No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araTransport i Logística
1.370Comercial i Vendes
1.022Informàtica i IT
949Administració i Secretariat
866Comerç i Venda al Detall
562Veure més categories
Desenvolupament de Programari
561Indústria Manufacturera
484Enginyeria i Mecànica
437Dret i Legal
379Educació i Formació
359Instal·lació i Manteniment
305Màrqueting i Negoci
292Sanitat i Salut
238Disseny i Usabilitat
180Hostaleria
154Publicitat i Comunicació
135Art, Moda i Disseny
126Construcció
115Alimentació
108Recursos Humans
105Turisme i Entreteniment
97Atenció al client
93Arts i Oficis
91Comptabilitat i Finances
91Banca
56Cures i Serveis Personals
52Producte
45Seguretat
40Farmacèutica
37Immobiliària
30Social i Voluntariat
13Energia i Mineria
12Telecomunicacions
4Esport i Entrenament
3Assegurances
2Ciència i Investigació
2Editorial i Mitjans
2Agricultura
0myGwork
València, ES
Vendedor/a 30h EASTPAK - Valencia
myGwork · València, ES
This job is with VF Corporation, an inclusive employer and a member of myGwork – the largest global platform for the LGBTQ+ business community. Please do not contact the recruiter directly.
EASTPAK, firma líder en complementos, busca incorporar un/a vendedor/a en su punto de venta de situado en Valencia.
Buscamos vendedores/as con al menos dos años de experiencia en venta de moda, consecución de objetivos comerciales, recepción de mercancía, gestión de almacén y visual.
Ofrecemos contrato fijo discontinuo para cobertura de campaña Back to School del 18/08/2025 al 14/09/2025 a 30h/semanales.
Requisitos
Dos años de experiencia en venta de moda.
Orientación al cliente y a las ventas.
Buen nivel de inglés
Si crees cumplir los requisitos y quieres formar parte de la familia EASTPAK, nosotros ¡queremos conocerte!
EASTPAK forma parte de la multinacional VF, empresa basada en el respeto, la conexión y la autenticidad. En VF estamos comprometidos con construir y mantener un lugar de trabajo seguro, igualitario y enriquecedor, promoviendo iniciativas que reconozcan nuestras diferencias, y ofrezcan la igualdad de oportunidades.
R-20250616-0007
Valeo
Zaragoza, ES
Prácticas Project Buyer
Valeo · Zaragoza, ES
Office
Buscamos un/a estudiante motivado para unirse a nuestro equipo como Prácticas Project Buyer. En este puesto, trabajarás en estrecha colaboración con el equipo de compras, tendrás la oportunidad de aprender sobre el proceso de compra, desde la solicitud hasta la entrega, y de desarrollar habilidades valiosas en negociación, gestión de proveedores y análisis de datos.
Responsabilidades del puesto
- Solución y seguimiento de los litigios con proveedores
- Soporte en el análisis de los indicadores
- Seguimiento y creación de los litigios en la app SRM
- Soporte en las acciones de productividad de los compradores proyectos
- Estudiante universitario en los últimos años de carrera en Administración de Empresas, Finanzas, Marketing o similar.
- Interés en el área de compras y adquisiciones.
- Excelentes habilidades de comunicación y negociación.
- Capacidad para trabajar de forma independiente y como parte de un equipo.
- Dominio del inglés y español.
- Conocimientos básicos de Microsoft Office.
GE Vernova
Coves de Vinromà, les, ES
Quality Specialist- Digital Certificate Operations
GE Vernova · Coves de Vinromà, les, ES
Job Description Summary
Engineering associated with the manufacturing process. Accountable for the quality of own work. Subject to direct operations supervision/prescribed work instructions/systems checking. Executes within a well-defined operations framework. There is generally a step by step sequence of standard operational tasks which need to be followed to achieve an end result.
Job Description
We are looking for Specilists and Supervisor profiles
Role And Responsibilities
- Technical Support: Provide first-line technical support to operations teams, addressing equipment and system issues promptly to minimize production downtime and coordinate with Supplier and IT Team.
