture of change!)
- Have experience using typical sales tools, Hubspot, Salesforce, etc.
- Have experience in Sales/ B2B at a SaaS-based company or digital-transformation environments.
- Be open to full-cycle, with a clear understanding of how to roll out successful outbound campaigns.
- Understanding of how to implement an efficient qualification methodology that nurtures curiosity, urgency, and intent!
We care about people and we also offer a lot of benefits for employees:
- High growth, multicultural and friendly environment 🤝
- Continuous training and learning based on your needs 🤓
- Alan private health insurance 🩺
- Healthy life with Gympass(Gyms, pools, outdoor classes) 🧘♂️
- Save expenses with Cobee 💰
- Language classes with Yolk Academy 👩🏫
- Get the most out of your salary with Payflow
- Breakfast in the office and organic 🍏
- Nora and Apeteat discounts 🍱
- Free caffeine and theine ☕️
- Pet Friendly 🐶
About Us 🚀
At Factorial, we’re building the leading business management software for companies of all sizes. Our platform centralizes key workflows across HR, finance, and operations, freeing teams from manual processes so they can focus on what really matters: leading, growing, and taking care of their people.
With over 1,200 employees across 7 markets, we serve 700,000+ users and are one of Europe’s fastest-growing SaaS companies, backed by top-tier investors and proudly headquartered in Barcelona.We believe in bold goals, radical ownership, and inclusive collaboration. If you're excited to shape the future of business management technology, we’d love to meet you.
Our Values🫀
We own it: We take responsibility for every project. We make decisions, not excuses.
- We learn and teach: We're dedicated to learning something new every day and, above all, share it.
- We partner: Every decision is a team decision. We trust each other.
- We grow fast: We act fast. We think that the worst mistake is not learning from them.
Solunion
Barcelona, ES
Ejecutivo/A De Cuentas Barcelona - Temporal
Solunion · Barcelona, ES
Responsable Corporativa de People CoE - Área de Personas y Sostenibilidad.En Solunion, compañía multinacional aseguradora, buscamos temporalmente un/a Ejecutivo/a de Cuentas para incorporar a nuestro equipo Comercial, ubicado en Barcelona.Reportando a la Directora de Zona Cataluña, colaborará en la gestión comercial y el cumplimiento de los objetivos y estrategia de negocio asignados a su área.Llevar a cabo la interlocución a todo nivel, tanto con empresas grandes como con micropymes.Mantener la interlocución con los canales de distribución (Bróker, Banca-Seguros, estructuras comerciales de MAPFRE y Allianz) para la captación de nuevos clientes y alcanzar los objetivos marcados.Aplicar las normas de suscripción comercial para garantizar la rentabilidad y la calidad de la cartera de clientes.Interactuar estrechamente con otras funciones (Riesgos, Administración de Póliza, etc.
).Grado en ADE, Derecho, Economía o similar.Sólidos conocimientos financieros.Manejo de paquete office.Nivel medio (B2) de inglés.Experiencia previa en ventas de productos financieros.Experiencia previa en banca negocio B2B.Estar en posesión de certificado de discapacidad igual o superior al 33%.Habilidades comerciales.Empatía.Orientación a resultados y cumplimiento de KPIs.Incorporación a compañía multinacional aseguradora con un ambicioso plan estratégico cuyo cumplimiento tendrá un impacto muy fuerte en términos de crecimiento y rentabilidad de la compañía, así como ser el socio de confianza y apoyo para nuestros clientes y canales de distribución.Tipo de Contrato: TEMPORAL.Retribución en función del perfil del candidato/a seleccionado/a.Horario flexible / importantes beneficios sociales.Centro de trabajo: BARCELONA."En Solunion estamos comprometidos con los principios de Diversidad, Igualdad y Conciliación, con el fin de promover un ambiente laboral donde la confianza, el respeto, el desarrollo profesional, la diversidad, la igualdad de oportunidades y la conciliación de la vida laboral y personal son pilares fundamentales en la empresa.Sus datos serán tratados por SOLUNION SEGUROS, COMPAÑÍA INTERNACIONAL DE SEGUROS Y REASEGUROS, S.A. con la finalidad de atender su candidatura.
