No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araTransport i Logística
1.293Comercial i Vendes
999Administració i Secretariat
888Informàtica i IT
858Comerç i Venda al Detall
610Veure més categories
Desenvolupament de Programari
518Indústria Manufacturera
426Enginyeria i Mecànica
401Dret i Legal
386Educació i Formació
370Màrqueting i Negoci
285Instal·lació i Manteniment
283Disseny i Usabilitat
211Sanitat i Salut
207Hostaleria
142Publicitat i Comunicació
135Construcció
112Recursos Humans
109Turisme i Entreteniment
100Comptabilitat i Finances
96Art, Moda i Disseny
95Atenció al client
91Alimentació
89Arts i Oficis
76Banca
57Cures i Serveis Personals
46Producte
39Farmacèutica
34Seguretat
34Immobiliària
22Social i Voluntariat
14Energia i Mineria
13Assegurances
4Ciència i Investigació
4Esport i Entrenament
3Telecomunicacions
3Editorial i Mitjans
1Agricultura
0Beryl Technologies
Madrid, ES
Desktop Support Engineer
Beryl Technologies · Madrid, ES
Office Equipos informáticos Soporte técnico Conmutadores Resolución de incidencias Red privada virtual (VPN) Ordenadores de sobremesa Microsoft Exchange Soporte remoto Android iOS
We’re looking for proactive and technically skilled IT & Desktop Support Engineers/Technicians for Full Time and Freelance/contract-based onsite tasks in your area. Tasks are dispatched based on your availability—weekday or weekend—and compensation is on an hourly, half-day, or full-day basis.
🖥️ Key Responsibilities:
- L1/L2 support for desktops, laptops, printers, mobile devices (iOS, Android, Windows).
- Basic server hardware installation & replacement (e.g., HDDs).
- Racking and Stacking
- Onsite hands & feet support for network devices – console access to Router/Switch/Firewall.
- Windows OS, MS Office/O365, and Active Directory support.
- IP telephony & video conferencing support.
- Basic networking tasks: DHCP/DNS/IP configs, patching, cabling, rack & stack.
- Use of tools like PuTTY, Fluke, Light Power Meter, etc.
🛠️ Required Skills:
- Strong desktop/system admin & customer service skills.
- Knowledge of networking fundamentals (Ethernet, LAN/WLAN config, subnetting).
- Hands-on with Microsoft technologies, Exchange accounts, and calendaring tools.
- Basic CUCM user configuration and troubleshooting.
- Self-motivated, detail-oriented, and reliable communicator in English and local languages
Language Required:
- Dutch
- English