No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araInformàtica i IT
944Comercial i Vendes
755Administració i Secretariat
494Transport i Logística
482Desenvolupament de Programari
453Veure més categories
Educació i Formació
380Comerç i Venda al Detall
331Màrqueting i Negoci
318Dret i Legal
273Disseny i Usabilitat
236Enginyeria i Mecànica
235Instal·lació i Manteniment
145Publicitat i Comunicació
134Sanitat i Salut
132Indústria Manufacturera
117Construcció
108Recursos Humans
93Arts i Oficis
74Hostaleria
65Immobiliària
59Comptabilitat i Finances
58Atenció al client
54Art, Moda i Disseny
52Producte
52Turisme i Entreteniment
39Seguretat
24Banca
22Alimentació
21Cures i Serveis Personals
18Social i Voluntariat
14Energia i Mineria
12Farmacèutica
12Esport i Entrenament
4Telecomunicacions
3Agricultura
2Assegurances
1Ciència i Investigació
0Editorial i Mitjans
0Phoenix Squad Cycling Club
Bilbao, ES
Cycling Community & Workshop Specialist
Phoenix Squad Cycling Club · Bilbao, ES
Ventas Inglés Comunicaciones internas Servicio de atención al cliente Comunicación Gestión Bicicletas Gestión de pedidos Talleres Reparación de bicicletas
We are looking for someone who is passionate about cycling, enjoys close and personal customer interaction, and wants to be an active part of a community. Someone who not only works in the workshop and sells products, but who also connects with people and helps more cyclists join the Phoenix Squad movement.
What do we offer?
- A growing project with a long-term vision.
- A motivating, people-centered work environment, strongly connected to cycling.
- Opportunities for personal and professional development.
- The chance to be an active part of a real cycling community.
Responsibilities
- Receiving merchandise, labeling, digitizing, and updating stock.
- Bicycle repairs and after-sales service.
- Order management and internal communication (using Notion and Drive). Customer service and follow-up.
- Support for events and community activities (possibility of joining rides or events).
Requirements
- Passion for cycling (road or gravel, ideally).
- Knowledge of bicycle mechanics.
- Experience in customer service or local retail.
- Proactive, solution-oriented attitude. Good communication skills and professional presence.
- Ability to organize, restock, and take care of the shop space.
- Experience with digital tools.
- Languages: English required; any additional language is a plus.
If you share our vision, we are waiting for you.