Le informamos de que podrá ejercer sus derechos de acceso, rectificación, supresión y portabilidad de sus datos; así como, de oposición y limitación del tratamiento que de estos se realice contactando con el DPO ******".FMCG Sr Key Account / KAM Senior Gran Consumo#J-18808-Ljbffr
Account Executive
26 jun.Actimundi Creative Agency
Barcelona, ES
Account Executive
Actimundi Creative Agency · Barcelona, ES
En Actimundi Creative Agency buscamos talento para el área de cuentas.
¿Qué hacemos en cuentas?
Que la rueda no se pare nunca: New Business, presentaciones de credenciales, recogida de briefings, presentaciones de propuestas, implementación y seguimiento de proyectos y clientes…
¿En qué ámbitos?
¡Todos! Un 360 total: Digital, Social Media, Advertising, Events, Street Marketing, Ferias, Congresos, On Trade, Off trade, Retail…
¿Dónde lo hacemos?
Siempre pensamos en grande, o lo que es lo mismo: En todo el mundo.
¿Quién confía en nosotros?
TOUS, OMODA, JAECOO, Nestlé, Unilever, Henkel, Schneider Electric, Fanuc, Caixabank, Banc Sabadell, Affinity, Mitsubishi Electric, Omoda, Asics, Iron Man, Primavera Sound, Sonar, Nissan, ISDIN, HAIER, etc...
¿Qué ofrecemos?
Trabajar en grandes proyectos
Viajar
Muy buen ambiente de trabajo presencial
Formación a nuestro cargo
Un proyecto profesional
Promoción en base a compromiso
Responsabilidad
Sentirse valorado.
Retribución según valía, contrato laboral indefinido
Y Actimundi Creative Agency, ¿qué somos? Somos campañas integrales. Somos spots, media plan, apps, redes sociales, sites, influencers. Somos eventos. Somos activaciones en puntos de venta. Somos Agencia Creativa. Publicitarios, Digitales, Experienciales.
Somos un poco Elena, Mercè, Salva, Osvald, , Silvia, Òscar, Andrés, Mar, Fer, Juncal, Andrés y un largo etcétera....
Buscamos que seas proactivo, natural, orientado a resultados, ambicioso y que te gusten los retos de todo tipo. Actitud y Aptitud.
Account Executive
24 may.SiteMinder
Barcelona, ES
Account Executive
SiteMinder · Barcelona, ES
SaaS Office
At SiteMinder we believe the individual contributions of our employees are what drive our success. That’s why we hire and encourage diverse teams that include and respect a variety of voices, identities, backgrounds, experiences and perspectives. Our diverse and inclusive culture enables our employees to bring their unique selves to work and be proud of doing so. It’s in our differences that we will keep revolutionising the way for our customers. We are better together!
What We Do…
We’re people who love technology but know that hoteliers just want things to be simple. So since 2006 we’ve been constantly innovating our world-leading hotel commerce platform to help accommodation owners find and book more guests online - quickly and simply.
We’ve helped everyone from boutique hotels to big chains, enabling travellers to book igloos, cabins, castles, holiday parks, campsites, pubs, resorts, Airbnbs, and everything in between.
And today, we’re the world’s leading open hotel commerce platform, supporting 47,000 hotels in 150 countries - with over 125 million reservations processed by SiteMinder’s technology every year.
About The Account Executive Role...
Are you ready to take the next step in your SaaS Sales career? Do you want to be part of the technology shaping the future of the travel industry? Join our international, dynamic and fun team in Barcelona!
You will become a trusted advisor to hotel owners, building awareness about how our products can benefit their property. You will have the chance to learn about the challenges that accommodation providers face, and offer a solution that will bring value to their day-to-day and bottom line. Joining SiteMinder as the leader in dynamic hotel revenue management, you will be at the forefront of innovation in the sector.
