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NovaHapimag
Castell-Platja d'Aro, ES
Receptionist
Hapimag · Castell-Platja d'Aro, ES
Inglés Aptitudes para la supervisión Trabajo en equipo Alemán Conocimientos informáticos Gestión del tiempo Motivación para el éxito Gestión de quejas
El Resort Hapimag Mas Nou se encuentra en el corazón de la Costa Brava y a sólo 7 Km en coche del pueblo de Platja d' Aro. El Resort cuenta con 190 apartamentos, Restaurante, Poolbar, zona Wellness, Supermercado, Piscina exterior, Piscina interior, Sauna y Mini Club.
Para este complejo buscamos una personalidad comprometida como
Recepcionista 100%Tus tareas:
Correspondencia con los clientes y gestión de reservas
Check-In / Check-Out
Apoyo y asesoramiento a nuestros huéspedes durante su estancia
Gestión independiente de la caja durante el turno
Cumplimiento de la normas de higiene y Seguridad Laboral
Preparación de la información al cliente y del programa semanal
Tu perfil:
Formación profesional completa en el sector de la hostelería
Al menos 1 año de experiencia
Muy buen conocimiento de los idiomas alemán, inglés y castellano
Te ofrecemos:
Remuneración en función del nivel de formación
Jornada intensiva sin turnos partidos
Dos días de descanso ininterrumpidos
Posibilidad de trabajar en otros Resorts de la cadena durante la temporada de invierno
Un entorno de trabajo familiar y un equipo que estará encantado de apoyarte
Posibilidad de desarrollo dentro de la empresa Hapimag
Contrato fijo discontinuo
Descuentos en vacaciones en uno de nuestros complejos Hapimag en todo el mundo
30% de descuento en servicios de restauración en nuestros complejos Hapimag de todo el mundo
Cycling Tours Assistant
8 de maigEat Sleep Cycle
Girona, ES
Cycling Tours Assistant
Eat Sleep Cycle · Girona, ES
Aptitudes de organización Comunicación Conocimientos informáticos Asistencia de administración Experiencia laboral Habilidades laborales Técnicas telefónicas profesionales
A unique opportunity to join our fast-growing tours business in an entry-level role.
Responsibilities
- Support the logistics team as required to book hotels, transfers & restaurants
- Support the logistics team to update tour itineraries
- Creation of detailled tour itineraries with all the necessary information.
- Manage the administration of tour cancellations, rescheduling, refunds & vouchers.
- Make bike hire reservations with our suppliers
- Answer the phone and adminsitrate enquiry forms
- Respond to simple tour enquiries
Opportunities
- Opportunity to work in the CRM on proactive sales tasks
- Opportunity create sales proposals
Essential Skills & Experience
- Exceptional organisational & time manangement skills
- Computer literate with an ability to work across multiple systems.
- Fluent in English & Spanish
- Confident in taking phone calls
- Aligned with Eat Sleep Cycle values.
Beneficial Skills & Experience
- Speaking Catalan is a benefit
- A background in hospitality & tourism is a benefit
To apply, email your CV and cover letter to [email protected]
Guest Experience Associate
7 de maigNordic RentAway Spain
Alicante/Alacant, ES
Guest Experience Associate
Nordic RentAway Spain · Alicante/Alacant, ES
Resolución de problemas Comunicación Experiencia del cliente Conocimientos informáticos Satisfacción del cliente Atención telefónica Habilidades sociales Comunicación interpersonal Experiencia del huésped Gestión de servicios para huéspedes
Are you looking for an excellent job opportunity? We are hiring a new Guest Experience Associate to get on board our team now!
About us
Nordic RentAway Spain is a small company based in Alicante, with property management, investment, and vacation home rental as our core services. Our company’s most popular service is property rental management. We have successfully hosted travelers on Costa Blanca since 2017 with one goal: creating the absolute best holiday experience for our guests. Our new colleague and team member will be just that: a guest experience perfectionist! You are passionate about turning moments into memories for our guests and ensuring that they have an exceptional holiday experience.
