No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araTransport i Logística
1.096Comercial i Vendes
951Informàtica i IT
772Administració i Secretariat
727Enginyeria i Mecànica
429Veure més categories
Indústria Manufacturera
424Comerç i Venda al Detall
342Instal·lació i Manteniment
336Educació i Formació
327Màrqueting i Negoci
301Dret i Legal
293Desenvolupament de Programari
290Art, Moda i Disseny
181Arts i Oficis
138Disseny i Usabilitat
133Sanitat i Salut
131Hostaleria
118Publicitat i Comunicació
107Construcció
99Alimentació
88Recursos Humans
81Comptabilitat i Finances
75Atenció al client
57Producte
44Farmacèutica
41Energia i Mineria
35Banca
32Turisme i Entreteniment
27Cures i Serveis Personals
26Immobiliària
26Seguretat
20Social i Voluntariat
8Telecomunicacions
7Esport i Entrenament
4Assegurances
3Ciència i Investigació
2Agricultura
1Editorial i Mitjans
0Parc Taulí Hospital Universitari
Sabadell, ES
1 Titulat/da Superior per exercir les funcions de Director/a en Projectes de Innovació Digital de Salut Mental (24_77_IPV_SM_TECS)
Parc Taulí Hospital Universitari · Sabadell, ES
EL CONSORCI CORPORACIÓ SANITÀRIA PARC TAULÍ, per al Centre de Salut Mental, ofereix:
Funcions:
- - Liderar i garantir l’execució del projecte E-Salut Mental Catalunya en els temps pactats pels projectes de transformació digital de Catsalut .
- - Exercir com òrgan d’assistència i assessorament a la direcció de salut mental en matèria d’innovació.
- - Coordinar l’organització dels comitès de governança i científic del projecte.
- - Impulsar i gestionar les línies d’innovació de salut mental de l’entitat.
- - Dissenyar, coordinar i supervisar un pla d’execució pel projecte E-Salut Mental. Així com establir el contacte i gestionar la coordinació amb altres hospitals per la realització de proves pilot.
- - Identificar la necessitat de processos subcontractats i preparar els plecs tècnics i de seguiment de les licitacions de compra pública en coordinació amb les unitats de salut mental, transformació digital i innovació, amb l’objectiu de subcontractar desenvolupaments tecnològics a tercers.6.- Elaborar i gestionar el pressupost del projecte. Així com avaluar incidències, promovent la gestió d’accions correctives i de contingència.
- - Assegurar que es compleixen els procediments aplicables, així com impulsar la millora contínua.
- - Dissenyar un pla per garantir la transferència del projecte al sistema de salut català.
- Llicenciatura/grau en Ciències de la Salut / Enginyeria / Economia / ADE / Dret.
- Experiència mínima 5 anys en el camp de la salut.
- Formació complementària postgraduada en gestió sanitària i/o empresarial.
- Nivell de català C1.
- Curr��culum vitae.
- Experiència en gestió de projectes digitals en l'entorn sanitari, sociosanitari o empresarial a Catalunya des de la perspectiva assistencial, organitzativa, tecnològica, i de lideratge integral que incorpori l’experiència client.
- Experiència en gestió del canvi, innovació en producte, operacions i organització.
- Experiència en projectes digitals, com a líder o com a persona involucrada en els desenvolupaments tecnològics (integració i implementació de plataformes IT)
- Experiència en processos de compra pública innovadora.
- Capacitat de treballar amb equips multidisciplinaris. Persona proactiva, comunicativa, empàtica, intraemprenedora i amb capacitat analítica.
- Capacitat de realització de presentacions gràfiques.
- Anglès, llegit i escrit.
Incorporació immediata i amb vinculació estable* a l’equip de treball al Centre de Salut Mental del Consorci Corporació Sanitària Parc Taulí, en dependència de la Direcció de Salut Mental i de la Direcció d’Organització Digital i, ambdues, de la Direcció General del Consorci.
- La persona seleccionada es vincularà laboralment mitjançant un contracte de substitució pel termini imprescindible fins a la cobertura reglamentària i definitiva de la plaça vacant (antics interinatges) o, transitòriament, altres modalitats que en dret siguin possibles, mantenint la condició d'interí fins a la resolució del procés públic de convocatòria que s’efectuarà de conformitat amb la DA 4ª del RDL 32/2021 de mesures urgents per a la reforma laboral. Les condicions laborals són les establertes en el III Conveni SISCAT, amb jornada completa.
Les condicions generals d’aquesta convocatòria es regiran pel què recull el present anunci i amb els procediments que es detallen a les bases tipus de convocatòria per a ocupació de places vigents, que es poden consultar al web de l’entitat www.tauli.cat .
D’acord amb el Codi de Selecció i Vinculació vigent, les persones candidates se sotmetran a les proves següents:
- Valoració curricular (valoració de mèrits d’acord amb els ítems de l’apartat es valorarà i amb les corresponents acreditacions, llevat de l’experiència interna que s’acreditarà d’ofici).
