No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araTransport i Logística
977Comercial i Vendes
633Administració i Secretariat
592Informàtica i IT
564Indústria Manufacturera
369Veure més categories
Enginyeria i Mecànica
361Desenvolupament de Programari
269Instal·lació i Manteniment
256Comerç i Venda al Detall
225Educació i Formació
202Dret i Legal
169Màrqueting i Negoci
159Art, Moda i Disseny
137Arts i Oficis
118Disseny i Usabilitat
111Sanitat i Salut
89Hostaleria
88Alimentació
82Construcció
75Publicitat i Comunicació
70Comptabilitat i Finances
59Recursos Humans
53Atenció al client
38Banca
33Farmacèutica
30Cures i Serveis Personals
26Energia i Mineria
19Producte
18Seguretat
17Immobiliària
13Turisme i Entreteniment
10Telecomunicacions
5Social i Voluntariat
3Assegurances
2Esport i Entrenament
2Agricultura
1Ciència i Investigació
1Editorial i Mitjans
0API
WikipediaDXC Technology
Sant Cugat del Vallès, ES
Consultor/a Especialista en Negocio y Análisis de Datos
DXC Technology · Sant Cugat del Vallès, ES
TSQL Cloud Coumputing Excel Machine Learning Power BI Tableau
Job Description
DXC Technology es una compañía global de servicios profesionales cuya mision es liderar la transformacion digital de nuestros clientes asesorándoles y guiándoles en la aplicacion de la tecnología para obtener los mejores resultados que permitan incrementar la competitividad de sus empresas. Con más de 130.000 profesionales y expertos tecnologos, colaborando en más de 70 países junto a una excepcional red de partners, somos capaces de ofrecer servicios y soluciones avanzadas de IT.
En España somos uno de los principales líderes del mercado de TI. Contamos con cerca de 8.000 profesionales, distribuidos en trece localizaciones, con centros de excelencia en tecnologías de última generacion como Cloud, Inteligencia de Negocio, IA o Automatizacion entre otras, que dan servicio a más de 200 clientes de todas las industrias tanto del sector público como privado. Trabajamos con las principales empresas del país que confían en nosotros para guiar y administrar sus agendas digitales y así transformar sus negocios.
Desarrollamos políticas activas de diversidad e inclusion laboral de personas con discapacidad y estamos orgullosos de contar con una representacion del 49% aproximadamente de mujeres profesionales.
En DXC España estamos buscando un Consultor/a Especialista en Negocio y Análisis de Datos para unirse a nuestro gran equipo de Consulting.
Requisitos
- Título universitario en Estadística, Matemáticas, Economía, Ingeniería, Administracion de Empresas con enfoque en análisis de datos, o campos relacionados
- Experiencia comprobada en roles de análisis de datos, preferentemente en consultoría o en departamentos de análisis de negocio
- Dominio de herramientas de análisis de datos y BI como SQL, Python/R para análisis de datos, Excel avanzado, y plataformas como Tableau, Power BI, entre otros
- Conocimientos solidos en estadística, modelado predictivo, machine learning y técnicas de análisis cuantitativo
- Capacidad para interpretar grandes volúmenes de datos y presentar la informacion de manera clara y comprensible para stakeholders no técnicos
- Excelentes habilidades de comunicacion, tanto verbal como escrita, y capacidad para trabajar en equipo y de forma independiente
- Habilidades de gestion de proyectos, con capacidad para manejar múltiples tareas simultáneamente y bajo presion
- Pensamiento analítico y estratégico, con fuerte orientacion a resultados
- Curiosidad intelectual y capacidad para aprender rápidamente
- Excelentes habilidades interpersonales y de trabajo en equipo
- Proactividad y autonomía en la gestion de proyectos y resolucion de problemas
- Orientacion al cliente y a la mejora continua
- Catalán deseable
- Inglés Nivel intermedio
Como Consultor/a Especialista en Negocio y Análisis de Datos, su principal objetivo será guiar a la organizacion en la interpretacion de datos complejos, proporcionando análisis profundos y recomendaciones estratégicas para mejorar la toma de decisiones y optimizar el rendimiento del negocio. Esta posicion es clave para convertir datos brutos en informacion valiosa que impulse la innovacion y el crecimiento sostenible. Funciones principales:
