No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araTransport i Logística
1.240Informàtica i IT
976Comercial i Vendes
897Administració i Secretariat
842Comerç i Venda al Detall
547Veure més categories
Desenvolupament de Programari
495Indústria Manufacturera
446Enginyeria i Mecànica
372Educació i Formació
342Dret i Legal
340Màrqueting i Negoci
302Instal·lació i Manteniment
252Art, Moda i Disseny
190Sanitat i Salut
181Disseny i Usabilitat
136Publicitat i Comunicació
111Hostaleria
107Construcció
91Comptabilitat i Finances
90Recursos Humans
90Arts i Oficis
86Alimentació
81Atenció al client
71Turisme i Entreteniment
71Producte
58Cures i Serveis Personals
46Immobiliària
37Seguretat
34Ciència i Investigació
33Banca
32Farmacèutica
28Energia i Mineria
14Social i Voluntariat
12Esport i Entrenament
2Telecomunicacions
2Agricultura
0Assegurances
0Editorial i Mitjans
0Junior Helpdesk
NovaCREALOGIX
Barcelona, ES
Junior Helpdesk
CREALOGIX · Barcelona, ES
Cloud Coumputing SaaS Fintech Office
Company Description
CREALOGIX is a leading global FinTech software solutions provider working with some of the most innovative financial brands in the world. We are dynamic and growing with over 380 employees around the world including Switzerland, Germany, Spain, the UK, the Middle East and Singapore.
Some of the world’s largest banks and wealth management firms select and deploy our advanced SaaS and cloud-based technologies to meet their customers’ needs – and it’s our people who make the difference.
Job Description
Provide technical support for:
- End users and requestors.
- Windows OS and related devices.
- macOS and Apple devices.
- Cloud technologies and services.
- VPN solutions.
- Access control systems.
- CCTV systems.
- User onboarding, IT induction, and offboarding.
- Device administration: accounting and inventory tracking.
- Ticket system management and support request handling.
- Diagnosing and troubleshooting printer and peripheral device failures.
- Audio, visual, and conference room tools support.
- User account management.
- Cable organization and management.
- Strong desire to learn and troubleshoot technical issues.
- Attention to detail and methodical problem-solving approach.
- Fluent in English and Spanish.
- Ability to quickly and efficiently resolve technical and user-related issues.
- Ability to crimp Network Patch Cables (RJ45 plugs)
- Strong ability to maintain focus, take responsibility, and stay organized in a fast-paced environment.
- Experience supporting Windows OS, macOS, and related applications is a plus!
What do we offer?
- Competitive salary
- Full-time
- Flexible working hours
- Free Friday afternoons
- 35-hour week for the full month of August (free afternoons!)
- Private & Medical Insurance
- Dental insurance
- Lunch vouchers
- Exclusive Employees discounts
- Free coffee
- English courses
- Referral bonus, if you bring people as talented as you.
CREALOGIX Group is proud to be an equal opportunity employer. We are committed to equal employment opportunity regardless of origin, religion, age or gender. We support inclusion and welcome diversity as an essential source of strength in our global team. Please note that all our job descriptions are written gender neutral.
Have we caught your attention?
Don't hesitate and send us your application online. We are looking forward to it! Feel free to contact the local Recruiting Team if you have any questions.
ST Endoscopia
Pozuelo de Alarcón, ES
Técnico de Reparación de Endoscopios
ST Endoscopia · Pozuelo de Alarcón, ES
Resolución de problemas Equipos informáticos Satisfacción del cliente Soporte técnico Resolución de incidencias Instalación de software Soldadura Reparación de equipos informáticos Detección de averías eléctricas Reparación de artículos electrónicos
En ST Endoscopia, empresa líder en distribución de equipamiento sanitario, necesitamos incorporar Técnico de Reparación de Endoscopios a nuestro equipo en Pozuelo de Alarcón (Madrid) para la realización de las siguientes
Funciones:
- Mantenimiento preventivo, correctivo y técnico legal de equipos de endoscopia flexible.
- Instalación de equipos y soporte a cliente a distancia y/o in-situ.
- Formaciones básicas de uso del equipamiento al personal sanitario.
- Realización de informes técnicos relacionados con las actuaciones realizadas.
Se requiere:
- Formación Profesional en rama de Electrónica.