- Troubleshooting: Support in diagnosing/troubleshooting hardware and software-related issues in systems, equipment and infrastructure.
- System Optimization: Identify opportunities to improve operational efficiency by optimizing processes, equipment performance, and system functionality.
- Documentation: Maintain accurate records of all scans, analysis and repairs, ensuring compliance with quality standards. Create and maintain instruction of the inspection and analysis.
- Continuous Improvement: Participate in continuous improvement initiatives, contributing ideas and implementing solutions to enhance operational performance.
- Collaboration: Work closely with production, quality and IT teams to coordinate and implement technical solutions and upgrades.
- Training: Provide technical training and guidance to crawler operations and annotation personnel to enhance their knowledge and skills.
- Incident Response: Lead or participate in incident investigations, root cause analysis, and corrective actions to prevent recurrence of issues.
- Auditing: Conduct a random audit for the analysis and ensure a same level of disposition across a plant.
- Quality Assurance: Perform data Analysis of the Crawler Image and assuring process compliance before failure occurs.
- Perform data analysis accurately to secure Zero defect escapement and zero over processing.
- Provide on time analysis support and feedback to the plants for smooth operations in the plant.
- Drive improvements towards improving scanning methods and obtaining better quality data.
- Education: A bachelor’s degree in engineering or Equivalent Vocation Training Program
- Experience: Relevant experience within a composite manufacturing environment. Wind background will add advantages.
- Problem-Solving: Excellent analytical and problem-solving skills, with the ability to diagnose complex technical issues and develop effective solutions.
- Communication: Strong English language skill (verbal and written).
- Teamwork: Ability to work collaboratively in a team environment, sharing knowledge and supporting colleagues to achieve common goals.
- Decision Making: Sets goals and regularly follow up on these goals. Takes decisions and monitors results.
- Flexibility:
- Willingness to work flexible hours, including evenings, weekends, and on-call shifts, as needed to support operations.
- Flexible to travelling across LM business units for executing training and operational support.
Relocation Assistance Provided: No
Siemens Energy
Bilbao, ES
Architect - Operational Technology Service Management (OTSM)
Siemens Energy · Bilbao, ES
Agile Cloud Coumputing AWS Office
A Snapshot of Your Day
As an IT/OT Architect, you'll design and guide technology solutions that help manage critical business systems and infrastructure in manufacturing. You'll work with modern platforms like ServiceNow, AWS cloud services, and Microsoft security tools to create integrated solutions that meet our organization's needs. This role combines technical architecture with collaborative problem-solving, giving you the opportunity to work with cutting-edge technologies while making a real impact on business operations.
We offer flexible work hours and the choice of working from office or home. Join us on this exciting journey and play an important role in defining the future of connected systems at Siemens Energy.
How You’ll Make An Impact
- Technical Architecture: Design and guide technical solutions for enterprise service management systems
- System Integration: Ensure seamless connectivity between platforms like ServiceNow, Microsoft security tools, and AWS cloud services
- Collaboration: Partner with internal teams and external vendors to develop and implement innovative solutions
- Stakeholder Alignment: Work with business stakeholders to ensure technical solutions meet operational needs
- Technical Leadership: Apply best practices and drive innovation in system architecture and integration
- Technical Expertise: Strong background in designing enterprise technical architectures and system integration
- Platform Experience: Several years of experience with enterprise platforms, ideally ServiceNow and configuration management systems
- Modern Technologies: Knowledge of cloud platforms, connected device solutions, network technologies, and cybersecurity principles
- Communication: Good communication skills and ability to work effectively with diverse teams and external partners
You will be part of a dedicated team passionate about our OTSM service. This team is responsible for managing and optimizing OT services, ensuring that they meet the needs of the organization and its collaborators. We provide an atmosphere to learn and develop your skills in an agile and flexible work environment. Our team is encouraging, encouraging, and driven by a shared mission to deliver outstanding results for Siemens Energy.
Who is Siemens Energy?
At Siemens Energy, we are more than just an energy technology company. We meet the growing energy demand across 90+ countries while ensuring our climate is protected. With ~100,000 dedicated employees, we not only generate electricity for over 16% of the global community, but we’re also using our technology to help protect people and the environment.