Análisis De Datos y Business Intelligence
- Recolectar, limpiar y procesar grandes volúmenes de datos de diversas fuentes
- Desarrollar y gestionar modelos analíticos y de prediccion para identificar tendencias, patrones y oportunidades de negocio
- Implementar herramientas de Business Intelligence (BI) para la visualizacion de datos y el reporting estratégico
- Proporcionar insights accionables y recomendaciones basadas en el análisis profundo de datos a los stakeholders para facilitar la toma de decisiones estratégicas
- Participar en la definicion de objetivos de negocio, identificando indicadores clave de rendimiento (KPIs) y estableciendo métricas para su seguimiento
- Analizar procesos operativos y de negocio para identificar áreas de mejora y optimizacion mediante el uso de datos
- Colaborar con equipos interfuncionales para implementar soluciones basadas en datos que mejoren la eficiencia operativa y la satisfaccion del cliente
- Fomentar una cultura orientada a datos dentro de la organizacion mediante la capacitacion y el apoyo a los equipos en la interpretacion y uso de datos
- Mantenerse actualizado sobre las últimas tendencias y tecnologías en análisis de datos y BI, compartiendo conocimientos con el equipo
- Liderar y gestionar proyectos de análisis de datos, asegurando la entrega a tiempo y de acuerdo con los objetivos establecidos
- Coordinar la colaboracion entre diferentes áreas funcionales para garantizar la integracion y el aprovechamiento de los datos en la estrategia de negocio
- Desarrollo profesional
- Proyectos punteros en clientes referentes de mercado
- Excelente ambiente de trabajo
- Flexibilidad y conciliacion
- Trabajar con tecnologías punteras dentro del sector IT
- Acceso a DXC Learning y certificaciones oficiales
- Compromiso social y responsable
- Empleo estable
- Beneficios sociales
Serem
Ingeniero Java / NodeJs
Serem · Madrid, ES
Teletreball API Java TSQL Git REST OpenShift Microservices
En serem estamos comprometidos con diversos proyectos y queremos contar con los mejores profesionales del sector. Actualmente, nos encontramos en la búsqueda un/a Ingeniero Java / NodeJS con al menos 3 años de experiencia en las siguientes tecnologías obligatorias: Java, Node JS, Mongo DB, RESTful APIs, IBM API, SQL, API REST, Git, GitHub, Openshift y Arquitectura de Microservicios.
Requisitos:
Experiencia mínima de 3 años en el desarrollo de software.
Nivel de inglés: C1-C2.
Capacidad para supervisar todo el ciclo de vida del desarrollo de software, desde la planificación hasta la implementación y más allá.
Responsabilidad en la entrega del software, garantizando los estándares de calidad y alcance.
Excelencia en el desempeño profesional y en la obtención de resultados.
Funciones Principales:
Supervisar y coordinar el ciclo completo de desarrollo de software.
Asumir la responsabilidad de la entrega del software, asegurando la calidad y el cumplimiento de los requisitos establecidos.
Colaborar en la planificación y ejecución de proyectos, manteniendo un alto nivel de excelencia técnica y profesionalismo.
Modalidad de trabajo 100 % remoto, con posibilidad de asistencia presencial puntual en Madrid, según requerimientos del proyecto.
Fomentamos un ambiente de trabajo multicultural e inclusivo, no discriminamos por edad, género o creencias; así como ofrecemos igualdad de oportunidades a todo el personal.
Desarrollamos nuestras actividades bajo los principios del cuidado del medioambiente, la sostenibilidad y la responsabilidad social corporativa; colaborando en proyectos de reforestación y sostenibilidad.
Apoyamos los 10 principios del Pacto Mundial y los 17 Objetivos de Desarrollo Sostenible, en materia de derechos humanos, condiciones laborales, medio ambiente y anticorrupción.
Los procesos de reclutamiento se desarrollan bajo altos estándares de calidad definiendo la incorporación en base a la experiencia y habilidades del candidato.
