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NovaFoxxum
Product Owner
Foxxum · Granada, La, ES
Teletreball Scrum HTML Jira Gestión de proyectos Estrategia Formación Tecnología de la información Gestión Análisis de requisitos Voz del cliente Agile Office
Position: Full-time, permanent (40hrs/week)
Location: Area of Granada, Spain/ Kiel, Germany (Hybrid)
Start: Immediately
ABOUT FOXXUM
At Foxxum, we don't just develop smart TV apps; we architect interactive ecosystems that seamlessly integrate with the pulse of modern entertainment. With years of proven expertise, our team stands at the forefront of the industry, crafting immersive, cutting-edge Smart TV experiences for the evolving world of digital entertainment. Foxxum is headquartered in Kiel, Germany for more than a decade and is about to open a new office in Granada, Spain.
WHAT WE OFFER
Our employees' happiness and wellbeing are at the core of our company strength:
- Attractive opportunities for advancement
- Competitive salary
- International, highly qualified team with open doors and flat hierarchies.
- Hybrid work system (Remote options could be discussed)
- Flexible working hours
YOUR RESPONSIBILITIES
- Own and manage product backlogs for one or more Smart TV-related products
- Define product goals and prioritize features based on business value and user needs
- Collaborate closely with Stakeholders to deliver high-quality increments
- Facilitate backlog refinement, sprint planning, and reviews
- Align stakeholders around clear product visions and roadmaps
- Use data and feedback to continuously refine features and improve product outcomes
YOUR PROFILE
- Certified SCRUM Product Owner (e.g. PSPO I, CSPO)
- Experience in a Product Owner or similar role
- Very strong understanding of Agile methodologies and the SCRUM framework
- Experience with tools like Jira, Confluence
- Very strong communication skills in English (written and spoken); other languages are a plus
- Ability to communicate technical difficulties and business needs with internal and external stakeholders
- Experience in the Smart TV or streaming industry is an advantage
- A collaborative mindset and passion for crossfunctional teamwork
- Committed to the SCRUM values and using them to foster team success
INTERESTED?
You love this job but feel you cannot tick 100% of the boxes? Send us your application anyway to [email protected].
Recién Graduado/as
NovaPSS Tecnologías de la Información
Madrid, ES
Recién Graduado/as
PSS Tecnologías de la Información · Madrid, ES
¿Eres recién graduado/a y buscas tu primera oportunidad en tecnología? Talent Campus es tu puerta de entrada al mundo IT. Un programa diseñado para formarte en modernización de aplicaciones IBM z, mientras te desarrollas en un entorno profesional de alto nivel.
💡 ¿Qué nos hace diferentes?
No es solo un programa de prácticas: desde el primer día, contarás con un contrato indefinido con PSS y recibirás formación remunerada en colaboración con una gran empresa tecnológica.
📍 Formación híbrida | 10 semanas | Inicio: 10/10/2025
Al finalizar, te incorporarás a un cliente final, participando en proyectos reales y aplicando lo aprendido con el apoyo de expertos del sector.
🎯 ¿A quién buscamos?
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🚀 ¿Qué te ofrecemos?
✅ Contrato indefinido con PSS
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Esperamos con entusiasmo recibir tu solicitud y compartir contigo esta emocionante oportunidad de desarrollo profesional. ¡Te esperamos en Madrid! 🤝
Técnico informático
20 d’ag.Optimiza Gestores Documentales
Palmas de Gran Canaria, Las, ES
Técnico informático
Optimiza Gestores Documentales · Palmas de Gran Canaria, Las, ES
Java windows Inglés Tecnología de la información Equipos informáticos Soporte técnico Protocolo de Internet (IP) Windows Server Resolución de incidencias Reparación de equipos informáticos
Se busca Técnico/a informático/a para incorporarse al equipo técnico de nuestra empresa, en Las Palmas de G.C.
Funciones a realizar en el puesto:
- Arquitectura de sistemas hardware: Instalación, configuración de equipos ofimáticos: multifuncionales, impresoras, etc.
- Soporte técnico: Resolución de incidencias informáticas del día a día y asistencia al usuario.
- Sistemas operativos: Administración de sistemas Windows Server y estaciones de trabajo.
- Telecomunicaciones: Gestión de la red de datos, conexiones a internet, correo electrónico y telefonía IP.
- Servidores: Mantenimiento y gestión de servidores de archivos, impresión y aplicaciones.
- Directorio Activo: Administración del directorio de usuarios y permisos de acceso a recursos.
- Escritorio remoto: Soporte a usuarios mediante herramientas de escritorio y administración remota.
Se valorará experiencia en reparación de equipos ofimáticos, (multifuncionales, impresoras, etc).
Imprescindible tener carnet de conducir B.
Disponibilidad de viajar entre islas.
Se ofrecen DOS puestos estables, uno en horario de 09:00 a 13:00 de lunes a viernes. Y otro de 09:00 a 13:00 - de 16:00 a 18:00 de lunes a viernes.
IT Service Manager
20 d’ag.Eskape IT Services
Barcelona, ES
IT Service Manager
Eskape IT Services · Barcelona, ES
Linux Administración de sistemas Gestión de redes Telecomunicaciones Operaciones de TI SharePoint Tecnología de la información Gestión de servicios de TI Análisis de requisitos Resolución de incidencias Azure Cloud Coumputing AWS
At Eskape IT Services we are looking for a dynamic and experienced IT Service Manager to join the out IT team. The profile responds to a key player in the organisation and will be instrumental in shaping strategic applications and It infrastructure to support business objectives. Your role will be to understand the needs of the business, develop and maintain scalable and robust systems with high quality and security standards. If you are passionate about using data-driven systems, we would like to meet you.
Responsibilities
- The IT Service Manager is responsible for the daily management of the service, with technical knowledge and experience in the Service Desk.
- At the outset, they gather specifications for the client's technological environment and validate coverage, inventory, and technical skills.
- For high-volume services (>1,000 requests/month), a team of managers led by a Project Manager participates during the transition.
- The Service Manager understands the client's business to adjust service capacity, manage demands, and user profiles.
- Evaluates and validates contracted coverage, work centers, schedules, calendars, and technological resources.
- Coordinates with internal departments and external providers to escalate requests and manage SLAs.
- Designs and deploys the service implementation plan, assessing risks and phases according to the type of transition.
- Defines communication mechanisms with the client and helps set up or update the service catalog, prioritizing critical services.
- Maintains support tools, trains the team, and monitors support quality and SLA compliance.
- Regularly informs the customer about service activity, recurring requests, and improvement proposals.
- Manages Level 2 requests and non-standard changes, striving to simplify them for the Level 1 team.
- Identifies and notifies of additional volumes or extra services to adjust billing and expand services if necessary.
- Detects and resolves causes of poor quality in service delivery, promoting continuous improvement.
- Works under the direction of the company's operations department and participates in service development meetings.
Qualifications
- Educational Background: University degree or vocational training with extensive experience in Computer Science, Information Technology, or a related field.
- Customer needs management: previous experience identifying, setting up and implementing new customer needs.
- Data: Experience and knowledge about Data Science or Data Architecture.
- Technical Stack: Basic knowledge of operating system administration, databases, networks, telecommunications L, Cloud, AWS or azure, Active directory, etc..
- Reporting creation: experience creating and sharing clear and simple reports and documentation.
- Good English level.
- Strong analytical and problem-solving skills.
- Communication skills: Excellent communication and collaboration skills.
- Outsourced service: experience managing outsourced services, based in KPIs tracking and achivement.