Our global team is committed to making sustainable, reliable, and affordable energy a reality by pushing the boundaries of what is possible. We uphold a 150-year legacy of innovation that encourages our search for people who will support our focus on decarbonization, new technologies, and energy transformation.
Find out how you can make a difference at Siemens Energy:
https://www.siemens-energy.com/employeevideo
Our Commitment to Diversity
Lucky for us, we are not all the same. Through diversity, we generate power. We run on inclusion and our combined creative energy is fueled by over 130 nationalities. Siemens Energy celebrates character – no matter what ethnic background, gender, age, religion, identity, or disability. We energize society, all of society, and we do not discriminate based on our differences.
Rewards/Benefits
- An inclusive team culture where you can be yourself.
- Opportunities to work on and lead a variety of innovative projects.
- Enjoy a stable employment in a company with a long history in innovation and technology.
- Seize individual development and training opportunities, from job-specific to soft skills.
- Flexible welfare programs and health insurance.
- Access to brand new technology and resources to support your career growth.
Control Risks
Researcher (fluent Ukrainian + a CIS language)
Control Risks · Madrid, ES
Teletreball Office
The aim of compliance-driven due diligence is to assess our clients' actual or potential counterparties, looking for any issues that might pose a reputational or other risk to them.
As part of a dedicated team (VANTAGE), the compliance due diligence researcher role involves media research, working with databases, primary documents and other sources to uncover reputational and criminal issues and ultimate beneficial ownership, as well as making sense of complex corporate structures and identifying possible political and sanctions exposure.
Your main task will be to review, coordinate and report the findings of OSINT and HUMINT research concisely within short timeframes. A meticulous eye for detail is a must in this challenging, fast-paced role. The right candidate will be a team player who can maintain a positive attitude under pressure. You will be required to make sense of complex information and have a clear and crisp writing style.
Role tasks and responsibilities
- Work on a range of due diligence assignments, which include corporate compliance/ABAC/ESG and financial crime/IPO/KYC projects
- Conduct media and database research using complex search criteria and following a strict methodology
- Liaise with in-country source networks to obtain relevant compliance-related information not available via OSINT sources.
- Analyse search results within the context of the project and the country
- Distil conclusions and identify indirect connections from research findings
- Rate findings based on standard or tailored risk assessment methodologies
- Summarise all relevant findings in a report
- When required, brief and present findings to internal colleagues
- Collaborate with team members across the firm to deliver joint projects
Essential
- Knowledge of research techniques, databases, networks, online registers and archives, and research in the general internet
- Knowledge of the business, political, and social context of a geographical area
- Native or equivalent fluency in English and Ukrainian
- Excellence in research and writing in English and clear communication style
- Communicate complex topics verbally and in writing effectively
- Ability to summarise large amounts of information in a clear and concise manner
- Ability to manage and prioritise multiple tasks to tight deadlines
- Curiosity, attention to detail and problem-solving skills
- Ability to work independently and in a team
- Education to degree level
Preferred
- Demonstrated professional experience
- Fluency in Russian or another CIS/Baltic language
- Control Risks offers a competitively positioned compensation and benefits package that is transparent and summarised in the full job offer.
- We operate a discretionary global bonus scheme that incentivises, and rewards individuals based on company and individual performance.
- Control Risks supports hybrid working arrangements, wherever possible, that emphasise the value of in-person time together - in the office and with our clients - while continuing to support flexible and remote working.
- Working with our clients, from day one our people are given direct responsibility, career development and the opportunity to work collaboratively on fascinating projects in a rewarding and inclusive global environment.
- The Company is committed to further its diversity, inclusion and equity agenda and as an employee you have access to various business resource groups in the Company including the Company's LGBT+ network called MOSAIC, the Women's Network, and Synergy - a people network to celebrate and promote ethnic diversity at Control Risks
Control Risks is committed to a diverse environment and is proud to be an equal opportunity employer. All qualified applicants will receive consideration for employment without regard to race, colour, religion, gender, gender identity or expression, sexual orientation, national origin, genetics, disability, age or veteran status.