- Manejo a nivel usuario de herramientas ofimáticas.
Se valorará:
- Formación Profesional de Grado Superior de Electromedicina.
- Certificado de profesionalidad de Gestión y supervisión de la instalación y mantenimiento de sistemas de electromedicina.
- Experiencia en puesto relacionado como técnico de reparaciones, técnico de campo o similar.
- Carnet de conducir.
- Disponibilidad para viajar.
- Conocimientos de inglés.
- Capacidad organizativa y de análisis.
- Alta motivación y voluntad de desempeño.
Se ofrece:
- Incorporación Inmediata
- Puesto estable con contrato indefinido desde el primer día
- Buen ambiente de trabajo. Somos una empresa joven y dinámica.
- Posibilidades de crecimiento dentro de la compañía.
- Jornada Completa
- Horario de L-J de 8 a 17:30 horas y V de 8:00 a 15:00. Verano L-V intensivo de 8 a 15 horas.
- Retribución: Primer año según convenio. Segundo y sucesivos con posibilidades de complementos x productividad. Salvo acreditada experiencia que se valorará individualmente.
Pimec
Mataró, ES
OPERARIO/A LOGÍSTICA Y ALMACÉN
Pimec · Mataró, ES
ERP
Descripción
Empresa Dedicada a La Fabricación, Venta, Reparación y Afilado De Herramientas De Corte Industrial Para Madera, Plástico y Aluminio, Ubicada En Badalona, Precisa Incorporar Un/a
OPERARIO/A LOGÍSTICA Y ALMACÉN
¿Cuáles serán tus responsabilidades?
Área de Operaciones : Gestión logística y almacén
- Recepción de mercancías
- Clasificación y supervisión de artículos
- Etiquetado
- Almacenamiento en ubicaciones
- Transferencias internas
- Expedición de pedidos
- Inventario
- Recepción grupo órdenes de reparación
- Identificación de herramientas
- Delegar OR a zona de procesos
- Control de salida de GOR
- Empaquetado
- Certificado de profesionalidad Operario/A de logística y almacén.
- Residencia en Badalona o proximidades.
- Experiencia en puesto similar
- Persona proactiva,responsable, autónoma.
- CFGM Mecanizado
- Carné de conducir B1
- Conocimiento de Herramientas de corte
- Dominio ERP Odoo
- Centro de trabajo ubicado en Badalona.
- Contrato indefinido.
- Salario 25.874,41€/bruto anual
- Jornada: 1.750 h. /año según calendario laboral interno. -L-J (8:00 - 13:00 / 14:30 - 17:30)V(08:00-15:30)
Zelestra
Carmona, ES
Administrativo/a de Seguridad, salud y medio ambiente en Obra PV
Zelestra · Carmona, ES
Office SharePoint ERP
Date: May 12, 2025
Company: Zelestra
Localización
Sevilla, España
Sobre nosotros
Zelestra (anteriormente Solarpack) es una plataforma multinacional totalmente centrada en las energías renovables multi-tecnología, con un modelo de negocio verticalmente integrado enfocado en proyectos renovables a gran escala en mercados de rápido crecimiento en Europa, América del Norte, América Latina, Asia y África.
Con sede en España, Zelestra cuenta con más de 1.000 empleados en todo el mundo y está respaldada por EQT, uno de los tres fondos más grandes del mundo, con $200 mil millones en activos.
En Zelestra, nuestro objetivo es ser una empresa sólida y solvente, capaz de ejecutar proyectos de calidad y valiosos para la sociedad y el medio ambiente.
Por ello, mantenemos un firme compromiso de contribuir directamente al desarrollo social de las comunidades y mercados en los que operamos, no solo mediante la creación de valor económico, sino también a través de la generación de empleo de calidad y los proyectos sociales que promovemos.
Misión
Como Administrativo/a de Seguridad y Salud en Obra en Zelestra, tu misión será garantizar el cumplimiento de los estándares de salud, seguridad y medio ambiente durante el proyecto de construcción del parque solar que se llevará a cabo en CARMONA, SEVILLA.
Responsabilidades
Gestionarás de manera eficiente la documentación y brindarás apoyo al equipo en la implementación de buenas prácticas para mantener un entorno de trabajo seguro y conforme a la normativa vigente.