Somos una empresa española líder en servicios tecnológicos y atracción del talento presente en el mercado desde 1995. Contamos con más de 600 empleados en proyectos tanto nacionales como internacionales en sector TI.
Amazon
Barcelona, ES
Supply Chain Manager, Amazon Transportation Services
Amazon · Barcelona, ES
Tableau
Description
Amazon’s Supply Chain Managers play a central role in our global business. They keep our complex, international supply chains working seamlessly and efficiently. As a Supply Chain Manager (SCM), you will work closely with multiple stakeholders across Amazon, from Operational teams who are fulfilling customer orders to Retail teams and everything in between. You’ll help us optimise our supply chains to make our customer experience even better and our business more energy and cost efficient.
Key job responsibilities
- Define supply chain and operating models for various businesses
- Analyse and interpret data to improve efficiency across supply chains and multiple operations
- Partner with teams to advise on and manage operational challenges
- Support the planning and organisation of complex projects
Being a Supply Chain Manager for Amazon involves lots of problem solving. You’ll work with a number of teams to navigate challenges as and when situations impact our network. You’ll spend time resolving temporary issues and looking at the bigger picture to drive Amazon towards achieving new objectives. This role is both proactive and reactive, and you’ll have the opportunity to help forecast and plan for new projects.
As a Supply Chain Manager, you’ll need to help with both on-the-ground tasks and more tactical work. No two days will be the same. You could spend one day helping to define our supply chain and operating models and the next assisting with a site’s resource plan for a busy period. Having so much variety in your role means you’ll be able to learn something new every day.
About The Team
Amazon couldn’t deliver at pace without the Amazon Transportation Service (ATS) team. As part of ATS, you’ll be welcomed into a diverse team that plays a central role in our success. Using air, sea and road transport, as well as sortation centres equipped with latest technology, you’ll help Amazon’s transport run at maximum efficiency. Our team captures data and uses it to drive decisions. They are key to making Amazon more innovative and efficient.We put safety first as our people are our priority. We use expertise of our people to get packages to their destination – quickly, conveniently and sustainably.
We are open to hiring candidates to work out of one of the following locations:
Barcelona, B, ESP
Basic Qualifications
- A degree
- Relevant experience in analysing data and creating reports for leadership
- Relevant experience of communicating with a wide range of stakeholders, including your peers and leadership
- Relevant experience in managing multiple projects with competing deadlines
- Preferred qualifications are not required to apply for a position at Amazon. If you have all the basic qualifications above, we’d love to hear from you.
- A degree in a science, technology, engineering or mathematics-related subject or MBA
- Upper intermediate proficiency in the local language
- Relevant experience in a supply chain, logistics, e-commerce, or transportation planning role
- Experience using data visualisation software, such as Tableau or Quicksight
Company - Amazon Road Transport Spain, S.L.U.
Job ID: A2625432
Microsoft
Madrid, ES
Senior Data Scientist
Microsoft · Madrid, ES
API Python C++ Docker Cloud Coumputing REST Hadoop Spark Machine Learning
Are you an experienced Data Scientist, and you love what you do? Would you like to be a part of a global customer facing Team focussed on solving complex, real-world business problems? Would you like to be a part of a community of technical leaders, highly specialised in their disciplines and working together as one team to bring the best practices of engineering and architecture to the world’s largest enterprise customers?
We are hiring a Senior Data Scientist with experience in advanced statistical data analysis to work with high-impact professionals who are solving complex problems for strategic customers and partners. You'll enhance your communication skills as you share trends and innovative solutions, collaborating cross-functionally within the Microsoft ecosystem, including with product teams, research, security, solution strategy, industry excellence, and responsible AI.
The Industry Solutions Delivery (ISD) Engineering & Architecture Group (EAG) is a global consulting and engineering organisation that supports our most complex and leading-edge customer engagements. EAG enhances ISD’s technical capabilities, and partners with others to develop approaches, innovative solutions, and engineering standards to set our sales and delivery teams up for success. Leveraging the principles of model, care, and coach, we provide consistent high-quality customer experiences through technical leadership and IP capture centred on delivery truth. We are committed to Responsible AI, and we help our customers and partners build ethical, transparent and trustworthy AI solutions.