- Entrevista personal (pels professionals sense experiència interna) o valoració directiva.
- Prova psicotècnica
En compliment de la LISMI, el Consorci, tindrà en consideració la reserva per a les persones candidates que acreditin una discapacitat igual o superior al 33%, sempre que siguin idònies per al desenvolupament de les funcions a cobrir.
Documentació i inscripció:
Documentació:
Caldrà adjuntar en el moment de la inscripció els següents documents en format PDF:
- - Curriculum vitae.
- - Titulació acreditativa del requisit.
- - Acreditacions formatives.
- - Experiència laboral (caldrà acreditar-la mitjançant certificats de serveis prestats en entitats alienes al centre).
Informació: Per a consultes en relació a aquesta convocatòria, us podeu adreçar a [email protected] indicant el número de referència d’aquest anunci.
Data de termini: 26 de maig de 2024
Codi de plaça: 3862
Requisits:
Per participar en aquest procés es imprescindible presentar la documentació en el termini i forma establerts.
Tècnic/a de gestió de subvencions
8 de maigSalut Mental Catalunya
Barcelona, ES
Tècnic/a de gestió de subvencions
Salut Mental Catalunya · Barcelona, ES
DEFINICIÓ DEL LLOC DE TREBALL
Actualment, l’entitat està en un procés de cerca d’una persona que es sumi a l’equip de l’Àrea Financera, d’Administració i Suport per a desenvolupar responsabilitats i funcions vinculades a l’àmbit de les subvencions que rep SMC, principal font d’ingressos del grup. Aquesta persona dependrà de la Direcció de l’àrea.
Principals funcions i responsabilitats:
- Suport al responsable del àrea de subvencions per la coordinació amb l’àrea operativa per a dissenyar i formular els projectes a presentar a institucions públiques/privades.
- Suport al responsable del àrea de subvencions per la coordinació amb l’àrea operativa per al dimensionament pressupostari dels diferents projectes, així com per a l’execució pressupostària dels mateixos, un cop rebut el finançament.
- Suport en la Tramitació de les convocatòries de subvencions, licitacions, contractes o concursos tant públiques com privades.
- Realitzar el seguiment de les propostes presentades a fi de complir els requeriments dels finançadors públics i privats, així com resolució de requeriments, si s’escau.
- Justificar, a nivell econòmic, les subvencions/ajuts atorgats: preparació dels justificants, càlculs, imputacions i interlocució amb institucions públiques/privades.
- Suport en la coordinació amb els diferents equips de treball de SMC el desenvolupament de les memòries tècniques dels projectes desenvolupats
- Gestionar la documentació: arxiu físic i digital relatiu al cicle de vida dels projectes.
- Mantenir una adequada comunicació amb les finançadors i altres stakeholders dels projectes.
CONDICIONS LABORALS
Incorporació: 1 de juny
Jornada laboral: 20 hores/setmanals de dilluns a divendres amb flexibilitat horaria.
Tipus contracte: Eventual fins desembre.
Remuneració: 19.500 eu brut anual a 40h, per tant la part proporcional 9.750 eu. brut anual.
Conveni: Acció social estatal
Beneficis socials: 2 dies de teletreball a la setmana, 8 dies d'assumptes propis, a més dels 23 dies de vacances.
Lloc de treball: Barcelona Drassanes
PERFIL PERSONAL I PROFESSIONAL
Formació: Valorable cicle formatiu grau superior i valorable titulació de diplomatura o grau en Ciències polítiques i de l’administració, Ciència política i gestió pública, Economia, ADE o Empresarials, Sociologia, o similar.
Experiència laboral mínima de 1 any.
Imprescindible coneixement d'ofimàtica i funcionament d’organitzacions del tercer sector
Es valorarà formació complementària en captació i gestió de subvencions públiques i privades i/o normatives reguladores de subvencions a nivell europeu (fons social europeu), estatal, autonòmic i local.
Idiomes: Català nivell C, desitjable coneixements d’anglès.
COMPETÈNCIES
- Persona orientada a resultats
- Flexible i amb gran capacitat de treball en equip
- Organitzada, detallista i rigorosa en la seva acció diària
- Habilitats per a la relació interpersonal
- Capacitat per el multitasca
- Persona proactiva i emprenedora
- Amb capacitat de treballar de forma autònoma
- Identificació amb els principis i valors del Tercer Sector
Director de atención sanitaria
6 de maigEspiral Centros Terapéuticos
Castelló de la Plana, ES
Director de atención sanitaria
Espiral Centros Terapéuticos · Castelló de la Plana, ES
Gestión de cuentas Desarrollo empresarial Estrategia Investigación Negociación Liderazgo de equipos multidisciplinarios Salud mental Atención dirigida Política sanitaria
En GRUPO ESPIRAL abrimos proceso para incorporar la figura de un/una Director/a de Centro para nuestro Centro de Hospital de Día situado en Castellón, desarrollando las siguientes funciones:
- Velar por el buen funcionamiento del centro y garantizar la seguridad, y el bienestar de los pacientes y profesionales.