Funciones
- Brindar apoyo al Responsable de SSMA y RC de Construcción en todas las tareas administrativas.
- Ejecutar tareas administrativas relacionadas con los contratos del proyecto: solicitud de presupuestos, recepción de pedidos, verificación de albaranes y revisión de facturas.
- Gestionar la documentación del personal de obra, tanto de Zelestra como de los subcontratistas, para su validación a través de una plataforma documental.
- Organizar y mantener el archivo documental de la obra.
- Curso de prevención de riesgos laborales de la construcción, mínimo 20 horas (España)
- FPI O FPII de Administración o similar.
- Microsoft Office
- Sharepoint y ERP
- Incorporarse a una multinacional española con 20 años de experiencia en proceso de expansión internacional, así como la posibilidad de desarrollar una carrera profesional de éxito en el futuro.
- Jornada completa: de lunes a jueves de 08:00 a 17:30h y viernes de 08:00 a 14:00h. Algunos meses del año jornada intensiva.
- Contratación de duración determinada para proyecto de construcción de Parque Solar ubicado en CARMONA, SEVILLA.
- Atractivo paquete retributivo.
#TogetherWeShineBrighter
JR2101
Let's co-build a carbon-free tomorrow!
Visit us at zelestra.energy
Estil Guru
Ontinyent, ES
Perfil Junior Auxiliar de exportaciones
Estil Guru · Ontinyent, ES
Excel ERP
Estil Guru es una empresa familiar especializada en soluciones de impermeabilización para la construcción, con sede en Ontinyent (Valencia).Fundada en 2002, ha consolidado su presencia en el sector gracias a la innovación y fiabilidad de sus productos, y desea incorporar un/a administrativo para el departamento de exportaciones,
Las principales funciones del puesto son:
- Presupuestos, gestión de pedidos mediante ERP, y otras tareas administrativas para mercados internaciones y nacionales.
- Tramitación envío mercancía.
- Apoyo al departamento de exportación con las tareas propias de un administrativo comercial ( Incoterms, navieras, transitarios e Aéreos.
- Experiencia en todas las gestiones del departamento de ventas.
- Gestión de stock.
- Tramitar documentación de portuarios de importación e importación.
- Atención telefónica.
- Control de email de pedidos.
- Rectificativas/ devoluciones.
- Partes a la compañía de seguros.
- Declaración COFACE.
- Declaración a los asociados de grupo.
- Apoyo a tareas producción.
- Apoyo gestión inventario.
- Trámites logísticos/ aduaneros.
Requisitos:
- Grado en ADE, Comercio Internacional o similares.
- Valorable nivel de francés e inglés.
- Se requiere un nivel avanzado de Microsoft Excel.
- Valorable experiencia SAP BUSINESS WEB.
Si estás interesado/a en formar parte de nuestro equipo, envía tu CV al siguiente correo: [email protected]
Oracle
Barcelona, ES
Software Developer - fresh graduate
Oracle · Barcelona, ES
C# Java Python Agile TSQL Cloud Coumputing Kotlin Git Oracle Office
Job Description
The NetSuite Application Team:
Do you want to advance your career with the world’s first cloud company? Since 1998, Oracle NetSuite has been on a mission to deliver an agile, unified application suite that gives leaders a complete view into their business. Our team is growing, and we’re looking for people like you to help us make a global impact.
As the leading cloud business system, NetSuite includes financials, inventory management, HR, professional services automation, commerce, and more. Tens of thousands of customers all over the world trust NetSuite to give their businesses the visibility, agility, and control needed to make data-informed decisions quickly.
NetSuite is a place where you can build your career and have fun while doing so! We’re invested in our people, our customers, and the community. As part of Oracle, our benefits are second to none. Joining our passionate team means that you’re ready to take your career to the next level. With priceless learning opportunities, strong support, incredible innovation, and volunteer opportunities, NetSuite is committed to creating a workplace where everyone feels empowered and set up for success.
The Program:
This is a rotational program that consists of 2 weeks of NetSuite specific onboarding followed by two 6-month team assignments on different teams at the Barcelona office, culminating in a final team placement. Additional training will take place throughout the rotation placements. This is a hybrid role requiring a certain number of days in the office, as determined by your team. You will receive exposure to different aspects of the product and/or code base. You will have 10 or so knowledge expansion sessions from security to tech writing to growth, any type of technical program position - either via Zoom or in person. You will also receive opportunities to network with leadership in addition to a mentor.