Our team embraces a growth mindset and encourages diverse viewpoints. We value personal and cultural experiences and strive for excellence. We offer a flexible work environment to help you succeed in creating transformative and responsible AI solutions that positively impact billions worldwide.
Read more about the culture and values we demonstrate.
Responsibilities
As a Senior Data Scientist, you will be responsible for creating and deploying AI solutions that are ethical, reliable, and enable our customer to create impact. Some of your key responsibilities will include:
- Engaging with stakeholders to understand and address their business problems with data-driven solutions.
- Writing clear, efficient code for multiple features, with expertise in modelling, coding, and debugging.
- Proficiency in big-data engineering concepts like Hadoop, Apache Spark, CI/CD, Docker, Delta Lake, MLflow, AML, and REST API development.
- Using your data science expertise to identify factors that influence project outcomes.
- Preparing usable datasets for modelling, contributing to ethics and privacy policies around data collection.
- Leveraging machine learning knowledge to select appropriate solutions for business objectives.
- Overseeing AI use case implementation and coaching cross-functional teams
- Writing scripts and conducting controlled experiments with statistical analysis, communicating results to stakeholders.
- Partnering with data engineering teams for scalable operational models.
- Sharing industry insights via conferences and publications, staying updated on trends and contributing to thought leadership and intellectual property practices.
- Mentoring junior engineers and data scientists in best practices.
Your success in this role will be achieved if you are comfortable interacting with external customers, are able to manage a complicated internal stakeholder group, and can demonstrate the following key knowledge, skills and experience:
- Hands-on software engineering experience (e.g. Python, C++)
- Proven skills and experience in a data science role
- Familiarity with building and deploying largescale AI solutions into production within a cloud environment
- Regular interaction with internal and external stakeholders on large, complex projects
- Bachelor's or Master’s degree in data science, Mathematics, Statistics, Econometrics, Economics, Operations Research, Computer Science, or equivalent data-science experience
myGwork
Business Development Executive, Steriles
myGwork · Barcelona, ES
Teletreball API Salesforce Office Outlook
This inclusive employer is a member of myGwork – the largest global platform for the LGBTQ+ business community.
Job Description
The Pharma Services Group (PSG) is an industry leader for drug development, clinical trial logistics and commercial manufacturing to customers of all sizes through our Patheon brand. With more than 55 locations globally, we provide our clients with integrated, end-to-end capabilities through all phases of development, including API, biologics, viral vector services, formulation, clinical trial solutions, logistics services and commercial manufacturing.
Job Overview
Our Business Development Executive for Drug Product (BDE) focuses on representing and winning new Development and Commercial Drug Product Manufacturing Services business at Patheon, part of Thermo Fisher Scientific. This is a multi-faceted role is responsible for revenue growth through the development and implementation of strategies that generate sales from new and existing accounts.
Due to the nature of this role, we are open to applications from candidates based within Europe.
- Identify new molecule opportunities with new and existing clients
- Present our value proposition, key differentiators from our competition and areas for strategic bundling of our services across our business unit.
- Analyze and understand the funding mechanisms, source, and flow for the small and emerging clients.
- Attend tradeshows, conferences, and seminars to generate new leads.
- Enable winning proposals and play a key role in the contract negotiation phase.
- Manage, update, maintain and record all relevant activities in the CRM database, and share information and background on prospective clients within the territory to our team members.
Education
- Bachelor's degree in a science related field and/or equivalent proven experience.
- Previous' experience, successful track record selling Drug Product Services.
- Process Development/Commercial manufacturing experience is preferred.
- Established contacts in major pharmaceutical organizations within your given territory.
- Excellent presentation skills and ability to network within senior management ranks.
- Dynamic and highly self-motivated individual
- Proficient at managing Salesforce, Outlook, Teams, Zymewire and other sales tools.
- Ability to travel within the defined territory, attend trade shows, team meetings etc. and work remotely from a home office.