- Conocer y asegurar la correcta implementación del modelo asistencial.
- Planificar y desarrollar los programas de atención asistencial.
- Coordinación y comunicación continuada con las unidades de salud mental.
- Coordinación continua con los coordinadores de área para evaluar y supervisar la evolución de programas y talleres, aprobación de todas las decisiones o cambios que se propongan.
- Liderar y gestionar al equipo clínico.
- Responsable de seguimiento y cumplimiento de indicadores de calidad.
Requisitos:
- Titulación requerida: Licenciado o Graduado en Medicina o Psicología.
- Formación obligatoria: Especialización en Psiquiatría (vía MIR); Especialización PIR; Master General Sanitario o habilitación.
- Formación recomendable: En área Infanto-juvenil, TCA y trastornos de la personalidad.
- Formación y experiencia en gestión.
- Capacidad de liderazgo y gestión de equipos.
- Proactividad y visión estratégica.
Ofrecemos:
- Formar parte de una empresa en expansión.
- Compartir conocimientos con otros profesionales altamente cualificados.
- Contrato Indefinido.
- Salario por encima de Convenio de aplicación.
- Horario intensivo
Fundación Rey Ardid
Zaragoza, ES
MEDICO/A CON EXPERIENCIA Y CONOCIMIENTOS EN SALUD MENTAL
Fundación Rey Ardid · Zaragoza, ES
Inicio del proceso de selección: 19/04/2024 finalización: 02/09/2024
Fecha límite de inscripción: 06/06/2024
Número de plazas: 1
Requisitos mínimos
- Médico psiquiatra - En su defecto médico familia con experiencia/conocimientos en salud mental - Habría posibilidad de ampliar el resto jornada trabajando en alguna residencia del grupo como médico
Al menos 1 año
Descripción
Desde Fundación Ramón Rey Ardid se precisa incorporar a ¡¡¡ un/a Médico/a con la especialidad en PSIQUIATRIA para recurso de SALUD MENTAL en ZARAGOZA !!!! FUNCIONES: -Participar, ejecutar y realizar seguimiento del PIR -Analizar informes, valorar y proponer los ingresos del centro -Definir el marco de actuación de los pacientes -Atención al proceso de rehabilitación y coordinación de las diferentes actuaciones -Participación en grupos psicoterapéuticos -Atender las situaciones de urgencia que surjan en los pacientes de la residencia REQUISITOS - Título de Medicina - Especialidad Psiquiatría - Se valorará experiencia en rehabilitación psicosocial, hospitalización psiquiátrica y terapia grupal SE OFRECE - incorporación a una entidad de referencia en el ámbito de la Salud Mental. - Plan de formación y desarrollo profesional - JORNADA PARCIAL ( 20 HORAS SEMANALES ) horario flexible a determinar con el candidato/a - Posibilidad de compaginar con otros recursos asistenciales , hasta completar la jornada - Salario competitivo
Psicólogo
4 de maigDCienciaSalud
Palencia, ES
Psicólogo
DCienciaSalud · Palencia, ES
Psicología Evaluaciones psicológicas Salud mental Neuropsicología Test psicológico Consejería Supervisión clínica
En DcienciaSalud buscamos ampliar el equipo de psicología del centro, por lo que estamos inmersos en la selección de personal para ello.
El trabajo se desarrollará tanto de forma independiente en consulta de psicología como de forma interdisciplinar con el servicio de nutrición. Así mismo, se pueden desarrollar programas de formación y de asesoramiento a empresas.
Aquellas personas interesadas pueden ponerse en contacto con el centro a través del email: [email protected] o en el número de teléfono 979209070.
Psicóloga Sanitaria
30 d’abr.María 98 Centro de Psicología
Ferrol, ES
Psicóloga Sanitaria
María 98 Centro de Psicología · Ferrol, ES
Psicología Psicoterapia Evaluaciones psicológicas Terapias cognitivo-conductuales Terapia de pareja Psicología clínica Salud mental Neuropsicología Test psicológico Supervisión clínica Office
Oferta de empleo
- Puesto: Psicóloga Sanitaria
- Lugar: Ferrol
- Tipo contrato: sustitución maternidad
- Tipo Jornada: jornada completa
- Condiciones laborales: Convenio de aplicación
- Flexibilidad horaria y posibilidad de conciliación
Buscamos persona con iniciativa, capacidad de adaptación y que sepa trabajar en equipo. Contrato por baja maternidad, con posibilidad de incorporación con contrato indefinido al terminar. Jornada completa.
Se valorará:
- Experiencia previa (no imprescindible)
- Conocimiento en Terapia Sistémica
- Conocimientos en TEA,aacc,TCA, Terapia pareja (o similares)
- Manejo básico paquete Office
- Incorporación inmediata