No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araTransport i Logística
1.028Comercial i Vendes
858Informàtica i IT
741Administració i Secretariat
664Enginyeria i Mecànica
415Veure més categories
Indústria Manufacturera
389Comerç i Venda al Detall
301Instal·lació i Manteniment
300Desenvolupament de Programari
288Educació i Formació
282Dret i Legal
249Màrqueting i Negoci
238Art, Moda i Disseny
164Disseny i Usabilitat
152Arts i Oficis
144Hostaleria
116Sanitat i Salut
115Construcció
101Publicitat i Comunicació
97Alimentació
89Recursos Humans
75Comptabilitat i Finances
66Atenció al client
49Producte
33Banca
31Farmacèutica
30Cures i Serveis Personals
27Energia i Mineria
24Immobiliària
21Seguretat
20Turisme i Entreteniment
20Social i Voluntariat
8Telecomunicacions
8Assegurances
3Esport i Entrenament
3Ciència i Investigació
2Agricultura
1Editorial i Mitjans
0Tunstall España
Vic, ES
Tècnic/a d'atenció a la dependència - Teleassistència (Vic)
Tunstall España · Vic, ES
Ets técnic/a d'atenció a la dependència o integrador/a social i vols continuar creixent dins del sector sociosanitari? Aquesta és la teva oportunitat
Actualment, precisem incorporar a tècnics/es d'atenció a la dependència o integradors/es socials per treballar en assistència domiciliària dins l'àmbit sociosanitari de teleassistència a la zona de Vic.
Què faràs en el lloc de treball i quines seran les teves responsabilitats?
- Suport psicosocial a persones en situació de vulnerabilitat (persones grans, amb diversitat funcional intel·lectual, risc d'exclusió social, violència de gènere, risc de suïcidi, etc).
- Detecció preventiva del context social i familiar a través de l'anàlisis de la realitat del domicili.
- Intervenció en casos d'emergència sociosanitària i intervencions tècnique en cas d'avaries o pèrdues dels dispositius de teleassistència.
- Contracte temporal
- Horaris rotatius de matí, tarda i nit.
- Vehicle d'empresa a la base assignada.
- Formació contínua
- Retribució flexible i paquet de beneficis socials.
- Possibilitat de creixement en l'àmbit professional.
La candidata o candidat ideal hauria de tenir experiència en suport psicosocial a persones vulnerables, capacitat per a detectar situacions de risc social i
habilitats per a intervenir en emergències soci-sanitàries i tècniques amb disponibilitat per realitzar horaris de mati, tarda i nit.
A més es requereix formació professional de l'àmbit social, habilitats de comunicació i empatia, capacitat per a treballar en equip i una actitud proactiva i centrada en el servei.
Habilitats i experiència clau:
- Indispensable carnet de conduir i vehicle propi per desplaçar-se fins a la base assignada.
- CFGM atenció a persones en situació de dependència i/o CFGS integració social
- Habilitats comunicatives i de gestió emocional per tal de comunicar-se efectivament amb els usuaris en situacions d'emergència i proporcionar-los suport emocional quan sigui necessari.
Tunstall és un proveïdor líder del mercat de tecnologia sanitària i assistencial.
Ens apassiona garantir que els nostres equips reflecteixi les qualitats brillants i úniques de les persones i comunitats a les quals assistim. El nostre increïble equip de més de 3.000 persones, proporciona tecnologia i serveis que salven i canvien vides a milions de clients en 18 països diferents.
A Tunstall trobaràs un lloc on se't valora i se t'aprecia. Empoderem a la nostra gent perquè demostrin el seu màxim potencial en el treball en equip, innovació i lideratge, a través de la creació d'un entorn en el qual defensem la diversitat i la inclusió. Demostrem el nostre compromís amb la diversitat i la inclusió a cada pas; des dels nostres processos de contractació oberts, justos i transparents, fins a les nombroses oportunitats de desenvolupament i creixement professional que oferim.
Cada persona a Tunstall té un superpoder: és únic.
Vine i uneix-te a la nostra missió i forma part del nostre equip, el nostre equip One Tunstall.
Tunstall España
Vitoria-Gasteiz, ES
Agente de emergencias telefónicas - Teleasistencia
Tunstall España · Vitoria-Gasteiz, ES
Actualmente, precisamos incorporar a una persona, Agente de emergencias telefónicas en las oficinas ubicadas en Madrid para atender telefónicamente las emergencias de nuestras usuarias y usuarios del servicio de teleasistencia.
¿Qué harás en el puesto y cuales serán tus responsabilidades?
- Atender las emergencias de las personas usuarias del servicio de teleasistencia en en centro de atención recibidas telemáticamente o vía llamada, a través de los sistemas de gestión y aplicación, utilizando las técnicas y habilidades que garanticen la calidad del servicio, el trato personalizado y la confidencialidad.
- Emisión de llamadas de control para saber el estado de las personas usuarias, realizar telefónicamente campañas de sensibilización y recordatorios.
- Contratación temporal.
- Jornada
- Horario
- Incorporación en un equipo joven, dinámico y buen ambiente laboral.
La persona deberá contar con habilidades para manejar situaciones de crisis de manera efectiva y brindar apoyo a usuarias y usuarios en situaciones emergencia, por lo que se valorará positivamente tener experiencia previa en atención telefónica de emergencias o dentro del ámbito social.
Además, deberá demostrar excelentes habilidades de comunicación, comprensión y empatía, así como la capacidad para seguir protocolos de emergencia con precisión y eficiencia. Se valorará especialmente la capacidad para trabajar bajo presión y en equipo, así como una actitud proactiva y orientada al servicio.
Habilidades y experiencia clave:
- Indispensable formación ESO o equivalente.
- Habilidades comunicativas y de gestión emocional son esenciales para comunicarse efectivamente con los usuarios en situaciones de emergencia y proporcionarles apoyo emocional cuando sea necesario.
- Dominio de herramientas de ofimática y habilidades de mecanografía para registrar la información de manera precisa y eficiente durante las llamadas de teleasistencia.
- Valorable formación en Grado Medio o Superior en el ámbito socio-sanitario o certificado de profesionalidad en llamadas de teleasistencia.
Tunstall es un proveedor líder del mercado de tecnología sanitaria y asistencial.
Nos apasiona garantizar que nuestros equipos refleje las cualidades brillantes y únicas de las personas y comunidades a las que apoyamos. Nuestro increíble equipo de más de 3.000 personas, proporciona tecnología y servicios que salvan y cambian vidas a millones de clientes en 18 países diferentes.
En Tunstall encontrarás un sitio donde se te valora y se te aprecia. Empoderamos a nuestra gente para que demuestren su máximo potencial en el trabajo en equipo, innovación y liderazgo, a través de la creación de un entorno en el que defendemos la diversidad y la inclusión. Demostramos nuestro compromiso con la diversidad y la inclusión a cada paso. Desde nuestros procesos de contratación abiertos, justos y transparentes, hasta las numerosas oportunidades de desarrollo y crecimiento profesional que ofrecemos.
Cada persona en Tunstall tiene un superpoder: es único.
Ven y únete a nuestra misión y forma parte de nuestro equipo, nuestro equipo One Tunstall.