In addition to a competitive salary, depending on your experience you will receive an annual bonus plan, competitive holiday and various other country benefits that will be applicable depending on your location.
About Us
As part of the Thermo Fisher Scientific team, you'll discover meaningful work that makes a positive impact on a global scale. Join our colleagues in bringing our Mission to life every single day to enable our customers to make the world healthier, cleaner and safer. We provide our global teams with the resources needed to achieve individual career goals while helping to take science a step beyond by developing solutions for some of the world's toughest challenges, like protecting the environment, making sure our food is safe or helping find cures for cancer.
Our Mission is to enable our customers to make the world healthier, cleaner and safer. Watch as our colleagues explain 5 reasons to work with us. As one team of 100,000+ colleagues, we share a common set of values - Integrity, Intensity, Innovation and Involvement - working together to accelerate research, solve complex scientific challenges, drive technological innovation and support patients in need. #StartYourStory at Thermo Fisher Scientific, where diverse experiences, backgrounds and perspectives are valued.
Desarrollador/a Web Full Stack
27 d’abr.Reclut
Alicante/Alacant, ES
Desarrollador/a Web Full Stack
Reclut · Alicante/Alacant, ES
React API Java PHP Python CSS TSQL Bootstrap Laravel HTML Angular Git Flutter React Native
Reclut, socio estratégico en la adquisición de talento especializado, está en búsqueda de un/a Desarrollador/a Web Full Stack apasionado/a por la tecnología y con una sólida base en desarrollo web para unirse a un equipo dinámico y en crecimiento en una de las PYMES con mayor potencial en Alicante.
Si tienes experiencia creando soluciones innovadoras y estás preparado/a para llevar tu carrera al próximo nivel, ¡esta oportunidad es para ti!
Funciones y Responsabilidades
- Desarrollo de aplicaciones web dinámicas y responsivas desde cero hasta su implementación.
- Colaboración en equipos multidisciplinarios para definir, diseñar y desplegar nuevas características.
- Aseguramiento de la calidad del código mediante pruebas de integración y unitarias.
- Participación activa en el ciclo completo de desarrollo de software, desde la concepción hasta el mantenimiento post-lanzamiento.
- Integración de soluciones de terceros mediante API.
- Optimización de aplicaciones para máxima velocidad y escalabilidad.
- Experiencia profesional de 2-3 años en el desarrollo web Full Stack.
- Sólido dominio de JS, CSS, HTML, PHP y SQL.
- Familiaridad con el sistema de control de versiones Git.
- Experiencia trabajando con frameworks como Laravel, Symphony, Angular, Vue, React o Bootstrap.
- Capacidad para trabajar eficazmente en equipo y comunicarse de manera clara y efectiva.
- Experiencia con otros lenguajes de programación como NodeJS, Python, C/C++ o Java.
- Conocimientos en otros frameworks como React Native o Flutter.
- Experiencia con sistemas de CI/CD.
- Conocimientos en seguridad web y protección contra vulnerabilidades.
- Habilidad para resolver problemas y adaptarse a nuevas situaciones rápidamente.
- Experiencia en la realización de pruebas unitarias y de integración.
- Un ambiente de trabajo dinámico y en constante evolución.
- Oportunidades de llegar a liderar el equipo de desarrolladores que crearás junto al Responsable del Departamento de IT.
- Contrato indefinido a jornada laboral presencial con horario de Lunes-Jueves de 9h a 18h y Viernes de 8h a 15h
- Salario: 25-26k bruto anual
People Data Analyst
27 d’abr.Canonical
People Data Analyst
Canonical · Murcia, ES
Teletreball Python TSQL Cloud Coumputing SaaS R IoT Tableau
Bring your people analytics, social science research and data mining/science skills to a unique team seeking to understand, and shape, the future of the digital workplace. We are interested in technology, of course, but we are also interested in the human mission of enabling the world's brightest and hardest working people to live where they want and work from anywhere. Most of our colleagues could move to a tech hub but they choose Canonical because of our mission and our approach to the workplace.
