No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araTransport i Logística
1.154Comercial i Vendes
1.000Informàtica i IT
834Administració i Secretariat
766Enginyeria i Mecànica
456Veure més categories
Indústria Manufacturera
447Comerç i Venda al Detall
365Instal·lació i Manteniment
347Educació i Formació
343Desenvolupament de Programari
322Màrqueting i Negoci
316Dret i Legal
315Art, Moda i Disseny
181Arts i Oficis
151Disseny i Usabilitat
147Hostaleria
137Sanitat i Salut
133Construcció
112Publicitat i Comunicació
112Alimentació
95Recursos Humans
85Comptabilitat i Finances
79Atenció al client
60Producte
43Farmacèutica
41Energia i Mineria
35Banca
34Cures i Serveis Personals
28Turisme i Entreteniment
27Immobiliària
26Seguretat
21Social i Voluntariat
10Telecomunicacions
7Esport i Entrenament
4Assegurances
3Ciència i Investigació
2Agricultura
1Editorial i Mitjans
0Hostaljobs
Barcelona, ES
DIRECTOR/A COMERCIAL i DESENVOLUPAMENT DE NEGOCI - Grup empresarial
Hostaljobs · Barcelona, ES
Grup empresarial consolidat en plena expansió creixement, dedicat a l’organització i gestió d’esdeveniments i càterings, cerca figura de direcció per responsabilitzar-se de les accions comercials i el desenvolupament de les diferents línies de negoci.
La persona haurà de treballar en els 3 serveis:
- Espai d’esdeveniments socials i corporatius a Barcelona: mantenint i ampliant la cartera de clients i esdeveniments.
- Masia de celebració de banquets i casaments a Sabadell: cercant nous clients per al 2026
- Càtering: desenvolupar, potenciar i expandir aquesta línia de negoci fora dels espais propis, a l’àrea de Barcelona i voltants, per aconseguir que esdevingui una línia independent i pugui competir amb altres empreses del sector.
Les teves FUNCIONS seran:
- Recerca de nous hotels, instal·lacions, venues i clients per la línia de càtering.
- Comercialització i venda d’esdeveniments a clients empresarials i particulars, per als espais de Barcelona i Sabadell.
- Cerca de nous col·laboradors i oportunitats.
- Cotització, bloquejos de dates, seguiment, contractació, negociació de peticions i assistència al client.
- Gestió d'emails i trucades informatives.
- Realització de trucades i visites a clients potencials.
- Realització les ordres de servei de l'esdeveniment amb tota la informació, incloent-hi horaris i especificacions per als diferents departaments.
- Realització de tasques relacionades amb la preparació de l'esdeveniment.
- Selecció i supervisió dels proveïdors dels esdeveniments per garantir una execució fluida.
- Supervisió del dia de l'esdeveniment, juntament amb la resta de l’equip comercial, per assegurar una bona execució i resoldre imprevistos.
- Incorporació immediata.
- Contracte estable, directe amb l'empresa.
- Horari flexible, en funció de les necessitats.
- Possibilitat de teletreball des de les oficines de Bcn, Sabadell o des de casa.
- Es proporciona portàtil i mòbil d’empresa + quilometratge.
- Salari: 35.000-40.000€ bruts/any + incentius 3% de les vendes.
REQUISITS:
- Experiència mínima: 5 anys en direcció comercial d’esdeveniments (en agencia, càtering o venue)
- Idiomes: domini de castellà i català + nivell mig-alt d’anglès
- Residència a l'àrea del Barcelonès - Vallès Occidental.
- IMPRESCINDIBLE disposar de carnet i vehicle propi, i, per les visites a espais i clients.
- Vocació comercial amb orientació a resultats.
- Es busca una persona que sigui organitzada i amb autonomia, habilitats de comunicació, capacitat de persuasió i negociació i una clara orientació a resultats i a clients.
Per poder valorar el teu perfil necessitem que ens adjuntis un CV actualitzat. En cas contrari, la candidatura serà descartada.
COMPRADOR/A DIVISIÓN HOSTELERÍA (F&B)
3 de maigGrup Peralada
COMPRADOR/A DIVISIÓN HOSTELERÍA (F&B)
Grup Peralada · Barcelona, ES
Teletreball ERP Excel
Misión
Reportará al Responsable de Compras Corporativo del GRUP PERALADA, con Sede en Barcelona capital, formando parte del Equipo correspondiente.
- Garantizar los recursos requeridos por las diferentes direcciones de la División de Hostelería, en óptimas condiciones de calidad, coste y servicio.
- Gestionar las compras y condiciones de aprovisionamiento/contratación de las familias de productos y puntualmente servicios necesarios para los diferentes puntos de Hostelería, de acuerdo con los presupuestos e inversiones aprobados, así como la estrategia definida para sus categorías.
Funciones principales
- Definir e implementar la estrategia de compras para las familias de las que se responsabilice.
- Identificar, analizar y seleccionar proveedores de las familias de materia prima, principalmente F&B (Food and Beverage).
- Disponer de una cartera de proveedores homologados en base a las Políticas de Compras.
- Análisis de mercados y obtención de sinergias para el conjunto de actividades del Grupo en el proceso de contratación de proveedores.
- Auditar y evaluar los proveedores bajo su responsabilidad. Definición de Kpi’s de seguimiento.
- Gestionar las relaciones comerciales con proveedores nacionales.
- Proponer mejoras para ganar en eficiencia, optimizar procesos y costes.
- Gestionar las relaciones con los clientes internos, coordinando sus necesidades con las políticas de compras del Grup Peralada.
Perfil
- Formación deseable superior en ADE, Económicas o similar
- Experiencia mínima de 2-3 años como Comprador de F&B (Food and Beverage) en grupo de empresas multi centro de trabajo
- Usuario avanzado de herramientas ofimáticas: Excel.
- Se valorará que haya trabajado previamente con ERP SAP
- Perfil de alta sociabilidad y espíritu de equipo, habilidades para las relaciones humanas y la negociación.
Condiciones
Salario más plan de compensación flexible
Política de teletrabajo de dos días a la semana una vez consolidado en el puesto.
Otros beneficios sociales: seguro médico, etc.
Horario intensivo todos los viernes del año