We won't throw you into the deep end - you'll be trained on our products, industry and sales processes. We have a month-long sales training and onboarding program to make sure you are set up for success. You will be supported by a dedicated sales coach and a buddy, as well as your team leader, who will coach and motivate you to achieve your professional goals.
We know that an attractive compensation package is a key motivator in sales. SiteMinder offers you not only this, but also a working environment that represents ambition, collaboration, self-development and customer-centricity. If you identify with our core values (We Hustle, We Come Together, We Grow, We Make Things Simple) and you are a sales hunter at heart, we want to hear from you!
What You'll Do...
- Client acquisition - Create new opportunities and upsell current customers. You will be responsible for the full sales cycle, from outreach to demo and closing.
- Achieving sales KPIs and targets - Working towards daily, weekly and monthly targets and finalize all sales in a timely manner.
- Presentation and negotiation – Prepare accurate quotes and develop and present proposals to clients in a professional and confident manner. Negotiate contracts as required, maintaining a balance between optimal service and value for the client and SiteMinder's profit margins.
- CRM maintenance – Maintain accurate records of your business development activities on SiteMinder's CRM system.
- Client feedback – Provide client feedback on products to the Product Team so that products can be reviewed in line with the feedback.
- Partner management – Work with local industry groups and travel associations to promote SiteMinder’s products and brand. Attend key functions and events, requiring occasional travel to client locations to attend meetings with relevant managers.
- Fluent in Spanish (min. C2)
- Professional proficiency in English
- Software-as-a-Service (SaaS) sales experience
- A confident phone presence, fearlessness in leading meetings with prospects, and great listening skills
- Strong verbal skills to communicate professionally with customers, in writing and over the phone
- Self-motivation and resilience to show up each day and give your best
- Growth mindset - openness to feedback and coaching
- Please send us your CV in English!
- Equity packages for you to share in SiteMinder's growth and successes
- Hybrid working model (3 days per week in the office) in a prime location in Barcelona
- Investment in your personal growth with a structured and foreseeable career pathway
- Uncapped commission that rewards overachievement
- Private health insurance
- Multicultural work environment with 10+ nationalities
- Excellence-driven, collaborative and non-hierarchical culture
- Cloudworks co-working community - events, discounts, breakfasts…
- Discount for your Urban Sports Club subscription
- Mental health and well-being initiatives
- Referral bonus for bringing in new talent
- Generous parental (including secondary) leave policy
- Paid birthday, study and volunteering days off every year
- Fun quarterly social and team events
- Employee Resource Groups (ERG) to help you connect and get involved
When you apply, please tell us the pronouns you use and any adjustments you may need during the interview process. We encourage people from underrepresented groups to apply.
Compensation Range: €28K - €35K
LARSSON-DUPREZ
Ejecutiva/o de cuentas Junior agencia de publicidad
LARSSON-DUPREZ · Barcelona, ES
Teletrabajo
Buscamos un perfil junior con experiencia demostrada en agencia de publicidad / estudio, para gestionar cuentas / proyectos:
- Relación directa con el equipo del cliente
- Gestión y seguimiento calendario de entregas e hitos (Imprescindible conocer TRELLO, sino abstenerse enviar CV)
- Relación con proveedores
Por ello, buscamos alguien ordenado, metódico y acostumbrado a interactuar con cliente.
Además, se valorará:
- Aportación en la gestión de la estrategia de la marca, con la posibilidad de colaborar en presentaciones comerciales y estratégicas
- Experiencia en gestión de campañas de contenidos y digitales
- Pasión por las marcas, los nuevos medios, tendencias, contenidos y estrategia branding
Sus tareas serán:
> Soporte en la preparación de propuestas a clientes: benchmark y research, análisis entorno y competencia, etc.
> Soporte en la búsqueda de proveedores para la producción y ejecución de acciones: buscar fuentes, soluciones, gestionar presupuestos, etc.
> Soporte en campañas: estrategia de comunicación y difusión
Se valorará nivel inglés.
Solamente CV para trabajo presencial. No se plantea teletrabajo.