Our future success depends on hiring world-class, early in career talent who are looking to power next-generation services and solutions. We are hiring bachelor’s and master’s graduates with a diverse set of skills and experiences to work in and across multiple teams within the NetSuite global industry unit. Our program is intended to enhance your overall learning experience, help build your network, and accelerate your chance to create an impact.
What You’ll Do:
We are seeking best-in-class Junior Software Engineer interested in innovative front-end or full-stack web development who will join us at Oracle NetSuite in Barcelona and who is finishing university this academic year, 2025, without any full-time work experience. You will use your knowledge and creativity to craft and build innovative new systems all the way from requirement definition through design, implementation, testing to deployment and bugfixing. Successful candidates will also be passionate about clean code, quality, and SOLID principles. You will have the opportunity to work on groundbreaking technologies to tackle real-world problems in a collaborative, agile environment.
What You’ll Bring (Objective Minimum Qualifications):
- Computer Science degree (Science, Technology, Engineering, and Math).
- WFH model: hybrid, minimum 3 days in the office.
- Understanding of computer Science principles and ability to learn new concepts quickly such as, software architecture and patterns.
- Full-stack coding skills: mandatory any object-oriented language (e.g. Java, C#, Python, Kotlin); desired any unit testing framework.
- Intimate understanding of modern web applications and database-driven applications such as SQL. Optionally, knowledge or experience with ORM framework.
- Great problem-solving skills and the ability to abstract functional requirements and strong communication abilities in both technical and non-technical contexts.
- Analytical thinker who wants to work in a team environment and develop and grow their skills.
- Embodiment of our Values: Customer First, Collaboration, Innovation, and Integrity.
- Other desired skills: Git; any testing framework or methodology; any Agile methodology
- Work permit for Spain is required for this role
Qualifications
Career Level - IC1
About Us
As a world leader in cloud solutions, Oracle uses tomorrow’s technology to tackle today’s challenges. We’ve partnered with industry-leaders in almost every sector—and continue to thrive after 40+ years of change by operating with integrity.
We know that true innovation starts when everyone is empowered to contribute. That’s why we’re committed to growing an inclusive workforce that promotes opportunities for all.
Oracle careers open the door to global opportunities where work-life balance flourishes. We offer competitive benefits based on parity and consistency and support our people with flexible medical, life insurance, and retirement options. We also encourage employees to give back to their communities through our volunteer programs.
We’re committed to including people with disabilities at all stages of the employment process. If you require accessibility assistance or accommodation for a disability at any point, let us know by emailing [email protected] or by calling +1 888 404 2494 in the United States.
Oracle is an Equal Employment Opportunity Employer. All qualified applicants will receive consideration for employment without regard to race, color, religion, sex, national origin, sexual orientation, gender identity, disability and protected veterans’ status, or any other characteristic protected by law. Oracle will consider for employment qualified applicants with arrest and conviction records pursuant to applicable law.
Tastewise
Madrid, ES
Junior Customer Insights Analyst
Tastewise · Madrid, ES
SaaS Office
Passionate about food? Eager to join a dynamic SaaS startup shaping the food and beverage industry? Tastewise is just the place for you.
Tastewise: The GenAI-powered consumer data platform revolutionizing product strategies and driving success for major brands like Nestle, Pepsi, and Campbell’s. With insights from billions of data points, we empower our clients to create, market, and sell their products faster and more successfully.
Join this $10 trillion industry, where creativity and an entrepreneurial mindset drive daily success and reach the homes of billions of people in an industry where change isn't just a recipe but a way of life.
Let's shape the future of food together.
About the role:
As a Customer Insights Analyst, you will work closely with our clients, leveraging the Tastewise platform to translate business questions into actionable insights. You'll be an integral part of a constantly evolving team, helping develop and test innovative AI capabilities to enhance our platform.
Key Responsibilities:
- Respond to client briefs, providing data-driven insights that influence key business decisions.
- Collaborate with internal teams to refine AI features and improve platform performance.
- Stay informed on industry trends and emerging technologies to help shape the future of our offerings.