Candidate qualifications and profile
- Full professional proficiency in English and Spanish, other languages are a great advantage
- Customer service drive with outstanding communication and active listening skills
- Excellent problem-solving and multitasking skills
- Strong sense of responsibility and a professional presentation
- Be passionate about Costa Blanca and promoting sustainable tourism
- Relevant educational degree, and hospitality sector experience
- Hold a driver’s license and vehicle
CORE WORK ACTIVITIES
Exceptional Customer Service
- Provide services that are above and beyond for customer satisfaction and retention
- Monitor daily bookings and ensure assigned properties are prepared prior to check-in
- Prepare and inspect holiday homes prior and after guest stays
- Follow check-in and check-out procedures
- Ensure guests are properly greeted upon their arrival to our holiday homes
- Provide upscale guest service experiences for guests throughout their stay
- Manage day-to-day operations, ensuring the quality, standards and meeting the expectations of the customers on a daily basis, inform guests of our services
- Respond to and handle guest problems and complaints effectively
- Provide immediate assistance to guests as requested
- Participate in the development and implementation of corrective action plans to improve guest satisfaction
Individual GOALS
- Improve service by understanding guest needs, providing guidance, and feedback
- Set a positive example for guest relations
- Display outstanding hospitality skills
- Empower co-workers to provide excellent customer service
- Strive to improve service performance
Guest Experience Team Membership
- Encourage and build mutual trust, respect, and cooperation among team members
- Demonstrate appropriate behaviors
- Understand employee positions well enough to perform duties in employees' absence
- Establish and maintain open, collaborative relationships with co-workers and ensure a healthy work-environment within the team
Maintaining Guest Experiences and Team Goals
- Develop specific goals and plans to prioritize, organize, and accomplish your work
- Handle complaints, settling disputes, and resolving grievances and conflicts, or otherwise negotiating with others
- Maintain a strong working relationship with all departments to support property operations and goals and to expedite the resolution of any problems that may arise through the general operation of any property
- Intervene in any guest/employee situation as needed to insure the integrity of the company and properties is maintained, guest satisfaction is achieved, and employee well being is preserved
What we offer
International work environment
Full-Time, 40 hours/week: flexible schedule
Location: Hybrid, work from home and on-site in the Alicante Province
Entry salary: 1.500€ monthly net
Apply in two steps: 1) Through Linked-In, 2) E-mail your MOTIVATED LETTER to: [email protected]
We look forward to receiving your application!
Recepcionista de hotel
29 d’abr.Hostal Boutique Sa Nansa
Tossa de Mar, ES
Recepcionista de hotel
Hostal Boutique Sa Nansa · Tossa de Mar, ES
Resolución de problemas Comunicación Conocimientos informáticos Facturacion Atención telefónica Gestión de reservas Espíritu de equipo Funciones de recepcionista Recepción Recepción telefónica
Hostal Sa Nansa nueva apertura en Tossa de Mar. 36 habitaciones. Necesitamos incorporar un/una recepcionista
Funciones:
Recepción de los clientes (Check-in, check-out, facturación), Atención al cliente (teléfono, correo)
Requisitos:
Experiencia en puestos similares
Idiomas (español/catalán e inglés o francés)
Camarero/a de bar
27 d’abr.Hotel Brisamar Suites
Vendrell, El, ES
Camarero/a de bar
Hotel Brisamar Suites · Vendrell, El, ES
Alimentación y bebidas Trabajo en equipo Comunicación Conocimientos informáticos Pensamiento crítico Habilidades sociales Multitarea Higiene de los alimentos Servicios de restauración
Se busca camarero/a para la temporada de verano a 12 horas semanales. 6 h los viernes y 6 horas los sábados.
El horario pasará a jornada completa a partir de junio.
Se valorará experiencia y que resida cerca del puesto de trabajo.