We'd like to understand what really makes a distributed, remote-first workplace work. We think we're pretty good at this (being remote first for almost 20 years), but we know there is a lot still to understand, and the frontier of possibility continues to move outward. We'd like to invest in research, analytics and tooling which raises the bar even further for remote collaboration and organisation.
If we are able to build tools that meaningfully improve our cooperation and our satisfaction, then we intend to share our insights with the world, both as a narrative and as SAAS or open source that helps other companies follow in our footsteps.
The role of a People Data Analyst at Canonical
Support analytics and data mining in a cross-disciplinary team of organisational psychologists, web front end engineers, back end engineers and statistics / analytics experts to help us build a new definition for the 21st century digital workplace. Collaborate to figure out what really drives productivity, effectiveness and happiness in a remote-first globally distributed company.
In addition to your existing people analytics work experience, this role will combine your skills in psychology, data analytics and visualisation, to help create a more effective workplace.
Location: This role will be based remotely in the AMER (Eastern Timezone) region.
All applicants applying must be legally authorized to work in the location they want to work in, as we cannot offer visa sponsorship for this job position.
What your day will look like
- Utilize advanced data analytics to understand how we hire and how we work (productivity, happiness and effectiveness) across a global, remote first organisation
- Focus on quantitative and qualitative data analytics to find insights and meaningful business outcomes
- Tell the story from the insights through dashboards, visualizations and presentations
- Design and conduct research into trends shaping talent science and remote work
- Collaborate with stakeholder teams (ex., engineering, information systems, etc) to improve the data and tool ecosystem supporting our digital workplace
- Background in data science, mathematics, actuarial science, or engineering
- First work experience in People Analytics is an asset
- Knowledge in advanced statistics, data sciences, coding/scripting languages (Python, R, etc), and databases (SQL, etc)
- Strength in data analytics and visualization (Looker Studio, Tableau, etc)
- Ability to translate business questions to key research objectives
- Ability to identify the best methodology to execute research, synthesize and analyse findings
- Excellent writing and communication skills
- Willingness to examine the status quo and resilient in the face of challenges
Your base pay will depend on various factors including your geographical location, level of experience, knowledge and skills. In addition to the benefits above, certain roles are also eligible for additional benefits and rewards including annual bonuses and sales incentives based on revenue or utilization. Our compensation philosophy is to ensure equity right across our global workforce.
In addition to a competitive base pay, we provide all team members with additional benefits, which reflect our values and ideals. Please note that additional benefits may apply depending on the work location and, for more information on these, you can ask in the later stages of the recruitment process.
🏠 Fully remote working environment - we've been working remotely since 2004!
📚 Personal learning and development budget of USD 2,000 per annum
💰 Annual compensation review
🏆 Recognition rewards
🏝 Annual holiday leave
👶 Parental Leave
🧑💼 Employee Assistance Programme
🧳 Opportunity to travel to new locations to meet colleagues at 'sprints'
✈️ Priority Pass for travel and travel upgrades for long haul company events
About Canonical
Canonical is a pioneering tech firm that is at the forefront of the global move to open source. As the company that publishes Ubuntu, one of the most important open source projects and the platform for AI, IoT and the cloud, we are changing the world on a daily basis. We recruit on a global basis and set a very high standard for people joining the company. We expect excellence - in order to succeed, we need to be the best at what we do.
Canonical has been a remote-first company since its inception in 2004. Work at Canonical is a step into the future, and will challenge you to think differently, work smarter, learn new skills, and raise your game. Canonical provides a unique window into the world of 21st-century digital business.
Canonical is an equal opportunity employer
We are proud to foster a workplace free from discrimination. Diversity of experience, perspectives, and background create a better work environment and better products. Whatever your identity, we will give your application fair consideration.
Prácticas Business Intelligence
27 d’abr.Goshawk Analytics
Madrid, ES
Prácticas Business Intelligence
Goshawk Analytics · Madrid, ES
Bases de datos Tableau Analítica QlikView Modelado de datos Extraer transformar y cargar (ETL) SQL Server Analysis Services (SSAS) Almacenamiento de datos MicroStrategy Expresiones de análisis de datos (DAX) Power BI
¿Qué es Goshawk Analytics?