- Location - Madrid, 3 days from the office is a must
Must:
- Recent graduates from a research-focused degree (in any field like Social Sciences, Psychology, Business, Biology, Economics) —or any area with a research and critical thinking component.
- Must be fluent in English, both spoken and written.
- Basic research and statistics understanding (qualitative or quantitative), with an interest in applying these skills to real-world business and marketing questions.
- Excellent story-telling skills: able to connect the dots and build clear, engaging narratives from research.
- Experience working in tech companies or consulting firms
- Passionate about the Food industry
NA
Administrativo/a de Facturación
NA · Collado Mediano, ES
Teletreball ERP Excel
Desde Adecco, buscamos un/a Administrativo/a de Facturación para incorporarse a una empresa multinacional líder en retail media, ubicada en Madrid.
Se trata de un proyecto temporal de 6 meses.Funciones principales:
-Emisión y contabilización de facturas
-Envío de facturas a clientes y conciliación bancaria.
-Gestión y reclamación de cobros pendientes.
-Uso de ERP: .
-Reportes a el/la Director/a Financiera.
Si buscas formar parte de un equipo innovador en el sector financiero, ¡queremos conocerte! Postúlate ahora y únete al equipo.
Requisitos
- Experiencia:1-2 años en funciones similares.
- Formación: FP en Finanzas y Contabilidad.
- Nivel de inglés:B2.
Habilidades:
- Proactividad y atención al detalle
- Trabajo en equipo.
- Dominio de Excel.
¿Qué ofrecemos?
Salario: 14,79 € brutos por hora.
Modalidad: Híbrida (1 día de teletrabajo a la semana).
Jornada Parcial: 25 horas semanales
Horario: lunes a viernes, de 9:00 a 14:00 h, con posibilidad de adaptación en horario de mañanas o tardes.
Ubicación: Paseo de la Castellana, Madrid (Nuevos Ministerios).
Incorporación inmediata.
NA
Alba de Tormes, ES
Encargado/a de materiales
NA · Alba de Tormes, ES
ERP
¿Tienes experiencia en compras, negociación con proveedores/as y gestión de materiales? ¿Buscas un puesto estable con proyección en una empresa industrial en crecimiento? ¡Esta puede ser tu oportunidad!
Desde Adecco Selección, estamos buscando un/a Encargado/a de Materiales para una empresa del sector metalúrgico ubicada en el polígono industrial de Salamanca.
Funciones principales:
- Gestionar y supervisar el aprovisionamiento de materiales necesarios para la producción, asegurando la disponibilidad y el control de stock en todos los almacenes.
- Planificar, alimentar y realizar el seguimiento de los materiales a través del sistema ERP.
- Realizar el seguimiento de pedidos, incluyendo el control de precios y condiciones acordadas.
- Planificar los aprovisionamientos en base al análisis de consumos históricos y los plazos de entrega de los materiales.
- Verificar que todos los pedidos de fabricación cuenten con los materiales necesarios disponibles en planta.
- Seleccionar los/las proveedores/as más adecuados en función de datos objetivos, como los históricos de retrasos y cumplimiento.
- Negociar plazos de entrega y cantidades con proveedores/as para optimizar costes y tiempos.
- Atender y coordinar visitas de proveedores/as en las instalaciones.
- Colaborar estrechamente con el responsable de materiales en planta para verificar la correspondencia entre pedidos, albaranes y materiales recibidos.
Requisitos
- Titulación universitaria en Ingeniería industrial, de materiales o similar.
- Experiencia previa como director/a de compras o responsable de materiales en entorno industrial o en funciones similares.
- Experiencia gestionando o liderando equipos.
- Se valorarán conocimientos en análisis de datos (perfil data-driven).
- Inglés intermedio-avanzado (mínimo B2).
- Manejo avanzado de herramientas ofimáticas y ERPs.
- Perfil con habilidades de negociación, visión estratégica y orientación a resultados.
¿Qué ofrecemos?
- Contrato INDEFINIDO directamente con la empresa.
- Jornada completa: de lunes a viernes, turno de partido de 8:30 a 18:00 h.
- Salario negociable según convenio, correspondiente a la categoría de titulado/a superior.
- Posibilidad real de CRECIMIENTO profesional dentro de la organización.
- Entorno de trabajo técnico, estable y con proyección.