No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araTransport i Logística
1.123Comercial i Vendes
998Informàtica i IT
991Administració i Secretariat
715Comerç i Venda al Detall
571Veure més categories
Educació i Formació
556Desenvolupament de Programari
513Indústria Manufacturera
377Dret i Legal
353Enginyeria i Mecànica
353Màrqueting i Negoci
292Instal·lació i Manteniment
211Sanitat i Salut
183Art, Moda i Disseny
164Construcció
129Disseny i Usabilitat
123Recursos Humans
97Hostaleria
88Publicitat i Comunicació
87Arts i Oficis
84Atenció al client
75Comptabilitat i Finances
75Immobiliària
72Producte
72Turisme i Entreteniment
66Alimentació
59Cures i Serveis Personals
44Banca
31Seguretat
29Farmacèutica
22Social i Voluntariat
14Energia i Mineria
13Assegurances
7Esport i Entrenament
4Telecomunicacions
4Editorial i Mitjans
2Ciència i Investigació
1Agricultura
0Sales Assistant
NovaRoberto Cavalli
Eivissa, ES
Sales Assistant
Roberto Cavalli · Eivissa, ES
Ventas Gestión de ventas Aptitudes de organización Servicio de atención al cliente Satisfacción del cliente Ventas minoristas Comercialización visual Orientación de servicio Conocimiento del producto
As a Sales Assistant, you will be the face of the brand, responsible for delivering exceptional customer service and maximizing sales through product knowledge, styling advice, and an engaging shopping experience. You’ll support the store team in daily operations, ensure visual merchandising standards are met, and contribute to achieving store targets.
Key Responsibilities:
- Greet and assist customers with a warm and approachable manner
- Provide expert product knowledge and styling advice
- Ensure high levels of customer satisfaction through excellent service
- Achieve personal and store sales goals
- Maintain stock levels, replenish merchandise, and handle stock transfers
- Operate the point-of-sale (POS) system, process payments, returns, and exchanges
- Support with in-store events and clienteling initiatives
- Follow company policies and procedures, including loss prevention
- Maintain visual merchandising standards and store cleanliness
Requirements:
- Previous retail or customer-facing experience preferred
- Excellent communication and interpersonal skills
- Strong sense of style and product knowledge (especially if in fashion/luxury retail)
- Ability to work in a fast-paced environment and as part of a team
- Flexible availability including weekends, holidays, and peak sales periods
- Passion for delivering a premium customer experience