No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araTransport i Logística
1.009Comercial i Vendes
913Informàtica i IT
882Administració i Secretariat
637Desenvolupament de Programari
461Veure més categories
Comerç i Venda al Detall
445Educació i Formació
401Enginyeria i Mecànica
377Dret i Legal
341Indústria Manufacturera
312Màrqueting i Negoci
257Instal·lació i Manteniment
230Disseny i Usabilitat
217Sanitat i Salut
174Publicitat i Comunicació
117Construcció
112Art, Moda i Disseny
110Arts i Oficis
95Hostaleria
88Comptabilitat i Finances
68Recursos Humans
63Atenció al client
55Alimentació
54Immobiliària
54Turisme i Entreteniment
53Cures i Serveis Personals
49Seguretat
43Producte
40Banca
27Farmacèutica
25Social i Voluntariat
19Energia i Mineria
12Telecomunicacions
4Assegurances
3Esport i Entrenament
2Agricultura
0Ciència i Investigació
0Editorial i Mitjans
0Fundació Universitat-Empresa de les Illes Balears (FUEIB)
Palma , ES
Tècnic/a de RRHH i PRL - FUEIB
Fundació Universitat-Empresa de les Illes Balears (FUEIB) · Palma , ES
.
A la FUEIB ens encarregam de gestionar serveis universitaris i projectes enfocats a fer créixer les Illes Balears: des del Departament d’Orientació i Inserció Professional (DOIP) de la UIB, fins a la gestió dels estudis propis de postgrau i formació continuada, l’Oficina de Transferència de Resultats d’Investigació (OTRI), l'oficina de Congressos, així com la Residència d’Estudiants UIB i CampusEsport.
Des del Servei de Persones cercam incorporar una persona per dur a terme les següents funcions principals, vinculades a PRL, gestió del Pla de Formació de l'empresa i suport a l’àrea de Recursos Humans amb altres projectes del servei.
- Principals Funcions:
- Realitzar la Coordinació d’Activitats Empresarials (CAE), actuant com a intermediari entre la FUEIB i el servei de prevenció aliè per garantir el compliment dels requisits documentals.
- Coordinar amb el servei de prevenció aliè les avaluacions dels llocs de treball, fent-ne el seguiment i gestionant la implantació de les mesures preventives proposades.
- Gestionar i fer el seguiment de la vigilància de la salut, citant els treballadors/es per als reconeixements mèdics, coordinant amb el servei de prevenció aliè i assegurant-se que acudeixen a les cites mèdiques programades.
- Organitzar i coordinar amb el servei de prevenció aliè els simulacres per garantir l’eficàcia del pla d’emergència.
- Informar sobre els procediments a seguir en cas d’accident laboral, incloent-hi els passos per acudir a la mútua concertada i la documentació necessària per a la seva correcta tramitació.
· Supervisar i mantenir la documentació de PRL per garantir el compliment normatiu.
- Participar en el disseny i elaboració del pla de formació, assegurant que s’adapta a les necessitats i objectius de l’entitat.
- Detectar les necessitats formatives del personal en coordinació amb les diferents àrees i serveis.
- Organitzar i coordinar les formacions internes, ocupant-se de les inscripcions, el calendari i la logística necessària.
- Gestionar la documentació i el registre de formació del personal, garantint el compliment normatiu.
- Participar en la implementació i seguiment de polítiques internes de recursos humans i en altres projectes transversals del servei.
- Requisits
- Formació universitària relacionada amb Relacions Laborals, Recursos Humans, Pedagogia, Psicologia o similars.
- Experiència prèvia en Prevenció de Riscos Laborals i en la gestió i coordinació de plans de formació.
Valorarem positivament:
- Coneixements bàsics de normativa en matèria de seguretat i salut laboral.
- Gestionat accions formatives a través de FUNDAE
- Capacitat de treballar de manera autònoma i amb equip.
- Experiència en donar suport a la implementació i seguiment de polítiques internes de recursos humans (igualtat, conciliació, desenvolupament professional, etc.).
- Oferim:
- Jornada completa (37,5 hores setmanals).
- Horari flexible de dilluns a divendres, de 8:00 h a 15:30 h.
- 30 dies laborals anuals de vacances.
- Retribució: 2.112,32 € bruts mensuals (pagues extres incloses).
- Possibilitat d’1 o 2 dies de teletreball.
- Possibilitat de formar part d'un servei en creixement i implantació de nous projectes.
- Procés de selecció:
Es farà una primera criba curricular. Les persones que passin el filtre, seran convocades per fer una entrevista presencial. Posteriorment, les persones finalistes seran convocades per a una entrevista final.
Si tens qualsevol dubte, pots escriure a [email protected]