If you require any reasonable adjustments to be made in order to participate fully in the interview process, please let us know and we will be happy to accommodate your needs.
Levi Strauss & Co.
Las Palmas y alrededores, ES
Staff 25 horas Levis ECI 7 Palmas
Levi Strauss & Co. · Las Palmas y alrededores, ES
Job Description
Are You:
- Confident and driven?
- Passionate and a team player?
- Self-Motivated with a natural approach to sales?
As an in-store Sales Stylist we want you to bring our values to life through delivering exceptional customer service. We’d like you to stand out and have a lasting impression on our customers through your knowledge of our heritage, products and offering a range of styles to suit their needs.
Part of your experience in joining Levi’s® includes in-depth product knowledge training, sales techniques and how to develop your skill sets further to exceed your individual targets and work as a team to achieve store goals. Your role as a Sales Stylist will be crucial as part of the store’s success on a day to day basis.
As part of LS&Co. you will be entitled to some incredible benefits, competitive salary and the opportunity to work for an iconic brand.
LOCATION
LAS PALMAS DE GRAN CANARIA, SPAIN
FULL TIME/PART TIME
Part time
Current LS&Co Employees, apply via your Workday account.
SACYR
Madrid, ES
Jefe/a de Topografía especialista en estructuras
SACYR · Madrid, ES
Somos un grupo global del Ibex 35 donde desarrollamos proyectos de concesiones, ingeniería y servicios, innovadores de alto valor, en los más de 20 países donde estamos presentes.
Buscamos una persona como tú, que se sume a nuestro #RumboSacyr y nos ayude a seguir mejorando la vida de las personas.
En la actualidad Sacyr Ingeniería e Infraestructuras, precisa incorporar en Conservación un/a Topógrafo/a especialista en estructuras, con ubicación en Madrid.
Funciones y responsabilidades del puesto:
- Levantamiento topográfico de obras y comprobación de datos iniciales.
- Análisis técnico de alternativas al proyecto.
- Optimización técnica-económica del proyecto.
- Manejo de software especifico de topografía MDT.
- Encaje geométrico de obras.
- Replanteo, medición y seguimiento de las obras.
- Elaboración de planos.
- Disponibilidad para visitas y levantamientos de estructuras en todo el territorio nacional.
- Colaboración con oficina técnica.
Buscamos un perfil con los siguientes requisitos y competencias:
- Grado en Ingeniería Geomática y Topografía y/o Ingeniería Técnica en Topografía. (También serviría FP de Delineación o FP Técnico Superior en Desarrollo de Proyectos Urbanísticos y Operaciones Topográficas).
- Manejo de AutoCAD, MDT.
- Manejo de software de trazado (Istram).
- Experiencia de más de 3 años como Topógrafo/a en obras civiles; tanto en campo como en oficina.
- Movilidad geográfica a nivel nacional.
A nivel competencial: profesional dinámico, orientado a resultados, con capacidad de gestión y análisis.
En nuestro compromiso con la inclusión laboral de personas con discapacidad se valorará positivamente contar con un certificado de discapacidad superior al 33%.
¿Qué te ofrecemos?:
- Beneficios sociales, políticas de conciliación, retribución flexible, diversidad y reconocimiento.
- Desarrollo personal y laboral a través de programas de formación continua, oportunidades de movilidad interna e internacional, voluntariado y hábitos de vida saludable.
- Formar parte de un entorno de trabajo dinámico donde nos guiamos por 3 coordenadas: la inteligencia colaborativa, la excelencia y la responsabilidad social integral.
En Sacyr apostamos por la diversidad e inclusión. Por esta razón, queremos que la gente que se una a nuestro Rumbo valore y respete la diversidad y fomente la inclusión igual que lo hacemos nosotros/as.
El camino es tan importante como la meta, por eso, aprendemos cada día de la riqueza que ofrece la diversidad de personas que formamos parte de este gran equipo.
Nos aventuramos a innovar, a vivir experiencias, a estar unidos y a apostar por tu talento, siempre en la mejor compañía y con nuestra actitud de superación.
¡Juntos somos más fuertes!.