Nos encontramos en plena etapa de crecimiento, por lo que buscamos gente con ganas de aprender y mejorar cada día. Queremos que nuestra empresa sea un lugar donde la gente pueda desarrollar todo su potencial y encuentre un entorno adecuado para ello. Para ello trabajamos con las últimas metodologías de desarrollo y aplicamos las mejores prácticas. Tú crecimiento será el nuestro y viceversa.
Nos ubicamos en un vivero de empresas, por lo que se vive un ambiente rodeado de emprendedores, en el que a menudo se realizan charlas y conferencias de interés.
Si lo que lees te suena bien, no dudes en aplicar a la oferta.
https://www.goshawkanalytics.com/
¿Qué buscamos?
Buscamos una persona que quiera desarrollar sus prácticas en el entorno de la analítica de datos y en concreto a la visualización de los mismos. Buscamos alguien curioso, proactivo, riguroso, con ganas de aprender y de mejorar y, sobre todo, con muchas ganas de desarrollarse en una de las profesiones con más futuro.
Conocimientos en los siguientes ámbitos
- Desarrollo de Cuadro de Mandos
- Conocimientos en SQL
- Inglés B2
Nice to have
- Conocimientos en Power BI (Tableau, Qlik o Microstrategy también se valorarán)
- Conocimientos en DAX
- Conocimientos en modelos tabulares (SSAS)
Formación
- Grado en ADE, Matemáticas, Analytics o similar
¿Qué ofrecemos?
- Flexibilidad horaria
- Oportunidades de crecimiento
Analista de datos
27 d’abr.PrimeIT España
Analista de datos
PrimeIT España · Madrid, ES
Teletreball MySQL TSQL Power BI Tableau
"¿Estás preparado para un cambio y explotar tus habilidades como nunca? 👉🏼 Sigue leyendo porque tenemos lo que buscas…
🛸 ¿Quiénes somos? 🛸
Somos una empresa internacional con más de 16 años de experiencia en consultoría e ingeniería informática.
Con más de 3000 Primers operando en 5 sectores principales en todo el mundo: IT, Telecomunicaciones, Energía, Infraestructuras y Marketing Digital.
Nos puedes encontrar en más de 50 ciudades en todo el mundo:
ESPAÑA | PORTUGAL | FRANCIA | REINO UNIDO | ITALIA | SUIZA | POLONIA | BRASIL
🕵🏽 ¿Qué buscamos? 🕵🏽
- Experiencia laboral: 5+ años de experiencia laboral, incluidos más de 1 año en BI o campos relacionados con datos y análisis.
- Experiencia con SQL: Aplicada y dominio de SQL.
- Experiencia con grandes conjuntos de datos y bases de datos relacionales: Como MySQL, BigQuery, etc.
- Conocimiento de prácticas y técnicas de modelado de datos: Experiencia con herramientas de BI como PowerBI o Tableau.
- Excelentes habilidades de comunicación: Tanto verbal como escrita en inglés y español.
¡¡Y lo más importante de todo que realmente estés motivado para un cambio!!
🚀 ¿Qué ofrecemos? 🚀
Podemos asegurarte que contamos con el mejor equipo de todo el sector. Desde el proceso de selección, tu incorporación y hasta nuestro desarrollo profesional te ofrecemos
un acompañamiento y un seguimiento personalizado en todo momento. Y a todo esto súmale transparencia total en todos los pasos. Pinta bien, ¿verdad?
Estamos seguros de que ya sabes qué es lo que muchas empresas te ofrecen y como nosotros estamos a la altura:
· Vas a contar con un plan de carrera, crecimiento, proyección y desarrollo profesional personalizado
· Tendrás acceso a formación continua para que puedas estar al día.
· Podrás participar en proyectos nacionales e internacionales con opción a movilidad.
· No todo va a ser trabajar, por eso disfrutar de la tarjeta restaurante y seguro médico nos parece esencial.
¡¡¡Teambuildings, afterworks y muchas más sorpresas!!!
- ¡Te esperamos!