.

Descripción de la oferta DIRECTOR/A DE POSTVENDA Japand 21 concessionari oficial Toyota amb presència a Girona, Blanes i Mont-ras. Formem part de la xarxa oficial de Toyota a Espanya i oferim una experiència de mobilitat moderna i sostenible, amb...
Descripción de la oferta

DIRECTOR/A DE POSTVENDA

Japand 21 concessionari oficial Toyota amb presència a Girona, Blanes i Mont-ras. Formem part de la xarxa oficial de Toyota a Espanya i oferim una experiència de mobilitat moderna i sostenible, amb serveis de venda de vehicles nous, vehicles d’ocasió, taller oficial i atenció postvenda. El nostre objectiu és garantir la màxima satisfacció dels clients i l’excel·lència en tots els processos. Seleccionem a través de Commonsense un/a DIRECTOR/A DE POSTVENDA

Depenent directament de la Direcció General la persona seleccionada serà responsable de planificar, dirigir i coordinar l’activitat de l’equip de postvenda de tots els centres de treball de l’empresa, assegurant que els serveis oferts i els processos interns es desenvolupin amb els estàndards de qualitat més alts. L’objectiu principal és garantir una experiència satisfactòria per al client, afavorir-ne la fidelització i contribuir de manera directa a la rendibilitat i sostenibilitat de la concessió.

Principals Responsabilitats

  • Dissenyar i implementar l’estratègia de postvenda.
  • Elaborar i fer seguiment del pressupost de l’àrea, garantint l’eficiència i la rendibilitat del servei.
  • Garantir el bon funcionament operatiu de l’àrea de postvenda, assegurant els recursos necessaris, el correcte manteniment d’instal·lacions i vehicles de cortesia, així com el compliment de la normativa mediambiental i de qualitat.
  • Gestionar i organitzar l’àrea de preparació, recanvis i logística, assegurant la correcta planificació, manteniment i lliurament dels vehicles, així com la supervisió i optimització dels processos, el control d’inventari, la rotació de productes, la qualitat del servei i l’eficiència operativa del departament.
  • Liderar l’equip de postvenda (SAT, atenció al client i recanvis), assegurant un servei proper, àgil i de qualitat, impulsar la formació i participar en processos de selecció i sistemes d’incentius.
  • Gestionar indicadors clau (temps de resposta, resolució d’incidències, facturació de serveis).
  • Coordinar projectes transversals amb Producció, Qualitat i Comercial.

Què Oferim

  • Entorn professional dinàmic, amb possibilitats de desenvolupament.
  • Condicions competitives adaptades a l’experiència i coneixement aportat.

Què Busquem

  • Formació superior en Enginyeria, ADE o similar, essent valorable formació complementària a nivell de MBA o Màster en Direcció d’Operacions.
  • Experiència prèvia en direcció o responsabilitat de departaments de postvenda, SAT o servei al client en entorn industrial.
  • Capacitat de liderar equips i desenvolupar persones.
  • Mentalitat analítica, orientació a resultats i al client.
  • Capacitat d’adaptar-se a un entorn dinàmic.
  • Visió estratègica, capacitat de lideratge i una clara orientació al client i a resultats.

Regístrate para ver la oferta completa

Comparte En Tus Redes Sociales

Tweet

Compartir

¡No te pierdas nada!

Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo


Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam

Suscríbete Ahora

Últimas ofertas de empleo de Director/a en Girona

Claire Joster | People first

Girona, ES

¿Tienes experiencia liderando proyectos industriales y te apasiona la mejora continua? Nuestro cliente, una ingeniería...

OTC Engineering

Somos una empresa con un alto componente tecnológico que cuenta con soluciones propias de conectividad vehicular y...

Ajuntament de Girona

Figueres, ES

Ofertes de feina Borsa de treball El Servei Municipal D’Ocupació (SMO) Gestiona Ofertes De Feina Per Empreses Que...