Aunque es posible que no cumplas con todas las competencias establecidas para el puesto, te invitamos a postularte si consideras que tu experiencia y habilidades pueden aportar valor a la posición. Valoramos el potencial y la disposición para aprender.
Pon rumbo a tu futuro, pon #RumboSacyr.
Empleabilidad ETT
Lucena, ES
COCINERO/A ESPECIALIZADO EN TORTILLAS EVENTO MÁLAGA
Empleabilidad ETT · Lucena, ES
Desde Empleabilidad ETT, estamos buscando un COCINERO/A apasionado por las tortillas para un emocionante festival que se celebrará en Málaga. Si tienes al menos 2 años de experiencia y te encanta compartir tu talento culinario, ¡esta es tu oportunidad! 👩🍳👨🍳
Buscamos un COCINERO/A experto en tortillas que cumpla con los siguientes requisitos:
- Experiencia: Mínimo 2 años en una cocina profesional, con especial énfasis en la preparación de tortillas.
- Disponibilidad: Necesitamos a alguien que esté disponible del 13 al 22 de junio.
- Flexibilidad horaria: Se requiere disponibilidad para hacer turnos partidos.
- Salario según convenio.
- Estabilidad laboral. Tras finalizar el evento, tenemos muchas opciones para su reubicación.
- Incorporación inmediata.
Deuser a Minsait Business (Indra group)
Consultor/A Senior Plm (Teamcenter)
Deuser a Minsait Business (Indra group) · Leganés, ES
Teletreball Java ERP
En DEUSER, seguimos creciendo y apostando por el mejor talento.
Actualmente buscamos incorporar de forma inmediata a un/a Consultor/a Senior PLM con experiencia en Teamcenter, para un proyecto estable, retador y con gran proyección.Buscamos dos tipos de perfiles complementarios:Un perfil técnico avanzado, con experiencia en integración, personalización y desarrollo sobre Teamcenter.Un perfil funcional, con visión de negocio, capacidad de análisis, interlocución con cliente y habilidades en gestión de proyectos PLM.
Modalidad de trabajo: 100% remoto (desde cualquier punto de España) Tipo de contrato: Estable, a largo plazo ¿Qué harás en tu día a día?
Participarás en la implementación y evolución de soluciones PLM basadas en Teamcenter Analizarás necesidades del cliente y colaborarás en el diseño de la arquitectura funcional o técnica Realizarás integraciones con otros sistemas (CAD, ERP, MES, etc.)
Apoyarás al cliente en la toma de decisiones y evolución del sistema Trabajarás en equipo con perfiles multidisciplinares (técnicos, funcionales y de negocio)Experiencia sólida en Teamcenter (al menos 3-5 años)Conocimientos en integración de sistemas, APIs, desarrollo en Java, ITK o BMIDEValorable experiencia en entornos CAD, ERP o MESCapacidad para proponer soluciones y resolver incidencias complejasExperiencia en implantación de soluciones PLM, preferentemente TeamcenterConocimiento profundo de procesos industriales y del ciclo de vida del productoHabilidades de interlocución con cliente, gestión de requerimientos y proyectosCapacidad de liderar reuniones, coordinar tareas y entregar valor? Proyecto innovador con grandes retos tecnológicos? Flexibilidad 100% remota? Contrato estable y retribución competitiva? Entorno colaborativo y dinámico? Oportunidades reales de crecimiento profesional? Formación continua y trabajo con herramientas punteras del sector Si estás listo/a para dar un salto en tu carrera y formar parte de un equipo que impulsa la transformación digital industrial, queremos conocerte.
Envíanos tu CV a ******¡En DEUSER, conectamos talento con futuro!Product Owner/Business Analyst 100% TeletrabajoBusiness Analyst / Product Owner banca - Canales Digitales (100% remoto desde España)Business Analyst - Especialista en el área de aduanasValencia, Valencian Community, Spain 3 weeks agoBusiness Analyst Core Banking, cards (100% remoto desde España)Valencia, Valencian Community, Spain 3 months agoBusiness Analyst Core Banking, implantaciones (Tarjetas) 100% remoto desde España#J-18808-Ljbffr